ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
za 1.8t je normalno da ima knock sensor i ako sumnjam u njegovu preciznost, dosta bucan motor. Na ts su probavali ugradit kod turbo prerada i nije im uspjelo, tj radio je sve samo ne ocitavao detonacije.
ts nema potrebe za tim sensorom. iako me cudila ta kockica iza na glavi, ali eto to je max temp glave a ne vode( v6 mjeri vodu) a ta lampica mi se u zivotu nije upalila.
ts nema potrebe za tim sensorom. iako me cudila ta kockica iza na glavi, ali eto to je max temp glave a ne vode( v6 mjeri vodu) a ta lampica mi se u zivotu nije upalila.
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Moje bivse felne se prodaju u jednoj radnji koja se bavi prodajom felni u ugrinovackoj u zemunu pa eto ako nekog interesuju...???
15inch, 5x98, ET 35, 7J. Cena je 180 sa dve gume (ne znam kakve) , mozda bi ih dali i jeftinije?? Cenjkajte se!
Felne su sigurno odlicne,ne varene i ne farbane!!!!
Posebna preporuka Dori,pogotovo ako ove crvene detalje zeli da prefarba u zuto pa da mu se slazu sa buducim lajsnama!


Lepo chuce...,samo da se prstenovi prefarbaju u boju felne!


15inch, 5x98, ET 35, 7J. Cena je 180 sa dve gume (ne znam kakve) , mozda bi ih dali i jeftinije?? Cenjkajte se!

Felne su sigurno odlicne,ne varene i ne farbane!!!!
Posebna preporuka Dori,pogotovo ako ove crvene detalje zeli da prefarba u zuto pa da mu se slazu sa buducim lajsnama!



Lepo chuce...,samo da se prstenovi prefarbaju u boju felne!


- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Da, knock senzor ne postoji...
realno jedino sto sam nasao da moze da me zeza je obrtnomer koji me laze... e sad da li on laze mene ili komp brljavi nesto pa zabada limiter ranije ili ja mislim da on zabada ranije...
nasao sam na 164 forumu da oce brzinometar da laze ponekad... i da 164 ima iste probleme samo sa hladnim motorom... neki lik kaze da ona temperatura vode se cita u kompjuteru opet neki kazu da nema veze... ne znam... videcu sutra provozacu auto opet i sipacu posle benzin na onoj .normalnoj. pumpi pa cu da vidim... probacu da snimim obrtnomer pa da vidite o cemu pricam
realno jedino sto sam nasao da moze da me zeza je obrtnomer koji me laze... e sad da li on laze mene ili komp brljavi nesto pa zabada limiter ranije ili ja mislim da on zabada ranije...
nasao sam na 164 forumu da oce brzinometar da laze ponekad... i da 164 ima iste probleme samo sa hladnim motorom... neki lik kaze da ona temperatura vode se cita u kompjuteru opet neki kazu da nema veze... ne znam... videcu sutra provozacu auto opet i sipacu posle benzin na onoj .normalnoj. pumpi pa cu da vidim... probacu da snimim obrtnomer pa da vidite o cemu pricam

- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
obtromjer moze zezat na kontaktu. bijela zica sa jedne bobine.
ako mislis na kazaljku temperature ona nema veze sa ECU kao ni crvena lampica. jedino sta ima veze je mjerac temp vode koji je sastrane na glavi i ima plavi konektor. on sluzi za reguliranje choka i opcenito tu ECU prepoznaje jeli motor na radnoj temp ili ne.
@ tokyo: pa sta nisi ti imao 16 felge?
ako mislis na kazaljku temperature ona nema veze sa ECU kao ni crvena lampica. jedino sta ima veze je mjerac temp vode koji je sastrane na glavi i ima plavi konektor. on sluzi za reguliranje choka i opcenito tu ECU prepoznaje jeli motor na radnoj temp ili ne.
@ tokyo: pa sta nisi ti imao 16 felge?
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Mislio sam na obrtnomet gore ne brzinometar...
inace... nasao sam deo problema... isti benzin... isti deo puta 15 min razlike...
limiter na 5500 i limiter na 6300+ nisam tacno video...
e sad uslovi su bili sledeci...
kada mi je zabo na 5500 pokazivao mi je temperaturu motora 80c posle kada mi je dao da predjem preko pokazivao mi je 90-92... hmm ili me temp merac laze sto nije nemoguce... ali izgleda da komp stvarno cita tu temperaturu vode na glavi i po njoj prebacuje u safe mod u spusta limiter...
bar tako meni izgleda... sve sam probao po 3-4 puta... tako da nije bug odjednom... i sve je bilo u voznji, nista turiranje u mestu...
inace... nasao sam deo problema... isti benzin... isti deo puta 15 min razlike...
limiter na 5500 i limiter na 6300+ nisam tacno video...
e sad uslovi su bili sledeci...
kada mi je zabo na 5500 pokazivao mi je temperaturu motora 80c posle kada mi je dao da predjem preko pokazivao mi je 90-92... hmm ili me temp merac laze sto nije nemoguce... ali izgleda da komp stvarno cita tu temperaturu vode na glavi i po njoj prebacuje u safe mod u spusta limiter...
bar tako meni izgleda... sve sam probao po 3-4 puta... tako da nije bug odjednom... i sve je bilo u voznji, nista turiranje u mestu...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Jel neko ugradjivao daljinsku kontrolu centralne u 75... zanima me da napravim gepek i vrata na daljinsko otvaranje... odvojeni dugmici naravno...
cesto su mi pune ruke i nervira me da otvaram vrata da bih otvarao gepek...
jel ima neko neka iskustva sa ovim... odnosno neki kit koji bi radio na 75 i gde naci jak aktuator za gepek pozadi...
a za proshirenu varijantu... mozda da ima i modul za zatvaranje prozora kada je ugasen motor a zatvori se centralna na dugme... jel ima tako nesto kod nas da se nabavi?
cesto su mi pune ruke i nervira me da otvaram vrata da bih otvarao gepek...
jel ima neko neka iskustva sa ovim... odnosno neki kit koji bi radio na 75 i gde naci jak aktuator za gepek pozadi...
a za proshirenu varijantu... mozda da ima i modul za zatvaranje prozora kada je ugasen motor a zatvori se centralna na dugme... jel ima tako nesto kod nas da se nabavi?
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ja sam pravio,ako alarm ima funkciju za gepek,i nije problem,sve ostaje kako jeste samo se doda motor od centralne i otvara ga bez problema,a za samu centralnu,mora originalni modul da se izvadi i veze se da sve zakljuca,a nece moci kao sa originalim,da sa vozacevih i suvozacevih odkljucava i zakljucava,a prozori ne mogu jer 75-ica ima prost sistem prozora,dok drzis ide,nema one releje sto sami zatvaraju i otvaraju kao kod novijih modela
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Mali update.
Namontiran Raid-ov volan. :cool

Zbog njega cu morati u teretanu jer makina nema servo. :palerolleyes:
Evo kako je izgledala sa Lakijevim i mojim ex felnama

Moglo je to da se sredi da izgleda lepo, al' O.Z. je odneo pobedu nad Zenderom.

U subotu sam uspeo da zamenim gornji cilindar kvacila za 3 sata i litar ipo piva.
Istina, desna ruka mi je malo u nagnjecenjima, a nisam ga menjao na svom autu.
Zbog toga, zamenjeni samo zadnji amorti. Nisam stigao da i uslikam, pa evo FOTKE kad sam ih pazario. Navrn'o sam ih do kraja, a kad budem stavio i prednje, prenecu impresije.
Uskoro se menja kompletan izduv. Planiram da ide cevka, pletenica, cevka i zadnji lonac. Razmisljam se da li da ubacim sitni protocni na mestu srednjeg lonca i da li zadnji da bude protocni ili klasicni?
Napominjem da je turbo motor u pitanju.
Namontiran Raid-ov volan. :cool


Zbog njega cu morati u teretanu jer makina nema servo. :palerolleyes:
Evo kako je izgledala sa Lakijevim i mojim ex felnama

Moglo je to da se sredi da izgleda lepo, al' O.Z. je odneo pobedu nad Zenderom.





U subotu sam uspeo da zamenim gornji cilindar kvacila za 3 sata i litar ipo piva.

Istina, desna ruka mi je malo u nagnjecenjima, a nisam ga menjao na svom autu.

Zbog toga, zamenjeni samo zadnji amorti. Nisam stigao da i uslikam, pa evo FOTKE kad sam ih pazario. Navrn'o sam ih do kraja, a kad budem stavio i prednje, prenecu impresije.

Uskoro se menja kompletan izduv. Planiram da ide cevka, pletenica, cevka i zadnji lonac. Razmisljam se da li da ubacim sitni protocni na mestu srednjeg lonca i da li zadnji da bude protocni ili klasicni?

