slabije vuce 166 2.4JTD
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
Post
slabije vuce 166 2.4JTD
imam alfu 166 2.4 JTD 2000god,kod mene je nekih 4 meseca i od kada sam je kupio pri vecem broju obrtaja (preko 3000rpm) pali lampicu za dizne.Majstor mi je rekao da je u pitanju protokomer,a takodje mi je rekao da mi je turbina pocela da crkava jer vlazi ulje na njoj,e a sada mi vise ne pali lampicu za dizne,ali mi zato ponekada vuce slabije a pogotovu preko 3000rpm.Kada joj dam gas izbacuje crni dim na auspuhu.Majtor mi kaze da je upitanju turbina.I da ne zaboravim teze mi pali kada se motor zagreje na radnu temperaturu.Interesu je me dali je majstor upravu kada kaze da je turbina za to kriva ili je nesto drugo u pitanju?Unapred hvala
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Moj drugar ima stila jtd mpj i ima potpuno iste simptome kao i ti na alfi!
E sada kako mi on kaze njegov majstor mu je rekao da je u pitanju protokomer.
Ne znam da li je to moguce ili on nije shvatio dobro ali on mu je iskljucio protokomer dok naruceni nestigne i auto mu malo bolje ide.
Bio je na dijagnostici ali ne moze da uspostavi vezu izmedju auta i dijagnostike iz ne znam kojih razloga pa ga sada ceka pretres releja i konekcija.
Da li si ga kacio na dijagn. ...
Sta kaze?
Da li nesto prijavljuje?
Koliko ti ulja trosi na 1000km?
Bilo bi lepo kada bi majstor ili neko drugi mogao da ti pozajmi protokomer samo da probas, da ne bi bacao pare jer verovatno nije jeftin.
Pozdravljam te i nadam se da ces sto pre srediti i uzivati u voznji!

Nisam siguran da sam te video u virusu da si predstavio sebe i svoju alfu!
Ako nisi hajde daj nam malo informacija i slicica o svojoj 166, jer nas nema bas mnogo na forumu a bilo bi lepo!
E sada kako mi on kaze njegov majstor mu je rekao da je u pitanju protokomer.
Ne znam da li je to moguce ili on nije shvatio dobro ali on mu je iskljucio protokomer dok naruceni nestigne i auto mu malo bolje ide.
Bio je na dijagnostici ali ne moze da uspostavi vezu izmedju auta i dijagnostike iz ne znam kojih razloga pa ga sada ceka pretres releja i konekcija.
Da li si ga kacio na dijagn. ...
Sta kaze?
Da li nesto prijavljuje?
Koliko ti ulja trosi na 1000km?
Bilo bi lepo kada bi majstor ili neko drugi mogao da ti pozajmi protokomer samo da probas, da ne bi bacao pare jer verovatno nije jeftin.
Pozdravljam te i nadam se da ces sto pre srediti i uzivati u voznji!


Nisam siguran da sam te video u virusu da si predstavio sebe i svoju alfu!
Ako nisi hajde daj nam malo informacija i slicica o svojoj 166, jer nas nema bas mnogo na forumu a bilo bi lepo!

- Majoras V6
- Garaža: @ Fiat Stilo (2005) van 1.9JTD 115ks @ Mercedes W210 E230 Kompresor @ VW Polo 1.4 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Ako ti ne izbacuje belicast dim na auspuh i ako turbina ne zvizdi,ne cimaj se bezveze...Koliko je presla sta je radjeno na autu. JTD je zivotinja od motora pogotovo 2.4,tako da ga je MNOGO tesko sahraniti...Video sam 2.4 jtd-ovku koja je presla oko 450.000km pa ide kao sumanuta...Sve zavisi od odrzavanja ali generalno najbolji dizel ubedljivo za tu generaciju! U svakom slucaju svaka cast za izbor!!! 

Alfa RULLS !!!
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
@Majoras V6 jel to ona SW sto je bila na skupu, taxi vozilo, lik je terao krug na stazi? Ono je stvarno zivotinja od auta
Sorry za off


