



pa posteno nisam ni pratio temperaturu,imao sam antifriz i sve naravno...samo od jednom se ugasi i to se desilo.kad se ohladio nece da upali..zbunjen sam totalnoVladaJ napisao:Pa jesi pratio skalu za temperaturu?
Kad se ohladio nije hteo da upali?![]()
pa ili nisi imao vodu (antifriz), ili ventilator nije upalio ili nesto sa termostatom... samo se nadam da je comp na vreme ugasio masinu, jer ako se duze vozi moze doci do posledica po motor. Nadam se da kod tebe nije taj slucaj
hvala za misljenje...nadam se i ja da nije nesto stransnoVladaJ napisao:pa moguce, a i mozda je hladnjak negde procureo pa izasla voda.... ne znam, videces sta ce majstor da ti kaze, ali ne bi trebalo da bude opasno, nadam se...![]()
POZ
pa na zalost,pukao mi je zupcasti kais...Nikola_ napisao:Sta bi sa ovim problemom na kraju?
Da li su kapljice vode sto si video bile kondenzat od klima uredjaja?
Da li si proverio nivo rashladne tecnosti i ulja kada si zaustavio auto?
Da li si probao da skines kleme od akumulatora na 5 min pa da ih vratis?
Da li je board nesto ispisivao nakon check-a?
Rekao si da se auto pregrejao, koju je temperaturu pokazivao na satu kada se ugasio?
Sta je majstor na kraju rekao?
Cekaj, jesi ti osetio neko trzanje, nepravilan rad motora, bilo sta tada kada je pukao kais? Cudna mi je konstatacija da se pregrejao a da nema podatka da je nesto puklo, udarilo, trgnulo, lupalo, pre toga, bilo sta?duxi-kg napisao: pa na zalost,pukao mi je zupcasti kais...![]()
![]()
nisam na vreme odradio servis i eto sta se desilo...u sevisu je auto i videcemo sta ce sve biti odradjeno...morace glava da se ravnja itd,posto se otvara glava motora///naravno veliki servis ce morati sad na silu da se uradi i jos po koja stvar...nadam se ne jos mnogo!!!ZNACI LJUDI MENJAJTE KAIS NA VREME...ja sam se malo zezao i vidite sta me je snaslo
![]()
Slazem se sa Nikolom... Logicnije bi bilo npr da je zveknuo PK kais za pumpu za vodu i upao u razvod za zupchasti, sj**ao njega i napravio karambol (i motor prokuvao). Mada je ovo toliko crn scenario da mislim da se ne desavaNikola_ napisao:Cekaj, jesi ti osetio neko trzanje, nepravilan rad motora, bilo sta tada kada je pukao kais? Cudna mi je konstatacija da se pregrejao a da nema podatka da je nesto puklo, udarilo, trgnulo, lupalo, pre toga, bilo sta?duxi-kg napisao: pa na zalost,pukao mi je zupcasti kais...![]()
![]()
nisam na vreme odradio servis i eto sta se desilo...u sevisu je auto i videcemo sta ce sve biti odradjeno...morace glava da se ravnja itd,posto se otvara glava motora///naravno veliki servis ce morati sad na silu da se uradi i jos po koja stvar...nadam se ne jos mnogo!!!ZNACI LJUDI MENJAJTE KAIS NA VREME...ja sam se malo zezao i vidite sta me je snaslo
![]()
Kada su radjeni servisi, kada je trebao da se menja kais, koliko km. sada ima?
To sam vidjao kod Golfa 2 1.3i ali samim tim sto je zupchasti pogonio pumpu za vodu on se i zatezao preko nje. Ako je tako onda je sasvim logican redosled dogadjaja. Nikad nisam video kako je to izgleda kod JTD motora tako da mogu samo da pricam napamet... Iskreno da kazem, neverovatno mi zvuci da je tako reseno (da zupchasti pogoni pumpu za voduNikola_ napisao:Da, meni kada je pukao/spao (nov nedotegnut) kais od pumpe za vodu na boxeru i nije cak ni dosao do razvoda vec se podvukao pod remenicu pumpe za vodu i slomio je, to se osetilo kao dobar trzaj.
E sad, kod JTD-a je stvarno dobra izolacija ali nemoguce bas da je toliko dobra da je utisala lupanje klipa o ventile i krivljenje istih. I ne razumem kada se auto pregrejao? U takvom stanju sigurno nije mogao raditi dovoljno dugo da podigne temperaturu (u pitanju su sekunde dok se motor skroz ne zaustavi, cak se desava i trenutno).
Dovoljno da kazemo da bi sigurno i ti mnogo toga cuo kod verglanja motora nakon tog incidenta.
I dalje mi je cela prica nejasna.
Mozda se samo sa majstorom ne razumemo
Edit:
Mozda je pukao samo kais od pumpe za vodu![]()
To bi se nekako uklopilo u opisani scenario. Digla se temperatura, ravna se glava, niko ne spominje ventile i klipove, nema lupanja iz motora. Jedino ono "zupcasti" ne pije vodu. Osim ako nisu stavili da zupcasti pogoni pumpu za vodu
Ja sam spomenuo ali sam to video kod drugog auta i koliko me secanje sluzi pogonila se preko nazubljenog delaNikola_ napisao:hm... sada sam proverio, izgleda da se pumpa ipak pogoni preko zupcastog kaisa. E sad ima i onaj deo gde se zamena pumpe radi kada i zamena zupcastog kaisa, odnosno na svakom velikom servisu.
Ovaj kvar ima nekoliko varijani:
1. pokvari se pumpa, izgubi funkciju ali zupcasti kais ne spadne, i sve se i dalje okrece, temperatura skace i auto se ili gasi ili prokuva
2. pokvari se pumpa, zablokira kais, kais spadne sa nje, napravi stetu na motoru, ventili i eventualno klipovi su osteceni
3. pumpa se i dalje okrece, ali zbog istrosenosti lezaja pocne da stvara otpor kaisu koji spadne i dalje isto kao u varijanti 2.
2. i 3. varijanta su gotovo identicne.
Pumpa bi u Delti trebala da kosta izmedju 80 i 100 eur, ako neko proveri neka javi.
Problem se izgleda javlja cesce kod 16v motora.
Pumpa se ne pogoni preko nazubljenog dela kaisa vec sa spoljne strane, neko je gore spomenuo da predstavlja neku vrstu zatezaca.
pa nije jedina...ali hocu samo ovlasceni servisi da mi rade na autu...sit sam pojedinih majstora koji sve znaju a ne zavrsavaju posaodexxxter napisao:E, jbg, kad jedino Delta moze da zameni zupcasti na GT-u...
a boga mi znace i tvoj dzep!duxi-kg napisao:konacno je otkriveno sta je sve otkazalo i sta je za zamenu...mozda sam i dobro prosao al sta da radim...to je cena zajebancije koju moram da platim eee ovako: zamena sledecih delova:zupcasti kais,spanel zupcastog,klizac zupcastog,hidropodizaci,klackalice ventila,davac broja obrtaja,dihtung glave,gornja garnitura dihtunga,pumpa za vodu i obrada glave...sad c u bar znati sta vozim![]()
brajko ne brini ti za moj dzepacasmc@146 napisao:duxi-kg napisao:konacno je otkriveno sta je sve otkazalo i sta je za zamenu...mozda sam i dobro prosao al sta da radim...to je cena zajebancije koju moram da platim eee ovako: zamena sledecih delova:zupcasti kais,spanel zupcastog,klizac zupcastog,hidropodizaci,klackalice ventila,davac broja obrtaja,dihtung glave,gornja garnitura dihtunga,pumpa za vodu i obrada glave...sad c u bar znati sta vozim![]()
ovo nije mesto a i ni tema za ovakve ragovore...da si lepo hteo mogao si da me pitas na pm sta te je interesovalo a ne na ovaj nacinacasmc@146 napisao:da izvines j-ebe se meni za tvoj dzep, nego me cisto iz zantizelje interesovalo koliko to kosta na GT-u?
ali ako je to neka tajna, nije ni bitno. nisam hteo da te uvredim "brajko", niti da bilo koga "onesvestim" svotom novca koju ti posedujes!
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”