narrow-wide
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
narrow-wide
Interesuje me vase misljenje o jednoj i drugoj karoseriji i motorima naravno.Sta je po vama lepse,bolje ili mozda prakticnije.Sta je za vas ono pravo.

- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: narrow-wide
Sto se mene tice karoserije su lepe obe, meni je uvek bitno da je karoserija u dobrom stanju tj da nije iscukana sa svih strana, da nije trula NE DAJ BOZE, sasija da je prava tj da nije uvijana od neke havarije... Te karoserije su fabricki zasticene protiv rdje, korozije iliti pocinkovane tako da tu nema problema. Sto se motora tice nekako sam pre za motor sa 8v tj sa lancem. Ne zato sto mislim da su motori sa 16v losi i slicno da me neko pogresno ne razume i uvredi se nego sam jednostavno OLD SCHOOL kad su te stvari u pitanju... Odrzavanje kao odrzavanje nije nista posebno za oba modela, cak je za 8v i jeftinije jer nema zupcasti kais, spanere, rolere i ne znam sta jos pa ne moras da vodis racuna o zameni kaisa, ne kazem da je to neka velika mustra ali tako je... Lanac se spanuje ili proverava na neznam koliko kilometara ali ja jos nisam cuo da je neko imao problema sa tim, obicno nadzivi motor, nisam cuo ni da je neko radio bilo kakve intervencije oko toga. Oba motora su sjajna ali je jako bitno na kakav primerak naletis tj kako ga je vlasnik pre tebe odrzavao, kakve je delove stavljao i uopste koliku je paznju posvecivao odrzavanju, da nije samo eksploatisana i posle prodata... Posto planiram da sledeci auto koji budem imao ili prvi svoj bude 155-ica gledacu da uzmem sa motorom 1.8 8v ili jos bolje 2.0 8v ako se nadje neka dobra... Kad gledamo objektivno i realno koju god da kupis neces pogresiti SAMO DA JE U DOBROM STANJU...
ps: 2.5 V6 motor je posebna prica za mene a kladim se da je i potajna zelja svakog Alfiste kao i Q4-orka sa 2.0Turbo motorom. Q4 ne verujem jer se ne mogu naci dobre kod nas a i kazu da je odzavanje za taj model preskupo ali V6 mozda jednog dana (bar sto se mene tice)
V6-ice se kod nas mogu naci dobre ali je registracija u ovoj zemlji za takav auto glavni problem tj zavisi od novcanih mogucnosti. Koliko sam cuo drugog problema nema (odrzavanje nije nista posebno niti je preskupo ). Sto se tice potrosnje stavis sekvent plin i vozis se ko grof
.
Pozdrav
ps: 2.5 V6 motor je posebna prica za mene a kladim se da je i potajna zelja svakog Alfiste kao i Q4-orka sa 2.0Turbo motorom. Q4 ne verujem jer se ne mogu naci dobre kod nas a i kazu da je odzavanje za taj model preskupo ali V6 mozda jednog dana (bar sto se mene tice)


Pozdrav
Poslednja izmena od DushanSD u Uto Dec 02, 2008 11:24 am, izmenjeno 1 put ukupno.
FANTAZ'JA
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: narrow-wide
Sto se mene tice vizuelno nisu neke razlike.Imao sam priliku da vozim "wide",cini mi se da ima bolje ponasanje nego "narrow",maska je ljepsa,i snazniji su motori.Kod "narrow" su mi ljepsi rubovi blatobrana,izgledaju mi "sportskije",i fino im stoje i manje felne npr 15",dok wide zahtijeva najmanje 16" da bi izgledala pristojno.Posebno kad se gleda straga.Cini mi se da je "narrow" cvrsca sto se tice limarije,ima veci "ajnslajng",i sto je najbitnije motori su im "na lanac"-8 V,jeftiniji su za odrzavanje a samo par konja su slabiji.Ukoliko izuzmemo ponasanje,i direktniji volan (sa manjim ajnslajngom) kod "wide",mislim da je "narrow" 
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: narrow-wide
Meni je skroz nbt koja je, samo da je sto kazu "besprekorna". Primetio sam i ja to za felne ali sam uvek mislio da se tripujem. Maska je naravno lepsa ali kod "narrow"-a koji su se poslednji pravili 94, 95 ne vidim razliku sem grila sto se tice prednjeg dela a i meni je narrow nekako lepsa. Sto se tice 155-ice i uopste svake Alfe bitno je samo da je u DOBROM stanju...
FANTAZ'JA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: narrow-wide
meni se recimo vise svidjaju zadnji rubovi kod narrow nego kod wide, mada za prednje sam neodlucan, obe varijante su mi lepe
, slazem se sa Sumijem da wide trazi vece i dosta sire tj izbacenije felne, u voznji ne zam za razlike mada sto se tice lezanja ne vidim zasto bi wide bolje lezala od obicne
Sumi ne znam sta si mislio pod lepsom maskom kod wide? pa obe maske su iste samo sto je kod wide ubacen hromiran centralni deo a kod narrow je to bilo u boji auta sto meni inace i ne smeta
obe su mi lepe osim one varijante narrow prvih serija kad je imala onu resetku na masci u ravni sa farovima, ta maska mi je bas ruzna 


