ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Dec 06, 2007 2:26 pm

Laki, Laki, pa imas na forumu sve uslikano, koristi Search. Slika

LM, evo kako prepoznati da li je diferencijal sa LSD-em:
Slika
LSD je zatvoren i ne vidi se 'sadrzaj'. ;)
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Dec 06, 2007 2:36 pm

Znam, gledao ranije... Ja sam ovo moje chudo zabo u kanal i nisam ga ni gledao do pre neki dan. Btw, chuo sam da se mogu naci TS i bez shpera, e sad da li je to neka postprodukcijska budzevina ili shta, ne znam.

Btw, samo pretrazhivanje i chitanje je zeznuto jer se sve pakovalo na po 75 strana sa masom offtopic-a, zato kada budem radio svoj menjach - otvaram novu temu a vi komentarishite ovde. :lool:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Dec 06, 2007 2:40 pm

pa misha mu yebem, to se razumije da je ocita razlika izmedju open i lsd. nego jel vidis sada razliku u visini povrsine na koju nasjeda kruna. ti moras metnut distanc plocu na lsd( izmedju krune i diffa) da bi dobio onu ljevu krunu da bude visoka kao sto se nalazi na originalnom diffu.

evo malo sam preradio sliku
Slika
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Dec 06, 2007 2:55 pm

Ma sve je to jasno odavno - Nigy samo unosi konfuziju :D
Nemoj sad ponovo da se vracamo na pinjon hahaha
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Dec 06, 2007 3:02 pm

a gle ako te ista zanima u vezi takvih prerada, onda smo ti nigy i ja tu da te uputimo, radili smo oboje to, svako na svoj nacin. nejgov nesto nesto jednostavniji, moj nesto skuplji. ali eto nigyu se poklopilo da je bas tu razliku kompenzirao onim prstenovima na lagerima od diffa. tebi vjerojatno nece to odgovarat jer nece bit ista razlika. sa 2.0 na 1.6 je bilo 3.5mm, ko zna kakva je sa 3.0 na 1.8. treba premjerit. uglavnom tokarenje takvog prstena te moze kostat 20-30 eura najvise. nije puno u odnosu sta se dobije. siguran puno vise nego olaksavanje zupcanika. a i to mozes napravit ako ti se bas da i onda u kombinaciji sa 1.8 i olaksanim zamajcem na motoru ( obavezno moras i zamajac na getribi olaksat jer ce trgat zadnju gumu kardana) + gume 225 45 17 pozadi, neke ljepljive potenze . yebate, nesmijem ni pomislit kao ce ic
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Dec 06, 2007 3:40 pm

Proshao sam Nigyeve prepravke tri-chetiri puta do sad, ali naravno bice razlike sigurno.

Sad si potegao pitanje oba zamajca i gume kardana. Zashto mislish da ce stock zamajac iskidati gumu? Zbog sile koja utiche na kraci prenos ili..?

Razmishljao sam o skidanju mase, konkretno sa prednjeg (tezhak oko 11Kg) ali nisam bash neshto voljan to raditi. Ne zhelim da gubim na momentu generalno. Druga stvar, oba zamajca i kardan su vec fabrichki balansirani, pitanje je na shta ce izaci kada obradim oba i balansiram ih...
Korisnikov avatar
Gruja
Garaža: Alfa Romeo 75 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 673
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:40 pm

Čet Dec 06, 2007 4:43 pm

ehhh....

75 Turbo
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Čet Dec 06, 2007 5:26 pm

E ovog bi mogli da pitamo sta je uradio na trapu :lool:

... re=related

... re=related

Liznuo branik! :shock:

... re=related

Nije alfa ail srce me zabolelo za kola! ( snimite ajnslag ) ;)

... re=related
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Čet Dec 06, 2007 6:21 pm

piiiip onaj ko da je zavario trap pa ono se ne naginje ni malo... :shock:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Dec 06, 2007 7:00 pm

kad je auto u driftu puno se manje naginje nego kada lovi grip. ali da, ovjes je krut. sta je mogao napravit? jace opruge, tvrdji amortizeri(nije jako spustena) deblja balanstanga, i eto auta koji se ne naginje. jeli to dobro za stazu? do jedne granice da, dalje gubis trakciju. za drift? odlicno. cilj je gubit trakciju, zar ne?

ono za zamajac- ako olaksas prednji moras i zadnji. uglavnom ekipa olaksa prednji samo, jer zadnji oce i puknutkod brusenja, treba pazljivo. ako olaksas samo prednji imaces vrlo mali otpor napred, znaci razvrtavat ce se i stvarat ce dosta momenta na zadnjoj gumi jer je tamo ostao tezak zamajac. ko ce trpit? zadnja guma.
na tvom mejstu nebi nista dirao zasad, nije tezi zamajac nuzno i losiji. pa onda bi ga u tvornici vec napravili laganog, ionako sluzi samo za anlaser. negativne posljedice ce bit da ce bit teze krenut , tj moraces imat filigranski osjecaj na gasu i kuplungu, za cas ti mogu past okretaji i onda pushish.
ovo za getribu , nevidim bas nekog smisla, to je zadnje sta bi radio. pogledaj samo koliko su te rupe udaljene od centra, a cilj je maknut sto vise materijala sto dalje od centra rotacije. a i ruku na srce, sumnjam da se bas puno materijala ukloni sa tih zupcanika.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Čet Dec 06, 2007 7:25 pm

prednji zamajac
Slika
Slika
zadnji je samo poravnat sa spoljne strane i olaksan bar za 1.5-2kg
Slika
a sa ovim rupama je balansiran,busi se gde je tezi,i to se spakuje u kuciste na oba po mogucnosti razradjena lezaja i teza strana uvek pada dole,provereno i na ekstremnim obrtajima 9500rpm (licno),na oko 5000rpm se jave sitne vibracije koje i brzo nestaju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pet Dec 07, 2007 11:31 am

Resenje koje je primenio superfly tnt je bolje od mog.
Ono sto smo mi uradili je bila posledica nepoznavanja strugara kojem bih poverio pravljenje podloske koja bi bila uradjena kako treba. Posto ti imas vremena da se sa tim zanimas, sve se izmeri pa na strug.
Sto se tice olaksavanja busenjem, licno to ne bih radio, al' bi me zanimalo da vidim kako sve to funkcionise kad se spakuje. :dugokosi:
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pet Dec 07, 2007 6:33 pm

ovaj zamajac je fabricki takav i skinut sa TS-a
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Dec 08, 2007 1:12 am

nesto mi se ne spava pa listam net i razmisljam o zadnjim kocnicama na 75-ici,ako bi se ubacivali diskovi do tocka i posto se vare nosaci klesta,dodao bi jos jedan nosac i da se ubace druga klesta za rucnu da bude hidraulicna,efekat bi bio fenomenalan,i recimo za kocnice bi koristio opelova klesta koja sam vozio napred a za rucnu klasicna prednja klesta,hm sta mislite o tome ili neka koja imaju sistem za rucnu,imam od crome zadnja klesta ali na jednima sam imao jako losu rucnu,u stvari nikakvu,i da se rucna uradi preko cilindra kvacila jer je i on precnika kao glavni kocioni,pa da ubacim pozadi brezone od prednjih tockova i extremne distancere od nekih 3-5cm,izgledalo bi bruka a i lezanje na putu bi bilo vrh,mada i sad lepo lezi

e ljudi moram da se pohvalim stigla mi soferka posle mesec dana cekanja,koliko je cistiji pogled,bez ogrebotina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 08, 2007 3:57 pm

Slika

Slika


Chisto dok se razmishlja... :lool:

Btw, Eibach ProKit poruchen :dugokosi:
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Sub Dec 08, 2007 5:06 pm

Prelepo nema sta! :lool:
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Sub Dec 08, 2007 9:10 pm

jedan lepuskast primerak
Slika
i jos jedan
Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Ned Dec 09, 2007 2:11 am

killaz napisao:Btw, Eibach ProKit poruchen :dugokosi:
:headbang2:
Evo malo sektasice po kisi na Nurburgringu LINK.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Dec 09, 2007 5:57 am

Laki,

Kada si pre ofarbao lutku?

hahaha hahaha hahaha hahaha

Salim se. Ajde zovi kada budes cupao menjac. Poz
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Ned Dec 09, 2007 4:53 pm

Cao momci,

imam jedno pro pitanje... dakle zavijam ceo dan glavu oko toga i mora da je neka glupost ali ne ide mi da nadjem sta...

Ne radi mi levi far (vozacev) i to kratko svetlo... tj. oboreno... pozicija radi, dugo radi, ablend radi tj. opet dugo...

osiguraci ok..., zice ok, inace ni dugo ne bi radilo, pale se obe grupe u sijalici, e sad sta sam propustio... da li je moguce da su kontrole na volanu? ne znam da li one imaju odvojeno paljenje za levo i desno... da li se isplati da to rasturam...

ne ide mi u glavu... gde sam se zajebo...

i jos jedno pitanjce, ocu da sredim kocnice... moram da vidim koliko para da odvojim... zanima me jel neko zna koliko su diskovi i plocice za ts... prednji+zadnji... brembo kapiram da su ok... ili ate koji svi nesto preporuchuju... ako je neko kupovao skorije bio bih zahvalan za info... posle nove me to cheka...
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Ned Dec 09, 2007 8:23 pm

jim_mojo napisao:Cao momci,

imam jedno pro pitanje... dakle zavijam ceo dan glavu oko toga i mora da je neka glupost ali ne ide mi da nadjem sta...