Sorry za off


FANTAZ'JA
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
auto je 3 meseca kod mene i sve sto sam uradio bio je servis(ulje,filteri itd...),presla je 190000km,a izbacuje mi crni dim.I ranije sam imao turbo dizela i znam da treba da izbacuje dim kada mu naglo das gas ,ali ovo mi se desava i na 2000rpm kada mi je gas na pola.U drugoj i trecoj brzini uprincipu ima snage i povuce,ali kada prebacim u cetvrtu,petu i sestu to nije taj auto.Naprimer,vozim 6 brzinom na 3000rpm i kada mu dam gas pocne dim da izlazi iz auspuha a auto nista ni da mrdne.Jednom sam hteo da ga prevarim pa ga na tombroju obrtaja presaltam u 5 brzinu na 3800rpm,mislio sam da ce onda da povuce,medjutim nista,tu ga je zakopao i nema dalje.To je sve pocelo da mi se desava pre 2-3 nedelje,a odkako sam je kupio pusta mi ulje na turbini.Pa moguce da zbog toga majtor misli da je turbina.
- Majoras V6
- Garaža: @ Fiat Stilo (2005) van 1.9JTD 115ks @ Mercedes W210 E230 Kompresor @ VW Polo 1.4 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
@Dusan SD nije sa skupa auto...pandurka je u pitanju...
@Vladapoz ma kakvi nema sanse na 190.000km ne postoji mogucnost da mu bilo sta uradis! Kazem ti da je to zivotinja od motora! Sto se tice "crnog dima",obrati paznju na druge dizele...bice ti jasno...svaki dizel i na leru kad puknes pun gas MORA da bljucne "crno" pozadi,a kamoli na malom br obr. u vecoj brzini,jer u trenutku dodavanja gasa ne moze da sagori toliku kolicinu dizela,pa deo pljuje ziv dizel...probaj da ocistis dizne pa javi...
@Vladapoz ma kakvi nema sanse na 190.000km ne postoji mogucnost da mu bilo sta uradis! Kazem ti da je to zivotinja od motora! Sto se tice "crnog dima",obrati paznju na druge dizele...bice ti jasno...svaki dizel i na leru kad puknes pun gas MORA da bljucne "crno" pozadi,a kamoli na malom br obr. u vecoj brzini,jer u trenutku dodavanja gasa ne moze da sagori toliku kolicinu dizela,pa deo pljuje ziv dizel...probaj da ocistis dizne pa javi...
Alfa RULLS !!!
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Dizne.
Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Ono sto su mom kumu rekli u italiji je da aparat za ciscenje takvih dizni je papreno skup, tako da je malo verovatno
da ga ima ko u Srbiji osim delte i da je najisplatljivija varijanta na duge staze nove dizne. Naravno da kostaju puno, ali govorim iz njegovog iskustva, svi ciste "provereno OK" ali na kraju ispadne da se ne uradi dobro, a ciscenje nije ni malo jeftino.

Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Kod koga si isao na pregled,ovde ili BG ?
Btw,ako se resis za dizne,neko mi rece da je Neba iz Klenovnika nabavio onu Wynn's masinu za ciscenje dizni i celog sistema pa razmotri
.
Btw,ako se resis za dizne,neko mi rece da je Neba iz Klenovnika nabavio onu Wynn's masinu za ciscenje dizni i celog sistema pa razmotri

- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Ljudi ja resio problem.Otisao do majsotra i otkacio mi crevo od ECO ventila i sada mi auto ide kao lud i nema vise da izbacuje onaj crni dim.Hvala na savetima u svakom slucaju.Alfamen kazi tom drugaru neka prvo proveri ECO ventil da bezveze ne baca pare,ja zamalo da dam 300eura za turbinu


- Majoras V6
- Garaža: @ Fiat Stilo (2005) van 1.9JTD 115ks @ Mercedes W210 E230 Kompresor @ VW Polo 1.4 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Extra!
Samo dizne mozes da ocistis kod Alexe u Mirijev,manje trosi auto i lepse vuce... Jer nase gorivo je haos... 

Alfa RULLS !!!
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
- Majoras V6
- Garaža: @ Fiat Stilo (2005) van 1.9JTD 115ks @ Mercedes W210 E230 Kompresor @ VW Polo 1.4 16v
- Lokacija: Beograd
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Superica
Javio sam mu i danas cekam rezultate, tj.reakciju!
Za Majorasa V6 pitanje!!!!
Da li cisti i benzinske dizne i gde se nalazi?
Ja radim u Mirjevu i to bi mi bilo idealno dok sam na poslu da mi to sredi!
Re: slabije vuce 166 2.4JTD


Javio sam mu i danas cekam rezultate, tj.reakciju!
Za Majorasa V6 pitanje!!!!
Da li cisti i benzinske dizne i gde se nalazi?
Ja radim u Mirjevu i to bi mi bilo idealno dok sam na poslu da mi to sredi!

- Majoras V6
- Garaža: @ Fiat Stilo (2005) van 1.9JTD 115ks @ Mercedes W210 E230 Kompresor @ VW Polo 1.4 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
To je covek Doktor izvolve broj pa se raspitajte...
064/615-40-89 Aleksa

Alfa RULLS !!!
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Jel neko bio kod Majorasovog čike doktora čoveka Alekse?
Kvalitet? Cene?

