sad dolazi tezi dio. treba izvuc torzionku, najbolje da ogulite gumu oko 5cm sa svakog kraja torzionke da vidite za radite. ubacuje se alat za izvlacenje i lagano se napinje. ako nece van, treba udrit par puta po torzionki i po vilici pa ce popustit. opet treba napet alatom torzionku i ponovit postupak ako nece van. kada izađe treba dobro ocisti zube na torzionki i po mogucnosti u vilici. natopit sve sa uljem i masčobom. vilica se sada podesi na zeljenu visinu i to tako da ako zelimo spustit auto 3cm, podignemo vilicu 3cm od pocetnog polozaja koji smo izmjerili. najbolje sa krokodikom podizat vilicu dok ne dodjemo do zeljene visine. sad treba torzionku vratit na mjesto, vjerojatnost je 1/34 da ce te pogodit, treba malo strpljenja. znaci okretat ju treba dok ne krene ulazit. meni treba u najgorem slucaju oko 5 minuta da pogodim , a nekad pogodim iz prve. napucat torzionku do kraja i drugu stranu isto tako te vratit sve kako je bilo. :drive:
evo da nadovezem stvar sa slikama
izmjerite stanje


oslobodite donju kuglu i amortizer te objesite rukavac sa gornjom vilicom da ne smeta i opterecuje vilicu te izmjerite razmak vilice od neke tocke( ja sam uzeo od najvise tocke unutar blatobrana)

sa alatom izvlacite torzionku



isti postupak vrijedi i za drugu stranu

namjestite vilicu sa onoliko cm koliko zelite od odabrane tocke ( uzeo sam 3 prema dole da podignem auto za 3 cm )

i onda gadjate tozionku tako da je rotirate dok ne upadne u vilicu ( zubi prvo upadnu u traverzu iza, a tek onda u vilicu, pomazem laganim udarcima po torzionki iza i ako su udarci tupi znaci da se zubi nisu poklopili sa vilicom, tada se izvuce malo van , okrene i ponovno)
sve fino postezete i ako vam kisa ne poremeti planove, gotovi ste za najvise sat vremena

evo prestala kisa i krajnji rezultat je ovakav

upamtite, prije vadjenja torzionke ZAPISAT polozaj vilice, tako da imate tocku od koje cete spustat/dizat auto!!!