Posle 4600 se iskljucuje. Kontam da je tako, jer je posle vec dovoljno veliki broj obrtaja i nije mu potrebna pomoc varijatora. Varijator ima funkciju da se sto pre dodje do visokih obrtaja, znaci, daje elasticnost motoru i pri nizim obrtajima, tj. daje mu bolje ubrzanje...alfaskorpion napisao:koko moze da bude od 1800-4600 ? nije mi jasno to od do ? sta se desava posle tih 4600 ?fun_alfe napisao:alfaskorpion napisao:Varijator je tu da pomera ugao usisne bregaste posle 3000rpm
Neki kazu od 1800-4600. Mislim da su u pravu i na tim obrtajima pomera usisnu bregastu za 25 stepeni...
varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
-
fu
- Drug Član
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Cudno...na mojoj bivsoj Alfi je relej ukljucivao na nekih 3000-3300 RPM i nisam ga cuo da iskljucuje posle toga...
Mada moguce je da samo nisam cuo... 


-
fu
- Drug Član
Post
Baveci se ovom temom zadnjih nedelju dana, na svaki moguci nacin(nasi forumi, strani, slike, objasnjenja, iskustvo ljudi koji su radili reparaciju, iskustvo poznavalaca alfi.. i naravno pomoc svih vas koja je najvrednija!
), pokapirao sam to, tj. da Alfa mora odlicno da ide i sa losim varijatorom, a kad je varijator ispravan, onda ide extra!!!
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
ilija156 napisao:Mora dobro da vuce i sa losim varijatorom a cuje se kao dizelas kad je hladan tu se u potpunosti slazem.
Baveci se ovom temom zadnjih nedelju dana, na svaki moguci nacin(nasi forumi, strani, slike, objasnjenja, iskustvo ljudi koji su radili reparaciju, iskustvo poznavalaca alfi.. i naravno pomoc svih vas koja je najvrednija!


-
fu
- Drug Član
Post
Varijator je i bio zavaren i radio kao dizel! Jbg! Nadam se da ce posle ove intervencije koja sledi, sve biti ok i da cu imati cast da uzivam u tom osecaju, koji pruza Alfa! Hvala ti na toj zelji, valjda ce se ostvariti...
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
dexxxter napisao:Tvoj varijator nije bio los, vec nije imao funkciju jer je bio zavaren za bregastu u nekom polozaju... Varijator moze da cakce kao dizel, pa da radi, ali ako je zavaren, onda nema funkciju. U zavisnosti od ugla koji je bio pri varenju, bregasta je uvek zakrenuta za odredjeni ugao, i mozemo da kazemo da je efekat postignut na motor slican kao kad motor nije uzubljen kako treba. Varijator je tu da bregastu u zavisnosti od broja obrtaja zakrece za odredjeni ugao. Nagli skok snage obicno pocne da se oseca izmedju 2500 i 2800 obrtaja. Vozio sam oOOOogroman broj sto svojih sto tudjih Alfi i sve su se ponasale bas tako!fun_alfe napisao:Evo, svima da kazem, auto u petak ide kod Vojkana u Nisu, tako je dogovoreno preliminarno... pa cemo da vidimo sta je. A ispade da u Nisu nema niko alat za uzubljivanje 147-ice, sem njega... dodacu jos nesto: auto je lose isao i pre reparacije, pa sumnjam da sam ga mozda i kupio lose uzubljenog. Mozda... Kad bude sredjeno sad, moci cu da uporedim. Inace, dok sam sve ovo istrazivao, skontao sam da taj repataror i ne utice toliko na snagu auta... mozda nesto, ali ne znacajno. Ako je auto dobro uzubljen, mora dobro da vuce, cak iako je varijator los. Varijator je tu da malo potpomogne, i da podseca na dizela ponekad...Mozda gresim...?
Na tvoju zalost, kad si kupio Alfu, imao si taj problem sto ti je varijator bio zavaren. Sad idi da ti se to sredi kako treba, da bi mogao da uzivas u svojoj Alfi onako kako je trebalo da uzivas od pocetka, onako kako se uziva u voznji Alfe, automobila ciji karakter najbolje karakterise cuveno Cuore Sportivo!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Varijator je i bio zavaren i radio kao dizel! Jbg! Nadam se da ce posle ove intervencije koja sledi, sve biti ok i da cu imati cast da uzivam u tom osecaju, koji pruza Alfa! Hvala ti na toj zelji, valjda ce se ostvariti...

- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
[/quote] Posle 4600 se iskljucuje. Kontam da je tako, jer je posle vec dovoljno veliki broj obrtaja i nije mu potrebna pomoc varijatora. Varijator ima funkciju da se sto pre dodje do visokih obrtaja, znaci, daje elasticnost motoru i pri nizim obrtajima, tj. daje mu bolje ubrzanje...[/quote]


busso trsi Sline
-
fu
- Drug Član
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Red je da obavetim ljude sta je bilo s popravkom Alfe. Auto je tek juce sredjen! Bio sam kod Vojkana, auto je bio kod njega 2 dana, ali nije resio problem varijatora i nije ga uzubio lepo... Nije zgodno da ovde pisem svoje iskustvo s Vojkanom, pa i necu! Posle Vojkana, bacio sam se na dalje trazenje majstora koji ce moci da sredi 147-icu! I nasao ga! Super sam zadovoljan svime oko popravke. Problem resen, cena korektna itd, tako da imam zelju da pomenem coveka i da ga preporucim mnogima koji su iz juznog dela Srbije i imaju Alfu, Fiat-a ili Lancia-u. A sada nekoliko reci o njemu, mada cu sve ovo dodati i u forumu Naissus sekcija, u okviru teme Delovi i servis za alfu u Nishu:
Covek se nalazi u Prokuplju(nimalo ne treba zaliti benzin i svakako treba otici tamo!), servis mu se zove: AUTO CENTAR "MASLAK". Covek je bio u Italiji na obuci 14 meseci i ima sertifikat za to, tako da potpuno poznaje tematiku kad su u pitanju
Alfa, Fiat, Lancia. Pored znanja ima i sve moguce od najnovijih alata, najnovije dijagnostike, najnoviji nacin pranja dizni itd... Bio je i u nemackoj na obuci, tako da radi i sva vozila koja spadaju pod VW koncern, ali to nije bitno za ovaj forum. U okviru svog servisa ima i ugradnju originalnih Landi Renzo Gas sistema kao i sistema za metan, takodje sa licencom Landi Renza za juznu Srbiju, ima i deo za limarsko farbarske radove itd. Naglasicu: resio mi je problem zahvaljujuci znanju, alatu i dijagnostici i SUPER SAM ZADOVOLJAN, pa ga svakom PREPORUCUJEM, ko je u ovom delu Srbije. Ono sto je takodje bitno covek je pristupacan za razgovor, postuje musteruju maksimalno i utisak o njemu je potpun! Ako nekog zanima nesto vise moze da me pita ili ovde ili na PP. Posto sam bio preopsiran, ali moram , jer sam prezadovoljan, sada cu jos da ostavim njegove kontakt telefone:
AUTO CENTAR "MASLAK" PROKUPLJE 027/32-66-88, 063/73-70-106
Covek se nalazi u Prokuplju(nimalo ne treba zaliti benzin i svakako treba otici tamo!), servis mu se zove: AUTO CENTAR "MASLAK". Covek je bio u Italiji na obuci 14 meseci i ima sertifikat za to, tako da potpuno poznaje tematiku kad su u pitanju
Alfa, Fiat, Lancia. Pored znanja ima i sve moguce od najnovijih alata, najnovije dijagnostike, najnoviji nacin pranja dizni itd... Bio je i u nemackoj na obuci, tako da radi i sva vozila koja spadaju pod VW koncern, ali to nije bitno za ovaj forum. U okviru svog servisa ima i ugradnju originalnih Landi Renzo Gas sistema kao i sistema za metan, takodje sa licencom Landi Renza za juznu Srbiju, ima i deo za limarsko farbarske radove itd. Naglasicu: resio mi je problem zahvaljujuci znanju, alatu i dijagnostici i SUPER SAM ZADOVOLJAN, pa ga svakom PREPORUCUJEM, ko je u ovom delu Srbije. Ono sto je takodje bitno covek je pristupacan za razgovor, postuje musteruju maksimalno i utisak o njemu je potpun! Ako nekog zanima nesto vise moze da me pita ili ovde ili na PP. Posto sam bio preopsiran, ali moram , jer sam prezadovoljan, sada cu jos da ostavim njegove kontakt telefone:
AUTO CENTAR "MASLAK" PROKUPLJE 027/32-66-88, 063/73-70-106
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Posto si ga dobro izreklamirao, a koji je bio problem???

- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Nisam cuo za tog lika...nego nisi napisao da li je problem bilo samo uzupcenje ili jos nesto?
-
fu
- Drug Član
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Jedini problem uzupcenje, kao sto je vecina vas pretpostavljala!
Auto sad ide kao lud, tj kao sto treba da ide!
Tek sad mogu i ja da naglasim koliko je za Alfu VEOMA VAZNO dobro uzupcenje ili uzubljivanje ili... ko kako voli!!!


Tek sad mogu i ja da naglasim koliko je za Alfu VEOMA VAZNO dobro uzupcenje ili uzubljivanje ili... ko kako voli!!!
-
fu
- Drug Član
Post
Nisi cuo, jer covek nema reklamu, ima dovoljno posla i nije mu potrebna! Ja sam od muke kopao za info. na svim poljima i jedan poznanik mi ga je preporucio! I najiskrenije, od sada idem kod njega za sve sto treba!!!
I ja mogu svakome da ga preporucim i necu se postideti, jer ce svako posle odlaska kod njega da bude zadovoljan i da mi se zahvali!
P. S. Nije lose da se pozove i da se zakaze. Obicno moze vec sutra ili prekosutra, jer ima veliki servis, pa ima mesta.
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Vucko_Alfista napisao:Nisam cuo za tog lika...nego nisi napisao da li je problem bilo samo uzupcenje ili jos nesto?
Nisi cuo, jer covek nema reklamu, ima dovoljno posla i nije mu potrebna! Ja sam od muke kopao za info. na svim poljima i jedan poznanik mi ga je preporucio! I najiskrenije, od sada idem kod njega za sve sto treba!!!

I ja mogu svakome da ga preporucim i necu se postideti, jer ce svako posle odlaska kod njega da bude zadovoljan i da mi se zahvali!
P. S. Nije lose da se pozove i da se zakaze. Obicno moze vec sutra ili prekosutra, jer ima veliki servis, pa ima mesta.
- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
eh bre nahvali coveka ko da je bog a ustvari samo ima pravi alat za tvoj motor 
nikad ne hvali tako majstora posle prvog puta

nikad ne hvali tako majstora posle prvog puta

-
fu
- Drug Član
Post
Mozda imas pravo, mada posle nekoliko "pravih" majstora i muke oko popravke, moram malo i da ga hvalim!
Salu na stranu, vozac sam 11 god i imam solidnog iskustva s majstorima, tako da umem da prepoznam ko je kakav
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
igorkrnic napisao:eh bre nahvali coveka ko da je bog a ustvari samo ima pravi alat za tvoj motor
nikad ne hvali tako majstora posle prvog puta
Mozda imas pravo, mada posle nekoliko "pravih" majstora i muke oko popravke, moram malo i da ga hvalim!

Salu na stranu, vozac sam 11 god i imam solidnog iskustva s majstorima, tako da umem da prepoznam ko je kakav

Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Odlicno, vazno je da je problem resen. Sta ćes kada si nabasao kod vojkana kada je ustao na levu nogu.
Još jedna stvar za nauk, kada imaš problem rešavaj ga direktno kod masjtora, nikakvi posrednici ti nisu potrebni, poštuj dogovor sa majstorem, njegovo slobodno vreme i nema problema.
Još jedna stvar za nauk, kada imaš problem rešavaj ga direktno kod masjtora, nikakvi posrednici ti nisu potrebni, poštuj dogovor sa majstorem, njegovo slobodno vreme i nema problema.
-
fu
- Drug Član
Post
Ne radi se o levoj nozi, niti o posrednicima, niti o postovanju vremena. Sa moje strane je sve bilo ok. Druge stvari su u pitanju... Pricacu ti kad se vidimo!
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
sasami napisao:Odlicno, vazno je da je problem resen. Sta ćes kada si nabasao kod vojkana kada je ustao na levu nogu.
Još jedna stvar za nauk, kada imaš problem rešavaj ga direktno kod masjtora, nikakvi posrednici ti nisu potrebni, poštuj dogovor sa majstorem, njegovo slobodno vreme i nema problema.
Ne radi se o levoj nozi, niti o posrednicima, niti o postovanju vremena. Sa moje strane je sve bilo ok. Druge stvari su u pitanju... Pricacu ti kad se vidimo!

- lanmi
- Garaža: Alfa Romeo 145 TS 1.4 75KW '99
- Lokacija: Jugbogdanovac
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
I moje varijator je spreman za reparaciju jer na nizim obrtajima jedva vuce auto i radi kao dizel. Nakon zamene ulja manje se cuje kloktanje, ali postoje trenuci kada zaklokce i to bas dobro. Vec duze vreme merkam kod kog majstora da idem. Znaci Vojkan definitivno otpada, jer sam cak i preko telefonskog razgovora osetio njegovu ljubaznost, a posto si nasao novog majstora u PK sto je veoma blizu meni, najverovatnije cu posetiti MASLAK. Postoji jos jedna opcija a to je novi servis euro018 u Medjurovu koji imaju veze sa istoimenom radnjom za delove na Obilicevom vencu u Nisu. Tako da ipak pored Vojkana ima dobrih majstora ovde na jugu za Alfe. Videcu sta se krije na mom motoru.

-
fu
- Drug Član
Post
Sto se tice tog servisa 018, jeste nov i u povoju. Kad sam trazio majstora na svaki nacin za 147, zvao sam i njih i rekli su mi da nemaju blokatore za bregaste za 147 i da to neki lik steluje na osnovu sluha i odoka i da uspesno to radi. Medjutim, koliko sam ja imao muka oko uzubljenja, vise nista nisam hteo da bilo ko radi bez alata, tako da nisam otisao kod njih. Ne znam koji auto ti imas (upisi u profil), tako da mozda za tvoj auto(ako nije 147) imaju, najbolje da proveris telefonom. Sto se mene tice, ja MASLAKA necu da menjam!
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Hteo si da kazes "ljubaznost"!?lanmi napisao:I moje varijator je spreman za reparaciju jer na nizim obrtajima jedva vuce auto i radi kao dizel. Nakon zamene ulja manje se cuje kloktanje, ali postoje trenuci kada zaklokce i to bas dobro. Vec duze vreme merkam kod kog majstora da idem. Znaci Vojkan definitivno otpada, jer sam cak i preko telefonskog razgovora osetio njegovu ljubaznost, a posto si nasao novog majstora u PK sto je veoma blizu meni, najverovatnije cu posetiti MASLAK. Postoji jos jedna opcija a to je novi servis euro018 u Medjurovu koji imaju veze sa istoimenom radnjom za delove na Obilicevom vencu u Nisu. Tako da ipak pored Vojkana ima dobrih majstora ovde na jugu za Alfe. Videcu sta se krije na mom motoru.


- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Jedino sto mi sada nije jasno je koja je to razlika u TS-u kod 147 i kod ostalih Alfi? Mislio sam da je sve to isto...
Posto su rekli da nemaju blokatore za 147...

Posto su rekli da nemaju blokatore za 147...

-
fu
- Drug Član
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Ima razlike! Za svaki motor ti treba poseban alat! Veruj mi da sam od muke naucio sve o varijatoru i o uzubljivanju motora!Vucko_Alfista napisao:Jedino sto mi sada nije jasno je koja je to razlika u TS-u kod 147 i kod ostalih Alfi? Mislio sam da je sve to isto...![]()
Posto su rekli da nemaju blokatore za 147...

- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Pa koja je razlika u Twin Spark 1.6 motoru sa 120ks u 145/6,156 i 147?
Mozda ako je druga zapremina ima razlike,ali ja mislim da je 1.6 sa plasticnim usisom u svakom modelu isti...
Sacekacemo nekog strucnog da to objasni...ovo uopste ne kapiram...
Mozda ako je druga zapremina ima razlike,ali ja mislim da je 1.6 sa plasticnim usisom u svakom modelu isti...
Sacekacemo nekog strucnog da to objasni...ovo uopste ne kapiram...

- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Mislim da je Vučko upravu stvarno nema logige. 

- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Alat je isti za sve 1.4 i 1.6 TS 16V motore.....
@fun_alfe: jel te placaju nesto za takvu reklamu? Koliko god da te muka terala, ocigledno je da "pomalo" gresis, ali dobro...
@fun_alfe: jel te placaju nesto za takvu reklamu? Koliko god da te muka terala, ocigledno je da "pomalo" gresis, ali dobro...


-
fu
- Drug Član
Post
A tebe dexxxter bih zamolio da malo podrobnije objasnis i dokumentujes, da je isti alat, posto tako tvrdis! Ja cu do daljnjeg ostati uzdrzan, kad je alat u pitanju...
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Zasto da me placaju? Mogao si da primetis da ja govorim u svoje ime i govorim o svom iskustvu! Tacno je i da sam preporucio taj servis, jer stvarno jeste dobar, a nikome nisam niti zabranio, niti to mogu, da ide na drugo mesto ili rekao da ide kod Maslaka! Samo sam ih preporucio, sa ciljem da svaki Alfista resi problem na najbrzi i najkonkretniji nacin i jos da nakraju plati korektnu cenu! Mene je skupo kostalo "znanje" i "postenje" poznatih majstora za Alfe u Nisu i jos nista nisu ni uradili...(dalje necu da pricam o tome)! A sto se tice Maslaka, o njemu nista vise necu da kazem, nego predlazem da neko ko sledeci bude otisao kod njega, ovde napise svoje iskustvo sa njim, pa kad takvih iskustava bude vise, iskristalisace se jesam li bio u pravu ili ne! Naravno, podrazumeva se da pisu ljudu koji stvarno budu otisli kod njega, a ne mozda neko ko ce namenski napraviti lazan profil da nekog otrcava! Sve u svemu, vreme ce pokazati...!dexxxter napisao:Alat je isti za sve 1.4 i 1.6 TS 16V motore.....
@fun_alfe: jel te placaju nesto za takvu reklamu? Koliko god da te muka terala, ocigledno je da "pomalo" gresis, ali dobro...
A tebe dexxxter bih zamolio da malo podrobnije objasnis i dokumentujes, da je isti alat, posto tako tvrdis! Ja cu do daljnjeg ostati uzdrzan, kad je alat u pitanju...

- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Posto jako dugo pratis forum, i ucestvujes u njegovom radu, sad cu ti reci nesto sto sigurno vec znas... U ovoj temi nalazi se spisak servisa za Alfa Romeo u Srbiji, i iskustva sa istima: Servisi i prodavnice za Alfa Romeo u SCG. Ta tema je i otvorena da bi Alfisti mogli da procitaju tudja iskustva i da sami procene gde bi (ili ne bi) trebali da odrzavaju i popravljaju svoje Alfe. Mozda nisi primetio, ali bar 85% tvojih postova je vezano za hvaljenje doticnog servisa, i to u svakoj temi u kojoj si se pojavio. Bilo je dovoljno da to uradis tamo gde i svi, u ranije pomenutoj temi.
Sto se tice tvog problema, sve sam ti napisao u samom startu:
Sto se tice tvog problema, sve sam ti napisao u samom startu:
Ono sto sam napisao za alat, nisam napisao slucajno, niti sam nagadjao. Nema sta dalje da ti objasnjavam niti dokumentujem. To je jednostavno tako, a ja to znam, jer jako cesto imam priliku da ucestvujem u servisiranju mnogih Alfi i ostalih automobila iz FIAT grupacije. Kako i zasto, to za tebe uopste nije bitno. Mnogi slobodno mogu da kazem dugogodisnji clanovi Alfa foruma znaju o cemu pricam, pa cu ja na ovome da zavrsim.Tvoj varijator nije bio los, vec nije imao funkciju jer je bio zavaren za bregastu u nekom polozaju... Varijator moze da cakce kao dizel, pa da radi, ali ako je zavaren, onda nema funkciju. U zavisnosti od ugla koji je bio pri varenju, bregasta je uvek zakrenuta za odredjeni ugao, i mozemo da kazemo da je efekat postignut na motor slican kao kad motor nije uzubljen kako treba. Varijator je tu da bregastu u zavisnosti od broja obrtaja zakrece za odredjeni ugao. Nagli skok snage obicno pocne da se oseca izmedju 2500 i 2800 obrtaja. Vozio sam oOOOogroman broj sto svojih sto tudjih Alfi i sve su se ponasale bas tako!
Na tvoju zalost, kad si kupio Alfu, imao si taj problem sto ti je varijator bio zavaren. Sad idi da ti se to sredi kako treba, da bi mogao da uzivas u svojoj Alfi onako kako je trebalo da uzivas od pocetka, onako kako se uziva u voznji Alfe, automobila ciji karakter najbolje karakterise cuveno Cuore Sportivo!!!