Kvalitet? Cene?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Ja nisam ali su poznati i nema greske 

Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
S obzirom da je u pitanju 2.4 JTD, prava adresa za proveru, reparaciju, popravku i zamenu injektora je http://www.dieselvilic.co.rs/ ili neki drugi specijalizovani servis za dizel injektore.
Postoji zabluda da injektori kod common rail motora mogu da se "zaprljaju" i da postanu manje "prohodni", slično diznama kod benzinskih agregata. Ako se samo uzme u obzir da je kod savremenih dizela pritisak u injektorima oko 1400bara, a kod benzinskih dizni oko 2bara, sve je jasno, itd. Na pritisku od 1400bara u kanalima dizel injektora ne može da bude prljavštine i naslaga. E sad... zašto majstori koji čiste benzinske dizne u ultrazvučnim kadama prihvataju da čiste i dizel injektore? Zato što nije štetno, mušterija plaća, a zapravo je skoro beskorisno.
Problem sa injektorima kod common rail dizela obično je posledica suviše velike "propusnosti", što za posledicu ima bogatu smešu i veću potrošnju. Tu pomaže reparacija ili zamena injektora.
Pozdrav. Dušan.
Postoji zabluda da injektori kod common rail motora mogu da se "zaprljaju" i da postanu manje "prohodni", slično diznama kod benzinskih agregata. Ako se samo uzme u obzir da je kod savremenih dizela pritisak u injektorima oko 1400bara, a kod benzinskih dizni oko 2bara, sve je jasno, itd. Na pritisku od 1400bara u kanalima dizel injektora ne može da bude prljavštine i naslaga. E sad... zašto majstori koji čiste benzinske dizne u ultrazvučnim kadama prihvataju da čiste i dizel injektore? Zato što nije štetno, mušterija plaća, a zapravo je skoro beskorisno.
Problem sa injektorima kod common rail dizela obično je posledica suviše velike "propusnosti", što za posledicu ima bogatu smešu i veću potrošnju. Tu pomaže reparacija ili zamena injektora.
Pozdrav. Dušan.
Alfa je stil... ostalo je status...
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Ja sam je uzeo u Zrenjaninu,ali mi bivsi vlasnik kaze da je kupio u S.Mitrovici.
Da li je bila tvoja?
Da li je bila tvoja?
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Nije bila moja nego od poznanika mog,vozio sam je ovde je dugo bila i opet je uzeo istu samo tamnija.A te felne sto su na tvojoj bile su moje jer sam imao indenticnu kao tvoja samo sto je motor u njoj bio 3.0,V6.
- vladapoz
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 Selespeed
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Meni se pokazala ok,imao sam problema sa turbinom jer je geometrija na njoj otisla i kada joj dam pun gas na nekih 3000 do 3500rpm palila mi je lampicu za dizne.I na kraju mi je puklo crevo od interkulera do motora pa sam zato bio otvorio ovu temu jer nije htela da vuce.Kada sam pitao da mi srede geomeriju niko nije hto ispd 250 eura,pa sam uzeo drugu turbinu koja je stvarno dobra.
Nego javlja mi se problem kada vozim da na 2000rpm pocne da mi secka auto,to se desava u svim brzinama sem u petoj i sestoj.Da li neko zna sta je upitanju?
Nego javlja mi se problem kada vozim da na 2000rpm pocne da mi secka auto,to se desava u svim brzinama sem u petoj i sestoj.Da li neko zna sta je upitanju?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: slabije vuce 166 2.4JTD
Pazi imas nekoliko elemenata koji kontrolisu rad promjenljive geometrije turba. Konkretno imas elektroventil koji regulise pomjeranje krilaca turbine i on najcesce zna da se od zaprljanja pokvari i da se ne pomjera a time ne radi ni VGT (varijabilna geometrija turba). Takodje VGT zna da zasteka i od zaprljanosti turbine. Sasvim je normalno da ima ulja u usisu,naravno ne previshe,jer i sama turbina koja nije nova pusta pomalo a i na usis je spojen odusak uljnih para iz glave motora. Mnogi majstori cim vide ulje na usisnim crijevima oko turbinu pocnu da otpisuju turbinu,a us vati nema polovnog dizela bez toga,sasvim normalna stvar. Ako auto ne trosi dosta ulja (recimo preko dva deca na 1000km,a JTD inace ne trosi nimalo ulja kad je "potpuno ispravan") turbina je u redu. Tacnije,treba pregledati protokomjer,MAP senzor,pierburg ventil,elektroventil VGT-a. I naravno zacepiti EGR bio ili ne bio ispravan.
