Za pocetak me intresuje da li je neko upucen sa manama ovog auta :0)))
Paljenje,kvacilo,menjac,ubrizgivaci elektonika...
Kupio sam je nedavno (Kanada) , planiram na leto da je malo sredim, medjutim ovde su dosta retki nekih 5-6 komada u voznom stanju u Ontariju.Nasao sam par "preucenih mehanicara" samo za Alfe al', znaju otprilike koliko i ja, tako da bi mi dobro dosao savet od kuce.Inace auto je najslicniji modelu , Alfa 75 benzinac.
Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Alfa romeo Milano V6-2500cc
Sto se mene tice, jedino cijena registracije 
Sad vidim da si u Kanadi... Onda nema mane

Sad vidim da si u Kanadi... Onda nema mane

Everything should be made as simple as possible but not simpler.
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Da u gore navedenoj temi sam zaboravio da zatrazim manual za ovaj auto,mnogo bi mi pomoglo ako neko ima file ili knjigu.Hvala unapred.
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Koliko ja znam, Alfa Milano je Alfa 75, samo za americko trziste. Dakle, razlikuju se samo u nekim sitnim detaljima, ali je u osnovi isti auto. Na pravom si mjestu. Detaljne odgovore ces dobiti od vlasnika. Na forumu imas dosta toga o Alfi 75, pa ti predlazem da malo pogledas. 

Everything should be made as simple as possible but not simpler.
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Super odo do foruma o 75-ci ,hvala na uputstvu.
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Pozdrav za kolegu!
Prvo, na forumu ima svega, najlakshe ti je da koristis pretrazivanje ili da jednostavno procitas naslove nekih tema a onda ugledas ovo i kliknes:
Manuali za Alfe
Nadji, skini i lagano chitaj uz topli napitak. Opste napomene za polovne 75-ice ces naci u forumu "planiram kupovinu". Za shta ce ti sluzhiti Milanka? Koja ce joj biti buduca namena kod tebe? (voznja vikendom, svakodnevna voznja, track day car..?)
pozdrav
P.S. Milano je model 75-ice koji je dolazio iskljucivo u izvedbi 2.5 V6, a ima ga shirom sveta i nosi dodatnu znachku na gepeku "Milano". Alfisti sedite, jedan.

Prvo, na forumu ima svega, najlakshe ti je da koristis pretrazivanje ili da jednostavno procitas naslove nekih tema a onda ugledas ovo i kliknes:
Manuali za Alfe
Nadji, skini i lagano chitaj uz topli napitak. Opste napomene za polovne 75-ice ces naci u forumu "planiram kupovinu". Za shta ce ti sluzhiti Milanka? Koja ce joj biti buduca namena kod tebe? (voznja vikendom, svakodnevna voznja, track day car..?)
pozdrav
P.S. Milano je model 75-ice koji je dolazio iskljucivo u izvedbi 2.5 V6, a ima ga shirom sveta i nosi dodatnu znachku na gepeku "Milano". Alfisti sedite, jedan.

Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Evo jos novosti pronasao sam i Milano Verde V6 3000cc (1988).Za razliku od 2500 ima pojacan motor (normalno) , kozna sedista i grejace u retrovizorima.
-
ki
- Drug Član
Post
Vec te je uhvatio virus sakupljanja Alfi!
Pazi, ako je extremno jeftina - uzimaj i garazhiraj negde pa lagano. Obrati pazhnju na stanje limarije; zadnji rubovi, stopice gde je podizhesh dizalicom, grede gde se kache ramena... Shto se tiche mehanike, vidi da li se dobro ponasha menjach u vozhnji a morash se podvuci pod auto i pogledati gumene spojeve kardana!
Ta je poput moje makine, samo shto ima malo vishe opreme.
Prichaj shta su ti planovi pa da te savetujemo...
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)

Pazi, ako je extremno jeftina - uzimaj i garazhiraj negde pa lagano. Obrati pazhnju na stanje limarije; zadnji rubovi, stopice gde je podizhesh dizalicom, grede gde se kache ramena... Shto se tiche mehanike, vidi da li se dobro ponasha menjach u vozhnji a morash se podvuci pod auto i pogledati gumene spojeve kardana!
Ta je poput moje makine, samo shto ima malo vishe opreme.

Prichaj shta su ti planovi pa da te savetujemo...
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Plan mi je cisto zadovoljstvo voznje retkog automobila (u Kanadi), a drugo doskolovavanje ovih domorodaca jer su ubedjeni da bez 4000cc ne mozes izvuci 100 KS
)))))))) (FORD,DODGE........).

Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
E ,da momentalno sam u pregovoru o uvozu Fiata 124, ako se dobro secam (rodj.77) to je Lada Ziguli ,koju sam vozio kuci.Samo ni sam auto ne vredi (iako jako lepo ocuvan) koliko dazbine za uvoz ovde.
Sto se tice Alfe ima 118000km pa cisto me interesuje sta mogu da ocekujem od motora i menjaca.Amortizere,kocnice ,cilindre sam vec promenuo.Imao sam problem sa jednim ubrizgivacem koji je kao sredjen, medjutim i dalje mi se ne svidja rad.Verovatno cu na prolece promenuti kapu, bobinu , kablove i svecice....E sad posto je vec 20 godina star moram pregledati sve businge i otrulele gumice...Za divno cudo limarija je u super stanju (retkost za zemlju sa ovoliko snega:))).Kupio sam ga od Italijana kojem je verovatno sluzio kao vikend auto.Da, jos nesto, cini mi se da malo ima previsoku radnu temperaturu iako sam izvadio termostat, ako nista drugo onako domace direktno povezem ventilator ionako cu ga voziti uglavnom leti.
Sto se tice Alfe ima 118000km pa cisto me interesuje sta mogu da ocekujem od motora i menjaca.Amortizere,kocnice ,cilindre sam vec promenuo.Imao sam problem sa jednim ubrizgivacem koji je kao sredjen, medjutim i dalje mi se ne svidja rad.Verovatno cu na prolece promenuti kapu, bobinu , kablove i svecice....E sad posto je vec 20 godina star moram pregledati sve businge i otrulele gumice...Za divno cudo limarija je u super stanju (retkost za zemlju sa ovoliko snega:))).Kupio sam ga od Italijana kojem je verovatno sluzio kao vikend auto.Da, jos nesto, cini mi se da malo ima previsoku radnu temperaturu iako sam izvadio termostat, ako nista drugo onako domace direktno povezem ventilator ionako cu ga voziti uglavnom leti.
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Polako to sredi i cuvaj je ako je limarija dobra zastiti i preispitaj to sto ti je rekao kilson .
Ostalo se lako sredi imas dosta toga da pazaris preko ebay-a neke baje salju iz australije kvalitetne delove i nisu preterano skupi pa malo po malo poz i da sredis lepoticu i naravno daj koju sliku
Ostalo se lako sredi imas dosta toga da pazaris preko ebay-a neke baje salju iz australije kvalitetne delove i nisu preterano skupi pa malo po malo poz i da sredis lepoticu i naravno daj koju sliku

Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Mozda je bolje da postove o AR 75 (Milano) preselis u sektaski deo foruma - brze ces dobijati odgovore na ono sto te zanima. 

Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Iskreno ocekivao sam malo vise strucnih odgovora, ovo do sada je sve u redu garaziraj,sredi je, ulickaj to je najmanji problem.Problem je zvuk u motoru tipa lupakanja od kada sam promenuo ulje, sve dok se ne zagreje (bregaste?),sledeci problem je temperatura 95C iako ima dovoljno antifriza, ne curi ,a i termostat je izvadjen.Sledeci problem,siber se ne zatvara do kraja (ne ulazi u zleb na krovu).Pa onda npr. gumice (6) koje povezuju intake sistem i motor, koliko uticu na pravilan rad,motora.Dalje,kao sto sam pomenuo, ima 118000km, da li je vreme za kalibrisanje ubrizgivaca, i evo poslednjeg za danas na niskoj temperaturi (garaznoj u Kanadi - 5- -10C) kontrolna tabla dobija i gubi struju.E pa majstori da vas cujem?
))))))))))))))
Ocekijem dobre odgovore Pozdrav.