Sumi ne znam sta si mislio pod lepsom maskom kod wide? pa obe maske su iste samo sto je kod wide ubacen hromiran centralni deo a kod narrow je to bilo u boji auta sto meni inace i ne smeta


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: narrow-wide
Na tu stariju masku sam i mislio.Ja sam je sa moje skinuo i postavio ovu "duboku",mnogo je ljepsa,i auto djeluje nekako "agresivnije".Sto se lezanja tice mozda su na kumovu "Milenko 155 wide" bolji amortizeri-ja sam mislio da wide ima naprednije vjesanje-ima li?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: narrow-wide
koliko znam u vesanju generalno nije nista menjano 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: narrow-wide
Mislim da wide osim blatobrana ima i siri trag tockova... sto se tice vjesanja isto je....
Direktniji volan i siri trag tockova znaci i malo bolje lezanje, imao sam i jednu i drugu, i po meni wide bolje lezi i to osjetno... dal' samo osjecaj ili je stvarno tako...
Direktniji volan i siri trag tockova znaci i malo bolje lezanje, imao sam i jednu i drugu, i po meni wide bolje lezi i to osjetno... dal' samo osjecaj ili je stvarno tako...


- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: narrow-wide
Nisam imao 155 pa ne mogu da sudim o lezanju itd. ali mi se vise svidja wide,deluje mi vise sportski! 

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: narrow-wide
stvar sa wide je ta - da mora da se isprati sa jakom felnom. i jos nesto: ako felne nisu u liniji sa ivicom ruba, obavezno treba staviti brezone i distancere, u protivnom, sa pogresnim felnama ili pravim ali previse "uvucenim" unutra, sve postaje ne ruzno vec smeshno... los primer je moj zimski set koji place za brezonima i distancerima.
kod narrow sve gore napisano ne stoji. ona jednostavno trpi svaku felnu.
zbog distancera koji su, dakle, cesti kod wide, ona ima siri trag tockova... to rezultuje brzim stradanjem lezajeva ali - sve ima svoju cenu.
kod narrow sve gore napisano ne stoji. ona jednostavno trpi svaku felnu.
zbog distancera koji su, dakle, cesti kod wide, ona ima siri trag tockova... to rezultuje brzim stradanjem lezajeva ali - sve ima svoju cenu.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: narrow-wide
Mislim da-da,ali sacekacemo jos nekog sa odgovorom...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: narrow-wide
meni sad to malo nije jasno, sve imaju pocink. skoljku a nije redak slucaj videti 155icu koja je pocela da truli, bubri, uhvatila koroziju i sl., bas sam dosta puta na netu naletao na neke projekte u kojima se to videlo
ja sam i kod mene na par mesta primetio pocetke korozije i bubrenja ali sam na vreme to sanirao 


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: narrow-wide
pa aravno da i od toga zavisi ali neke sam vidjao prilicno trule, pogotovu pod gepeka, zadnji rubovi, zadnji vezni lim i sl.
pa kontam da nisu bile neke serije ne cinkovane 


