Lancia Thema 8.32 by Ferrari
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Sad me podsecas na brika(izvlacis reci iz konteksta, a cinjenice zaobilazis)
Osmak koji trazi servise na svakih 5k km,
a vuce se kao prebijen konj(karikiram ali ako su vec ubacili ferrarijev motor, performanse su morale da budu na nivou)
U svim testovima koje sam citao, thema, lotus i m5 su bili konkurenti. Mislim da su im i cene bile priblizne.
Koliko se secam 8.32 ubrzava do 100 za 7.5sec(provericu podatak) tako da i drugi deo posta ne pije vodu.
Osmak koji trazi servise na svakih 5k km,
a vuce se kao prebijen konj(karikiram ali ako su vec ubacili ferrarijev motor, performanse su morale da budu na nivou)
U svim testovima koje sam citao, thema, lotus i m5 su bili konkurenti. Mislim da su im i cene bile priblizne.
Koliko se secam 8.32 ubrzava do 100 za 7.5sec(provericu podatak) tako da i drugi deo posta ne pije vodu.
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Jedina zajednicka stvar Themi, Lotusu i M5 je to sto su svaki na svoj nacin ekskluzivni, i tu prestaju sve slicnosti. Bar sto se 8.32 tice. M5 i Lotus bi se dali dalje uporedjivati. Poenta 8.32 nije bila napraviti masinu sa 300KS koja moze juriti 300km/h (malo karikiram), vec da prvenstveno bude jedinstvena (prvi auto sa Ferrarijevim motorom a da nije Ferrari). Tu je zatim i luksuzna unutrasnjost, kojom se ne mogu pohvaliti pomenuti "konkurenti". I, naravno, vise nego dovoljno performansi za auto ove klase, koje je ipak malo vise od jedne Theme Turbo, cak iako je ona malo brza
A zasto novinari u razlicitim uporednim testovima kao konkurente uzimaju auta koja su samo naoko kokurenti, o tome bi se dalo raspravljati.
A zasto novinari u razlicitim uporednim testovima kao konkurente uzimaju auta koja su samo naoko kokurenti, o tome bi se dalo raspravljati.
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
U pitanju je Ferrarijev motor i naravno da se servisira u tom intervalu. Ne radi se o nekom neprijtnom iznenadjenju za vlasnike. Sigurno nije nista skuplje odrzavanje nego za M3, M5, Biturbo,Lotus Omegu...Drugo, to je 1986, godina i to je takodje normalan servisni interval za visoko perfomantne motore tog doba.
Ja imam puno testova 8.32 i nikada je nisu testirali uporedno sa M5 i Lotus Omegom u smislu perfomansi jer ta kola imaju po 100 i vise ks, ali je bilo uporednih tekstova koje opisuju egozticnije, skupe sportske limuzine. Cak u jednom Auto Zeitungu imam i specijalan dodatak o 8.32.
Ubrzanja 8.32 se krecu u opsegu 6,8 do 7 sec za verziju bez katalizatora. Vmax je 235-240km/h. U testu iz Auto Magazina ubrzavala je 7 sec i isla 239km/h. Test se nalazi u ovoj temi na prvoj strani.
Morao sam malo Brick-ovski da napisem jer ste poceli da provlacite tezu kako auto ima slabe perfomanse (to je Deki ubacio, pa se vi pri`vatili...) ne gledajuci podatke i ne uzimajuci obzir vreme u kome je nastao i namenu automobila. Ince, ostalo je sve pisano u faktima, za razliku od drugih.
Ja imam puno testova 8.32 i nikada je nisu testirali uporedno sa M5 i Lotus Omegom u smislu perfomansi jer ta kola imaju po 100 i vise ks, ali je bilo uporednih tekstova koje opisuju egozticnije, skupe sportske limuzine. Cak u jednom Auto Zeitungu imam i specijalan dodatak o 8.32.
Ubrzanja 8.32 se krecu u opsegu 6,8 do 7 sec za verziju bez katalizatora. Vmax je 235-240km/h. U testu iz Auto Magazina ubrzavala je 7 sec i isla 239km/h. Test se nalazi u ovoj temi na prvoj strani.
Morao sam malo Brick-ovski da napisem jer ste poceli da provlacite tezu kako auto ima slabe perfomanse (to je Deki ubacio, pa se vi pri`vatili...) ne gledajuci podatke i ne uzimajuci obzir vreme u kome je nastao i namenu automobila. Ince, ostalo je sve pisano u faktima, za razliku od drugih.
Acqua-Olio-Benzina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Zvuk "umrtvljenog" V8
... re=related
... re=related
... re=related
... re=related
Acqua-Olio-Benzina
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
carsfromitaly i carfolio kazu 7,2. Upravo to sto si spomenuo m3, lotus, biturbo....znas gde ti idu pare. Kao sto sam i rekao vozis themu a placas ferrari-suludo!