Ocekijem dobre odgovore Pozdrav.
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Uh bre!
Sad kad imamo koliko-toliko detaljna pitanja, i možemo da ti damo neke konkretne odgovore:
1. Termostat MORA da postoji. Kupi drugi i ugradi ga, to bar nije skupo. Reci mi jel pali fan kad dostigne tih 95C? Ako ga ne pali uopšte proveri motor fana i instalacije do njega, možda i da izvedeš posebnu instalaciju.
2. Lupkanje u motoru pre može da bude do raštelovanih ventila nego do bregastih, mada je neverovatno da se nešto raštelovalo samom promenom ulja. Koje ulje si sipao?
3. Šiber. Nemam lična iskustva, ali sudeći po pričama nekih drugara koji imaju to čudo na krovu, rasklapanje, detaljno podmazivanje i ponovo sklapanje, sa neizvesnim ishodom. Moguće je da ne dobiješ nikakav rezultat.
4. SVi gumeni delovi na motoru (intake gaskets, hoses etc) su vrlo bitni za pravilan rad. Mogu da dovedu do pojave falš vazduha i onda motor ne radi kako treba, guši se, trokira itd.
5. Šta je to kalibrisanje ubrizgivača? Ima samo čišćenje i zamena, za ovo prvi put čujem.
6.Kontrolna tabla gubi struju. Samo osvetljenje ili svi indikatori? Dešava se na niskim temp. Sve ispod nule je za Alfu niska temp. Detaljno pregledanje kontakata i instalacije koja stiže do instrument table.
Sad kad imamo koliko-toliko detaljna pitanja, i možemo da ti damo neke konkretne odgovore:
1. Termostat MORA da postoji. Kupi drugi i ugradi ga, to bar nije skupo. Reci mi jel pali fan kad dostigne tih 95C? Ako ga ne pali uopšte proveri motor fana i instalacije do njega, možda i da izvedeš posebnu instalaciju.
2. Lupkanje u motoru pre može da bude do raštelovanih ventila nego do bregastih, mada je neverovatno da se nešto raštelovalo samom promenom ulja. Koje ulje si sipao?
3. Šiber. Nemam lična iskustva, ali sudeći po pričama nekih drugara koji imaju to čudo na krovu, rasklapanje, detaljno podmazivanje i ponovo sklapanje, sa neizvesnim ishodom. Moguće je da ne dobiješ nikakav rezultat.
4. SVi gumeni delovi na motoru (intake gaskets, hoses etc) su vrlo bitni za pravilan rad. Mogu da dovedu do pojave falš vazduha i onda motor ne radi kako treba, guši se, trokira itd.
5. Šta je to kalibrisanje ubrizgivača? Ima samo čišćenje i zamena, za ovo prvi put čujem.
6.Kontrolna tabla gubi struju. Samo osvetljenje ili svi indikatori? Dešava se na niskim temp. Sve ispod nule je za Alfu niska temp. Detaljno pregledanje kontakata i instalacije koja stiže do instrument table.
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Iskreno, ocekivao sam da dobijem par miliona na Loto-u ali nikako da odem i popunim tiket...Iskreno ocekivao sam malo vise strucnih odgovora...

Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Kalibrisanje ubrizgivaca (posle naravno ciscenja) pod odredjenim pritiskom,izbacivanje pravilnog mlaza.Inace ovde se kalibrisu (bazdare) $15 po komadu.
Ulje koje sam ispustio je bilo dosta gusto tako da verujem da je dodavan Lukas Oil
(jedan od vise vrsta dodataka za prigusenje tzv. lupkanja)
Sto se tice struje u pitanju je komplet kontrolna tabla.
Siber sam sredio danas (zastitna guma je malo zapinjala) tako da sada imamo jedan problem manje
), a i gumice stizu sledece nedelje.A danas idem da pokupim jedan motor Milano Verde 3000cc, tako da ce biti karabudzenja do mile volje.
Hvala svima na odgovorima!
I vise srece u sledecem izvlacenju
))))))))))))

Ulje koje sam ispustio je bilo dosta gusto tako da verujem da je dodavan Lukas Oil
(jedan od vise vrsta dodataka za prigusenje tzv. lupkanja)
Sto se tice struje u pitanju je komplet kontrolna tabla.
Siber sam sredio danas (zastitna guma je malo zapinjala) tako da sada imamo jedan problem manje

Hvala svima na odgovorima!
I vise srece u sledecem izvlacenju


-
ki
- Drug Član
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Hvala i tebi!
Posto si izlozio stvari koje nisu ok - lakse je reci sta i kako, ni jedan auto nema opstih pravila a najbitnije od svega je da je lim u redu. Dizne slobodno kalibrisi, kod nas se taj posao placa od 5-7 eur po dizni, tako da je to od prilike slichna cena.
Vezano za dizanje temperature, proveri zagrejanost svih creva i da li voda cirkulise (makar dodirom) a mogao bi i proveriti realnu toplotnu vrednost - mozda merac laze. Ako ne laze rasklopi vodenu pumpu i uradi reparaciju ako bude potrebno.
Sto se tice redovnog servisa obrati paznju na uljni zatezac (spaner) zupcastog kaisa, koji je tesko naci pa se obicno radi prerada na mehanicki (imala je tema na forumu o tome) - a to ti je ujedno i najskuplji deo.
Kako ti auto lupka? Chujes caktanje ili neki drugachiji zvuk? Ako je caktanje, onda su u pitanju mehanicki podizachi koji se shteluju na svakih 20K Km i kontrola je obavezna jer u suprotnom bregaste pochinju da se ljuste.
Ako uzimas 3.0 i zelis uraditi swap - bilo bi najbolje da promenis i kompletnu elektroniku na noviji tip koji se moze naci u 164-kama 12v ili 75 QV. U pitanju je Bosch Motronic koji je za razliku od starog Jetronic-a mnogo napredniji i precizniji kako shto se tiche paljenja, tako i nalivanja gorivom (mislim da Verde isto ide sa Jetronic-om, nisam 100% siguran).
Evo ti jedan dobar site za delove: http://www.international-auto.com
A imas i odlican community za englesko govorno podrucje www.alfagtv6.com/bb -verovatno ces naci nekoga i iz Canade, pa da malo razmenite iskustva o stvarchicama koje se mogu naci u regionu...
Toliko od mene & pozz

