Twin Spark Stuca

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Twin Spark Stuca

Pet Nov 14, 2008 3:46 pm

Cenim da je neko vec imao slicnih problema, pa da vidim da li ih je resio i HOW?

u pitanju su DVE 146 TS, jedna 1.4 i jedna 1.6. manifestacija problema je ista. kada je hladan auto ne prima mali gas, bukvalno trokira kada pritisnes papucicu. cim se lepo ugreje problem nestaje. na 1.6 imam plin i na plinu se .gusenje. mnogo manje primecuje. inace svecice su taze na oba auta.

ne svetle nikakve lampice u tabli, tipa geske, bilo kakve.
Korisnikov avatar
dexxxter
Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v
Lokacija: Beograd
Postovi: 967
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:32 pm

Pet Nov 14, 2008 10:05 pm

protokomer najverovatnije...
Slika
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 14, 2008 10:11 pm

Kod njega je venturi sistem tako da informaciju sa protokomera ni ne uzima za plinsku smesu :idea:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 14, 2008 10:18 pm

ALi ga verovatno pali na benzin kada je hladan, tako da mo
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 14, 2008 10:22 pm

slazem se sa ivanom da treba proveriti injektore, tj oprati iste, a MAF utice direktno na ugao paljenja, kao i informacija sa senzora temperature vode...

prikaciti diagnozu i ocitati vrednosti sa maf-a kao i temperaturu da li se slaze sa realnim stanjem...

p.s. ako svecice taze a kablovi ne valjaju ni za k... :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 16, 2008 5:22 pm

kod ove 1.6 TS sto ima plin dijagnostika je prijavila 1 gresku, skidane kleme sa akumulatora, to sam ja i uradio kad sam ga menjao. cenim da je problem do dizni, od plina su verovatno zapusile. krenucu odatle pa cemo videti.

e sad druga 1.4 TS je pravi djavo?!?! naime to se desava na leru svako malo. cuje se bukvalno da nesto .cakne. (kao kad je ugasen auto, pa polako spustas nogu na kocnicu, a ono se cuje .cak. kad se upale stop svetla ( :) nemam bolji primer)), padne gas trenutno na 500rpm, kao da ce da se ugasi, pa se vrati na 1000rpm, pa opet na 500rpm...., tako par puta i onda se zaustavi na 800~900rpm i radi kao sat. cak i kad se ugreje to se desava. cak smo bili ubedjeni da vuce neki talog iz rezervoara, pa smo je narokali benzina do 3/4. medjutim ostalo je isto.

napomena .kada smo sipali Wurth, onaj za ciscenje dizni, obojica smo imali daleko manje ovih problema.

da li je moguce da su dizne na oba?

sto se tice kablova, mislim da bi se oni manifestovali blagim trzajima u celom rasponu gasa, ove se problemi javljaju na leru i do 2000rpm, posle toga nista. oba auta idu u crveno bez ikakvog napora. tako da bih kablove, za sada otpisao.
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Nov 17, 2008 11:03 am

Ne znam jel si video kakve gluposti nam napravise kablovi od sveca :mad: :
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=33103
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Pon Nov 17, 2008 1:15 pm

Flavio a sta mislis za onaj moj probelmcic sa stucanjem da isto nisu u pitanju kabolovi mozda? :roll: mada meni obrtaljka miruje i ne pada na 0, samo ono st rekoh kad je hladna hoce da stucne malo dok se ne ugreje i ponekad, sad manje kad sam ocistio dizne, ispod 2 soma obrtaja hoce lagano da stucka ali dosta slabo i malo primetno :roll: , moram i ja da prekontrolisem kablove tj kako stoje na svecama i da li nije neki nagnjecen mad relativno skoro sam to skidao i kontorlisao svece i nista cudno nisam pimetio :roll: , koja je cena kablova za nas motor? cini mi se Deki negde spomenu da je zadovoljan sa .Lika. kablovima :roll:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Nov 17, 2008 1:39 pm