Zvuk motora nije sporan
Zvuk motora nije sporan
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Ok, imas takvu percepciju 8.32 i to je to... Ja otprilike imam isto osecanje za Lotus Omegu, pogotovu sto joj kokpit izgleda skoro isto kao obicnoj Omegi za razliku od 8.32 gde su se bas potrudili...kao i u donjem postroju gde su se dosta potrudili da auto dobro lezi uprkos poprecnom V8 i kako kazu test vozaci - uspeli u tome. Odrzavanje svih tih autmobila je vlro skupo. Svaki M je skup, ako se odrzava po fabrickim uputama.
Jedini pravi konkurent po snazi, imidzu bi joj bio Maserati Biturbo u nekoj od njegovih cetvorovratnih varijanti. Pre bih uzeo Lanciu, jer bi me jeftinije kostala u eksploataciji od (tada) kvarljivog Maseratija i zbog plemenitog atmosferca pod haubom.
Jedini pravi konkurent po snazi, imidzu bi joj bio Maserati Biturbo u nekoj od njegovih cetvorovratnih varijanti. Pre bih uzeo Lanciu, jer bi me jeftinije kostala u eksploataciji od (tada) kvarljivog Maseratija i zbog plemenitog atmosferca pod haubom.
Acqua-Olio-Benzina
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Lepo je videti ovaj koncept, ali...
Zashto meni izgleda smeshno cela pricha? -Zato shto je Ferrari verovatno imao vishak (za politiku fabrike) vec zastarelih motora pa je uvalio to Lancia-i. Nishta drugo.
Ako pravis nesto da bude prestiz, onda ne radis to sa ovakvim kandidatom - sve me podseca na prichu sa Abarth-om, pre 500-tke i Grande-a.
Bolje bi bilo da su uradili Hyena-u sa ovim motorom u nekoj carbon fiber varijanti nego shto su petljali bilo shta.
Zashto meni izgleda smeshno cela pricha? -Zato shto je Ferrari verovatno imao vishak (za politiku fabrike) vec zastarelih motora pa je uvalio to Lancia-i. Nishta drugo.
Ako pravis nesto da bude prestiz, onda ne radis to sa ovakvim kandidatom - sve me podseca na prichu sa Abarth-om, pre 500-tke i Grande-a.
Bolje bi bilo da su uradili Hyena-u sa ovim motorom u nekoj carbon fiber varijanti nego shto su petljali bilo shta.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Taj motor je doziveo temeljnu preradu da bi mu se primirila narav i da bi radio kultivisanije...i da bi bio nesto jeftiniji u eksploataciji (napajanje uljem je izvedeno jeftinije i prostije nego kod Ferrarija). Da su isli linijom manjeg otpora, ne bi to radili.
Tesko je tvrditi da je Dino V8 tada bio zastareo jer je doziveo samo naknadna povecanja kubikaze, nije zamenjen za neki potpuno drugi motor u narednim modelima i trajao je sve do 2004. godine i pojave F430 modela.
Tesko je tvrditi da je Dino V8 tada bio zastareo jer je doziveo samo naknadna povecanja kubikaze, nije zamenjen za neki potpuno drugi motor u narednim modelima i trajao je sve do 2004. godine i pojave F430 modela.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Lazo, Lazo... nisi slushao na chasu ... Sve lepo gore pishe... Poshteno su se nazezali da quattrovalvole motor ubace u Them-u i prilagode istoj, i nije bash da im je ostalo na lageru, shta vishe, poshto su kapaciteti bili prebukirani, morali su dobar broj motora da odrade u Ducati-ju (i ovo pishe gore)... Pa zar Ferrari da se bavi takvim stvarima kakve si napisao? c-c-c...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
auu... pa ja se samo nadovezao na zadnji post, a nisam ni vdeo chitavu stranu??? Mislim da je besmisleno ubedjivanje tipa ma dobar je / e bash nije... Moja ideja je bila samo da na ovom mestu napishem koju rech o automobilu koji se jako slabo pominje, a koji je i te kako je vredan pomena. Meni licho, ova Lancia je fenomenlna i treba je doziveti IN FLESH, pa onda davati sud... Ja jesam, i ostao sam zauvek zadivljen ovim JEDINSTVENIM automobilom. Lotus Omega? Jel' se vi to zaje*avate ili ste ozbiljni? Od kada mi ovde cenimo automobile iskljuchivo na osnovu performasi na papiru???? Onda mnogi od nas ne bi trebali da vozimo Alfe nego neke Japanske zujalice od 900 kg, gde je odnos ccm/hp doveden to tachke topljenja...
Naravno, svako ima prava da mu se automobil ne svidi i nije mi bila ni namera da ovim tekstom pokusham da ubedjujem u suprotno. Pozz...
Naravno, svako ima prava da mu se automobil ne svidi i nije mi bila ni namera da ovim tekstom pokusham da ubedjujem u suprotno. Pozz...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Posto je u pitanju ferrarijev motor jasno je sta se ocekuje od takvog automobila. Pitanje je sta su oni hteli sa ovom themom? Lotus omega je cist primer takve filozofije. Ako hocu da vozim ferrari onda cu i da kupim ferrari i da znam na sta sam potrosio pare i na sta cu davati pare. Ovo mi je kao da vozim neku repliku, vise smisla bi imalo da je Steva vepar ubacio taj motor u 75.
