
Srebrna GTV
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
-
Go
- Drug Član
Post
preuzeto sa http://www.cuoresportivo.hrPajo Kanižaj prodaje srebrnu GTV
--------------------------------------------------------------------------------
...i ne traži puno...LOL
c/p s CICA:
Dakle ovako, prodajem auto. Nakon neprospavanih noci zbog pitanja da ili ne, odgovor je da, prodajem!
Dakle, radi se o Alfi GTV.
Auto je 1999 godina, a cijeli je obnovljen, restauriran i naravno tuniran. U osnovi radi se o 3.0V6 24V Lusso modelu u koji je ugradjeno slijedece.
Muzika:
- Alpine F1 CD tuner
- Alpine PXA-H700 procesor
- Soundstream DaVinci pojacalo
- Focal Utopia Audiom TLR visokotonci
- Focal Utopia Audiom 6W srednji
- Focal Utopia 5WS subwoofer (13cm u vratima) 4 kom
- Focal Utopia 27VX subwoofer
- Hifonics BLT konverteri
- Ožičenje: VanDenHul+WBT rca kablovi, opticki kablovi, IXOS TripleX bi-wiring u snake skin buziru, BRAX power kablovi
- Oprima Red top
- Brax NoiseEx, Dynamite Xtreme, Original i carpet liner damping
Unutrašnjost:
- Sparco Pro2000 školjkasta sjedala tapecirana u kožu i alcantaru
- Zadnja sjedala tapecirana u kožu i alcantaru
- Crni Alfa logotipovi uvezeni u kožu na svim sjedalima
- U kožu tapecirana instrumentna ploca, centralna konzola, obloge vrata, zadnje bocne obloge, zadnja polica
- Prtljažnik (original + fiber konstrukcija hifi sistema) obložen alcantarom
- Obloge krova i štokova od GTV Cup verzije (kao u 147/156 GTA) crne boje
- Custom ručica mjenjača aluminij
- Sabelt pojasevi u 4 tocke s profi kruznom kopcom
- Linea accesori alu pedale i odmoriste
Ovjes:
- Novitec (KW) ovjes s regulacijom tvrdoće i visine
- Prednji silent blokovi Powerflex, teflonski ovjes prednjeg mosta
- Zadnji ovjes: Powerflex, uniball i teflon kombinacija, ovisno o poziciji (straznji multilink ovjes)
- Prednje poprecno pojacanje za mulde, alu-carbon, custom
- OMP donje prednje poprecno pojacanje
Kocnice:
- Prednje: diskovi 360mm sa alu tacama i kočiona kliješta Brembo 6 klipova (Porsche 911 GT3 Cup)
- Stražnje: diskovi 340mm s alu tacama i kočiona kliješta Brembo 4 klipa (isti Porsche)
- Brembo kociona klijesta za rucnu kocnicu
- Opleteni kocioni vodovi naprijed i straga
- Ventil za regulaciju balans kocenja
- Alu posude za kociono ulje
- Ferodo Racing kociono ulje
Felge i gume:
- BBS CH 8,5x19 ET30
- Advan Sport 245/30x19
Izvana:
- Novitec donji dio prednjeg branika
- Prozirni bocni pokazivaci
- Cup zadnji spoiler
- Hella Xenon kit na glavnim i dugim svjetlima
- Lakiran zbog estetskih razloga i manjih ogrebotina Auto design Meglaj
Ispuh:
- Supersprint ispušna grana 3u1+3u1
- HJS metalni katalizatori
- Shaqal srednji i po dva zadnja lonca sa izlazima 2x70mm, sve ručni rad ukljucujuci i nastavke, spajano federima
