ATEST: Mora. I to ukoliko tachno taj motor sa zadatom kubikazhom i tachno navedenom snagom nije ugradjivan u zadati model. Nije problem proci, pozheljno je ukazati na jache diskove, i npr torzije, opruge
ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
- 
				kilsonki
 - Drug Član

 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Merhaba!
ATEST: Mora. I to ukoliko tachno taj motor sa zadatom kubikazhom i tachno navedenom snagom nije ugradjivan u zadati model. Nije problem proci, pozheljno je ukazati na jache diskove, i npr torzije, opruge
			
									
									
						ATEST: Mora. I to ukoliko tachno taj motor sa zadatom kubikazhom i tachno navedenom snagom nije ugradjivan u zadati model. Nije problem proci, pozheljno je ukazati na jache diskove, i npr torzije, opruge
- Vuk 166
 - Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
 - Lokacija: 18000
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Kako uopste ide to oko menjaze motora? 
  oko toga ne znam ali bas nista,koju dokumentaciju treba da ima taj motor koji je ubacen?
			
									
									
						- REDZEP
 - Garaža: tomos APN 4,peglica,sporet na drva za rad preko zime
 - Lokacija: gde Timok pozdravlja Veljkov grad
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
ako je iz domace,saobracajnu i bla bla...oko odjave istog auta iz koga je ischupan motor...
ako je strani,podaci o placenoj carini,tj racun,ubacen motor, vozilo na ime kupca ili
sa ovlascenjem,ispravni brojevi motora i sve to na tehnickom pregledu pregleda lice koje inace vrsi rutinsku kontrolu na teh pregledu,
ustanovi novonastalo stanje i sa racuna prepise podatke u reg list.
u supu trajno ostaje racun sa carine i ako je doslo do promene kubikaze
tj ubacen drugaciji motor u saobracajnu s upisuje primer'' model alfa 33 1.8std u 1.3ie" to znaci da se u saobracajno odmah vidi da je promenjen motor tj model
u mom slucaju to je bio 1.8std a ja sam carinio 1.3ie i ta promena ostaje vidna dok je auta.
			
									
									
						ako je strani,podaci o placenoj carini,tj racun,ubacen motor, vozilo na ime kupca ili
sa ovlascenjem,ispravni brojevi motora i sve to na tehnickom pregledu pregleda lice koje inace vrsi rutinsku kontrolu na teh pregledu,
ustanovi novonastalo stanje i sa racuna prepise podatke u reg list.
u supu trajno ostaje racun sa carine i ako je doslo do promene kubikaze
tj ubacen drugaciji motor u saobracajnu s upisuje primer'' model alfa 33 1.8std u 1.3ie" to znaci da se u saobracajno odmah vidi da je promenjen motor tj model
u mom slucaju to je bio 1.8std a ja sam carinio 1.3ie i ta promena ostaje vidna dok je auta.
- Vuk 166
 - Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
 - Lokacija: 18000
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Koje prepravke nosaca motora su u pitanju ako recimo hocu u auto gde je nekada bio td da ubacim ts ili "obican" 2.0,i obrnuto,ako je bio "obican"2.0 a hocu da ubacim V6? 
			
									
									
						- JaMaL
 - Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
 - Lokacija: Bgd
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Pomeraju se nosaci... napred ili nazad ... opcija 1 odseces stare... navaris nove.. opcija 2 produzis postojece pa se mozes vratiti na staro...
superfly je tako nesto uradio...
nije to veliki problem... veci problem je imati gde... ako imas dizalicu ili bar "treselicu" za tepihe u dvoristu... aparat za varenje i malo strpljenja.. nije frka...
posle je kardan malo frka uklopiti ako mora da se kombinuje i to je to... ostalo su sitnice koje oduzimaju tonu vremena samo... ali nisu teske...
			
									
									
						superfly je tako nesto uradio...
nije to veliki problem... veci problem je imati gde... ako imas dizalicu ili bar "treselicu" za tepihe u dvoristu... aparat za varenje i malo strpljenja.. nije frka...
posle je kardan malo frka uklopiti ako mora da se kombinuje i to je to... ostalo su sitnice koje oduzimaju tonu vremena samo... ali nisu teske...
- Vuk 166
 - Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
 - Lokacija: 18000
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ako budem radio tako nesto,sigurno cu ici na drugu varijantu,da mogu posle da vratim na staro ako se predomislim... 
 
Sada bas nesto razmisljam,ako je G 1983god, a motor recimo `92-`93,da li se registracija racuna i dalje na `83 ili se nesto povecava?
			
									
									
						Sada bas nesto razmisljam,ako je G 1983god, a motor recimo `92-`93,da li se registracija racuna i dalje na `83 ili se nesto povecava?
- Dora
 - honorable

 - Contact:
 - Garaža: FIAT :(
 - Lokacija: Novi Sad
 - Lokacija: Novi Sad
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ako je auto 83. šta god menjao biće i dalje 83. pa makar menjao i karoseriju koja je novija...
			