Sta znam ... rekoh ti vec,probaj dijagnostikom.
Zalis se na to seckanje i na uvecanu potrosnju benzina ... ocistio si dizne i pregledao svece.Ja bih jos pogledao kako radi klapna u protokomeru,da ne glavi mozda malo,i jel ispravna L sonda.
Kad upalis skroz hladan motor i naglo mu das gas,do 2.5-3k rpm ne vise,da nemas mozda povremene male detonacije u usisu?
Ako ti se to desi povremeno,opet sumnja na protokomer,obzirom da si radio dizne.
Seckanje kakvo je bilo kod mene mozes videti na video klipu koji sam okacio na prvoj strani navedene teme.
Sto se tice kablova,eMet me uputi neki dan na Liku.Ranije su bile preporuke i za .Flash. kablove.Bilo ih je u BGu.Milsim oko 40 i neki € komplet za TS8v.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Pon Nov 17, 2008 1:59 pm

ma protokomer sam cistio letos, nije bio prljav, klapna lepo zatvara onako na ruku, nigde nista ne glavi, bem li ga, deluje skroz ok :roll: , a sad kad je zahladnelo kad je palim upali lepo skoci na soma obrtaja i onda padne na nekih 700-800 na 2-3 sec kao da hoce da se ugasi i opet podigne na 1000 i radi normalno, ne znam sta bi to moglo biti ali sad kad je hladno to mi se desava pre nije :roll: , ma ovo stucanje me sad ne brine toliko jer se smanjilo pa cu videti, a za lambdu treba pogleati definitivno samo sto me hebe ta dijagnostika ovde sto se to slabo radi kvalitetno svi kako nesto rade ali ja nemam bas poverenja u te majstore :roll: nisu neke cene ali ipak ako mi nista nece reci ili ce mi sloziti pricu kako nista ne valja onda to nije posao, cekam da ortak uvede dijagnostku od njega u servis pa cemo onda na tenane polako s vremena na vreme da pregledamo ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
sasa km
Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Postovi: 320
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:23 pm

Pon Nov 17, 2008 5:21 pm

OMP napisao: :roll: , a sad kad je zahladnelo kad je palim upali lepo skoci na soma obrtaja i onda padne na nekih 700-800 na 2-3 sec kao da hoce da se ugasi i opet podigne na 1000 i radi normalno, ne znam sta bi to moglo biti ali sad kad je hladno to mi se desava pre nije :roll: , ;)
da nije problem hladan vazduh ili falsh vazduh

kad upalim digne obrtaje na 1200-1500 zavisno koliko je hladno i kako se greje tako se spusta kazaljka do 850-900 i temp se podigne na 85-90 sve to bez secanja
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Pon Nov 17, 2008 6:18 pm

nisam te najbolje razumeo za ovo sa obrtajima i grejanjem???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Nov 17, 2008 6:40 pm

nista, malo cemo da se rastrcimo po majstorima, pa ce da vidimo. bice update.

hvala svima na trudu. ;)
Korisnikov avatar
sasa km
Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Postovi: 320
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:23 pm

Pon Nov 17, 2008 6:58 pm

OMP napisao:nisam te najbolje razumeo za ovo sa obrtajima i grejanjem???
kad je masina hladna drzi vece obrtaje 1200-1500 pa posle kako se greje masina i dize na radnu temp u leru taka obrtaljka pada dok se izjednaci radna temp na 85-90 a obrtaljka na 850-900 a sve bez skakanja obrtaljke

posle palenja ne krecem dok minimum ne dodje temp na 70
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Pon Nov 17, 2008 7:55 pm

uh pa nemam ja bas uvek mogucnosti tj vremena da je cekam u mestu da se greje :roll:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
sasa km
Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Postovi: 320
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:23 pm

Pon Nov 17, 2008 8:09 pm

pusti makar jedanput da se ugreje a ti prati kako se ponasa - kreni ranije 10 min

to ti je cigaret pauza evo dacu ti ja cigaru
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Uto Nov 18, 2008 12:14 am

:mrgreen: e jbg ne pusim :cool , malo pre sam je palio da je preparkiram i normalno upalila bez pada obrtaja podigla na 1200 pustio je malo u leru 2-3 min i pocela da spusta obrtaje e sad od cega zavisi pa nekad na trenutak variraju ortaji bog bi ga znao :roll:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Povratak na “Area Servizio”