-
fu
- Drug Član
Post
Za pocetak, da ti kazem, da nemam nameru nisakim da se raspravljam, niti nadmurujem(sto nazalost ovde neki rade...). Forum dozivljavam, kao mesto koje treba da bude od koristi svima, a ne kao mesto za lecenje kompleksa. Takodje spadam u grupu ljudi koji imaju "dovoljno" mozga da neke stvari brzo kapiraju i da uce. Nije mi ni problem da pitam ono sto ne znam, niti se pravim da znam ono sto ne znam... Takodje umem i da se zahvalim ljudima kada mi budu od koristi, a tvoje pisanja mi delimicno jesu bila od koristi na pocetku(u pravu si da je lose kad je varijator zavaren, ali nisi kad kazes da je varijator komplikovano reparirati. Ako varijator nije unutra ostecen, moze nepismen covek da ga reparira! Video sam kako to "cudo" izgleda iznutra), pa sam i tebi zahvalio tada!
Ne znam zasto jedino tebi smeta, moja zelja da pomognem ljudima iz ovog regiona da ne budu zrtve kvazi majstora i da se ne muce kao ja, nego da sto pre dodju do resenja. Ako mislis da doticnom servisu treba reklama, grdno se varas!
A sto se tice alata za bregaste, delimicno sam se lose izrazio kad sam rekao coveku da pita da li imaju za njegov auto, ako nije 147. Ali je tacno da nije isti alat! U ovoj temi je dekideki ostavio link o tome, pa cu i ja ovde da ostavim isti http://www.totallyalfa.com/twinsparkcam.shtml
ko ne zna engleski, neka prevede i videce da sem motora, bitno je i godiste...
Pozdrav svima i nadam se da ce forum ubuduce sluziti samo za ono za sta treba!!!
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
dexxxter napisao:Posto jako dugo pratis forum, i ucestvujes u njegovom radu, sad cu ti reci nesto sto sigurno vec znas... U ovoj temi nalazi se spisak servisa za Alfa Romeo u Srbiji, i iskustva sa istima: Servisi i prodavnice za Alfa Romeo u SCG. Ta tema je i otvorena da bi Alfisti mogli da procitaju tudja iskustva i da sami procene gde bi (ili ne bi) trebali da odrzavaju i popravljaju svoje Alfe. Mozda nisi primetio, ali bar 85% tvojih postova je vezano za hvaljenje doticnog servisa, i to u svakoj temi u kojoj si se pojavio. Bilo je dovoljno da to uradis tamo gde i svi, u ranije pomenutoj temi.
Sto se tice tvog problema, sve sam ti napisao u samom startu:Ono sto sam napisao za alat, nisam napisao slucajno, niti sam nagadjao. Nema sta dalje da ti objasnjavam niti dokumentujem. To je jednostavno tako, a ja to znam, jer jako cesto imam priliku da ucestvujem u servisiranju mnogih Alfi i ostalih automobila iz FIAT grupacije. Kako i zasto, to za tebe uopste nije bitno. Mnogi slobodno mogu da kazem dugogodisnji clanovi Alfa foruma znaju o cemu pricam, pa cu ja na ovome da zavrsim.Tvoj varijator nije bio los, vec nije imao funkciju jer je bio zavaren za bregastu u nekom polozaju... Varijator moze da cakce kao dizel, pa da radi, ali ako je zavaren, onda nema funkciju. U zavisnosti od ugla koji je bio pri varenju, bregasta je uvek zakrenuta za odredjeni ugao, i mozemo da kazemo da je efekat postignut na motor slican kao kad motor nije uzubljen kako treba. Varijator je tu da bregastu u zavisnosti od broja obrtaja zakrece za odredjeni ugao. Nagli skok snage obicno pocne da se oseca izmedju 2500 i 2800 obrtaja. Vozio sam oOOOogroman broj sto svojih sto tudjih Alfi i sve su se ponasale bas tako!
Na tvoju zalost, kad si kupio Alfu, imao si taj problem sto ti je varijator bio zavaren. Sad idi da ti se to sredi kako treba, da bi mogao da uzivas u svojoj Alfi onako kako je trebalo da uzivas od pocetka, onako kako se uziva u voznji Alfe, automobila ciji karakter najbolje karakterise cuveno Cuore Sportivo!!!
Za pocetak, da ti kazem, da nemam nameru nisakim da se raspravljam, niti nadmurujem(sto nazalost ovde neki rade...). Forum dozivljavam, kao mesto koje treba da bude od koristi svima, a ne kao mesto za lecenje kompleksa. Takodje spadam u grupu ljudi koji imaju "dovoljno" mozga da neke stvari brzo kapiraju i da uce. Nije mi ni problem da pitam ono sto ne znam, niti se pravim da znam ono sto ne znam... Takodje umem i da se zahvalim ljudima kada mi budu od koristi, a tvoje pisanja mi delimicno jesu bila od koristi na pocetku(u pravu si da je lose kad je varijator zavaren, ali nisi kad kazes da je varijator komplikovano reparirati. Ako varijator nije unutra ostecen, moze nepismen covek da ga reparira! Video sam kako to "cudo" izgleda iznutra), pa sam i tebi zahvalio tada!
Ne znam zasto jedino tebi smeta, moja zelja da pomognem ljudima iz ovog regiona da ne budu zrtve kvazi majstora i da se ne muce kao ja, nego da sto pre dodju do resenja. Ako mislis da doticnom servisu treba reklama, grdno se varas!
A sto se tice alata za bregaste, delimicno sam se lose izrazio kad sam rekao coveku da pita da li imaju za njegov auto, ako nije 147. Ali je tacno da nije isti alat! U ovoj temi je dekideki ostavio link o tome, pa cu i ja ovde da ostavim isti http://www.totallyalfa.com/twinsparkcam.shtml
ko ne zna engleski, neka prevede i videce da sem motora, bitno je i godiste...
Pozdrav svima i nadam se da ce forum ubuduce sluziti samo za ono za sta treba!!!

- lanmi
- Garaža: Alfa Romeo 145 TS 1.4 75KW '99
- Lokacija: Jugbogdanovac
Post
Re: varijator repariran, a sada auto jos gore ide!!!
Ja cu najverovatnije uskoro da posetim ovaj novi servis MASLAK koji je u mom kraju, a stvarno nisam imao pojma. Nadam se da ci imati pozitivna iskustva. Inace vozim Alfa Romeo 145 TS 1.4 i updatovao sam svoju Garazu nisam ni primetio da je prazna i lokatore za bregaste bi trebalo da imaju za moju alfu skoro svi Alfini serviseri. Mislim da sam negde na nekom engleskom forumu za Alfe procitao da ti lokatori razlikuju za 1.4(isti kao i za 1.6) i 1.8 TS 16v motore. Ali sigurno da postoji razlika i da zavisi od godista auta.