									
									
						- ljube-kugla
 - Contact:
 - Garaža: alfa 75 
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
 - Lokacija: batajnica
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
hm pa to onda izadje da posto je auto stariji od 20 godina,ima umanjenu registraciju,tj porez je 20% od kataloske vrednosti auta,pa za 3.0 izadje rega jeftinija nego za alfu 147 1.6
			
									
									ko na nas krene iz mesta je naje&o
						- Vuk 166
 - Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
 - Lokacija: 18000
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Racunao sam na: http://www.registracija-vozila.rs/ ,nema Nisha ali racunao sam kao Vrsac posto su cene slicne a cak mozda i iste koliko sam shvatio...
Sa tablicama i saobracajnom izacice me oko 38000din,mada moracu da placam na rate tako da mozda bude malo veca,sta znam....
Dosta jeste ali jbg,mada moguce je da ce uleteti i jedan 2.5,za njega je ipak dosta manja registracija,oko 30000din sa saobracajnom i tablama...
			
									
									
						Sa tablicama i saobracajnom izacice me oko 38000din,mada moracu da placam na rate tako da mozda bude malo veca,sta znam....
Dosta jeste ali jbg,mada moguce je da ce uleteti i jedan 2.5,za njega je ipak dosta manja registracija,oko 30000din sa saobracajnom i tablama...
- Nigy
 - Garaža: .
 - Lokacija: ...
 
						Post			
 
Nema tu fabricki nista ni jedna. Samo zicka sa masom.
Inace, postoje vec 3 Giuliette u klubu, fotke nekih se vec odavno motaju po forumu, samo jos nisu spremne da se ponosno vrate na asfalt.
			
									
									
						
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ajd' da se oglasim iako nisam Dora.JaMaL napisao:Nego imam pitanje za Doru... imam na turbu relej na nosacu usisne grane, tj intercoolera... dakle ispod intercoolera onaj nosac sto ga drzi... na njega je vezicom vezan reley... neki... jel imas pojma sta je to? ne mogu da nadjem spisak releya u turbu...
Nema tu fabricki nista ni jedna. Samo zicka sa masom.
Inace, postoje vec 3 Giuliette u klubu, fotke nekih se vec odavno motaju po forumu, samo jos nisu spremne da se ponosno vrate na asfalt.
- superfly tnt
 - Contact:
 - Garaža: Ford Tabanus
 - Lokacija: Zagreb
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
najbolje je produziti nosace i poigrati se sa pozicioniranjem motora nego otkidat nosace od dizela ili v6 pa navarivat. postoji mogucnost da se promasi nagib ili polozaj i onda opet moras trazit polozaj motora, plus moras otkinut brezon na nosacu i pravit nove rupe, ili šlicat rupe na gumenim nosacima.
kad ih produzis , nadjes polozaj motora(ravnas se prema nosacu zvona i kardanu), zacrtas, motor van i upresas matice, a mozas i zavarit nosac za sasiju na par mjesta. kod sljedeceg vadjenja ( ako je sve dobro namjesteno) imas fino ocrtan polozaj pa napravis te matice. nisu to neke sile tamo dole.
evo kako izgleda kod mene

			
									
									
						kad ih produzis , nadjes polozaj motora(ravnas se prema nosacu zvona i kardanu), zacrtas, motor van i upresas matice, a mozas i zavarit nosac za sasiju na par mjesta. kod sljedeceg vadjenja ( ako je sve dobro namjesteno) imas fino ocrtan polozaj pa napravis te matice. nisu to neke sile tamo dole.
evo kako izgleda kod mene

- Nigy
 - Garaža: .
 - Lokacija: ...
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Evo jednog simaticnog klipa kako tretirati makinu posle zimskog sna. 
Alfa Romeo Giulia GT - Engine preparation
			
									
									
						Alfa Romeo Giulia GT - Engine preparation
- JaMaL
 - Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
 - Lokacija: Bgd
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
@Nigy
Proverio danas onaj reley... ide na starter... i kroz fabricke zice sve lepo vezano negde unutra... nisam mogao da cupam tablu da vidim gde bas...
Cini mi se kao da je deo alarma jer je ovaj auto imao onaj fabricki pa je skinut... ostala je samo gomila zica u motoru i na plafonu... ali reley je vezan direktno na starter... a kabl ide kroz isti buzir od meraca pritiska ulja tako da nije kasnije ubacen... bilo bi previshe da je neko to provlacio naknadno... tu je fabricki... ima jos masu i jos jednu zicu koju nisam izvali gde ide jer isto ulazi u onaj ogromni snop sto ide u kabinu...
Inace sam resio problem sa paljenjem TS-a... posle mnogo rasklapanja i probanja... nije nista drugo do glavnog releya sa leve strane motornog prostora... onaj veliki sa 30a osiguracem... bili su kontakti patinirali... posle malo smirgle i spreja... sad pali svaki put "na pola kljuca" sto bi rekli losi majstori...
			
