Alfa Romeo 155 (167)
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
pa jbg jeste nelogicno posebno sto trkacka verzija ima i nekih stvari vise nego fabricka(npr. pneumatika sa stopama za podizanje auta i jos dosta sitnica za razna podesavanja) ali mora se uracunati npr. kompletna zastitu na celom autu(unutra i spolja) znaci sve premaze, zvucne, termo i hidro izolacije koje prilicno kg odnesu, a kod haube i gepeka nema olaksavanja
mora sve da ostane serijsko, jedino se iz vrata mogu povaditi ojacanja unutra i mehanizmi i eventualno da se odsece onaj lim koji drzi tapacire a tapaciri se prave od karbona, gepek i hauba se ne smeju olaksavati(sto se i vidi na slikama da su ostala ojacanja ispod haube npr.) motor se takodje moze olaksati skidanjem nepotrebnih delova i zamenom odredjenih delova laksim, rezervoar od plastike i manje litara, oko trapova se takodje moze dobiti koji kg manjka, branici su takodje laksi od serijskih, pa nakupi se sitnica jbg, kad je drugar olaksavao juga za trke smejali smo se koliko je sitnica i gluposti poskidao a kad smo to stavili na vagu nismo verovali koliko izadje tako da je toga kod alfe jos vise
kod jugica se recimo skine oko 150kg, voleo bih i ja da saznam detaljan spisak stvari koje su oduzele alfi tih 250kg ali tesko cemo to naci 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
kad sam video stvari od karbon fajbera na andrejevoj ST, nisam verovao sta su sve zamenili. na primer, plasticni retrovizor je zamenjen istim ali od karbon fajbera.

koliko su tu dobili? 10g? znaci nista nije nebitno kod tih kola.
a hauba i gepek (bar na onoj zutoj)

jesu spolja ostali isti ali celicna konstrukcija koja ojacava pomenute delove je komplet zamenjena karbon fajberom. e, na takvim perverzijama se dobija ozbiljno olaksanje na masi.
celicni delovi su zamenjeni aluminijumskim, ima i tu i te kako olaksavanja.
a izolaciju su ljudi skidali, teska je ko tuch...
eh kad bih mogao da snimim 155 ST
kao sto sam andrejevu...
*s druge strane, koliko je teska kavez-zastita od prevrtanja? ok hrom molbiden ali nije ni to zanemarljivo... znaci morali su i ispod te tezine da idu da bi tu bilo mesta i za to...

koliko su tu dobili? 10g? znaci nista nije nebitno kod tih kola.
a hauba i gepek (bar na onoj zutoj)

jesu spolja ostali isti ali celicna konstrukcija koja ojacava pomenute delove je komplet zamenjena karbon fajberom. e, na takvim perverzijama se dobija ozbiljno olaksanje na masi.
celicni delovi su zamenjeni aluminijumskim, ima i tu i te kako olaksavanja.
a izolaciju su ljudi skidali, teska je ko tuch...
eh kad bih mogao da snimim 155 ST
*s druge strane, koliko je teska kavez-zastita od prevrtanja? ok hrom molbiden ali nije ni to zanemarljivo... znaci morali su i ispod te tezine da idu da bi tu bilo mesta i za to...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
deki jesi ti siguran da je ojacanje haube od karbona??? koliko znam to nije dozvoljeno, mada mozda je naknadno budzeno van homologacije
definitivno se na svaku sitnicu kod takvih automobila obraca paznja, kao sto rekoh 100 po 100 grama i nakupi se, svaki gram znaci
rol bar od obicnih celicnih cevi je u jugicu tezak oko 40kg, u alfi ima mnogo vise metraze a samim tim i kilaze cevi, mada hrom molibden je laksi ali i dosta jaci od celika ali recimo da komplet rol u alfi ima 50ak kg
definitivno se na svaku sitnicu kod takvih automobila obraca paznja, kao sto rekoh 100 po 100 grama i nakupi se, svaki gram znaci
rol bar od obicnih celicnih cevi je u jugicu tezak oko 40kg, u alfi ima mnogo vise metraze a samim tim i kilaze cevi, mada hrom molibden je laksi ali i dosta jaci od celika ali recimo da komplet rol u alfi ima 50ak kg
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
voleo bih da ti kazem iz prve ruke od cega je ono ojacanje
meni lici na ono sto sam rekao, ne verujem da se neko cimao sa folijom na mestu koje niko ne vidi...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
listah malo slike ove zute i nisam naleteo na te gde se moze videti unutrasnji deo haube
ali nebitno








Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
uf odlicne slike.
(i ja sam listao, ucinilo mi se da sam video i ispod haube, pa sam se setio da ako sam video haubu video bih i motor, tako da... ipak ne postoje slike, ja sam podsvesno zakljucio da je i napred isti rad.)
"pretpostavka je majka svih zajeba"
sori maj folt
(i ja sam listao, ucinilo mi se da sam video i ispod haube, pa sam se setio da ako sam video haubu video bih i motor, tako da... ipak ne postoje slike, ja sam podsvesno zakljucio da je i napred isti rad.)
"pretpostavka je majka svih zajeba"
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- sz13shumi
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 TWIN SPARK 16v SUPER CARCAT BLACK
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16v SW Selespeed - Lokacija: Jagodina
- Lokacija: Jagodina, Srbija
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Šta bi sa tim STILO-vim retrovizorima, a i ovo za smanjivanje tezine pa mi i nećemo da se takmičimo u regularnim takmičenjima pa da moramo da se toga pridržavamo tako da bi haubu i gepek mogli da zamenimo karbon fajberom i koliko toliko smanjimo težinu pa će naši ljubimci da prodišu nadam se da bi tu bilo 100-tinak kg manje, a to nije zanemarljiva kilaža i motoru bi bilo lakše da diše i tu bi se dobila neka konjaža više barem 7-8% više i neke lakše felne i tu još 2-4% i šta nam više treba, konkretno kod mene sa 140ks na 155ks to jes sa 1200kg na 1100kg a to je već za respekt. E jedino bi posle trebalo da se vidi ko bi nam to dobro odradio i to cirka do 300-400 eura, jer neverujem da bi neko od nas naručio to iz inostranstva čini mi se da je bila cifra oko 800 ili 1000 eura i to zadnji bio skuplji, a još i transport.

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ne znam samo kako mozes da racunas dobitak konja olaksavanjem delova karoserije
konjice nikako ne mozes da dobijes bez tjuninga motora
sto se tice cene karbonskih delova, jel si pogledao negde kako se krecu te cene
ima da odradim itekakav tjuning motora za te i pare i dobijem mnoooogo vise za uzvrat nego da pravim haube od karbona
, karbon je sam po sebi skup, izrada je skupa a dosta materijala ode na haube obzirom da su prilicno velike, evo ti malo pogledaj cene tih delova, ovo je prvo sto sam naleteo na netu a nailazio sam i na dosta skuplje
http://www.ilovebodykits.com/product_li ... OnUSA.html
http://www.ilovebodykits.com/product_li ... tions.html
kad bi video kako se krecu cene karbona za trkacke automobile ne bi verovao, da jedan tapacir za vrata zna da kosta i preko 500e
Re: Alfa Romeo 155 (167)
sto se tice cene karbonskih delova, jel si pogledao negde kako se krecu te cene
http://www.ilovebodykits.com/product_li ... OnUSA.html
http://www.ilovebodykits.com/product_li ... tions.html
kad bi video kako se krecu cene karbona za trkacke automobile ne bi verovao, da jedan tapacir za vrata zna da kosta i preko 500e
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
@omp covek racuna performanse na gubitak kg i na taj nacin poredi tuning motora umesto smanjenja kg
ta racunica iznosi negde oko 10kg za 1ks.
p.s. kad nabavim levi retrovizor krecem u akciju, za sada imam samo desni od stila.
ta racunica iznosi negde oko 10kg za 1ks.
p.s. kad nabavim levi retrovizor krecem u akciju, za sada imam samo desni od stila.

