Ako ono moje mishljenje nije lupetanje onda je kod patosiranja mozda jos i losija situacija.Tvrdje vesanje+skracen hod=auto lezi k'o pegla al "5ak" ne koristi vise od 15% radnog hoda ...
Najbitnije da resenje ipak nije tako bolno !
Onda je 5eti kocioni ili korektor sile kocenja skroz otvoren i kljesta koce punom snagom
Ne mozete da verujete koliko mali hod on zapravo ima upitanju su mm
Preko ova dva cilindra ide da kazem jedna sajbna kroz koju prolazi osovinica koja je drzi i nju pritiska poluga . Ako budete rasturali videcete odmah o cemu pricam
Poslednja izmena od alfaskorpion u Sre Jun 10, 2009 4:48 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
evo sad doterah auto od majstora, inace lik extra radi kocnice u mom kraju i samo se time bavi, jutros u 10 ostavio oko 14:30 bilo gotovo, problem sredjen, zaribala klesta u sta je i sumnjao odmah rucna je takodje sredjena i napokon u funkciji (nije radila od kako sam kupio auto), gumice naravno zamenjene, inace majstor se zali kako je nadrljao dok su razradili klesta (kaze da je bio neki audi ili vw ne bih prihvatio posao a inace moja alfa se u garazi baskarila pored nove bmw 5ice i jedne mecke c klase novijeg datuma, ne znam sta je njima falilo ) a sve je moralo polako da se radi da se ne bi ostetio taj puz ili ti spirala(ne kontam taj princip i sta je i kako oko toga) uglavnom bitno je da radi, ostaju samo jos plocice da se zamene jer su ove prepaljene i skamenjene i kako covek kaze lose tj krivo su nalegale (diskovi su ok jos nisu za zamenu kako on kaze ali cemo ih obraditi kad budu legle nove plocice) ali njegov savet je da vozim malo auto i pratim ponasanje kocnica i rucne(da se ne greju, blokiraju i sl.) pa ako se nesto od toga desi da odem da mi presteluje ponovo kleste(opet se pominje ta spirala ) i onda da se stave nove plocice
rece mi i da rucno cesce cimam kako bi se dodatno razradjivala klesta.
to je to i sve za samo 1200din
plocice kako sam gledao su oko 2200 za lukasove grafitne i 1xxx za neke no name koje naravno necu da stavljam, a on ima neke svoje koje stavlja i koje hvali, oko 1700din ali ne znam koja su marka no otom potom videcemo.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
pa videcu jos sta ima ovde kod mene da se nadje a znam ljude koji su stavili ove kod ovog majstora i kazu da su dobre(jos su ih napred stavljali) isto tako znam i neke koji voze lukasa, a obzirom da su ovo zadnji tockovi i da imaju dosta manju silu kocenja plocice nisu toliko bitne da sad jurim posto poto neke posebne, ako ima te remsa kod mene imacu ih u vidu i potrazicu sem ako cena nije neka nenormalno veca od ovih koje imam u ponudi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
ovde su remsa plocice oko 1500 din za zadnje,zavisno od modela neke manje budu skuplje
a taj peti cilindar sam skinuo i sa juga i sa krome a i sa alfe,na cromu sam stavio od floride regulatore,na juga stavio od bmw-a,na alfu stavio od giuliette.
nema stelovanja a rade na stisak pedale,kad se stiska pedala slonovski,neki modeli kao sto je na alfi,momentalno blokira i iskljuci zadnje tockove i sto su zakocili to im je sto im je
ima ventil sa oprugom i sila sa pedale pomera ventil,koci koliko treba,na cromi i na jugu je drugaciji,uvek koce svi tockovi istom silom do odredjene granice kad taj regulator pocne da radi koji takodje ima klip sa oprugom i visak sile popije on a ne prenese na celjusti,tako da se auto mnogo lepse ponasa na kocenju nego sa klasicnim petim cilindrom,potapa auto na kocenju