									
									
						Proverio danas onaj reley... ide na starter... i kroz fabricke zice sve lepo vezano negde unutra... nisam mogao da cupam tablu da vidim gde bas...
Cini mi se kao da je deo alarma jer je ovaj auto imao onaj fabricki pa je skinut... ostala je samo gomila zica u motoru i na plafonu... ali reley je vezan direktno na starter... a kabl ide kroz isti buzir od meraca pritiska ulja tako da nije kasnije ubacen... bilo bi previshe da je neko to provlacio naknadno... tu je fabricki... ima jos masu i jos jednu zicu koju nisam izvali gde ide jer isto ulazi u onaj ogromni snop sto ide u kabinu...
Inace sam resio problem sa paljenjem TS-a... posle mnogo rasklapanja i probanja... nije nista drugo do glavnog releya sa leve strane motornog prostora... onaj veliki sa 30a osiguracem... bili su kontakti patinirali... posle malo smirgle i spreja... sad pali svaki put "na pola kljuca" sto bi rekli losi majstori...
- Dora
 - honorable

 - Contact:
 - Garaža: FIAT :(
 - Lokacija: Novi Sad
 - Lokacija: Novi Sad
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Taj relej uvek jede gofna, meni su izvadili fabrički alarm a nije bio siroma kriv nego taj rele, malo se prdrma ili očisti kao što si uradio i lepo pali...
Rekao sam da je verovatno od anlasera taj rele ali je kod mene medju ostalima kod fara... Inače mislim da ne postoji turbo Alfa sa fabričkom instalacijom koja nije dirana prevezivana i sl... Jednostavno to je tutumrak mašina za većinu majstora...
			
									
									
						Rekao sam da je verovatno od anlasera taj rele ali je kod mene medju ostalima kod fara... Inače mislim da ne postoji turbo Alfa sa fabričkom instalacijom koja nije dirana prevezivana i sl... Jednostavno to je tutumrak mašina za većinu majstora...
- Nigy
 - Garaža: .
 - Lokacija: ...
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
@ JaMaL
Niti sam na nekoj shemi video da tu ide, niti uzivo, nit' mi ima logike da se ispod interkulera trpa relej kome je skoro nemoguce prici. Mada, Italijani su to...
 
@ Dora
Zao mi je sto nisam zatekao tebe i makinu - da vidim zverku uzivo.
Drugi put.
			
									
									
						Niti sam na nekoj shemi video da tu ide, niti uzivo, nit' mi ima logike da se ispod interkulera trpa relej kome je skoro nemoguce prici. Mada, Italijani su to...
@ Dora
Zao mi je sto nisam zatekao tebe i makinu - da vidim zverku uzivo.
Drugi put.
- ljube-kugla
 - Contact:
 - Garaža: alfa 75 
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
 - Lokacija: batajnica
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
meni prekjuce izbaci svo servo ulje,ni one prevezane manzetne za vracanje viska ulja od golfa 3,nisu mogle da stignu da vrate jer su delovi gumica poceli da zapusavaju
skinem i zamenim oring gumicu sa suvozaceve strane,vratim i probam kad ono curi na ulazu u puz,kde se kaci kardan,aj ponovo skidaj i ode opet litra ulja,posto taj semering visokog pritika nema da se kupi,prepravim na oring gumice
			
									
									skinem i zamenim oring gumicu sa suvozaceve strane,vratim i probam kad ono curi na ulazu u puz,kde se kaci kardan,aj ponovo skidaj i ode opet litra ulja,posto taj semering visokog pritika nema da se kupi,prepravim na oring gumice
ko na nas krene iz mesta je naje&o
						- Dora
 - honorable

 - Contact:
 - Garaža: FIAT :(
 - Lokacija: Novi Sad
 - Lokacija: Novi Sad
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ima da se kupi kod nas u NS, nema od 6 mm kolik otreba ali ima od 7 pa se malo zbrusi i to je to... ja menjao neki dan...
@Najdži
Postoji jedna čudna sprava, neki ej zovu mobilni telefon, ne znam zašto kad nigde ne ide sam, ali uvek je tu pa ste trebali nazvati, došao bih
			
									
									
						@Najdži
Postoji jedna čudna sprava, neki ej zovu mobilni telefon, ne znam zašto kad nigde ne ide sam, ali uvek je tu pa ste trebali nazvati, došao bih
- Nigy
 - Garaža: .
 - Lokacija: ...
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
@ Dora
Bio sam u velikoj stisci sa vremenom, samo banuo da vas vidim (a boga mi i makinu) na par min...
			
