Na otvorenom trosi 8l, a po gradu 15l plina
-
Go
- Drug Član
Post
Na otvorenom trosi 8l, a po gradu 15l plina
Imam problem sa plinom
Mislim da je do usisa i mesta gde ulazi plin u usisnu.
Posto mi majstor (u Valjevu nema ni jedan normalan za Alfe i plin) kaze da nema veze gde se nalazi to mesto, meni se cini malo predaleko od leptira.
motor je 1.4 ie
Inace, kolika je neka normalna potrosnja plina kod ovog motora?
I ako neko ima sliku kako je to kod vas odradjeno, molio bih ga neka postavi.
Pozdrav
Mislim da je do usisa i mesta gde ulazi plin u usisnu.
Posto mi majstor (u Valjevu nema ni jedan normalan za Alfe i plin) kaze da nema veze gde se nalazi to mesto, meni se cini malo predaleko od leptira.
motor je 1.4 ie
Inace, kolika je neka normalna potrosnja plina kod ovog motora?
I ako neko ima sliku kako je to kod vas odradjeno, molio bih ga neka postavi.
Pozdrav
-
Go
- Drug Član
Post
kolika je normalna potrosnja neznam. ali i meni po gradu trosi preko 15l. verujem da nije normalna potrosnja bas tolika. ali posto sam na plinu potrosio svega 3 rezervuara nemogu jos da donosim tacne zakljucke
tako da i mene zanima realna potrosnja plina na ovom autu, inace kod mene je u pitanju lovato na motoru 1.5 karb, sa mesacima iznad karbova
tako da i mene zanima realna potrosnja plina na ovom autu, inace kod mene je u pitanju lovato na motoru 1.5 karb, sa mesacima iznad karbova
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Sa 33-kom 1.3 karburator mi je trosila od 10-14l/100km ,
sad vozim 164-ku 2000ccm i do sad mi nije spustila :palac_dole: nikad ispod 12l/100km,
maksimalna potrosnja zimi :palac_gore: 16.5l/100km (u gradu).
sad vozim 164-ku 2000ccm i do sad mi nije spustila :palac_dole: nikad ispod 12l/100km,
maksimalna potrosnja zimi :palac_gore: 16.5l/100km (u gradu).

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
OK,OK
.Mislio sam da se zalis na potrosnju zbog . :palac_dole: .
.
Sto se tice 125,ja gradsku nikad nisam sisao ispod 11.8 na 100 (benzina),taman da sam ga gurao
.
@AR_man,slike http://www.oldtimer.6te.net/mojaalfa33.html
.


Sto se tice 125,ja gradsku nikad nisam sisao ispod 11.8 na 100 (benzina),taman da sam ga gurao


@AR_man,slike http://www.oldtimer.6te.net/mojaalfa33.html

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Tako mu pishe u profilu,sto pitas ???
Trazio je slike a ja naleteo na @chips-ovu 33 (u Piazzi) ... obe su I.E. 8v .
Pozicija utakaca neznam dal moze svuda da prodje atest,mada jeste originalno.
Trazio je slike a ja naleteo na @chips-ovu 33 (u Piazzi) ... obe su I.E. 8v .
Pozicija utakaca neznam dal moze svuda da prodje atest,mada jeste originalno.
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
@Flavio , a ja mislio da je to njegov auto ,
pa mi jos :paleconfused: nije bilo jasno zasto je rekao da misli da je problem u daljini isparivaca :teleporter: do rasprsivaca na usisu ,

ovde nema ni dvadesetak cm. Kolega s`posla je vozio 33-ku 1.7 I.E. 8v
ugradio je plinski uredjaj kod naseg maistora u gradu(Arandjelovcu) i bio je zadovoljan ,
isparivac je bio postavljen skroz napred kod levog fara (gledano u pravcu kretanja)
imao je skoro metar od isparivaca :teleporter: do rasprsivaca na usisu.
Ima li to uopste veze sa radom motora i potrosnjom
?
I da pitam ovo kad smo tu , kod mene ide jedno crevo od isparivaca do rasprsivaca (uredjaj LANDI , 164-ka 2.0 TS)

dal treba kod mene da ide sa dva ili ovako kao sto jeste ,
i sta je bolje
?
A ovako je bilo uradjeno na 33-ci 1.3 sa kecevim karburatorom

@AR_man, ako mozes postavi slike da se vidi kako je kod tebe uradjeno :mek .
pa mi jos :paleconfused: nije bilo jasno zasto je rekao da misli da je problem u daljini isparivaca :teleporter: do rasprsivaca na usisu ,

ovde nema ni dvadesetak cm. Kolega s`posla je vozio 33-ku 1.7 I.E. 8v
ugradio je plinski uredjaj kod naseg maistora u gradu(Arandjelovcu) i bio je zadovoljan ,
isparivac je bio postavljen skroz napred kod levog fara (gledano u pravcu kretanja)
imao je skoro metar od isparivaca :teleporter: do rasprsivaca na usisu.
Ima li to uopste veze sa radom motora i potrosnjom

I da pitam ovo kad smo tu , kod mene ide jedno crevo od isparivaca do rasprsivaca (uredjaj LANDI , 164-ka 2.0 TS)


dal treba kod mene da ide sa dva ili ovako kao sto jeste ,
i sta je bolje

A ovako je bilo uradjeno na 33-ci 1.3 sa kecevim karburatorom

@AR_man, ako mozes postavi slike da se vidi kako je kod tebe uradjeno :mek .

- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Da li je 1 ili 2 creva na mixeru,nije toliko bitno koliko da rupa kroz mixer bude odgovarajuca za dati motor radi sto boljeg Venturi efekta
.
@Trenta,
...
Pozeljno,ne i obavezno da bude kraci put od isparivaca do reduktora.Tihomirce napisao: imao je skoro metar od isparivaca :teleporter: do rasprsivaca na usisu.
Ima li to uopste veze sa radom motora i potrosnjom?
I da pitam ovo kad smo tu , kod mene ide jedno crevo od isparivaca do rasprsivaca (uredjaj LANDI , 164-ka 2.0 TS)
dal treba kod mene da ide sa dva ili ovako kao sto jeste ,
i sta je bolje?
Da li je 1 ili 2 creva na mixeru,nije toliko bitno koliko da rupa kroz mixer bude odgovarajuca za dati motor radi sto boljeg Venturi efekta

