Ne razumem on je stalno radio i vuko struju ? a nije svetlelo nista to jest ko da ne radi ?
A mogo si i na kontakt da ga spojis
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
odlican yugic ali bez fiatovog 2.0 16v nista mislim kad vec ima jace diskove sigurno bi ti uspeo da ga naguras u juga video sam jednom na ts likovi stavili taj motor mogu da zamislim kako ide
imam uradjen 1.6TC 100ks iz fiata 125 special,samo cekam da se legalizuje zakon pa da vidimo dal ce u juga ili na prodaju,nesto mi se sad ne daje i za atest i za regu jedno 300e,imam pametnija posla,ide i ovako solidno
ja prvo uradim trapove i kocnice pa za motor kad bude,ima sta da se tera,uzeo sam 13/53 prenos i treba da ga prepakujem,ali nema se vremena,kratki mi dani a za po sata ne mogu da zavrsim,tako da ceka priliku,negde na jesen
zelenko juce dobio nove sinhrone,nov zubcanik druge,nove lezajeve na diferencijalu,koji su bili kao da su isli po betobu,a zubcanik prve postonisam nasao,navario sam nalegajucu povrsinu,obradio pod uglom i napasaovao stari sinhron da lezi bolje od novog,danas slede zavrsetak montaze i proba,ponoc je brzo dosla a svako kuckanje se mnogo cuje iz garaze a za pneumatiku da ne pominjem,rucno ide mnogo sporo
nov akumulator odnet na ispitivanje,a stari vracen koji nema struje ni kontakt da upali normalno,ja na kljuc kad on cakne i odjednom sine i zavergla kao da je 90A,i 10 puta uzastopno vergla a pre toga radio skoro dva sata auto i kad sam hteo da upalim on mrtav a posle par sati stajanja onako mrtav poludi
dal je sam od sebe negde u kratkom spoju,nesto jeste
Nikako da resis glupi akumulator gde si nosio na ispitivanje ima jedan na nbg-u bese kod onog restorana K 9
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
ma u glavnoj u Bataji,oni nose kod Kanazira u Pazovu na ispitivanje,sutra bi trebalo da mi javi sta mu je,dal je on dobar ili idem po nov,ovaj stari danas ni da bekne,i prevezem sa alfe i samo pecnem stipaljkom po klemi da zavrnici i odem da probam,zavergla kao da je istog trena i ugasen,sastavi ko mina
pre neki dan odnesem opet akumulator kao prazan i u medjuvremenu kupim drugi Global Power,bez kiseline,mislim da rece da je sa gelom,i evo vec nekih desetak dana pali normalno i posle par dana ne vozenja,a onaj mi opet vrate kao ispravan
i ko je sad tu lud,dal je moguce da ga isprazni lampica od alarma a da ovaj i posle par sati sa upaljenom poziijom upali na bukvalno kres
i posto mi onaj prvi Black Horse stoji,uzmem unimer i ispitam,stoji napon 12.7
bas cu sutra ujutro da ga naklacim na alfu i probam,dal ce upaliti ili uopste zaverglati
a danas posto je moja draga ostal bez plina i prebaci na benzin,pa sam isao malo i ja da teram na tecnost,ali skinem poklopac filtera da se ne davi sa papirnim filterom,joj kakav zvuk,pa to je za primer,da mu mnogi i ozbiljniji auti zavide
Ma jugici se cuju nema sta secam se ja mog keca bez filtera
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
blek hors kad zalepi negde unutra, desi se da ima napon 12.5-12.7V a kad hoces da cimnes struju iz njega - prc. samo se zakuca na nulu. meni zakucao dva meseca posle isteka garancije, i to onaj Ca, uzeo sam ga novog, starog 12 dana od datuma proizvodnje... upalio triput tog jutra, kad sam usao u kola cetvrti put, reset totalni sve se pogasilo i - dovidjenja prijatno... uzeo Exide Premium, i za sad sam miran. doduse bio sam i sa ovim 26 meseci...
ma samo kad odradis kuciste filtera iz dva dela - ostavis samo dno i poklopac, odmah dobijes WUUUPSSS ja jos uzimao neke krsh filtere protocniji su od Frada, osetno. jos sam ja na kecu imao MGV1 onaj sa 24mm difuzorom
ma sve to ide na benzin ali na plinu nece,prvise vazduha
jutros skinem klemu sa alfe i na kablovi nakacim black iz juga,stenje mucenik,trepcu lampice i nekako sastavi,ugasim pa opet tek je sad stenjao ali sastavio,aj jos jednom i opet uz stenjanje sastavi
Oni nisu normalni definitivno nevakl=lja akumulator nevredi vataj nekog za gusu
Nemoj bukvalno zakon je zajebat al im se mile mame
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Treba kod akumulatora obratiti pažnju i na tempreaturu na kojoj su.
Da li stoji napolju ili u garaži nije isto i sl.
A ako si već kupio nov ovaj najbolje da baciš da te ne maltretira više,
osim ako ne želiž baš da se igraš
Generalno, mislim da su stariji Black h bili kvalitetniji,
sad ih voziš 2 godine i baciš pre nego što te namuče.
Ja sam te ranije na dizelima vozio godinama, dal zato što su bili većeg kapaciteta pa su duže trajali ...
Proletos na yugu zaboravim svetla i isprazni sedo kraja,
moro sam da ga bacim, ništa punjenje. Ranije se sećam da sam
u takvim situacijama samo punio akumulator.
Sad je veliki izbor stranih akumulatora poznatih proizvođača,
a black horse nove tehnologije je skuplji od svih njih?!?!?!?
To ne razumem, a rado bi kupio domaći akumulator ...
ovako sam uzeo onaj sa najdužom garancijom a nije najskuplji.
Pošto si ti platio taj što si uzeo?
45Ah pretpostavljam ... ?
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020 Škoda Kodiaq Peugeot speedfight 3
to je na alfama reseno sa varijatorom faze,i uglavnom se stavlja na usinu bregastu ali posto ovde ima jedna onda se zakrece za par stepeni na napred da ranije otvara a i ujedno da prilikom obrade glave i bloka moze da se dovede u idealnu fazu,jer se tom prilikom sve pomera kao i sa istegnutim kaisem
sa tom remenicom se dobija zivlji motor i manja potrosnja a ujedno i ide lepse,lepsi rezak zvuk
problem je sto prerano uzubcem nemirno radi na malim obrtajima ali za turu mu odgovara,pa se nadje neka sredina da mirno radi zivne na gasu i ide do krupnih cifri na obtomeru
a kad je kasno uzubcen onda je lenj ali mirno i tiho radi skoro da se ne cuje
ali ima mogucnost pomeranje faze,to se inace radi samo sto mnogi prave nauku od toga sto je i razumljivo jer ako omanes ili izgoru ventili ili klipovi opice po ventilima i eto belaja