trebao sam da pomerim kola samo malo i pustim da sama ide jer je bilo malo nizbrdo da je ne palim za 2 metra
kontakt je bio ukljucen i kad sam hteo da stane kocnica ne prima - tvrda ko drvo nece da se pomeri ni za mm
kad je upalim iz momenta se ukljucuje i radi normalno
jel ovo nesto nije u redu i sta da proveravam ili
je ovako i kod drugih alfi 155
za 2 metra sa iskljucenim motoram servo je u redu malo teza da ide
ali da kocnica bas nista ne reaguje eto nisam znao --- tu je rucna koja radi
za kvacilo koliko hvata bez motora na nizbrdici cu da proverim
1. zamenio sam polen filter ( stari mislim da je bio jos fabricki jer nije papirni nego kao filcani ili vatirani sa plasticnim okvirom i preckama - zalivenim )-- dali moze da se pere i ponovo koristi ??
2. zamenio filter vazduha
3. .ispustao. vazduh iz kocnica posto je kocnica propadala - prednji tockovi su dobri - koce istovremeno
ali zadnji ne hvataju - 7-8 puta je ispustano ali nije bilo izbacivanje pod pritiskom nego kao piskanje i culo se kao pesak da ima u cevi
pretpostavljam da je ostao vazduh pa cu morati ponovo da ispustam vazduh na zadnje tockove --dali ima razlike u kocenju ako je auto opterecen - pod tezinom - da vise koci kao kod teretnih vozila ??
Pozadi imas tzv. .peti kocioni cilindar. odnosno regulator koji je vezan na zadnji trap(balans stanglu) i u zavisnosti od opterecenja pojacava silu kocenja na zadnjim tockovima...
Ja ne bi prao taj polen filter, ipak je to staro dosta godina a nov nije nesto strasno skup...
polen filter je zamenjen za papirni a za onaj stari pitam dai moze da se per jer mi izgleda kvalitetan - dosta gust
za kocnice da probam da stavim pozadi drugare moje tezine ( po oko 100 kg ) pa da probam kako tada hvataju
sada prednje hvataju odlicno ( ukopavaju se istovremeno bez zanosenja ) a zadnje ne hvataju ili traze tezinu ostaje da se proveri ili ponovo ispustanjevazduha i produvavanje cevi