Dobra i pametna vest - covek treba da se upozna sa bolidom po novim pravilima jer potencijlano moze i druge da dovede u opasnost ako sedne u potpuno nepoznat bolid
Onaj snimak iz bolida - nije Schumi juce...Schumi je vozio slikove (on kaze za GP2), pa ce sada FIA to da ispita...a ovaj bolid ima stare gume.
The future of Formula One has been secured after the FIA and the 12 teams signed a new Concorde Agreement to safeguard the sport until 2012.
The agreement ended threats of a breakaway series after weeks of negotiations between the FIA and the Formula One Teams Association.
The document, which outlines how Formula One is run and its revenues are distributed, was signed late on Friday.
"Following approval by the World Motor Sport Council, late last night FIA president Max Mosley (pictured) signed the 2009 Concorde Agreement, heralding a renewed period of stability for the FIA Formula One World Championship," an FIA statement read.
"In addition, as agreed in Paris on 24 June 2009, the teams have entered into a resource restriction agreement, which aims to return expenditure to the levels that prevailed in the early 1990s."
The statement added the document features a "slightly revised set of stable sporting and technical regulations (to apply from 2010)."
BMW Sauber, who on Wednesday announced their decision to withdraw from F1 at the end of the season, are the only team not to have signed the agreement.
Next season's new teams US F1, Campos Meta and Manor Grand Prix are among the 12 to have signed.
The sport's future was originally at risk following an objection by FOTA to a budget cap which they felt could lead to a two-tier series with the teams agreeing to the cap being allowed greater technical freedom.
This dispute was averted following a meeting in Paris only for the FOTA teams to walk out of another meeting on July 8 where they had been told they had no voting rights for future proposals as they had not fully entered for 2010.
Reuters
prva predstava završena, druga je u zamahu...čisto da ne bude dosadna sezona.
E jbala ih vishe ta zabrana testiranja... mislim, ajd' kao ne moze niko nishta da isprobava in vivo, ali ovo je bre chovek u pitanju a ne bolid... Provoza par krugova, poklaviri shta kako, ne pipa nishta i ajd' kuci... E stvarno ne kapiram sad to proseravanje FIA-e, ako se vec postigla saglasnost u FOTA da mu se dozvoli jednodnevno testiranje... Umesto da se karraju u pedu od srece shto je skochilo interesovanja de neba, oni sad istrazuju kakve je to gume metuo Schumi na F 2007... E stvarno svashta...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Frka ostalim timovima (i vozacima),i ovako ce da se pos*re na sve njih jer nije u borbi za titulu pa ce biti rasterecen,nece morati da taktizira,a kladim se da u Ferrariju rade kao nenormalni na pripremi F60 za trku...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
bilo je reci da ce njegov cale tj Pike senior da kupi reno tim, cak je trebala biti i zvanicna objava danas mada se do sada pominjalo da ce to biti bmw tim ali po poslednjim info je to reno, nadam se da cemo uskoro saznati istinu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Za sada mrka kapa oko dozvole da Schumacher testira F60 na dan. Williams i Red Bull su protiv. Njihov izgovor je da je neki mladi Spanac (ima neko komplikovano ime, ne mogu da zapamtim) koji je zamenio Bourdais-a prvi put seo u F1 i da isto nije testirao ovogodisnji bolid pre nego sto je krenuo trening za prethodnu trku.
Haime Algersuari (Jaime Alguersuari) oni sa tv-a nisu uspeli da mu zapamte ime i cesto gresili
aj da pojasnimo o cemu se radi oko testiranja, sporno je to sto Toro Roso uopste nije ni trazio tj nije podneo zahtev(molbu) za Hajmeovo testiranje pa logicno nisu ni mogli da mu odobre, jer sigurnonece Fia sam da kaze "ajde sad ti malo da testiras posto si nov" kad je vec pravilnikom receno suprotno ali uz neki zahtev verovatno bi mu odobrili kao sto su hteli i Sumiju, Ferari je podneo zvanican dokument u kom se jasno kaze sta onih hoce a to je jednodnevno testiranje f60ice i fia je to prihvatila kao i neki od timova ali se prvi pobunili Toro Roso-vci pa Bmw-ovci, red bul se tek kasnije prikljucio, sto je i logicno zbog svoje druge ekipe i jbg ispade kako ispade, mada mozda se nesto i izmuva
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
OMP:A i da se ne izmuva-nema veze...U Petak ce ga provozati,isprobati par opcija za set up,i to je to...Jeste da ovi sadasnji bolidi zahtijevaju drugaciji stil voznje od onih prije promjene pravila,ali mislim da ce se Schumi snaci...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
to je onaj isti lik koji je doveo one "formule" kod nas jesenas ili kad bese po onoj cici zimi kod expo hale a evo i citat clana jednog foruma vezan za tog lika ....
