voznja posle 2000km...
- DJOLLE
- Garaža: AlfaROMEO 155TS 1.8 8V Super
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
Post
voznja posle 2000km...
Pozdrav narode! Ovako stoje stvari,posle skoro radjene generalne,evo vec prelazim 2000km. nisam ga kidao i potapao papucicu,skoro cu na put,pa me interesuje koliko bi smeo da razvijem auto putem,sobzirom da je motor svez.

BELI GROM
-
ZEPP 46ZE
- Drug Član

Post
Re: voznja posle 2000km...
nije stvar u brzini..već u broju obrtaja
..mada mislim da sada...posle 2 k km...možeš i po par minuta da ga vrtiš oko 4500-5000 obrtaja
...samo čekaj da se zagreje 
- Blade
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: voznja posle 2000km...
Pa gledaj da ne prelazis 2500 - 3000 rpm ako je moguce 
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: voznja posle 2000km...
ne preteruj sa obrtajima i naglim zaletanjem,bolje da ga drzis recimo par km na 4000rpm nego da ga iz mesta napunis svaku preko 5000rpm,tolerancija u obrtajima je 500rpm +-
mada pri pravilnoj razradi motora potrebano je povremeno turiranje ili kratko kidanje,da karika u cilindru ne bi napravila anzec pri laganom radu pa kad se pokida po gasu da karika zapinje na to mesto,pogotovo ako je sve novo i obradjivani cilindri,svasta se ljudima desavalo
mada pri pravilnoj razradi motora potrebano je povremeno turiranje ili kratko kidanje,da karika u cilindru ne bi napravila anzec pri laganom radu pa kad se pokida po gasu da karika zapinje na to mesto,pogotovo ako je sve novo i obradjivani cilindri,svasta se ljudima desavalo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: voznja posle 2000km...
ma teraj i uzivaj, koliko znam nisi obradjivao hilzne , menjao si samo karike 
nisi obradjivao radilicu , menjao si samo lezajeve ... posto si presao 2000km i nadam se dotegao glavu na predjenih 1000km , nemas razloga za brigu
nisi obradjivao radilicu , menjao si samo lezajeve ... posto si presao 2000km i nadam se dotegao glavu na predjenih 1000km , nemas razloga za brigu
busso trsi Sline
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica