Na primer, radi se o rednom 4 cyl atmosfercu 2.000 ccm TS
Prechnik x Hod = 84 x 90
Ono shto me zanima, da li definitivno (i obavezno) po balansiranju radilice i klipnjacha zadrzhati balansere?
Ima li nekih drastichnijih nuspojava po eventualnom uklanjanju?
Utiche li pojava vibracija drastichno na blok i sklopove ili je stvar samo u udobnosti?
Zanima me jer vidim da je 2000ccm neki pochetak ugradnje balansera, dok se recimo vec 1800ccm pakuje bez istih?
Thx!
Uklanjanje balansera?
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
verovatno je to zbog veceg klipa,nego obradi zamajac i dobijas mnogo na startu,i iz srednjih obrtaja brze ide u visoke,ja sam ubacio 5kg laksi
http://img294.imageshack.us/img294/6521/dsc00378kb5.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2728/dsc00379ps2.jpg
isto sam radio i na corsi ali sam na njoj skinuo oko 7kg,ali sam ga tri puta obradjivao i obavezno je balansiranje i obradjuje se ona strana do motora tako da se ne dira mesto lamele,mada moze i da se buse rupe po ivicama ispod samog zubcanika,sa negde 8-10mm rupe i obavezno frezenkovanje rupa(zabusivanje sa vecom burgijom)da se ne bi culo zvizdanje
http://img294.imageshack.us/img294/6521/dsc00378kb5.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2728/dsc00379ps2.jpg
isto sam radio i na corsi ali sam na njoj skinuo oko 7kg,ali sam ga tri puta obradjivao i obavezno je balansiranje i obradjuje se ona strana do motora tako da se ne dira mesto lamele,mada moze i da se buse rupe po ivicama ispod samog zubcanika,sa negde 8-10mm rupe i obavezno frezenkovanje rupa(zabusivanje sa vecom burgijom)da se ne bi culo zvizdanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Laki
Skidaj
Ja na motorima sa 90mm hodom i sa 90mm precnikom klipa, gde je klip 550gr i klipnjacha 970gr i nema problema.
Nezaboravi da blindiras sve kanale od ulja koji su imali veze sa balanserima.
Vibracije?? Hehe pa to balanseri nerade nista po pitanju toga, izbalansirao si sve ostalo a to sto su oni radili je da zarobe vibracije koje i dalje postoje unutar geometrije bloka , dakle da ih zamaskiraju.. vidi djubre
Skidaj

Nezaboravi da blindiras sve kanale od ulja koji su imali veze sa balanserima.
Vibracije?? Hehe pa to balanseri nerade nista po pitanju toga, izbalansirao si sve ostalo a to sto su oni radili je da zarobe vibracije koje i dalje postoje unutar geometrije bloka , dakle da ih zamaskiraju.. vidi djubre

- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
Post
gde ste bili kad sam pitao za svoj kaiš koji pokreće balansere na motoru u lanciji,ali isto 84 x 90 Bore × stroke 84.00 mm × 90.00 mm
3.31 in × 3.54 in
Cylinders S-4
Displacement 2 litre
1995 cc
(121.742 cu in)
Type DOHC
pošto mi nisu radili,pa sam ih hteo skinuti,al sam ipak promenio ležajeve i nov kaiš balanser-bio se prepao da se nešto desilo mašini.
Re: Uklanjanje balansera?

3.31 in × 3.54 in
Cylinders S-4
Displacement 2 litre
1995 cc
(121.742 cu in)
Type DOHC
pošto mi nisu radili,pa sam ih hteo skinuti,al sam ipak promenio ležajeve i nov kaiš balanser-bio se prepao da se nešto desilo mašini.

-
gi
- Drug Član
Post
Re: Uklanjanje balansera?
Pretraga je čudo, a ova tema je postavljena malo manje od dve godine pre tvog pitanja 
