Tu ne mislim na V6TB nego na R4T od 175KS

Milsim da je to u osnovi Fiatov DOHC 2.0 8v koji je fabricki evoluirao u TB i ugradjivan u dosta modela,pocevsi od Delte,preko Theme,do Kappe.Usput,naravno,koristili su ga i Fiati i Alfa.
Sad mozda i lupim

Receno je vec zbog cega.boka napisao:Zasto ne v6 turbo?Ako imas celog stranca 164 onda imas sve sto je potrebno.
I mene interesuje tako nesto.Moze i da se legalno ubaci u saobracajnu.Mislim zbog registracije.24v ne nerazuman izbor sto se toga tice.
Za taj poduhvat mu trebaju neke sitnice sa jos 1 automobila...mnogo sexa..Sve se moze,ali sto komplikovati.. Bolje 2.0 Tbrzi_pas napisao:Mislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe .truda.
evo kako je Milos to fino rekaoMilos napisao: znajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio!![]()