Nisu toliko bitni prikazani modeli - hteo sam da pokazem tu "Alibabinu pecinu", pa sam dao slike iz sirokog plana...Amera sam stavio najvise zbog one zute 128-iza
Sto se tice 155 nekako su mi promakle ili nije bilo tih slika kada sa skidao...No, evo da dodam
Mene jedna stvar zanima ; Vidim da Stratos vredi 400 000 E sto je bas jaka cifra , mene zanima zasto je on bas toliko skup i kada se kupi koja njegova svrha imati ga , voziti ga po nekim revijlanim trkama , stazama
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
to su kolekcionarski primerci a mogu se i voziti po relijima, jos uvek ima klasa za takve automobile, cene jesu jake ali su to verovatno komplet origialni modeli i sa nekom bogatom trkackom istorijom ili nekim znacajnim rezultatima imenima koja su ih vozila i sl., ima dosta tih stratosa za manje pare ali pitanje je originalnost obzirom da ima puno replika.
meni bode oci ona beta gr.4 sa 150 soma eura to mi je bas preskupo za nju posebno sto nije bila neki poznat reli auto kao stratos, delta, fulvia itd. verovatno je autenticna iz tog vremena kad je vozio Simo Lampinen ali ipak...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
@ OMP
Jedna je od dve... LANCIA BETA COUPE' 16 V Gr. 4
Anno 1975, ex uff. Lampinen, 1850 cc, 2 esemplari costruiti, targhe e documenti dell'epoca, restauro maniacale.
Stratos spada u "prvu kategoriju" klasika - redak, ima pricu, izgled...cela mitologija je tu prisutna. Jos ako je to autmobil koji je vozio neki iz fabrickog tima, pa jos ako ej taj auto pobedio neki reli, to jos dodaje na vrednost Zato mu je cena tolika, mada ova primerci od autoieri su skupi. Verovatno su dobri. Inace, Stratos se ne vozi na klasik relijima jer je suvise vredan...mozda neko negde ima, ali ja ga video nisam. Obicno se tu akaju neki Escorti, Ascone...
Jako su retki u prodaji, a najtrazniji su Stradale u skroz fabrickom stanju (njih ima jako malo vise u takvom stanju jer su mnogi Stradale otisli na trke u medjuvremenu) i Alitalia fabricke trkacke varijante. Za Stradale je godinama cena negde oko 250000-300000 eur...nekad neki losiji bude oko 200000.
Trkacki...za njih je teze reci cenu, zavisi od istorije auta. U principu je u rangu Stradale verzije + ako je pobednicki auto onda 50-100000 vise.
U Manhajmu sam sedeo u Alfi GTA 1300,automobil Helmuta Hahn-a sa rucno radjenom glavom sa 16 ventila! Auto je prodat u Ameriku za 160 hiljada eura,ali ga Amer jos nije bio preuzeo kad sam ga ja SLIKAO! Automobil ima strasnu trkacku istoriju,video sam na zidu salona preko trideset lovorovih venaca i isto toliko pehara!Na moje pitanje da li je BAS morao da proda deo svog zivota,samo je slegao ramenima!Inace ima 77 godina i jeda je od najpoznatijih vozaca ISKLJUCIVO Alfi iz SRJ NJemacke!