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Meni se auto sviđa. Totalno je uvrnut i stvarno poseban, pa makar se vuko po putu ko prebijen, aj lajk it! Ne sviđa mi se tok kojim je diskusija krenula, pa pošto sam subjektivan po pitanju ovog prometala, iskoristiću svoje admin pravo da zaključam temu.
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Nema potrebe gilsone da se zakljucava tema. Svi smo nasi, a ucesnici diskusije su iskusni forumasi i nece biti nikakvih problema
-
gi
- Drug Član
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
nema potrebe za katancima, pogotovo zato sto se svi manje vise znamo, a razmena misljenja je i jedan od bitnih cinioca svakog foruma.
Sto bi jedan rekao ali u malo drugacijoj formi "Alfisti su uvek u pravu, cak i kad nisu"
Sto bi jedan rekao ali u malo drugacijoj formi "Alfisti su uvek u pravu, cak i kad nisu"
- ///M_Power
- Garaža: BMW e36 M3, HF integrale evo 1
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Thema 8.32 je poseban auto, sa puno sarma, egzotican, prestizan i luksuzan a istovremeno sa sportskom notom i pedigreom - i jos Italijanski.
Ako bih trebao izabrati neki auto za poredjenje... pa ne znam, Thema je klasa za sebe, ne zato sto prevazilazi druge automobile u performansama, luksuzu, itd... vec zato sto je jedini auto koji objedinjuje sve osobine navedene u prvoj recenici mog posta.
Ovo sto sam napisao je na osnovu toga sto sam auto video uzivo, sedeo u njemu i video kako ide... e sad, ovo sve je napisao neko sa nickom ///M_Power...
Ako bih trebao izabrati neki auto za poredjenje... pa ne znam, Thema je klasa za sebe, ne zato sto prevazilazi druge automobile u performansama, luksuzu, itd... vec zato sto je jedini auto koji objedinjuje sve osobine navedene u prvoj recenici mog posta.
Ovo sto sam napisao je na osnovu toga sto sam auto video uzivo, sedeo u njemu i video kako ide... e sad, ovo sve je napisao neko sa nickom ///M_Power...
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
P.S. Je l' to M od Maranello
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
P.S. Je l' to M od Maranello
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Naravno, taman posla da se neko ljuti zbog ovakvih stvari. A i bilo bi zabrinjavajuce da se bash oko svega slozimo... Zato i jesmo tu, da razmenjujemo mishljenja i informacije...
Josh jednom cu, ipak, reci ono shto je eto i M(aranello) Power rekao, treba 8.32 doziveti. Neznam nikog, voleo Italijane ili ne, da je ovaj automobil video uzivo ili vozio a da nije ostao barem malo zadivljen... Upravo sam dobio informaciju od jednog drugara da poznaje vlasnika tamno zelene 8.32 koja se vozi po ovim krajevima i dacu sve od sebe da nekako dodjem do choveka i da se neshto ako je moguce organizuje...
Josh jednom cu, ipak, reci ono shto je eto i M(aranello) Power rekao, treba 8.32 doziveti. Neznam nikog, voleo Italijane ili ne, da je ovaj automobil video uzivo ili vozio a da nije ostao barem malo zadivljen... Upravo sam dobio informaciju od jednog drugara da poznaje vlasnika tamno zelene 8.32 koja se vozi po ovim krajevima i dacu sve od sebe da nekako dodjem do choveka i da se neshto ako je moguce organizuje...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
2003. godine prilikom moje posete rodbini u Svajcarskoj vrlo dobro se secam da sam u jednoj garazi (njiohv naziv za auto-plac) video jednu Themu 8.32.Jer su me zbunjivale Ferarijeve flene i amblemi kao i ''previse'' luksuza u untrasnjosti,kao i cena koja je bila ogromna.O tad sam dosta pratio i citao o ovom modelu i posebno mi se dopada ta prica da je on po mnogo cemu jedinstven automobil!!!Misilm da je ona uzrok moje pritajene ljubavi prema Lancijama...A to da ako imam para necu voziti lanciu sa ferarijevim motorom nego ferari nema logike...Jer mozda neko zelim ovako jak motor u Lanciji.Sve je to stvar ukusa...Pa zamislite da u 166 ubace Ferarijev osmak ??? Sto niko to ne bi kupio ??? A citava ova prica sa ubacivanjem motora od jace ''kuce'' me podseca na slucaj kada je u Audi RS2 ubacen Porseov motor!!!
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Siguran sam da imam Auto motor und sport iz 8x-neke godine i u njemu uporedni test 8.32 i M5. Posto je kolekcija u Kikindi prvom prilikom cu prebaciti test na forum tj. slike.
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Uradi to molim te !!!!
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- Gocy
- Lokacija: Nish
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Pre nekoliko godina je bila jedna na auto-pijaci u Nisu, ako se ne varam, sa CG tablicama. Vlasnik joj ostavio otvorenu haubu i otperjao negde, na pivo verovatno. Nazalost, to je bio moj jedini kontakt sa ovim autom uzivo.
Anything's possible.
Keep thinking ! ! !
Keep thinking ! ! !
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo