lepo se vidi kriva obr momenta na dyno graficima koje je prilozio mirdza, turbo umire na 5000 rpm, sto je i za ocekivati. sta mislis zasto bmw koristi sistem sa dve (malom i velikom ) turbine ?
jednostavno, ovde je napravljen (truli) kompromis izmedju instant powera i high-end powera.
lepo za prosecnog vozaca, ali nekako vise ide uz vw vozace nego uz alfa vozece

naravno, kao i u drugim slicnim slucajevima, veci turbo resava probleme, recimo neces imati full boost na 1400 nego 2000-2500 uz pomoc scavenging efekta i dodatnog malog ubrizgavanja goriva koje se radi kad su gasovi vec ekspandirali,
ali ce motor biti ziv do 6.5-7 krpm
inace ako pogledas profil bregastih u trkackim atmo motorima, videces da imajo ogroman overlap, i vrte se do 10krpm, kod turba se izbegavaju jer je veliki gubitak smese , kod klasicnog ubrizgavanja, ali posto je ovde direktno ubrizgavanje u pitanju i kontrolisan overlap, ovde on ima samo pozitivan efekat i na vecim obrtajima, normalno uz preciznu kontrolu kakvu su odradili, a zbog direktnog ubrizgavanja ono malo sto se gubi je vazduh a ne smesa vazduh/gorivo