FIAT 124 Sport Coupe
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
jbg ne dolazim ni u ZR, jbg daleko mi je bas i treba mi dosta kesa :cray: ...
Re: FIAT 124 Sport Coupe
jbg ne dolazim ni u ZR, jbg daleko mi je bas i treba mi dosta kesa :cray: ...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Onda do jesenas
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
boze zdravlja, KG mi je bar blizu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
ide polako , sredjujem prednji kraj, masku i krila, ogolio sve do lima pa sad peglam i gitujem gde i sta treba,ovih dana treba da ga bacim u spric git, jbg aparat mi vec vise od mesec dana na servisu u BG-u , mada su pre neki dan javili da je sredjeno ali cekam ortaka da se vrati sa mora pa da ga preuzme, tako da od slika nista za sada ali uslikacu naknadno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
fu
- Drug Član
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Bitno da sve ide dalje! I samo napred!
I odradi zastitu kvalitetno preko varova, da ne bi izbio brzo ponovo! To ti je najvaznije!
I odradi zastitu kvalitetno preko varova, da ne bi izbio brzo ponovo! To ti je najvaznije!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
ma jos nisam nista vario, skupljam kes a i majstor stalno ide u CG pa nikako da se usaglasimo, ali preko varova cu ici onim gitom za varove, extra je jak i ne puca a iznutra, temeljna, body999 pa neka zastita
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
fu
- Drug Član
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Moj ti je savet da prvo ides kalajem preko vara, pa onda ostalo... To je najbolja varijanta, tako mi je rekao jedan pedantni majstor, a i nije skupo. On uzima 10e za kalaisanje po rubu...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
pa znam tako rade profesionalci i tako se nekada radilo, danas sve manje bas zbog novih tehnologija i materijala, gledao sam i na tv-u i po netu kako rade, nije to tesko da se uradi, kalaj, brener i spakla, malo je posle teze za obradu, treba neko rende ili sl. ali dosta se radi i raznim gitovima i ovaj git za varove vrsi posao, on je na nekoj metalnoj bazi sta znam, kad stegne jako je tezak za obradu, mada kazu da i alu git nije los, sta znam videcu kad dodjem dotle
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Sto se tice zastite od korozije ima WURTH neke proizvode bas za to gde namazes nema vise da rdja ja planiram tako da obezbedim moju 33 kada budem radio
ide Metal Prep, Rust Guard i Brushable Weld Through Primer
ide Metal Prep, Rust Guard i Brushable Weld Through Primer
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- mirkom
- Garaža: alfetta gtv 2.0 85g. alfetta gtv 2.0 79g.
- Lokacija: Nis
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Naj bolje je kao sto kolega rece varove kalaisati u suprotnom postoje i preparati za hladno cinkovanje njih nanosis na go lim i varove pistoljem, i ima ga po bolje snabdevenim auto farbarama ! Wurth-ov proizvod zove se KONVERTOR RDJE 1L kosta oko 50e rok mu je 1 god ali ne moze da ti pomogne kod duplih limova razume se ! E sad dzaba sve ako var ne zastitis sa unutrasnje strane, mislim na grede i unutrasnju stranu ruba ! Pozdrav i puno uspeha u radu!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
pa sa unutrasnje strane kao sto rekoh mislim da je dovoljna temelja, 999, pa neka od zastita, tako sam radio i pre na kolima i nije popustalo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mirkom
- Garaža: alfetta gtv 2.0 85g. alfetta gtv 2.0 79g.