									
									
						Bio sam u velikoj stisci sa vremenom, samo banuo da vas vidim (a boga mi i makinu) na par min...
- TOXON
 - Garaža: Bmw E30 318is
 - Lokacija: Beograd
 
- JaMaL
 - Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
 - Lokacija: Bgd
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Hmmm... ajmo ovako... veoma cudan kvar...
Danas sa drugarom gledamo njegov 1.8ie... veoma cudan problem...
Auto smo nastelovali na ler... stroboskopom namestili timing... sve ok... medjutim...
kada se auto ugreje... dakle dostigne full radnu temperaturu, posle 15-20 min... pocne da trokira i da se gubi... dakle kao da radi na 2-3 cilindra... trese se , padaju obrtaji, skoro da se ugasi auto... i od lera nema nista kao da je traktor... varira od 300-1000 rpma...
svecice zamenili, nista, nastelovali paljenje jos jednom na toplom motoru... isto ... prestelovali ler i paljenje opet, nista..., hladan radi, ugrejan ne... kada pritisnes gas na ugrejanom autu kazaljka obrtaja skoci sa 1000 na 3000 pa onda ide polako i nasumicno skace i pada...
zamenili moje kablove... ocistili mase i kontakte...?
ima li ko ideju sta da gledamo... bas je trip...
			
									
									
						Danas sa drugarom gledamo njegov 1.8ie... veoma cudan problem...
Auto smo nastelovali na ler... stroboskopom namestili timing... sve ok... medjutim...
kada se auto ugreje... dakle dostigne full radnu temperaturu, posle 15-20 min... pocne da trokira i da se gubi... dakle kao da radi na 2-3 cilindra... trese se , padaju obrtaji, skoro da se ugasi auto... i od lera nema nista kao da je traktor... varira od 300-1000 rpma...
svecice zamenili, nista, nastelovali paljenje jos jednom na toplom motoru... isto ... prestelovali ler i paljenje opet, nista..., hladan radi, ugrejan ne... kada pritisnes gas na ugrejanom autu kazaljka obrtaja skoci sa 1000 na 3000 pa onda ide polako i nasumicno skace i pada...
zamenili moje kablove... ocistili mase i kontakte...?
ima li ko ideju sta da gledamo... bas je trip...
- ljube-kugla
 - Contact:
 - Garaža: alfa 75 
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
 - Lokacija: batajnica
 
- Nigy
 - Garaža: .
 - Lokacija: ...
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
@ TOKYO
Odlican klip,
 
@ JaMaL
Da li seta paljenje dok radi?
			
									
									
						Odlican klip,
@ JaMaL
Da li seta paljenje dok radi?
- ljube-kugla
 - Contact:
 - Garaža: alfa 75 
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
 - Lokacija: batajnica
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
simptomi su kao kad zvekne komutator samo kad je on totalno onda se ugasi kad se ugreje
ako nemas drugi,ovaj poli vodom da se ohladi pa probaj
			
									
									ako nemas drugi,ovaj poli vodom da se ohladi pa probaj
ko na nas krene iz mesta je naje&o
						- JaMaL
 - Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
 - Lokacija: Bgd
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
Ne seta bukvalno vihe je kao skace... kada se ugreje pocne da skace unazad za 1 takt...
kao da promasuje nesto, dakle na crti je samo se u nepravilnim intervalima jednom u x taktova vrati za par stepeni... nacrtacu lakse je:
---|
---|
---|
-|
---|
---|
-|
---|
---|
---|
---|
---|
-|
---|
---|
i tako radi sto je ugrejaniji to je vishe ovih retardiranih taktova... i tako i motor skace levo desno...
			
									
									
						kao da promasuje nesto, dakle na crti je samo se u nepravilnim intervalima jednom u x taktova vrati za par stepeni... nacrtacu lakse je:
---|
---|
---|
-|
---|
---|
-|
---|
---|
---|
---|
---|
-|
---|
---|
i tako radi sto je ugrejaniji to je vishe ovih retardiranih taktova... i tako i motor skace levo desno...
- ljube-kugla
 - Contact:
 - Garaža: alfa 75 
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
 - Lokacija: batajnica
 
						Post			
		Re: ALFA ROMEO 75 - Legende koje jure!
mali ler,digni ga na 1000-1100rpm i nema frke,ima samo da prede
doduse i meni igra kazaljka kad je ispod 900rpm i kad je hladan auto,ali kad se ugreje sam dodje na te obrtaje i kazaljka varira za debljinu crte
			
									
									doduse i meni igra kazaljka kad je ispod 900rpm i kad je hladan auto,ali kad se ugreje sam dodje na te obrtaje i kazaljka varira za debljinu crte
ko na nas krene iz mesta je naje&o