Lampica za motor i poruka Motor control system failure se cesto javlja pri voznji sa gasom do kraja od 5-10 sekundi,to je cesta pojava na JTD-ovima i javlja se zbog turbo overboosta,tj. previsokog pritiska na turbini kada ECU prebaci auto u Safe mode,tj. iskljuci turbinu da se ista ne bi raspala. Pomaze gasenje i ponovno paljenja motora. Turbo overboost se moze javiti iz vishe razloga,a najcesci je neisravnost nekog od prethodno pomenutih ventila i senzora,ili zbog zaprljanosti krilaca turbina kao i VGT mehanizma u turbina. Problem rjesava promjena problematicnod "device-a" ili otvaranje i ciscenje turbine.
To seckanje je upravo zbog nekog od ovih faktora o kojima sam pisao. Ja kuci imam dvije Alfe 156 1.9 jtd i obje su imale taj problem. Savjetujem ti da krenes ovako da ga rjesavas > prvo zablombiraj EGR ventil metalnom plocicom bez rupe u sredini koju stavis na crijevo koje ide iz EGR-a u usis umjesto dihtunga. Nakon toga izaci negdje na otvoren put i malo produvaj auto. Ako posle toga i dalje bude auto sjeckao pri ubrzanju onda je neki od senzora/ventila vezanih za turbinu i pritisak u njoj ili je ona samo zaprljana iznutra,sto bi se moglo znati nakon sto se otvori. Mozda bi prije otvaranja mogao da probas sa promjenom elektroventila tj. aktuatora VGT-a pa da vidis. Znaci ima vishe mogucih uzroka,treba eliminasati jedan po jedan. Mislim da dijagnostika pokaze samo da postoji overboost problem ali ne moze da kaze koji element konretno pravi problem. Na mojoj Alfi je problem rijesen promjenom protokomjera i blombiranjem EGR-a,kao i promjenom stila voznje. Tacnije auto u konstantnoj voznji uvijek drzim na min 2000 obrtaja i time sprijecavam prljanja turbine i motora iznutra od garezi. Auto ide kao preporodjeno. Na auto putu ga uvijek 5 min izduvam na nekih 3500 obrtaja i to je to.
Na sajtu alfaowner.com ima dosta prica sa sve slikama o ovoj tematici.
Lampica za motor i poruka Motor control system failure se cesto javlja pri voznji sa gasom do kraja od 5-10 sekundi,to je cesta pojava na JTD-ovima i javlja se zbog turbo overboosta,tj. previsokog pritiska na turbini kada ECU prebaci auto u Safe mode,tj. iskljuci turbinu da se ista ne bi raspala. Pomaze gasenje i ponovno paljenja motora. Turbo overboost se moze javiti iz vishe razloga,a najcesci je neisravnost nekog od prethodno pomenutih ventila i senzora,ili zbog zaprljanosti krilaca turbina kao i VGT mehanizma u turbina. Problem rjesava promjena problematicnod "device-a" ili otvaranje i ciscenje turbine.
To seckanje je upravo zbog nekog od ovih faktora o kojima sam pisao. Ja kuci imam dvije Alfe 156 1.9 jtd i obje su imale taj problem. Savjetujem ti da krenes ovako da ga rjesavas > prvo zablombiraj EGR ventil metalnom plocicom bez rupe u sredini koju stavis na crijevo koje ide iz EGR-a u usis umjesto dihtunga. Nakon toga izaci negdje na otvoren put i malo produvaj auto. Ako posle toga i dalje bude auto sjeckao pri ubrzanju onda je neki od senzora/ventila vezanih za turbinu i pritisak u njoj ili je ona samo zaprljana iznutra,sto bi se moglo znati nakon sto se otvori. Mozda bi prije otvaranja mogao da probas sa promjenom elektroventila tj. aktuatora VGT-a pa da vidis. Znaci ima vishe mogucih uzroka,treba eliminasati jedan po jedan. Mislim da dijagnostika pokaze samo da postoji overboost problem ali ne moze da kaze koji element konretno pravi problem. Na mojoj Alfi je problem rijesen promjenom protokomjera i blombiranjem EGR-a,kao i promjenom stila voznje. Tacnije auto u konstantnoj voznji uvijek drzim na min 2000 obrtaja i time sprijecavam prljanja turbine i motora iznutra od garezi. Auto ide kao preporodjeno. Na auto putu ga uvijek 5 min izduvam na nekih 3500 obrtaja i to je to.
Na sajtu alfaowner.com ima dosta prica sa sve slikama o ovoj tematici.