UDRUŽENJE ISTORIČARA AUTOMOBILIZMA
-
Go
- Drug Član
-
ki
- Drug Član
Post
Chuo sam pre 10-ak minuta.
Chuo sam da su neki delovi otishli da vrte lokalni ringishpil...
=[
Shta je sa njom, muchenicom danas?
UIA: Pa ne bih rekao da 6C nije atrakcija, pa chak i na slici.
Ja cu najverovatnije doci.
Da, da Coloniale...Misteriozni auto ima oznacu 6C....
Chuo sam pre 10-ak minuta.


Shta je sa njom, muchenicom danas?
UIA: Pa ne bih rekao da 6C nije atrakcija, pa chak i na slici.

- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Svaka chast za slike i pokazani entuzijazam... eto ja tu kao neshto otkidam na tu seriju (105/115) a dozvolio sam da me jedna sitnica - radno vreme moje firme, sprechi da dodjem i da pogledam skup... Shame on me...
Josh jednom hvala za slichice...
P.S. Jesi li uslikala Lamba?

Josh jednom hvala za slichice...
P.S. Jesi li uslikala Lamba?

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Tooo! Jel' bilo malo otvaranje haube isl?

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Evo i ja da napisem koju, a posle cu postaviti slike...doduse sa mobilnog.
Skupilo se fino i kulturno drustvo, a mesto odrzavanja je bilo odgovarajuce zbog velikog platoa ispred fakulteta. Nazalost, maraton je sprecio da dodje sigurno jos poneki od automobila.
Od izlozenih automobila jedina dva koja su bila u izvanrednom stanju su 190 SL (zao mi je sto nije bio jos jedan takav, ali crveni - to bi bio lep prizor) i bela Alfa 1750 GTV o kojoj je ovde nasiroko pricano. Golim okom gledano nemam nijednu zamerku za oba automobila i sigurno bi mogli da idu na izlozbe u inostranstvo. Crvena Alfa GT Bertone je lep prizor za oci, relativno solidno stanje, ali sa dosta neoriginalnih delova i vidi se da vlasnik ne robuje automobilu (sto je inace pozitivna osobina, ali u ovoj situaciji je negativna). Kuriozitet za moje oci je bio Jensen Healey kabrio u ne bas dobrom stanju za koji nisam znao da postoji. Obradobao sam se Renault Alpine A310 V6 iz NS u vrlo dobrom stanju sa nesto izmenjenim enterijerom. Izvanrendno ocuvan je bio Audi Super 90, ali taj auto sam po sebi i nije toliko atraktivan, pa ga niko ozibljan nije gledao. Jako dobar i zdrav je bio simpaticni Austin Healey Sprite ciji vlasnik je muku mucio da sklopi krov kada je krenuo pljusak. 124 spider - solidan kao prevozno sredstvo, ali kao izlozbeni primerak los. Uz to ga covek prodaje za bezobraznih 8000 evra, a za 2000 vise ima da se kupi savrsen i mnogo noviji primerak. Sto se tice Lamborghinija tu su mi pomesana osecanja. Video sam ga prvi put posle 25-30 godina i auto izgleda bolje samo zato sto je tada izgledao ocajno. Enterijer je pretapaciran i izgleda solidno i auto je ofarban. Nazalost, ja bih ofarbao bolje sa sprejom. Farba je katastrofalna...na par mesta se vidi kako se cedila boja sa lima. Auto je inace u originalnom stanju, ali je jako los. Branici vareni, ali ne i hromirani, gomila detalja fali. Od 4 prednja fara jedan je originalan (dva fara su sa Skode i nisu dobro postavljeni. Od 6 oznaka fabike, modela i amblema ima samo jedan. Imate osecaj da kada bi ga vlasnik vozio mesec dana da bi se auto raspao. Motor radi fino u leru (ali ga vlasnik nije dugo pustao jer mu je otisao semering radilice), ali sve je u motoru zamasceno i nauljeno i deluje vise tuzno nego lepo. Lep detalj u motoru je da su svi karburatori originalni sa susednim serijskim brojevima sto je se inace vrlo ceni i sto omogucava lakse stelovanje. Auto moze da se sredi, a zasto se ne sredjuje to je pitanje za vlasnika.