- Lokacija: Nis
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
+ vosak !!!OMP napisao:pa sa unutrasnje strane kao sto rekoh mislim da je dovoljna temelja, 999, pa neka od zastita, tako sam radio i pre na kolima i nije popustalo
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Cuo sam i ja za tu varijantu sa kalajem cak sam i na nekoj od starana i ja predlagao i raspitivao se o tome
Ali mi ovo deluje ubedljivo a znam da preko koriste kada rade restauraciju oltimera sa jos nekom hemijom
Ovako neki prevod
Metal Prep - Za pripremu metalne povrsine
Uklanja rđu iz svih teško zarđalih povrsina
Za bolje varenje i provodljivost metala
Rust Guard -
Moze se koristiti direktno na zarđalu povrsinu
Blokira rđu trajno
Nema potrebe ukloniti rđu pre upotrebe
Ne znam kako da prevedem malo smesno zvuci (• Dries to a perfect satin gloss and is used on exterior surfaces before final painting)
Za zagarantovane rezultate koristiti sa
Metal Prep. Art. # 089091801
Brushable Weld Through Primer -
Ima izuzetno dobru zaštitu protiv korozije od svih atmosferskih elemenata
Temperaturno otporne do 300 C
Zastita jednaka OEM galvaniziranju
Brzo sušenje Površina suvo -- 15 minuta Suvo za rukovanje -- 45 minuta Trajno suvo -- 2-3 dana
Ali mi ovo deluje ubedljivo a znam da preko koriste kada rade restauraciju oltimera sa jos nekom hemijom
Ovako neki prevod
Metal Prep - Za pripremu metalne povrsine
Uklanja rđu iz svih teško zarđalih povrsina
Za bolje varenje i provodljivost metala
Rust Guard -
Moze se koristiti direktno na zarđalu povrsinu
Blokira rđu trajno
Nema potrebe ukloniti rđu pre upotrebe
Ne znam kako da prevedem malo smesno zvuci (• Dries to a perfect satin gloss and is used on exterior surfaces before final painting)
Za zagarantovane rezultate koristiti sa
Metal Prep. Art. # 089091801
Brushable Weld Through Primer -
Ima izuzetno dobru zaštitu protiv korozije od svih atmosferskih elemenata
Temperaturno otporne do 300 C
Zastita jednaka OEM galvaniziranju
Brzo sušenje Površina suvo -- 15 minuta Suvo za rukovanje -- 45 minuta Trajno suvo -- 2-3 dana
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
mislis +vosak preko neke zastite??? ne znam sto, ako udarim neki "bitmensku" zastitu onda nema svrhe i vosak prekomirkom napisao:+ vosak !!!OMP napisao:pa sa unutrasnje strane kao sto rekoh mislim da je dovoljna temelja, 999, pa neka od zastita, tako sam radio i pre na kolima i nije popustalo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Blade ima tih preparata koliko volis i svi su kao najbolji, ko ce ga znati sta je u stvari najbolje, svako radi sa nekim drugim i kad nekog pitas svi ti drugacije kazu tako da nema pravila, nikad ne mozes biti siguran sta je 100% najbolje i dobro
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mirkom
- Garaža: alfetta gtv 2.0 85g. alfetta gtv 2.0 79g.
- Lokacija: Nis
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Bitumenske zastite vremenom postaju posne i pucaju! Vosak ima odredjenu masnocu i samim tim usporava koroziju i stiti od vlage ! A u gredama ne mozes 100% da je ocistis , zato vosak ! Umesto bitumenskih zastita koristi Mipu ili Wurth ima je u crnoj sivoj i beloj boji ! Grede je naj bolje da punis samo voskom!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
ma lupio sam bitumenska zastita, i mislio sam na te mipa, body, wirth i sl. varijante mada idobra je i ona heliosova ali ne znam kako se bese zove kao i car sistem, obe su fleksibilne i ugibaju se sa limom pa tako da ne mogu da pucaju, a drugar mi rece za neki fam kortil, on je time radio svoju bubu i kaze da odlican i veoma postojan
koji vosak predlazes?
sa njime bih punio i dzepove vrata i zadnjih polu stranica kao i jos tako neke delove auta gde je moguce da se vlaga zadrzava, na koje grede si konkretno mislio?
koji vosak predlazes?
sa njime bih punio i dzepove vrata i zadnjih polu stranica kao i jos tako neke delove auta gde je moguce da se vlaga zadrzava, na koje grede si konkretno mislio?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Jedna pesant varijanta al radi radnju .
Brat ima Kadetta "C" '77. na kome su josh fabricke sajtne,rubovi i vrata.Auto je inace dobio od dede,1. vlasnika.Deda je onda,jos '77.,u novog "Kadu",u sajtne i vrata nagurao stare krpe,natopljene starim uljem a rubove zapunio najobicnijom zivom gumom.Eto,sva limarija je na mestu i posle 32 godine.U medjuvremenu je ostalo trulelo i krpljeno (prednja krila,koshevi,zadnji vezni) al ovo stoji.
Ne kazem da radis ovako naravno vec sam samo izneo iskustvo sa naizgled debilnom metodom .