Napominjem da je turbo motor u pitanju.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ja danas dobio inspiraciju za secenje i varenje,pa sam pravio usisnu granu za jedan karburator,nisam slikao,jer mi je kratak dan,na leru ne radi nikako,ide solidno ali nije to-to
da li neko slucajno zna nekog da negde ima usisnu granu za jedan karburator,ili kuciste filtera sa plinom za duple karburatore,posto nisam zadovoljan sa ovim sto sam do sada pravio
da li neko slucajno zna nekog da negde ima usisnu granu za jedan karburator,ili kuciste filtera sa plinom za duple karburatore,posto nisam zadovoljan sa ovim sto sam do sada pravio
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
@Nigy
felne su extra... 15. jel tako?
inace sto se izduva tice... taj mali protocni ti nece mnogo znaciti na sredini... ni sto se svuka ni preformansi tiche... zadnji protocni je ok... mada ce biti bucan auto sa njim... veoma na vishim obrtajima...
Ja sam promenio obe vrste... pa da ti prenesem svoja iskustva...
Ako ostavis samo 1 protocni pozadi imaces zvuk extra samo ce na niskim obrtajima zvuk biti chudan... sve zavisi od dizajna zadnjeg lonca i velicine... moze da bude supalj i zvockav ako je preveliki lonac, ali imas jedan veliki problem tu... rezonaca koja se stvara na zadnjem sedistu od takvog sistema je veoma neprijatna ljudima koji sede pozadi...
takodje za voznju konstantnom brzinom moze da bude zamarajuce...
srednji lonac ako je protocni ne pravi nikakvu razliku... malo ubija zvuk do 2500 obrtaja ali to je sve...
nisam imao punjene lonce sem celog sistema tako da ne znam kako to radi... sve do sada mi je protocno, ovo sto mi je sad na kolima je prebucno i zamara extra u normalnoj voznji, naravno super se cuje ali previshe je normalnu voznju... kad pritisnes super je ide bolje realno, brze puni preko 4500 i sve... ali...
meni su standardne cevi pa se spustaju u lonac protocni i onda sve napolje sa 1x55mm ispred zadnjeg tocka na vozacevoj strani...
felne su extra... 15. jel tako?
inace sto se izduva tice... taj mali protocni ti nece mnogo znaciti na sredini... ni sto se svuka ni preformansi tiche... zadnji protocni je ok... mada ce biti bucan auto sa njim... veoma na vishim obrtajima...
Ja sam promenio obe vrste... pa da ti prenesem svoja iskustva...
Ako ostavis samo 1 protocni pozadi imaces zvuk extra samo ce na niskim obrtajima zvuk biti chudan... sve zavisi od dizajna zadnjeg lonca i velicine... moze da bude supalj i zvockav ako je preveliki lonac, ali imas jedan veliki problem tu... rezonaca koja se stvara na zadnjem sedistu od takvog sistema je veoma neprijatna ljudima koji sede pozadi...
takodje za voznju konstantnom brzinom moze da bude zamarajuce...
srednji lonac ako je protocni ne pravi nikakvu razliku... malo ubija zvuk do 2500 obrtaja ali to je sve...
nisam imao punjene lonce sem celog sistema tako da ne znam kako to radi... sve do sada mi je protocno, ovo sto mi je sad na kolima je prebucno i zamara extra u normalnoj voznji, naravno super se cuje ali previshe je normalnu voznju... kad pritisnes super je ide bolje realno, brze puni preko 4500 i sve... ali...
meni su standardne cevi pa se spustaju u lonac protocni i onda sve napolje sa 1x55mm ispred zadnjeg tocka na vozacevoj strani...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
@ jim_mojo
7Jx15 ET32
Za TS-a znam sve
Od pocepanih gusanih izduvnih, preko izduva bez prednjeg, pa bez i srednjeg, i na kraju bez i jednog lonca. Na skupu u NS prosle godine sam isao sa ovom polsednjm varijantom i bio sam naj bucniji.
Samo, ovde turbina ubija zvuk, pa me interesuje da li je dovoljan veci protocni lonac na kraju, il' je to suvise i za uguseni zvuk turbinom...
@ superfly tnt
Da, prvo sam godinu dana cekao da sredim turbaljku, a kad je bila spremna za voznju, odustao sam jer je vecina pljuvala po nameri da navrnem amorte na maksimum, a da ostanu stock opruge. Sad mi je pukao film, i stavio sam bas tako, pa nek proziva ko hoce - bole me cose.
7Jx15 ET32
Za TS-a znam sve

Od pocepanih gusanih izduvnih, preko izduva bez prednjeg, pa bez i srednjeg, i na kraju bez i jednog lonca. Na skupu u NS prosle godine sam isao sa ovom polsednjm varijantom i bio sam naj bucniji.

