Varijator
Post
Re: Varijator
LJudi posto vidim da je tema varijator,najveca boljka ts.motora,ona nije zaobisla ni mene,zanima me koliko kosta varijator tacno a da te ne ogule,vidio sam neke cifre(19600din pa 140evra).ja sam iz banja luke,ovde to ima samo jedna radnja i cjena je 250evra.
-
ZEPP 46ZE
- Drug Član

Post
Re: Varijator
POZZ
..mogu ti reći da majstori u Bg-uz uglavnom vrše reparaciju varijatora faze..i ta usluga je negde oko 80 eura..(bar za 156-icu)!! 
Post
Re: Varijator
znaci 80 evra.to je dzabe,ali ja imam majstora koji bi zamijenio dzabe,pa me interesuje nov.
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Varijator
Treba mi konkretno
.
Gde (i poshto) pazariti nov varijator ?
Znaci,uzeti nov pa ce se ugraditi ovde,kod lokalnog majstora.
Auto je 146 1.4TS.Trenutni variator je 2x remontovan i vec dugo lupa k'o l00d
.
Kako tacno (i od kog modela) traziti taj,famozni,novi tip varijatora,koji se ne kvari?
Zasad mi pada napamet AutoStil i KIT Komerc ...
Gde (i poshto) pazariti nov varijator ?
Znaci,uzeti nov pa ce se ugraditi ovde,kod lokalnog majstora.
Auto je 146 1.4TS.Trenutni variator je 2x remontovan i vec dugo lupa k'o l00d
Kako tacno (i od kog modela) traziti taj,famozni,novi tip varijatora,koji se ne kvari?
Zasad mi pada napamet AutoStil i KIT Komerc ...
Post
Re: Varijator
Pozdrav svima!Vidim da dosta ljudi koji poseduju alfu imaju problema sa varijatorom,a i ja sam jedan od njih!Inace u pitanju je alfa 146 1.4ts,radio sam reparaciju vec dva puta,predjem od 3000-4000km,i opet pocne da zveci!Posle svog tog posla vise nemam nameru da radim reparaciju,a posto nisam pri parama da bi kupio novi,jedino mi ostaje da ga zavarim!E sad mene interesuje da li neko zna u kom polozaju ga je najbolje zavariti i da li je neko radio na svojoj alfi,pa me interesuju iskustva i kako se auto ponasa posle toga? 
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Varijator
Moja iskustva sa varijatorom kad sam kupio auto uz veliki servis sam uradio reparaciju varijatora ,set za reparaciju kupljen u kit komercu posle 12.000 više nisam mogao da ga slušam najviše me izludjivalo kad idem polako prvom ili drugom do 2000 obrtaja.Prošle nedelje na savet majstora kupim set za reparaciju originalni u delti 610 din. cena, da probam dokle će ovaj da izdrži, sledeći put kupujem ceo varijator košta 22.320 u kit komercu fiatov original (majstor ima 10% popusta znači oko 20.000).I još jedna zanimljiva anegdota došao ja do majstora da mi to menja i kad radim reparaciju da zamenim i ulje i filter za ulje.Ja pre svake zamene ulja na savet DEKIDEKI-ja sipam engine flush da malo isperem motor i tako sipao ja to u motor i pustio auto da odradi u mestu koliko piše na upustvu kad nešto mi čudno motor veze, nečuje se koliko smo skapirali majstor i ja ulja je bilo više od maksimuma taman da se varijator lepo popunioi naravno radost je kratko trajala dok nisam sipao novo ulje i opet po starom a taman sam se bio obradovao da prodjem bez reparacije.Eto toliko od mene malo sam odužio nadam se da će ova reparacija duže da mi traje. 
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Varijator
Bas sam jutros cuo motor ove 146ice za koju sam pitao gore.Nepitah coveka sta je na kraju uradio,ali motor tako lepo veze sa ispravnim varijatorom.Ma,milina cuti ga
iako je samo 1.4TS.
@vnov,jel to taj famozni novi tip,koji se ne kvari,za 22 soma ???
@ginc022,radije vozi tako dok se ne sastavis za popravku.Ova 146 koju pominjem je chukala najstrasnije bas dugo pa niko nije stradao zbog toga
.
@vnov,jel to taj famozni novi tip,koji se ne kvari,za 22 soma ???
@ginc022,radije vozi tako dok se ne sastavis za popravku.Ova 146 koju pominjem je chukala najstrasnije bas dugo pa niko nije stradao zbog toga
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Varijator
@vnov,jel to taj famozni novi tip,koji se ne kvari,za 22 soma ???
Nemam pojma ali za te pare valjda treba da izdrži poprilično, mada se kod nas ništa nezna.
Nemam pojma ali za te pare valjda treba da izdrži poprilično, mada se kod nas ništa nezna.
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Varijator
novi tip varijatora faze se ne kvari. zabelezeno je samo nekoliko slucajeva, kad se cuo ali kao posledica loseg ulja...
meni majstor hteo da radi reparaciju varijatora na 2.0 16V. kad smo skinuli bregastu - ono novi tip. problem. ne moze da se remontuje a moze da se s*ebe losim uljem. u situaciji "kola na kanalu rasturene bregaste vreme odmice a nema sanse da nadjemo stari tip da bi ga remontovali" ocistimo postojeci, nov tip, ima neke zupcanike unutra - lici na diferencijal. procistimo sve uljne kanale, solenoid ventil, sve. spakujemo natrag sta je tu je kad ono - "viju, viju..." nista "kli, kli"
kilson kad je cuo kako lepo radi kad sam ga posetio na poslu, igrao se na parkingu s gasom nad otvorenom haubom nekoliko minuta, cista uzivancija... praznik za usi! a tek kako motor elasticno povlaci u svim rezimima...
ne zakucavajte varijator. kad budem morao, naci cu nov tip. stari necu da remontujem. takav (poluispravan) vec imam. preko 1800rpm kad upali ventil, utisa se kliktanje i - povuce... ko turbina da se ukljucila. to je varijator. kad bude i to pocelo da zeza, platicu nov pa sta kosta. vredi.
meni majstor hteo da radi reparaciju varijatora na 2.0 16V. kad smo skinuli bregastu - ono novi tip. problem. ne moze da se remontuje a moze da se s*ebe losim uljem. u situaciji "kola na kanalu rasturene bregaste vreme odmice a nema sanse da nadjemo stari tip da bi ga remontovali" ocistimo postojeci, nov tip, ima neke zupcanike unutra - lici na diferencijal. procistimo sve uljne kanale, solenoid ventil, sve. spakujemo natrag sta je tu je kad ono - "viju, viju..." nista "kli, kli"
kilson kad je cuo kako lepo radi kad sam ga posetio na poslu, igrao se na parkingu s gasom nad otvorenom haubom nekoliko minuta, cista uzivancija... praznik za usi! a tek kako motor elasticno povlaci u svim rezimima...
ne zakucavajte varijator. kad budem morao, naci cu nov tip. stari necu da remontujem. takav (poluispravan) vec imam. preko 1800rpm kad upali ventil, utisa se kliktanje i - povuce... ko turbina da se ukljucila. to je varijator. kad bude i to pocelo da zeza, platicu nov pa sta kosta. vredi.
Post
Re: Varijator
Flavio druze upravu si ti da bi trebao da ga vozim ovako,a ne da ga varim,ali ovo cukanje u mozak me ubija sve vise i vise,pa sam mislio da ga varim dok nekupim novi,jer ga reparirati vise nevredi!Interesuje me da li na ovom forumu postoji neko da je reparirao varijator a da je presao vise od 10000km!Cisto sumnjam!
Pozdrav momci...
Pozdrav momci...
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Varijator
u prevodu: ako ti se cuje samo na leru (do 1800rpm) a ugasi se kad das gas, ne diraj nista dok ne skupis pare za nov tip. nece ti nista crci od toga, vozi tako slobodno. ako je vec reparacija bacanje para, bolje ne diraj nego da ga zakucas.
*varijator faze sluzi da malo nasvirani motori (kao nasi
) koji imaju pomerenu krivu obrtnog momenta u vise obrtaje mogu normalno da se koriste i u nizim. samo to. sad, ako ispada da je poenta zakucavanja ta da se napravi da radi tiho a da vuce samo u niskim obrtajima...
da li je to uopste ikakvo resenje?
*varijator faze sluzi da malo nasvirani motori (kao nasi
- Flavio
- Uprava ARCS

- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
...
Plasim se da varenjem ne napravis dopunsku stetu pa kad resis da sredis ... Pojavio se nedavno na 4umu momak koji je pazario skoro 145 sa varenim varijatorom.Cini mi se da rece kako mu je majstor najavio skoro 500€ racun za veliki servis i sredjivanje varenog.
Na 1.4 TS.
Re: Varijator
Pa,otprilike nemaginc022 napisao:Interesuje me da li na ovom forumu postoji neko da je reparirao varijator a da je presao vise od 10000km!
Plasim se da varenjem ne napravis dopunsku stetu pa kad resis da sredis ... Pojavio se nedavno na 4umu momak koji je pazario skoro 145 sa varenim varijatorom.Cini mi se da rece kako mu je majstor najavio skoro 500€ racun za veliki servis i sredjivanje varenog.
Na 1.4 TS.
- lux
- Garaža: 147 1.6 TS 77kw
- Lokacija: Gornji Milanovac
Post
Re: Varijator
Kod mene se desava da samo kada ga upalim par sekundi se cuje i onda prestane ili se gotovo neprimetno cuje ali mislim da sam malo izgubio na elasticnosti na niskim obrtajima a na visokim je sve ok.
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Varijator
Da li je moguce da varijator, novi tip, koji zakrci sekund prilikom paljenja samo kad je hladan (kasnije prilikom paljenja i tokom rada motora se ne cuje) moze da utice na blagi gubitak snage u visokim obrtajima i na krajnju brzinu vozila. Snaga na nizim obrtajima je sasvim u redu, u visim stepenima prenosa na visim obrtajima je izrazeno......i da li ciscenjem tog novog tipa varijatora ovaj problem moze da se otkloni....hvala
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
Re: Varijator
Ja sam radio u Ricambiu 50eur. reparaciju i evo nemam problema za sada posle 20.000km.Inace kad je hladan radio je kao dizelas dok se ne zagreje.
- dekideki
- Drug Član

- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Varijator
@milos: varijator sluzi 90% da ti poboljsa krivu obrtnog momenta u nizim obrtajima. kad su u pitanju visi obrtaji i pun otvor svega, tu skoro nista vise ne utice na motor. samo konstrukcija samog motora.
tad varijator protokomer i lambda sonda hvataju zjale

*zakrci dok se ne napuni uljem. drzi uvek nivo ulja na maksimumu.
*zakrci dok se ne napuni uljem. drzi uvek nivo ulja na maksimumu.
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
- lux
- Garaža: 147 1.6 TS 77kw
- Lokacija: Gornji Milanovac
- deja 91
- Garaža: 145 1.6ts
Post
Re: Varijator
da li je moguce da mi se cuje varijator samo zato sto je ulje staro i nije na max?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Varijator
pa moguce je i njemu treba podmazivanje a ako je ulje staro ili lose ne podmazuje najbolje isto tako i ako ga nema dovoljno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