"to je cuveni stefanson koji je nekada bio ovde na forumu i imao prepirku sa mnom a dovodi one dreseve od formula zimus i najavljivao sve i svasta pa nestao
ask partizan
obrazovan je nije glup ali ima dijagnozu bio je i u dusevnoj bolnici sto ce reci da je dusa od coveka
inace ozbiljan vacaros na sta sam ukazao pre godinu dana pa je nestao sa foruma"
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
"jer sa druge strane cujem da njegova firma uopste ne poseduje fabriku, da je bezuspesno trazio dozvolu za gradnju iste po Srbiji i BiH. Firma se uglavnom bavi zastupnistvom i preprodajom proizvoda nekoliko proizvodjaca kompjuterskih komponenti Takodje, vebsajtovi za Stefan GP i AMCO kompaniju su registrovani na domenima iz Sao Tome i Principe - i po nedovrsenosti i dizajnu deluju kao rad nekog osnovca. Sve to bas i ne uliva poverenje u ozbiljnost ovog projekta."
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Da, samo strasno je takvi foliranti dobijaju mesta po medijima iznova...covek se poziva na podrsku Vlade Srbije!!! U trenutku kada balansiramo na ivici bankrota kao drzava i pozjamljujemo pare svuda...i ne mozemo da skrparimo sponzore za GP2 trke za Milosa Pavlovica...
Ovde nema nijedan subjekt, pogon...koji tehnoloski moze da isprati konstrukciju F1. Ne mogu Rusi, ne mogu Indijci, ne mogu Brazilci koji imaju kakvu vojnu industriju...gde cemo mi da konstruisemo bolid. Samo budale krecu od clean sheet da tako nesto konstruisu.
Prica suplja sa svih strana...ne zna se ko zasto i koga tuzi i u uopste u cemu je problem...sumanuto...i onda vidimo da nisu imali kinte ni za depozit za motore. Sa 70 miliona evra u F1 mozes da se slikas
Koliko takvih foliranata defiluje ovde...kad se setim Malkolm Briklina i ZMW motors...docekali ga u Kragujevcu ko Boga...bolje nego Fiat sada.
Nego, poenta je u tome da bi hteli da izmuzu neku kinticu na ime tuzbe za nelojalnu konkurenciju, da ih neko iz FIA pozove i kaze im "hajde da se dogovorimo", i onda se uzmu neku stotinu hiljada evra i da cute... ne verujem da mogu vise da dobiju jer su amateri, a mislim da nece dobiti nista.
A i u takvoj smo situaciji (SRB i MNE-isti ku*ac) da moze da nam kenja svaka bagra koja se dohvati para...Odoh u off,ali da on nedje na zapadu kaze da ima podrsku vlade npr Francuske-a da to nije tacno-je*ali bi ga...
A i nije Srbija te srece da se pojavi neko ko ce da je promovise u svijetu na pravi nacin...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Najacha izjava je da bi sedishte bilo u Beogradu e svahta moze da se lupa u nashoj shtampi i nikom nishta... Recimo, shta bi od onog projekta da se vozi FIA GT trkea na Ushcu? I to vec sad u Septembru revijalno, a od sledece godine zvanicho...
viewtopic.php?f=5&t=45006
Shtampali ljudi i plakate, ma ono, gotova stvar... NISHTA, naravno... Ma strava...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. treca serija 33 1.7 16v
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. treca serija 33 1.7 16v
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. treca serija 33 1.7 16v