Mjenjač:
- Original 6 brzina
- Quaife (thorsen) zatvarac diferencijala
- OMP/Sachs korpa i lamela
Motor, opcija 1:
- originalan motor iz Alfe 147 GTA (22000km, sa servisnom knjižicom, legalan uvoz itd...)
- kompresor Z-engineering
- mapiran originalan komp
Motor opcija 2:
- 3.8 l sa kovanim klipovima za hi-comp
- Kovane celicne klipnjace -30% lakse +80% cvrsce od originala
- Inox ventili i konverzija na mehanicke podizace (radi velikog broja okretaja)
- Uredjene glave (preko 60 sati po glavi utroseno)
- Colombo & Bariani bregaste osovine (4 komada)
- Custom alu remenice bregastih osovina s podesavanjem
- Balansiran cijeli pokretni sklop motora
- Alu zamasnjak smanjene mase
- Usisna grana sa 6 leptira i ?veci? injektori, custom prirubnice
- Cijeli motor plastificiran u crno, glave u crveno
- Novi nosaci motora
- Pumpe goriva Bosch motorsport
- Regulator tlaka goriva s podesavanjem
- Autronic SM4 motor managment
- Svi novi dijelovi (pumpa ulje, pumpa vode, brtve, svorni vijci, svorni vijci glave i matice
To je uglavnom to iako auto ima jos stotine sitnih detalja koje bi se moglo spomenuti da su izmjenjeni, modificirani, obnovljeni i unaprijedjeni ali jednostavno nema smisla sve pisati. Cijenu NECU pisati niti odgovarati na upite o njoj osim osobno sa stvarno zainteresiranima nakon sto pogledaju auto. Cijena nije mala, od oko 30t Eura pa na dalje, a sve komponente koje sam naveo su NOVE, dakle, jesu na autu ali nisu bile koristene niti u jednoj voznji jer auto stoji u garazi. Moguce su kombinacije za dio casha, dio kredita, prebijanja za neki novi auto i casha, uglavnom,otvorene su kombinacije ali samo za konkretne ponude. Za hrpu stvari imam racune, uz auto dolazi kompletna dokumentacija (nacrti) za sve dijelove koji su modificirani ili naknadno ugrađeni.NIŠTA ne skidam s auta u smislu smanjenja cijene, a jedine dvije opcije su odabir motora s kojim bi ga potencijalni kupac zelio. Snaga u varijanti 1 je oko 310Ks dok je u varijanti 2 oko 400Ks uz 10000 o/min i memetnom od 480Nm na 4000o/min
Za sva pitanja molim na PM ili mail petark@vip.hr, kao i ako netko ima volje iz usluge postati dalje na druge forume ovaj oglas.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Stvarno impresivno... Da se izrazim polit-ekonomski - kao blago vredi toliko, ali kao roba ne.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
fiijjjuuu... brate slatki... siguran sam da ga je sve to koshatalo i vishe od tih 30 k, ali stvarno impresivno i nedostupno, naravno... mislim da chak i da imam tu kintu radije bih kupio GT 3.2 u fabrichkom stanju...
A jel' sam ja neshto propustio ili pogreshno skapirao - 400ks/480Nm na PREDNJOJ osovini
?
A jel' sam ja neshto propustio ili pogreshno skapirao - 400ks/480Nm na PREDNJOJ osovini