Samo, ovde turbina ubija zvuk, pa me interesuje da li je dovoljan veci protocni lonac na kraju, il' je to suvise i za uguseni zvuk turbinom...

@ superfly tnt
Da, prvo sam godinu dana cekao da sredim turbaljku, a kad je bila spremna za voznju, odustao sam jer je vecina pljuvala po nameri da navrnem amorte na maksimum, a da ostanu stock opruge. Sad mi je pukao film, i stavio sam bas tako, pa nek proziva ko hoce - bole me cose.

- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Koliko ja znam... koni nisu ni pravljeni za spustene opruge... kao i svi aftermarket amorti su za kola standardne visine ili max -35mm... za sve ispod trebaju kraci amorti koji su opet posebno oblelezeni tako da ne vidim problem da ih stavish na stardardne opruge... osim mozda sto ce biti meksi auto... tj. vishe ce se naginjati... nego da ima i druge opruge...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
nigy
bio je lik iz Zemuna sto radi protocne auspuhe za neku sicu,evo slike kako je izgledao kad sam ja uzeo,ali za tadasnji 1.6 mi nije odgovarao zvuk,i nije tezak



ili drugar sto pravi ali imaju i cenu,polirani prohrom,totalni protok


bio je lik iz Zemuna sto radi protocne auspuhe za neku sicu,evo slike kako je izgledao kad sam ja uzeo,ali za tadasnji 1.6 mi nije odgovarao zvuk,i nije tezak



ili drugar sto pravi ali imaju i cenu,polirani prohrom,totalni protok


ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
@Nigy
Pazi ovako... istina da im skracujesh put... ali bar za pozadi ima jednostavna fora za to... Ako ti auto pozadi nije spusten nemas problem...
Ako jeste, uzmi onaj bump stop, gore... onu gumu gore i iseci je za koliko ti je opruga niza... dakle 30-40mm... i time ces vratiti amort na default visinu...
vecina ljudi je tako resila problem skakutanja i loseg kocenja po neravnom...
Pazi ovako... istina da im skracujesh put... ali bar za pozadi ima jednostavna fora za to... Ako ti auto pozadi nije spusten nemas problem...
Ako jeste, uzmi onaj bump stop, gore... onu gumu gore i iseci je za koliko ti je opruga niza... dakle 30-40mm... i time ces vratiti amort na default visinu...
vecina ljudi je tako resila problem skakutanja i loseg kocenja po neravnom...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
koni radi u svim polozajima. nemas brige za to.
ja imam napred zutake i probao sam ih navrnut do kraja. sa torzionkom od 21 mm to nikako ne radi. treba mu predugo da se vrati. bio sam i na grobniku , takodjer ih nisam navrnuo do kraja ali sam ih ipak malo dotegnuo. jedna stvar mi se ne svidja kod njih, recimo kad bi podijelio na 20 dijelova polozaj od najmekseg do najdtvrdjeg onda tek onaj zadnji dio ima neku svrhu. tu raste tvrdoca poput kvadratne funkcije. ostalih 19 polozaja su linerani. stelam ih tako da navrnem do kraja i onda vratim sa kljucem 7 mrvicu nazad.
ako mislis pod bump stop na stos gumu sta je u amortizeru onda kracenjem istih riskiras da ti se nabiju do kraja i ostetis amortizer ili mehanizam stelanja. pogotovo ako imas opruge serijske tvrdoce. o kakvim spustanjima je tu rijec. meni je auto na podu pa nemam probleme sa tim gumama. originalne su i osjetim ih samo kad upadnem u rupu.
http://www.alfa75.net/slike/displayimag ... m=28&pos=2
nigy daj sliku da vidim koliko je spustena
ja imam napred zutake i probao sam ih navrnut do kraja. sa torzionkom od 21 mm to nikako ne radi. treba mu predugo da se vrati. bio sam i na grobniku , takodjer ih nisam navrnuo do kraja ali sam ih ipak malo dotegnuo. jedna stvar mi se ne svidja kod njih, recimo kad bi podijelio na 20 dijelova polozaj od najmekseg do najdtvrdjeg onda tek onaj zadnji dio ima neku svrhu. tu raste tvrdoca poput kvadratne funkcije. ostalih 19 polozaja su linerani. stelam ih tako da navrnem do kraja i onda vratim sa kljucem 7 mrvicu nazad.
ako mislis pod bump stop na stos gumu sta je u amortizeru onda kracenjem istih riskiras da ti se nabiju do kraja i ostetis amortizer ili mehanizam stelanja. pogotovo ako imas opruge serijske tvrdoce. o kakvim spustanjima je tu rijec. meni je auto na podu pa nemam probleme sa tim gumama. originalne su i osjetim ih samo kad upadnem u rupu.
http://www.alfa75.net/slike/displayimag ... m=28&pos=2
nigy daj sliku da vidim koliko je spustena
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ja bio je spustio za 3cm . stavis amortizere kakvi jesu i to bi bilo to. ako je ostavis na ovoj visi isto ce bit ok.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
nisam hteo da imenujem,al dobro,ovi polirani imaju dosta dubok zvuk,mada meni na corsi je tek posle 5000rpm bio lep zvuk sve ispod je samo brujanje,ali unutrasnji precnik igra veliku ulogu,drugar je na pezoa 405 mi16 radio slicno ali sa manjim prolazom kod mene je bio 70mm a kod njega 50mm,i totalno drugaciji zvuk,kod njega je do 4500rpm,podnosljivo ali preko cepa oblake,kao da probija zvucni zid,cene su bile od 50-150€,treba proveriti,zavisno sta hoces,duzina okrugao,oval,elipsu pozadi,okrugli preforiran iznutra,okrugli kao kod japanskih cudovista,i uglavnom su preseci kao za motore,i ne ugradjuje na aute samo na motorekillaz napisao:Ljube, znaju svi za Luku.![]()
Ovi prohrom izgledaju interesantno (mada su im zavrsheci malo bezzeze), kakvi su sa cifrom?
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Downpipe je na turbaku oko 70mm. Sve zive sam zvao u poslednja dva dana i svi me poslase da cev tog precnika savijam kod onih koje rade kamJone...
Zato, vi sto vozite turbake, da znate kako nam se kotira masina!
LM, u Gazeli, koja je zastupnik IMASAF-a, sam nasao da se isti moze poruciti i cifra je nekih 32oira To cem da kaparisem u subotu (ili ranije ako uspem da zglajzenm s posla). Treba li jos nekom?