@Trenta,

- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Kod mene je isparivac kod levog fara,a mikser je na usisnoj grani potrosnja otvoreno od 8 pa navise zavisi od voznje a u gradu 12 motor je 1.7 8V!Mislim i da polozaj isparivaca nije naj bolje resen trebalo bi valjda da bude postavljen uzduzno u odnosu na osu vozila!Sliku kako je namesteno kod mene imas u mojoj temi!
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Rekao bih da polozaj mixera nije problematican.Polozaj (ne i mesto) isparivaca moze biti problematican.Idealno je da stoju paralelno sa uzduznom osom vozila.
Anyway,mislim da sve ovo nema previse bitan uticaj na potrosnju plina.
Koliko si presao od ugradnje plina?
Da li si menjao filter vazduha prilikom ugradnje plina?
Koliko stare su svecice i da li si im smanjio zazor?
Kod voznje na plin pozeljno je smanjiti fabricki zazaor za 0.1-0.2mm.
p.s.
@flojd,sad sam pogledao IE shemu mog auta(verujem da je principijelno isto kao i kod tebe).Obrtomer dobija signal od ECUa.
Ja bih proverio kontakte na kucistu satova i sam obrtomer za pocetak.
Anyway,mislim da sve ovo nema previse bitan uticaj na potrosnju plina.
Koliko si presao od ugradnje plina?
Da li si menjao filter vazduha prilikom ugradnje plina?
Koliko stare su svecice i da li si im smanjio zazor?
Kod voznje na plin pozeljno je smanjiti fabricki zazaor za 0.1-0.2mm.
p.s.
@flojd,sad sam pogledao IE shemu mog auta(verujem da je principijelno isto kao i kod tebe).Obrtomer dobija signal od ECUa.
Ja bih proverio kontakte na kucistu satova i sam obrtomer za pocetak.
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Da zaboravio sam da kazem da vozim sa svecicama Golden Lodge posto sa NGK mi se ucinilo da to nije to!
Flavio da ne offujemo temu probao sam i sa drugom instrument tablom i ne radi probao sam sam obrtomer na drugom autu i on radi ja mislim da signal dolazi od ECU-a ali cinimi se da nema signala!
Flavio da ne offujemo temu probao sam i sa drugom instrument tablom i ne radi probao sam sam obrtomer na drugom autu i on radi ja mislim da signal dolazi od ECU-a ali cinimi se da nema signala!
-
Go
- Drug Član
Post
Od ugradnje presao sam jedno 5-6 hiljada, zamenjio sam tad svecice, NGK (smanjio zazor) i naravno filter za vazduh. Znaci problem je samo potrosnja po gradu koja je oko 15l i vise. A na otvorenom je oko 8.
Imam problem da povuce na malim obrtajima sa plinom, malo stuca.
Inace i ja sam imao problema sa obrtaljkom, bio je u pitanju kontakt nekgde kod akumulatora. A sad me nervira brzinomer jer ne radi. menjao sam ono na menjacu, radio je jednoi vreme pa je riknuo tranzistor, pa sam ga zamenio pa je opet radio, pa sad ne radi (izgleda da im je mana ti brzinomeri)
Imam problem da povuce na malim obrtajima sa plinom, malo stuca.

Inace i ja sam imao problema sa obrtaljkom, bio je u pitanju kontakt nekgde kod akumulatora. A sad me nervira brzinomer jer ne radi. menjao sam ono na menjacu, radio je jednoi vreme pa je riknuo tranzistor, pa sam ga zamenio pa je opet radio, pa sad ne radi (izgleda da im je mana ti brzinomeri)
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
upisao komentar u pogresnu temu.Citao u Virusu a upisao ovde
...
@AR_man,
... cini mi se da bi pomoglo shtelovanje.Ono,da ga malo na slavini prigusis i malo cacnes smeshu na isparivacu.
Trenutno nemam jos ideja
... sem da postavis pitanje i u AutoGas sekciji.Ili tamo baci link ka ovoj temi ...
flojd napisao:Flavio da ne offujemo temu


@AR_man,

Trenutno nemam jos ideja

-
Go
- Drug Član
Post
Mozda ce biti ispreskakano ali moram da komentarisem , KN filter i auto gas a da nije sekvenc nikako ne ide , poseban problem na malom gasu , znaci nema podpritisak dovoljan da stvori vakum i povuce pravilnu smesu , u gradu u guzvi posebno bogato se napaja toplim vazduhom , pa bez obzira na zagrejanost isparivaca motor ne moz da radi kako treba , lenji je motor se davi i sl .
Ovakvi problemi se resavaju od A do S ispocetka , ne parcijalno , promenis svecice i ocekujes cudo , udaljenost mesaca od usisnih vent po meni je dobro dosla da ne bude naravno iz gepeka
mislim da se za neku nijansu pravilnije rasporedi smesa ka udaljenijim cilindrima , mozda vise teoretski , ali sta znam , mislim da za gas nisam strucan ni delom koliko Dora ili Ivan , pa sa rezervom iznosim samo moje misljenje .
Retko kada je onako kako izgleda da jeste .
Ovakvi problemi se resavaju od A do S ispocetka , ne parcijalno , promenis svecice i ocekujes cudo , udaljenost mesaca od usisnih vent po meni je dobro dosla da ne bude naravno iz gepeka

Retko kada je onako kako izgleda da jeste .