Posto si izlozio stvari koje nisu ok - lakse je reci sta i kako, ni jedan auto nema opstih pravila a najbitnije od svega je da je lim u redu. Dizne slobodno kalibrisi, kod nas se taj posao placa od 5-7 eur po dizni, tako da je to od prilike slichna cena.
Vezano za dizanje temperature, proveri zagrejanost svih creva i da li voda cirkulise (makar dodirom) a mogao bi i proveriti realnu toplotnu vrednost - mozda merac laze. Ako ne laze rasklopi vodenu pumpu i uradi reparaciju ako bude potrebno.
Sto se tice redovnog servisa obrati paznju na uljni zatezac (spaner) zupcastog kaisa, koji je tesko naci pa se obicno radi prerada na mehanicki (imala je tema na forumu o tome) - a to ti je ujedno i najskuplji deo.
Kako ti auto lupka? Chujes caktanje ili neki drugachiji zvuk? Ako je caktanje, onda su u pitanju mehanicki podizachi koji se shteluju na svakih 20K Km i kontrola je obavezna jer u suprotnom bregaste pochinju da se ljuste.
Ako uzimas 3.0 i zelis uraditi swap - bilo bi najbolje da promenis i kompletnu elektroniku na noviji tip koji se moze naci u 164-kama 12v ili 75 QV. U pitanju je Bosch Motronic koji je za razliku od starog Jetronic-a mnogo napredniji i precizniji kako shto se tiche paljenja, tako i nalivanja gorivom (mislim da Verde isto ide sa Jetronic-om, nisam 100% siguran).
Evo ti jedan dobar site za delove: http://www.international-auto.com
A imas i odlican community za englesko govorno podrucje www.alfagtv6.com/bb -verovatno ces naci nekoga i iz Canade, pa da malo razmenite iskustva o stvarchicama koje se mogu naci u regionu...
Toliko od mene & pozz
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post 
Sto rece Kilson, International Auto Parts ti je odlican sajt za narucivanje delova. Uglavnom su jeftiniji nego isti ti delovi u evropi.
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Pa za coveka koji se nije predstavio u virusu, nije napisao lokaciju u profilu i nije poslusao savet da pitanja postavi u transaxle sekciji gde se uglavnom diskutuje o AR 75 (Milano) imas mnogo ocekivanja.Vaz napisao:Iskreno ocekivao sam malo vise strucnih odgovora,
...
E pa majstori da vas cujem?))))))))))))))
Ocekijem dobre odgovore Pozdrav.

Sto rece Kilson, International Auto Parts ti je odlican sajt za narucivanje delova. Uglavnom su jeftiniji nego isti ti delovi u evropi.
Post
Re: Alfa Romeo Milano V6-2500cc (Americko trziste 1987-1989)
Alfisti hvala na savetu, posebno Kilsonu, ovi ostali ajde na B92 - Gasna kriza u Evropi-:)))))))))) Ej samo se zezam!
Otprilike to je to sto me je interesovalo.
Rezervne delove nabavljam iz Torornta (Mario Ricambi-store),ili iz Montreala, Italian Car.
Ovde mali tip za sve verovatno imate ovaj softver, ako ne, "Tec Doc" mozete skinuti torentom (velicine je 8GB, uglavnom sadrzi sva vozila ikada proizvedena - delove koji se mogu ugraditi i alternativne delove ),vredi!
Otprilike to je to sto me je interesovalo.
Rezervne delove nabavljam iz Torornta (Mario Ricambi-store),ili iz Montreala, Italian Car.
Ovde mali tip za sve verovatno imate ovaj softver, ako ne, "Tec Doc" mozete skinuti torentom (velicine je 8GB, uglavnom sadrzi sva vozila ikada proizvedena - delove koji se mogu ugraditi i alternativne delove ),vredi!