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
ma razumem sta je hteo reci ali se zezam a i smesno mi je ovo u procentima, odakle te racunica, ko moze da izracuna da bi 100kg manje dalo 10 konja
mislim kako se to moze izracunati??? okvirno mozemo da lupamo ali mislim da ni priblizno ne mozemo da pogodimo 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp
nisam rekao da je 100% tacno ali moze da se uzme kao reper...
- 140ks i 1100kg - 0-100 = 8.17s, qmile = 16.63s
- 150ks i 1200kg - 0-100 = 8.3s, qmile = 16.75s
- 160ks i 1300kg - 0-100 = 8.4s, qmile = 16.84s
nisam rekao da je 100% tacno ali moze da se uzme kao reper...
- 140ks i 1100kg - 0-100 = 8.17s, qmile = 16.63s
- 150ks i 1200kg - 0-100 = 8.3s, qmile = 16.75s
- 160ks i 1300kg - 0-100 = 8.4s, qmile = 16.84s

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
nisam znao za ovaj kalkulator
to je vec druga prica kad moze priblizno da se izracuna nije ni bitno 100% precizno, a kako izracunas ubrzanja, ne interesuje me ovo koliko bih isao na 100, 200 ili 400m vec koliko bih sa odradjenom kilazom manjaka postigao ubrzanja do 100 na sat recimo i max brzinu
kako si ti ovo izbacio gore u postu?
to je vec druga prica kad moze priblizno da se izracuna nije ni bitno 100% precizno, a kako izracunas ubrzanja, ne interesuje me ovo koliko bih isao na 100, 200 ili 400m vec koliko bih sa odradjenom kilazom manjaka postigao ubrzanja do 100 na sat recimo i max brzinu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
za svaku zadatu vrednost kad kliknes calculate imas generalije na sledecoj strani...
Power at Flywheel (BHP) : 230
Weight without Driver (KG) : 1330
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 175.71
0 - 60 (Secs) : 6.25
0 - 100 (Secs) : 15.46
60 - 100 (Secs) : 9.21
Quarter Mile (Secs) : 14.62
Terminal Speed (MPH) : 97.26
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.42
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 98.96
p.s. ovo je neka moja racunica za sledeci motor...
Power at Flywheel (BHP) : 230
Weight without Driver (KG) : 1330
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 175.71
0 - 60 (Secs) : 6.25
0 - 100 (Secs) : 15.46
60 - 100 (Secs) : 9.21
Quarter Mile (Secs) : 14.62
Terminal Speed (MPH) : 97.26
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.42
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 98.96
p.s. ovo je neka moja racunica za sledeci motor...

- Blade
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Milose to planovi 3.0 V6 24v 231 iz 164 QV 
A zar onaj nemac ne rece da bez prepravki staje iz GTV bese al on slabiji malko
A zar onaj nemac ne rece da bez prepravki staje iz GTV bese al on slabiji malko
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
svi 24v motori su isti, razlika je u usisnim cevima i mapi. modeli sa 210ks imaju 39mm usisne cevi dok je kod 230 45mm cev + malo pojacana mapa.
There are two 24v versions for the 164. The 210 bhp and the 230 bhp. The 230 bhp version was delivered in two models. The 164 24v QV (Motronic M1.7) and the 164 Q4 (Motronic M3.7), the 4 wheel drive topmodel of the range. The ONLY difference in engine between the 210 and 230 QV version are the intakerunners. A rolling road test gave this easy result. When you replace the "thin" intakerunners from the 210 bhp version with the thick intakerunners from the 230 QV version you simply gain 20 bhp and about 10 Nm at 5000 RPM.
oni spominju motor iz gtv-a samo zbog razvoda za vodu koji ne mora da se prepravi - nemaju pojma, to se uradi za 10 min...
There are two 24v versions for the 164. The 210 bhp and the 230 bhp. The 230 bhp version was delivered in two models. The 164 24v QV (Motronic M1.7) and the 164 Q4 (Motronic M3.7), the 4 wheel drive topmodel of the range. The ONLY difference in engine between the 210 and 230 QV version are the intakerunners. A rolling road test gave this easy result. When you replace the "thin" intakerunners from the 210 bhp version with the thick intakerunners from the 230 QV version you simply gain 20 bhp and about 10 Nm at 5000 RPM.
oni spominju motor iz gtv-a samo zbog razvoda za vodu koji ne mora da se prepravi - nemaju pojma, to se uradi za 10 min...

- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- Blade
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Da da 10 min pitaj lakija za savetSantino napisao: oni spominju motor iz gtv-a samo zbog razvoda za vodu koji ne mora da se prepravi - nemaju pojma, to se uradi za 10 min...
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
blejde ako ne znas lazina 75-ica je radjena u garazi na karaburmi u kojoj smo bili on i ja, mislim da ne treba trositi reci na to...
nemoj pricati o necemu napamet!
pogledaj 3.0 u 164 pa pogledaj isti u gtv/spideru, pa mi reci koliko takva prepravka moze trajati u minutima kada je motor napolju...?
no nema veze, vidim da se ovde pojavila ekipa nevernih toma!
nemoj pricati o necemu napamet!
pogledaj 3.0 u 164 pa pogledaj isti u gtv/spideru, pa mi reci koliko takva prepravka moze trajati u minutima kada je motor napolju...?
no nema veze, vidim da se ovde pojavila ekipa nevernih toma!

- Blade
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Ma znam da ste radili pratio sam temu od pocetka na canonu 
Nisam pricao napamet ja to citirao lakija
NHF

Nisam pricao napamet ja to citirao lakija
Ali ako lakse upada u 155kilson napisao: Ipak je cela pricha daleko od one .shraf na shraf. - kako bi neki rekli...
NHF
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Ljudi sve hocu da Vas pitam:Koja je prosjecna tezina 155-ice,iz Vase price i onog Users manual-a kapiram da je 1.250kg,ali meni,Marijanu,i kumu u saobracajnoj pise 1.395kg,sto mi je logicnije jer recimo G3 gti ima 1.250kg,a 155 je veci auto...A i kazu da se 155 2.0 16v ne moze "drzati" G3 gti 2.0 16v jer je G3 laksi,a kako laksi ako oba imaju po 1.250 kg???
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
ts-ovi sa 8 ventila imaju oko 1210-1250kg, 16v se krecu od 1230-1270, v6 ide oko 1350-1380kg

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
kod mene u sabracajnoj pise 1200kg
ne znam Sumi odakle kod vas tih 200kg vise 
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- sasa km
- Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
kod mene pise 1395 praznog vozila + boca za plin od 56 L (mada od benzina je na pola puna)
zimus kad sam isao preko kopaonika pa sa one strane neociscen i izgazen sneg pa kad sam sabrao sve izadje skoro 2 tone i vratio se na josanicku banju pa okolo - naokolo
zimus kad sam isao preko kopaonika pa sa one strane neociscen i izgazen sneg pa kad sam sabrao sve izadje skoro 2 tone i vratio se na josanicku banju pa okolo - naokolo
- Santino
- potenziato

- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
u mojoj saobracajnoj pise 1350, sto nije daleko od istine jer je auto sa alu 15'-icama i rezervnom 17' izmeren na 1330kg uz napomenu da ima samo prednja sedista i plinsku bocu pa se otprilike kompenzuje sa enterierom koji nije prisutan... 



