Sta te sad snaslo
Pazi ovako za menjac ne znam
A za dihtung glave treba svasta nesto ovako:
Kljucevi uglavnom da skines usisnu granu, dizne, zupcanik na bregastoj gde dodje zupcasti kais, izduvnu granu, to jest samo tu stranu pa na kraju glavu, + kilo kljuc kada budes vracao odnosno stezao nazad samo za glavu je potreban ostalo i nemoras kilo kljucem
Dihtung glave, i kucista ventila ako je onaj tanak providni ko celofan onda nemorash njega.
E sad bilo bi dobro mozda cak i obavezno nositi na ravnanje i proveru kosta oko 1000-1500 din sa sve gumicama barem u Bgd-u skini i svecice ako nosis na ravnanje.
Nadam se da sam ti pomogao malo.
Ma ništa posebno. Moj menjač je onako. Šljaka ali moglo bi bolje. Pomislio sam ako utrči nešto jeftino, a provereno da ga možda zamenim. Imao sam odličan na "Slovencu" ali ga nisam ugradio jer mi se ovaj činio znatno kraćim. Gotovo sam ubeđen da je kraći pa bih voleo da tu teoriju i potvrdim.
Što se motora tiče sve je OK nego smo imali neku lokalnu polemiku pa ispipavam stvar.
Sada videh temu. Pa mislim mozda je bolje da ovde nastavimo pricu o glavama na Boxeru.
Mene interesuje za pocetak kakvi srafovi drze glavu i na koliko je stezati i posle koliko predjenih kilometara dotezati? (AR33 1.7 16v)
Stvari na koje posebno treba voditi racuna?
Dobra i losa iskustva?