Zato, vi sto vozite turbake, da znate kako nam se kotira masina!

LM, u Gazeli, koja je zastupnik IMASAF-a, sam nasao da se isti moze poruciti i cifra je nekih 32oira To cem da kaparisem u subotu (ili ranije ako uspem da zglajzenm s posla). Treba li jos nekom?
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
E ljudovi...
ima jutara kad ne treba ustajati stvarno...
jutros pored 3000+ stvari koje su posle naopako propisha mi i pumpa za vodu... bar mislim da je ona i i nije je sgoreg promeniti...
presao sam 2 km i vidim 100c zakucano... stanem ja, nema vode... ok u gepeku 1l... bedak... sipam, nista... ispeshacim do c marketa 1 km i kupim jos... stalo je jos 3 litre pre nego sto je stiglo do pola posude... kad odjednom dole bara... pogledam ja ono ne kaplje nego curi dole kod pumpe... cccc nista... lagano natocim do vrha i kuci na 85 se drzi, jos jednom sam dosuo pre kuce da ne predje 90...
e sad.... moje pitanje... jel mogu da zamenim pumpu bez vadjenja hladnjaka? posto vidim da su veoma blizu? ostalo kapiram da moram da poskidam kaisheve i gluposti... jel ima neka posebna procedura ili standardno odsrafi sve sto smeta i zasrafi novo?
nasao sam u auto stilu KPF ili tako nesto za 3150... kapiram da ce raditi...
ima jutara kad ne treba ustajati stvarno...
jutros pored 3000+ stvari koje su posle naopako propisha mi i pumpa za vodu... bar mislim da je ona i i nije je sgoreg promeniti...
presao sam 2 km i vidim 100c zakucano... stanem ja, nema vode... ok u gepeku 1l... bedak... sipam, nista... ispeshacim do c marketa 1 km i kupim jos... stalo je jos 3 litre pre nego sto je stiglo do pola posude... kad odjednom dole bara... pogledam ja ono ne kaplje nego curi dole kod pumpe... cccc nista... lagano natocim do vrha i kuci na 85 se drzi, jos jednom sam dosuo pre kuce da ne predje 90...
e sad.... moje pitanje... jel mogu da zamenim pumpu bez vadjenja hladnjaka? posto vidim da su veoma blizu? ostalo kapiram da moram da poskidam kaisheve i gluposti... jel ima neka posebna procedura ili standardno odsrafi sve sto smeta i zasrafi novo?
nasao sam u auto stilu KPF ili tako nesto za 3150... kapiram da ce raditi...