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Trenta Tre
- Lokacija: Beograd
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: narrow-wide
evo malo tacnih informacija:
trag je isti na svakom ts-u (8 & 16v) dok v6 i q4 imaju malo siri prednji trag (letve su iste, razlika je u duzini osovinica na koje dodju spone)... ovo apsolutno nema veze ni sa kakvim distancerima, obe verzije dele istu mehaniku (pricam o ts-ovima) i apsolutno nema razlike u vesanju a kamoli boljem lezanju.
155-ica se moze unaprediti tako sto bi se ubacio kompletan trap od 156 jer su im kolevke iste, a sa duplom viljuskom bi se situacija poboljsala.
glupost kod wide verzije je sto pozadi ne mogu da se poravnaju tockovi sa rubom jer koristi unutrasnji kos od starog tipa - znaci plitak, a generalno mi wide izgleda lepse.
svaka 155 je pocinkovana, moja je jedna od prvih - dec 1991 tako da...
trag je isti na svakom ts-u (8 & 16v) dok v6 i q4 imaju malo siri prednji trag (letve su iste, razlika je u duzini osovinica na koje dodju spone)... ovo apsolutno nema veze ni sa kakvim distancerima, obe verzije dele istu mehaniku (pricam o ts-ovima) i apsolutno nema razlike u vesanju a kamoli boljem lezanju.
155-ica se moze unaprediti tako sto bi se ubacio kompletan trap od 156 jer su im kolevke iste, a sa duplom viljuskom bi se situacija poboljsala.
glupost kod wide verzije je sto pozadi ne mogu da se poravnaju tockovi sa rubom jer koristi unutrasnji kos od starog tipa - znaci plitak, a generalno mi wide izgleda lepse.
svaka 155 je pocinkovana, moja je jedna od prvih - dec 1991 tako da...

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: narrow-wide
primetio sam da kod wide ne moze mnogo da se izbace zadnji tockovi, koje god sam felne vidjao da su ljudi stavljali ipak nije bilo to to sto se sirine tice
meni se na wide ne svidjaju zadnja krila dok su mi prednja super

meni se na wide ne svidjaju zadnja krila dok su mi prednja super
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: narrow-wide
Bilo kako bilo 155-ica je uvek bila narrow...
...bila i u ono vreme, a tek sada kada su kola sve sira.

Acqua-Olio-Benzina
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: narrow-wide
OMP:Slazem se uvezi rubova,ja na moju planiram da ubudzim prednje od wide (samo da ne ispane Frankenstein)...
SANTINO:Zar 155 nije predstavljena na salonu automobila u Barseloni '92?
Sta konkretno mislis da bi trebalo postaviti na 155 od 156 da bi se poboljsalo lezanje?Mislis na amorte,viljuske,spone itd ili samo na nesto od ovog nabrojanog?
SANTINO:Zar 155 nije predstavljena na salonu automobila u Barseloni '92?
Sta konkretno mislis da bi trebalo postaviti na 155 od 156 da bi se poboljsalo lezanje?Mislis na amorte,viljuske,spone itd ili samo na nesto od ovog nabrojanog?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: narrow-wide
schumi, nemoj da pakujes prednja wide a da ti zadnja ostanu uska, ružno će izgledati, kao i obrnuta varijanta 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: narrow-wide
jeste 155 predstavljena 92' ali su prvi primerci sa trake izasli krajem 91'. kod mene je apsolutno svuda ugravirana 91'...
kolevka na 155 je identicna onoj na 156 sem sto su na njoj postavljena kacenja za jos jednu viljusku. u sustini lako bi se mogao prepraviti jer ima iste osnove, o tome sam razmisljao ali nemam puno vremena...
kolevka na 155 je identicna onoj na 156 sem sto su na njoj postavljena kacenja za jos jednu viljusku. u sustini lako bi se mogao prepraviti jer ima iste osnove, o tome sam razmisljao ali nemam puno vremena...

- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: narrow-wide
OMP:Mislio sam da je odradim da malo vise podsjeca na ST...
Santino:Hvala na odgovorima,ne bi bilo lose odraditi taj trap kad bude mogucnosti...
Santino:Hvala na odgovorima,ne bi bilo lose odraditi taj trap kad bude mogucnosti...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".