Alfa Romeo 145/6
-
Go
- Drug Član
Post
Pazi sad,Alfa 145 1.4TS svaki dan do posla koji mi je na 1km od kuce... kad preracunam potrosnju ispada nekih 15l/100 !!! mesec dana nisam isao kolima dok je bilo lepo vreme,vec sam je samo koristio ono za po gradu znaci malo duze voznje,potrosnja 11l sa klimom,na otvorenom 7,5 sa klimom,sto navodi na zakljucak da ona sve vreme radi pod sauhom u tih tvojih 3km i ugradnja plina ti tu ne bi nesto mnogo pomogla...
-
Go
- Drug Član
Post
Pa to je besmisleno... Plin se isplati i sa 15000 godisnje, ali najvise smisla ima ako prelazis dosta, 25 000-30 000 godisnje, sto je moj slucaj...
Ipak, cak i u tvom slucaju bi postojala neka usteda, ali vrlo mala. Ako ti je aluminijumska usisna grana onda ti ne moras mnogo da cekas dok prebacis na plin, mozda minut da se zagreje malo motor.
Stavi sve na papir...
Ja predjem godisnje minimum 25 000 km sa prosecnom potrosnjom od 12 litara na 100 km jer ne vozim mnogo po gradu, sto na kraju godine bude oko 160 000 dinara, ili 2000 eura, a tolika mi je i usteda jer je voznja sa plinom duplo jeftinija, poznato...
U sustini je to usteda samo na papiru, tog novca nema, ali u svakom slucaju je pozitivno...
Ipak, cak i u tvom slucaju bi postojala neka usteda, ali vrlo mala. Ako ti je aluminijumska usisna grana onda ti ne moras mnogo da cekas dok prebacis na plin, mozda minut da se zagreje malo motor.
Stavi sve na papir...
Ja predjem godisnje minimum 25 000 km sa prosecnom potrosnjom od 12 litara na 100 km jer ne vozim mnogo po gradu, sto na kraju godine bude oko 160 000 dinara, ili 2000 eura, a tolika mi je i usteda jer je voznja sa plinom duplo jeftinija, poznato...
U sustini je to usteda samo na papiru, tog novca nema, ali u svakom slucaju je pozitivno...

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Posto ja vozim onu najprostiju,vakum verziju uredjaja.Faktor kratkih voznji,racunaj da na temperaturama od -5 do +5 (najcesce zimske temperature),upalis hladan auto na benzin,ostavis je u mestu 2-3 minuta,krenes i vozis 200-300 metara(1. ili 2.,do oko 2.500 rpm).Obicno to bude dovoljno da prebacis na plin i vozis na njega dalje.
Moze to i grublje tj. ranije da se prebaci ali ...
Sto se tice leta(10C i toplije),upalis hladnu,pustis je u mestu 1-3 min,prebacis pa vozis.Podrazumeva se da prve stotine metara vozis malo lakse,kao uostalom i kad je hladan auto a vozis na benzin(kao ti sada).
Kapirung
?
Ako bi isao na sekvent plin,obicno motor treba da se ugreje do oko 40C na benzin da bi plinski ECU prebacio na plin,pa sad racunaj.
Moze to i grublje tj. ranije da se prebaci ali ...
Sto se tice leta(10C i toplije),upalis hladnu,pustis je u mestu 1-3 min,prebacis pa vozis.Podrazumeva se da prve stotine metara vozis malo lakse,kao uostalom i kad je hladan auto a vozis na benzin(kao ti sada).
Kapirung

Ako bi isao na sekvent plin,obicno motor treba da se ugreje do oko 40C na benzin da bi plinski ECU prebacio na plin,pa sad racunaj.
-
Go
- Drug Član
Post
menjac 1.7 IE 33 na 1.7 16V 146 ?
Kao sto kaze i subject..
Da li pashe menjach sa 1.7 IE 33 na 1.7 16V 146
Raspao mi se menjach...
A gaston ima jedan iuzgleda pa me interesuje da li pashe..?
Da li pashe menjach sa 1.7 IE 33 na 1.7 16V 146
Raspao mi se menjach...

A gaston ima jedan iuzgleda pa me interesuje da li pashe..?
-
Go
- Drug Član
Post
Menjao sam viljuske pre oko 30 000 km i vec su silen blokovi poceli da zvacu, imaju mali luft, dok su kugle ok kolikoi ja vidim...
Neko mi rece da nema smisla menjati samo njih, jer su loseg kvaliteta, jel to zaista tako, ili da uzmem samo silen blokove i guram jos ovoliko?!
Neko mi rece da nema smisla menjati samo njih, jer su loseg kvaliteta, jel to zaista tako, ili da uzmem samo silen blokove i guram jos ovoliko?!