U svakom slucaju vrlo fina i kulturna priredba i trebalo bi da ih ima vise.
Skupilo se fino i kulturno drustvo, a mesto odrzavanja je bilo odgovarajuce zbog velikog platoa ispred fakulteta. Nazalost, maraton je sprecio da dodje sigurno jos poneki od automobila.
Od izlozenih automobila jedina dva koja su bila u izvanrednom stanju su 190 SL (zao mi je sto nije bio jos jedan takav, ali crveni - to bi bio lep prizor) i bela Alfa 1750 GTV o kojoj je ovde nasiroko pricano. Golim okom gledano nemam nijednu zamerku za oba automobila i sigurno bi mogli da idu na izlozbe u inostranstvo. Crvena Alfa GT Bertone je lep prizor za oci, relativno solidno stanje, ali sa dosta neoriginalnih delova i vidi se da vlasnik ne robuje automobilu (sto je inace pozitivna osobina, ali u ovoj situaciji je negativna). Kuriozitet za moje oci je bio Jensen Healey kabrio u ne bas dobrom stanju za koji nisam znao da postoji. Obradobao sam se Renault Alpine A310 V6 iz NS u vrlo dobrom stanju sa nesto izmenjenim enterijerom. Izvanrendno ocuvan je bio Audi Super 90, ali taj auto sam po sebi i nije toliko atraktivan, pa ga niko ozibljan nije gledao. Jako dobar i zdrav je bio simpaticni Austin Healey Sprite ciji vlasnik je muku mucio da sklopi krov kada je krenuo pljusak. 124 spider - solidan kao prevozno sredstvo, ali kao izlozbeni primerak los. Uz to ga covek prodaje za bezobraznih 8000 evra, a za 2000 vise ima da se kupi savrsen i mnogo noviji primerak. Sto se tice Lamborghinija tu su mi pomesana osecanja. Video sam ga prvi put posle 25-30 godina i auto izgleda bolje samo zato sto je tada izgledao ocajno. Enterijer je pretapaciran i izgleda solidno i auto je ofarban. Nazalost, ja bih ofarbao bolje sa sprejom. Farba je katastrofalna...na par mesta se vidi kako se cedila boja sa lima. Auto je inace u originalnom stanju, ali je jako los. Branici vareni, ali ne i hromirani, gomila detalja fali. Od 4 prednja fara jedan je originalan (dva fara su sa Skode i nisu dobro postavljeni. Od 6 oznaka fabike, modela i amblema ima samo jedan. Imate osecaj da kada bi ga vlasnik vozio mesec dana da bi se auto raspao. Motor radi fino u leru (ali ga vlasnik nije dugo pustao jer mu je otisao semering radilice), ali sve je u motoru zamasceno i nauljeno i deluje vise tuzno nego lepo. Lep detalj u motoru je da su svi karburatori originalni sa susednim serijskim brojevima sto je se inace vrlo ceni i sto omogucava lakse stelovanje. Auto moze da se sredi, a zasto se ne sredjuje to je pitanje za vlasnika.
U svakom slucaju vrlo fina i kulturna priredba i trebalo bi da ih ima vise.
Acqua-Olio-Benzina
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Potpuno se slazem sa starcem a samo bi hteo da pohvalim predavanja koja su zaista bila interesantna a vidi se da su ljudi koji su ih drzali ogromno vreme i trud posvetili istrazivanju materije... Ipak, dva predavanja se mogu izdvojiti kao vrhunska. Alfa Romeo 2300 u Negotinu i Bugatti u Srbiji ( i svim bivsim i buducim Jugoslavijama )...
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
aiii, shteta za Lamba... Hvala starche za komentare... Da, obe Alfe su mi poznate, bela je, naravno vrh, dok je crvena, pa, OK, mada ja najbolje volim kada je sve u originalnoj varijanti, ali, Boze moj...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”