opet se nesto suska

kazu da je na inicijativu SAMSS-a i Andreja Kulundzica a sve to uz podrsku Djilasa od sledece godine Beograd domacin gt sampionata



Ja idem u tabor Maseratija!Beograd će uskoro, najverovatnije 2010. godine, biti domaćin prestižnog FIA GT šampionata!
Kako "Novosti" saznaju iz dobro obaveštenih izvora, ”zeleno svetlo” za ovaj spektakl dala je ne samo FIA, već i čelni ljudi našeg glavnog grada. Radi se o izuzetno atraktivnom nadmetanju bolida Maseratija, Salina, Aston Martina, Poršea, Ferarija, Lamborginija, koje je prošle dve sezone, u glavnom gradu Rumunije, Bukureštu, napravilo prvi ”prodor” na Istok.
http://www.24sata.rs/vesti.php?id=69794Kako zvuči 300 na sat uživo? 17.03.2010. - 02:59
Sve što treba da se uradi jeste da se obezbedi staza...
Beograd će ove godine ugostiti čuveni FIA GT šampionat. Trka „24 sata Beograda“ biće održana od 25. do 27. juna na kružnoj stazi na Novom Beogradu. U neverovatnoj dvadesetčetvoročasovnoj trci učestvovaće oko 80 automobila koja dostižu brzinu i do 300 kilometara na čas. Test vožnja održaće se 25. aprila, a stazu će testirati automobil „audi R8“ iz GT3 klase.
Očekujemo da će biti oko 80 automobila, veliki broj timova već je potvrdio svoj dolazak, međutim, još ne možemo da otkrijemo koji su to timovi. Prijavni rok je u toku. Trka nije na zvaničnom kalendaru FIA GT šampionata, zato što u njoj neće biti bodova, već je više nezavistan događaj poput trke „24 sata Le Mana“ - kaže za „24 sata“ Zoran Marković, predstavnik kompanije „Imc Eastside Ltd“ koja dovodi trku u Beograd.
Trka će se voziti na Novom Beogradu, za nju će biti iskorišćen deo stare staze za auto-trke oko Ušća u Bloku 15, desno pored Palate Srbija, do hotela, pa prema Brankovom mostu, dok se na samom mostu neće voziti.
- Neophodno je da se urade i neki građevinski radovi, kao što su proširenje krivina, postavljanje instalacija, farbanje ivičnjaka. Takođe će biti poručene i zaštitne ograde za publiku, poput onih koje su korišćene na koncertu Rolingstonsa. Tu je i zaštitna ograda koja se ugrađuje kako bi se zaštitile bandere i stabla, tako da će ceo taj deo dobiti potpuno novi izgled. Dužina staze zavisiće od broja učesnika, ali pretpostavlja se da će to biti od 3,7 do 4,7 kilometara - kaže Marković.
Automobili će voziti brzinom do 300 kilometara na sat.
- Iz bezbednosnih razloga nećemo moći da vidimo GT1 klasu, zato što su ti automobili brzi skoro kao formula, ali će svakako učestvovati i druge klase, koje će razviti brzinu i do 300 kilometara na sat. Timovi imaju od dva do četiri vozača koja se menjaju na 2,5 sata. Nadam se da je ovo početak duge tradicije i da će Beograd i u buduće biti domaćin ovakvih trka. Očekujemo oko 80.000 posetilaca - kaže Marković.
Prema rečima Miroslava Čučkovića, člana Gradskog veća, grad je trku dobio praktično prijateljski.
- Sve što treba da se uradi jeste da se obezbedi staza, što, prema kalkulacijama od prošle godine, iznosi tri do četiri miliona dinara. Ovu trku podržalo je i Ministarstvo ekonomije - kaže za „24 sata“ Čučković.
Trka u brojkama
80.000 posetilaca se očekuje
4.670 metara dužina staze
680 metara najduži pravac
300 kilometara na sat najveća brzina
80 vozila učestvuje
24 sata traje trka
Done deal ako budu vozili po nebesima..Damjan156 napisao:U Stefana nisam verovao ni u jednom trenutku...a ovo sa druge strane već deluje kao "done deal"...
kilson napisao:Done deal ako budu vozili po nebesima..Damjan156 napisao:U Stefana nisam verovao ni u jednom trenutku...a ovo sa druge strane već deluje kao "done deal"...
Da, ali na Norisringu to polukruzno se radi oko "ostrva" sirine 10-15m a kod nas bi to bilo oko ostrva sirine 2m, pa cak ni toliko...starac vujadin napisao:To polukruzno ne bi bilo problem...tako je isto na Norisringu, cuvena ukosnica Grundigkehre. Malo je krkljanac, ali je uzbudljivo...