If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Srebrna GTV
U potpunosti se slazem sa Starcem... Ovaj auto vredi i vise od te cene jer ovako dorajen i unapredjen predstavlja pravi biser a i rariet te stoga njemu uz pravilno odrzavanje cena ce iz godine u godinu biti sve veca!!!A sto se cene tice radije bih za taj novac kupio godinu dve staru 156 GTA zver ili pak novu 159. 

Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Srebrna GTV
Iskreno... nista mi se ne svidja sto sam procitao... ali mozda sam ja od neke druge vrste ljudi... verovatno... ali sve sto je ovde navedeno u paketu je po meni uzaludno... i puko bacanje para...
auto je daleko od track car-a... i daleko od show car-a... ne znam sta je, to je frka...
motor 2 je prva liga, ali beskoristan u tim kolima... cak i sa motorom 1... i svim tim trimovima unutra i muzikom auto definitivno nije za gazenje... za sta je taj motor i te kocnice pravljene... svako zna da bi se rastresao ko kanta za 3 meseca... a onda imamo nepotrebne komplikacije i potrosace struje u kolima kojima tu nije mesto na tako necemu (zvucna izolacija ima tezinu definitivno kao i van de hul kablovi i sve ostalo)...
ako uzmemo da treba da bude luxuzni gt... nije... mali, tvrdi kupe u kome mozes sve samo ne uzivati u laganoj voznji sa finom muzikom... a kada stisnes gas otisao si u vecna lovistasa 400ks na prednjoj osovini ma kakav diff imao, nije zabavno...
ne znam... po meni je ovo bespotrebno nabacivanje savrsenih delova u auto koji ne zna sta je... ni sta zeli da bude...
da je gurnuo taj motor u 75/gtv/1750/2000 ili neku klasicnu alfu i iscupao sve iz nje i sveo je ispod 1t shvatio bih... ili na drugu stranu da je strpao sve to u 156 karavan pa da ima krstaricu sa muzikom i brzinom... shvatio bih i to...
ovako... pointless....
razumem ga zasto je prodaje...
auto je daleko od track car-a... i daleko od show car-a... ne znam sta je, to je frka...
motor 2 je prva liga, ali beskoristan u tim kolima... cak i sa motorom 1... i svim tim trimovima unutra i muzikom auto definitivno nije za gazenje... za sta je taj motor i te kocnice pravljene... svako zna da bi se rastresao ko kanta za 3 meseca... a onda imamo nepotrebne komplikacije i potrosace struje u kolima kojima tu nije mesto na tako necemu (zvucna izolacija ima tezinu definitivno kao i van de hul kablovi i sve ostalo)...
ako uzmemo da treba da bude luxuzni gt... nije... mali, tvrdi kupe u kome mozes sve samo ne uzivati u laganoj voznji sa finom muzikom... a kada stisnes gas otisao si u vecna lovistasa 400ks na prednjoj osovini ma kakav diff imao, nije zabavno...
ne znam... po meni je ovo bespotrebno nabacivanje savrsenih delova u auto koji ne zna sta je... ni sta zeli da bude...
da je gurnuo taj motor u 75/gtv/1750/2000 ili neku klasicnu alfu i iscupao sve iz nje i sveo je ispod 1t shvatio bih... ili na drugu stranu da je strpao sve to u 156 karavan pa da ima krstaricu sa muzikom i brzinom... shvatio bih i to...
ovako... pointless....
razumem ga zasto je prodaje...
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Srebrna GTV
JaMal, ipak malo pretjerujesh
Ja da mi moze biti, isto bi ovo odradio, osim muzike, koju ne palim dok vozim auto, auto je predobro odradjen da bi se vozio na stazi, predobro i preskupo, a i svakako kod nas nema staza (a kod njih jedna) radjena je za pokazivanje, i za pokazivanje znanja i novca njenog vlasnika, i to shvatam, jer je GTV je opet prelijpi kupe od Alfe, i pravi neprakticni kupe, sa nevjerovatnim smekom...
Nije GTV toliko losh auto, pa da ga nema smisla doradjivati kvalitetno, opet je sigurni klasik sa potpisom pininfarine, i opet se bolesno dobro ponasa na putu, istina FWD nije za toliku snagu, ali postoji resenje (147autodelta GTA sa blizu 400ks na TG stazi (ona mi prva padne na pamet)) da se koliko toliko napravi da se moze voziti, a opet se sigurno nece cesto voziti ovakav auto...
Da se razumijemo, ovaj auto je kostao vlasnika mnooogo novca, ali samo i iskljucivo jer je njen vlasnik imao trip da napravi najbolju GTV (vjerovatno) na svijetu... i sa moje strane ima totalni respect za ovo sto je uradio

Ja da mi moze biti, isto bi ovo odradio, osim muzike, koju ne palim dok vozim auto, auto je predobro odradjen da bi se vozio na stazi, predobro i preskupo, a i svakako kod nas nema staza (a kod njih jedna) radjena je za pokazivanje, i za pokazivanje znanja i novca njenog vlasnika, i to shvatam, jer je GTV je opet prelijpi kupe od Alfe, i pravi neprakticni kupe, sa nevjerovatnim smekom...
Nije GTV toliko losh auto, pa da ga nema smisla doradjivati kvalitetno, opet je sigurni klasik sa potpisom pininfarine, i opet se bolesno dobro ponasa na putu, istina FWD nije za toliku snagu, ali postoji resenje (147autodelta GTA sa blizu 400ks na TG stazi (ona mi prva padne na pamet)) da se koliko toliko napravi da se moze voziti, a opet se sigurno nece cesto voziti ovakav auto...
Da se razumijemo, ovaj auto je kostao vlasnika mnooogo novca, ali samo i iskljucivo jer je njen vlasnik imao trip da napravi najbolju GTV (vjerovatno) na svijetu... i sa moje strane ima totalni respect za ovo sto je uradio


-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Srebrna GTV
Slazem se sa brzim
Ako se auto radi za sebe i iz nekog licnog tripa, nema veze sta je u pitanju, a ovde se radi o GTV-u!!!