Brat ima Kadetta "C" '77. na kome su josh fabricke sajtne,rubovi i vrata.Auto je inace dobio od dede,1. vlasnika.Deda je onda,jos '77.,u novog "Kadu",u sajtne i vrata nagurao stare krpe,natopljene starim uljem a rubove zapunio najobicnijom zivom gumom.Eto,sva limarija je na mestu i posle 32 godine.U medjuvremenu je ostalo trulelo i krpljeno (prednja krila,koshevi,zadnji vezni) al ovo stoji.
Ne kazem da radis ovako naravno vec sam samo izneo iskustvo sa naizgled debilnom metodom .
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
ma cuo sam svakakve price i bisere od starih ljudi kako su cuvali svoje masine tako da mi ovo nije ni cudno ni strano
nego jel mi ti nadje onu plocicu 124 sto si rekao da imas negde?
nego jel mi ti nadje onu plocicu 124 sto si rekao da imas negde?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mirkom
- Garaža: alfetta gtv 2.0 85g. alfetta gtv 2.0 79g.
- Lokacija: Nis
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
koji vosak predlazes?
sa njime bih punio i dzepove vrata i zadnjih polu stranica kao i jos tako neke delove auta gde je moguce da se vlaga zadrzava, na koje grede si konkretno mislio?[/quote]
Dovoljan ti je bodi900! Ali ako imas para uzmi wurth , car sistem ti je prva liga program! Voskom puni sve supljine i grede gde god mozes da zavuces crevo sa diznom ili bez , mislim na nosece spoljne grede ispod kola kao i unutrasnje ,pragove itd...!
sa njime bih punio i dzepove vrata i zadnjih polu stranica kao i jos tako neke delove auta gde je moguce da se vlaga zadrzava, na koje grede si konkretno mislio?[/quote]
Dovoljan ti je bodi900! Ali ako imas para uzmi wurth , car sistem ti je prva liga program! Voskom puni sve supljine i grede gde god mozes da zavuces crevo sa diznom ili bez , mislim na nosece spoljne grede ispod kola kao i unutrasnje ,pragove itd...!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
ok hvala videcu za taj body900
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Nema je nigde .Prevrnuh sve zivo a nje nigde nema !OMP napisao:nego jel mi ti nadje onu plocicu 124 sto si rekao da imas negde?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
ma dobro nema veze, opusteno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: FIAT 124 Sport Coupe
Ja nikako da odem do ovih sto rade rubove ovih dana non stop nesto iskrsne, a i zaboravim.
Malopre sam bio i razgovarao i ubedjivao ali nismo nasli resenje tipa vazi rade isto ko orginal
Inace jedini razlog im je bio da ako ne ispadne identicno ima da ih pljujemo i da ce da izgube musterije
Nablaze receno mogu da naprave ove varijante
Ako ima neki auto koji ima isto tako a da oni imaju kalup sto je malo verovatno ,
druga varijanta da se premeri rub pod kojim uglom pada kosina i to detaljno znaci od pocetka pa sve do gorenje tecke gde je najsire ili da ti nekako napravis primerak od kartona plastike... pa da onda oni vide i tek onda da kazu nesto vise
Inace cene se krecu od 500 din do 2000 din zavisi koliko materijala i koliko je to komplikovano napraviti
Je**s ga meni deluje to bas jednostavno ali oni prvo nisu hteli ni da cuju da prave sa slike i po dimenzijama jer kazu da se nece lepo uklopiti i biti verno orginalu sta drugo da ti kazem
Malopre sam bio i razgovarao i ubedjivao ali nismo nasli resenje tipa vazi rade isto ko orginal
Inace jedini razlog im je bio da ako ne ispadne identicno ima da ih pljujemo i da ce da izgube musterije
Nablaze receno mogu da naprave ove varijante
Ako ima neki auto koji ima isto tako a da oni imaju kalup sto je malo verovatno ,
druga varijanta da se premeri rub pod kojim uglom pada kosina i to detaljno znaci od pocetka pa sve do gorenje tecke gde je najsire ili da ti nekako napravis primerak od kartona plastike... pa da onda oni vide i tek onda da kazu nesto vise
Inace cene se krecu od 500 din do 2000 din zavisi koliko materijala i koliko je to komplikovano napraviti
Je**s ga meni deluje to bas jednostavno ali oni prvo nisu hteli ni da cuju da prave sa slike i po dimenzijama jer kazu da se nece lepo uklopiti i biti verno orginalu sta drugo da ti kazem
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2