Imam taj auto vec tri godine i perfektno me sluzio bez ikakvih servisnih intervencija. Sada takodje dobro vuce, mirno radi, ali kad izbacim na ler obrtaji opasno padnu, posle cega sledi ili oporavak (vracanje na normalan broj obrtaja i stabilan rad) ili gasenje. Nakon toga vergla 7-8 sekundi i posle opet radi super do sledeceg menjanja brzine. Uspeo sam da nadjem nacin kako da ugasim auto dok stojim u mestu i motor stabilno radi - samo pipnem pedalu gasa i odmah pustim. Znaci, kad god hoce da smanji broj obrtaja, motor se zbuni i smanji ih previse, a onda vidi da je pogresio, pa ako vec nije kasno on tu gresku ispravi. Isti problem se desava i na benzinu i na plinu. Plin ide na usis vazduha, a benzin na brizgaljke, sto bi trebalo da znaci da problem nije do kompjutera ili brizgaljki, jer oni ne uticu na rad na plinu. Svecice - ne znam, nisam ih nikad menjao, moguce da su one ako je vama logicno da auto sa losim svecicama moze da radi stabilno do smaka sveta na leru, sve dok ne pipnem pedalu gasa.... Motor je inace u naizgled perfektnom stanju - ne trosi ulje, ne dimi, ne pregreva se, pa ne bi trebalo da je nesto do njega. Verovatno je neka glupost, ako znate sta je recite, ako ne onda da vozim ovako dok ne pocne da se daje Fiat staro za novo :-)
Nervira me jedino kad je bas velika guzva po gradu, od NBG do Slavije nekad treba 300x stati i krenuti, a od toga se 50x ugasi, a kad izadjem na magistralu i ubacim u petu, onda mogu tako i na put oko sveta - auto vise ne pokazuje nikakve nedostatke :-)
Alfa 33 1.4IE - obrtaji padnu, pa se vrate (ili ne vrate)
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Alfa 33 1.4IE - obrtaji padnu, pa se vrate (ili ne vrate)
Predstavi na ljubimca ovde sa pratećim slikama naravno
Sto se tiče tvog problema sa gašenjem probaću da ti pomognem koliko ja mogu ,
tvoj motor bi trebao da ima oznaku AR30755 (prvi brojevi motora) ,
za to gašenje na leru je kriv step motorić ili motorić finog podešavanja ler gasa
kod tebe bi trebalo ovako da izgleda
evo šta kažu za njega (ja ne znam engleski inače bi ti napisao
)

Priključiće se još neko pa će ti objasniti kako i šta uraditi , ja se nisam sretao sa njim ,
a može da bude i da ga muči senzor pozicije gasa

Nadam se da sam bio od nekakve pomoći
Sto se tiče tvog problema sa gašenjem probaću da ti pomognem koliko ja mogu ,
tvoj motor bi trebao da ima oznaku AR30755 (prvi brojevi motora) ,
za to gašenje na leru je kriv step motorić ili motorić finog podešavanja ler gasa
kod tebe bi trebalo ovako da izgleda

evo šta kažu za njega (ja ne znam engleski inače bi ti napisao


Priključiće se još neko pa će ti objasniti kako i šta uraditi , ja se nisam sretao sa njim ,
a može da bude i da ga muči senzor pozicije gasa

Nadam se da sam bio od nekakve pomoći

- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
Post
Re: Alfa 33 1.4IE - obrtaji padnu, pa se vrate (ili ne vrate)
Prvo bi trebao malo oprati o očistiti garež oko leptira usisa,a bogami pošto ti je i plin ugrađen prekontroliši sva creva i spojeve gde bi mogao da vuče falš vazduh.Možda se iznenadiš kad negde vidiš naprslinu na crevu za usis vazduha,kakav ti je mešač plina?Ako nisi bio prisutan pri montaži plina,iznenadiš se što loši majstori i fušeri mogu uraditi. 