Ako se auto radi za sebe i iz nekog licnog tripa, nema veze sta je u pitanju, a ovde se radi o GTV-u!!!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Srebrna GTV
hehe poceli ste da mi zvucite kao americki tuneri
vazno da ima smek, a to sto je 400 ks ispod haube koji su neupotrebljivi sem za pravolinijsko kretanje to nema veze... pa postoje i neke krivine koliko ja znam... a mozda i ne... ali ok...
ja se slazem sa svim sto je covek uradio na kolima sto se tice muzike i unutrasnjosti... 5+ ali sto se tuninga same mehanike tice... to je totalno promasena stvar... cak i da je taj auto veoma brz... a ne sumnjam u to uopste... i dalje je taj motor u toj sasiji totalno neiskoriscen, a taj auto kako god sredjen nikada nece pruziti ni 50% onoga sto bi taj motor u RWD sasiji mogao da pokaze...
ja se izvinjavam stvarno svima koji se mogu naci uvredjenima ali FWD nema nikada i nista da trazi u sportskim kolima... ikada, ikako... tacka... novi gtv je smekerski auto sa duhom alfe i svim atributima malog italijanskog kupea koji nosi sav smek i posebnost sa sobom... ali nikada nije bio niti ce ikada biti sportski auto a kamoli moci da vozi bilo sta preko 250ks...
cenim to sto zelite da uradite, Sasha zeli da ostane politicki korektan i postujem Brzog sto brani auto koji vozi i ja bih to isto radio, ali istina je takva kakva je i ne mozemo skrivati ocigledan promasaj u konstrukciji i poenti cele stvari zarad licnih interesa...
i ne zelim ovo da pretvorim u temu rwd vs fwd... jer tu ne postoji rasprava... samo zelim da stavim stvari na svoje mesto da neki ljudi koji su manje iskusni a citaju ovo ne dobiju sulude ideje kako 400ks na fwd mini kupeu nije totalni promasaj ili da ima nekog uzivanja voznji toga naspram istog motora u propisnoj rwd sasiji.
dakle sve ovo da se prepakuje u jedan dobar rwd i onda mozemo svi da se
do sutra...
svima cu pismeno da priznam sve sto pokusavate da mi kazete u vezi ovoga kada budem video bilo koji beskompromisno sportski auto, dal italijanski, nemacki, japanski ili bilo koji drugi koji je imao/ima >350ks prednju vucu i da nesto vredi u realnom svetu autosporta, dakle kod ljudi koji se razumeju u nesto i kojima budzet ne znaci realno nista...


vazno da ima smek, a to sto je 400 ks ispod haube koji su neupotrebljivi sem za pravolinijsko kretanje to nema veze... pa postoje i neke krivine koliko ja znam... a mozda i ne... ali ok...
ja se slazem sa svim sto je covek uradio na kolima sto se tice muzike i unutrasnjosti... 5+ ali sto se tuninga same mehanike tice... to je totalno promasena stvar... cak i da je taj auto veoma brz... a ne sumnjam u to uopste... i dalje je taj motor u toj sasiji totalno neiskoriscen, a taj auto kako god sredjen nikada nece pruziti ni 50% onoga sto bi taj motor u RWD sasiji mogao da pokaze...
ja se izvinjavam stvarno svima koji se mogu naci uvredjenima ali FWD nema nikada i nista da trazi u sportskim kolima... ikada, ikako... tacka... novi gtv je smekerski auto sa duhom alfe i svim atributima malog italijanskog kupea koji nosi sav smek i posebnost sa sobom... ali nikada nije bio niti ce ikada biti sportski auto a kamoli moci da vozi bilo sta preko 250ks...
cenim to sto zelite da uradite, Sasha zeli da ostane politicki korektan i postujem Brzog sto brani auto koji vozi i ja bih to isto radio, ali istina je takva kakva je i ne mozemo skrivati ocigledan promasaj u konstrukciji i poenti cele stvari zarad licnih interesa...
i ne zelim ovo da pretvorim u temu rwd vs fwd... jer tu ne postoji rasprava... samo zelim da stavim stvari na svoje mesto da neki ljudi koji su manje iskusni a citaju ovo ne dobiju sulude ideje kako 400ks na fwd mini kupeu nije totalni promasaj ili da ima nekog uzivanja voznji toga naspram istog motora u propisnoj rwd sasiji.
dakle sve ovo da se prepakuje u jedan dobar rwd i onda mozemo svi da se

svima cu pismeno da priznam sve sto pokusavate da mi kazete u vezi ovoga kada budem video bilo koji beskompromisno sportski auto, dal italijanski, nemacki, japanski ili bilo koji drugi koji je imao/ima >350ks prednju vucu i da nesto vredi u realnom svetu autosporta, dakle kod ljudi koji se razumeju u nesto i kojima budzet ne znaci realno nista...

- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Srebrna GTV
E pa sad....
Ne zelim ni ja da se pretvori u pricu RWD vs FWD, jer je jasno da za ovu snagu FWD nije bash najsrecnije resenje (da se tako izrazim)...
Ali pojenta svega je da je tip htio da napravi ovo sto je napravio i ocigledno je imao uslova to da napravi...
Po meni bi idealna mjera bila tu do 300ks sa ovako preradjenim podvozjem i ovim diffom, i mislim da ne bi imala nikakvih problema da bude mnooogo opasno auto za krivine i za put, on je malo pretjerao, ali moglo mu je biti, mislim ima samo muzike 5-6 ili vise hiljada eura u autu, zasto i motor da se ne "napuca" do granica...
Ja ako bude bilo srece moju penjem na 250+ ks i ubacam LSD i par forica, cisto jer znam da moze da se nosi sa tim, a za vise nit imam zelju, nit bi ja mogao (finansijski) da se nosim...
A sto se tice RWD-a, koja to Alfa bi mogla da se nosi sa 400ks, pa neka je RWD, mislim mogla bi, ali bi isto bilo nerealno skupo, tako da dolazimo do zakljucka da je najbolje da ovo auto nije dirao i uzeo neki M3 da "budzi" zar ne???
BTW, Ja ne branim auto koje vozim, nije u tome pojenta, jer i onako imam neki projekt RWD alfe u glavi, i blizu sam da pocnem da ga realizujem, ali iz tvoje pocetne price se moglo (ne ja, ali neko ko je dosao i prvi put vidi temu) zakljuciti da je tip spucao nerealno mnogo para na najvecu konfekciju od Alfe, i da je to cista budalastina... zato sam i reagovao
poz
Ne zelim ni ja da se pretvori u pricu RWD vs FWD, jer je jasno da za ovu snagu FWD nije bash najsrecnije resenje (da se tako izrazim)...
Ali pojenta svega je da je tip htio da napravi ovo sto je napravio i ocigledno je imao uslova to da napravi...
Po meni bi idealna mjera bila tu do 300ks sa ovako preradjenim podvozjem i ovim diffom, i mislim da ne bi imala nikakvih problema da bude mnooogo opasno auto za krivine i za put, on je malo pretjerao, ali moglo mu je biti, mislim ima samo muzike 5-6 ili vise hiljada eura u autu, zasto i motor da se ne "napuca" do granica...
Ja ako bude bilo srece moju penjem na 250+ ks i ubacam LSD i par forica, cisto jer znam da moze da se nosi sa tim, a za vise nit imam zelju, nit bi ja mogao (finansijski) da se nosim...
A sto se tice RWD-a, koja to Alfa bi mogla da se nosi sa 400ks, pa neka je RWD, mislim mogla bi, ali bi isto bilo nerealno skupo, tako da dolazimo do zakljucka da je najbolje da ovo auto nije dirao i uzeo neki M3 da "budzi" zar ne???
BTW, Ja ne branim auto koje vozim, nije u tome pojenta, jer i onako imam neki projekt RWD alfe u glavi, i blizu sam da pocnem da ga realizujem, ali iz tvoje pocetne price se moglo (ne ja, ali neko ko je dosao i prvi put vidi temu) zakljuciti da je tip spucao nerealno mnogo para na najvecu konfekciju od Alfe, i da je to cista budalastina... zato sam i reagovao
poz
Poslednja izmena od brzi_pas u Sre Feb 11, 2009 9:19 pm, izmenjeno 1 put ukupno.

- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Srebrna GTV
Dobro, dobro, ubijedili ste me, ipak cu uzeti motor br. 1, on moze na FWD 

Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Srebrna GTV
...kako sam shvatio bolje 75 i od 147 GTA i od GTV-a, a verovatno i od 156 GTA...cudo smo mi Alfisti, svako zaljubljen u svoju macchinu 

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Srebrna GTV
Ovo ne postoji, ali sta si time dokazao...nista. U principu si u pravu, ali svoje stavove dokazujes na pogresan nacin.svima cu pismeno da priznam sve sto pokusavate da mi kazete u vezi ovoga kada budem video bilo koji beskompromisno sportski auto, dal italijanski, nemacki, japanski ili bilo koji drugi koji je imao/ima >350ks prednju vucu i da nesto vredi u realnom svetu autosporta, dakle kod ljudi koji se razumeju u nesto i kojima budzet ne znaci realno nista...
Acqua-Olio-Benzina
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”