Ne radi mi levi far (vozacev) i to kratko svetlo... tj. oboreno... pozicija radi, dugo radi, ablend radi tj. opet dugo...

osiguraci ok..., zice ok, inace ni dugo ne bi radilo, pale se obe grupe u sijalici, e sad sta sam propustio... da li je moguce da su kontrole na volanu? ne znam da li one imaju odvojeno paljenje za levo i desno... da li se isplati da to rasturam...

ne ide mi u glavu... gde sam se zajebo...

i jos jedno pitanjce, ocu da sredim kocnice... moram da vidim koliko para da odvojim... zanima me jel neko zna koliko su diskovi i plocice za ts... prednji+zadnji... brembo kapiram da su ok... ili ate koji svi nesto preporuchuju... ako je neko kupovao skorije bio bih zahvalan za info... posle nove me to cheka...

jesi pregledao na samoj zici dal dobija impuls (+),ako nema a trebalo bi da bude posto kratko ide preko jednog releja,ako nema prevezi sa sa zice sa drugog fara koji radi i postavi jedan relej i taj prevezani pali samo relej a najbolje bi bilo da uradis cetiri releja sa dovodnim kablom bar 2.5mi za svako vlakno poseban relej,ja ih imam i sijalice xenon plasma 90/100w,i namestim i maglenke da se pale na dugo svetlo,pa posto se na dugom svetlu ne gasi kratko i maglenke izadje da na dugom sine 490w,a to izgleda kao dan,a sto volim kad mi u susret ide neko sa dugim svetlima i kad blicnem po svetlima vidim da je prikocio jer zaslepi,a sto se tice diskova ja sam ubacio omegine 294mm originalne sa 3.0,pa ih smanjio na 272mm zbog klesta i klesta od vektre sa nekim plocicama koje sam nekad menjao na corsi jer su skripale a ovde koce ko djavo,a inace komsija je uzeo optimalove diskove za voyagera 3.3 automatik,koji je sav na kocnicama i kaze da odlicno koci,cifra je bila za diskove i simer plocice oko 80-ak €


danas sam dobio ideju za radom i doradom,pozadi sam ubacio brezone od prednjih tockova,i stavio distancere alu od 20mm i jedan jugicev od 6m matice sam obradio da udju u felnu nekih 5mm a inace hvatali su 7.5mm ili 5 krugova a sad idu 10krugova sto je ne dovoljno nego savrseno a napred ubacio dva od po 6m i sad je pozadi prosiren 52mm a napred 24mm,gume vire napolju ali gazni deo gume je na samoj ivici ruba i izgleda bruka,aj sutra cu slikati

nego gledao sam kako bi izgledali diskovi pozadi,morali bi glavcine da se obrade po spoljnom precniku jer je 140mm a jugicevi diskovi su oko 130mm,da bi naisli preko postojece glavcine sto i nije problem a za to ima mesta,jedino sto se mora menjati lezaj pod obavezno jer ce izgoreti a ne vade se bas lako,pogotovo ona leva sa levim navojem je&o je onaj sto je napravi,a mora da ima negde da se nadje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Pon Dec 10, 2007 11:46 am

Ljube, ti si legenda! :dugokosi: :dugokosi: :dugokosi:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Dec 10, 2007 1:29 pm

Thx Ljube, reshio sam problem, povezao sam pogresnu zicu... posto sam prevezivao vec taj far... sad sam vratio vezu na pogresnu crno sivu zicu... odnosno onu za meglenke umesto na levi far... trebalo mi je jutros 25 minuta da ispitam sve konektore... ali sam sredio...

danke na pomoci u svakom slucaju... i sad posto sam u voznom stanju poptuno vidimo se u petak u garazi...

poz.
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Pon Dec 10, 2007 4:30 pm

ljube-kugla napisao:
nego gledao sam kako bi izgledali diskovi pozadi,morali bi glavcine da se obrade po spoljnom precniku jer je 140mm a jugicevi diskovi su oko 130mm,da bi naisli preko postojece glavcine sto i nije problem a za to ima mesta,jedino sto se mora menjati lezaj pod obavezno jer ce izgoreti a ne vade se bas lako,pogotovo ona leva sa levim navojem je&o je onaj sto je napravi,a mora da ima negde da se nadje
Mislim da bi tesko izgoreli,zid je toliko debeo da cisto sumnjam da bi ostetilo lezaj!

Nisam slikao .projekat. vadjenje matice, ali znam da sam stukao dva brusna kamena i ostavio radnju u totalnom sponu! ;)

Sreca da mi je Darko iz surcina dao da isecem komad de diona samo da bih izvadio maticu lezaja inace bi se slikao jer nema da se kupi sa kontra navojem!
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Dec 10, 2007 7:42 pm

to kad bi se ugrejalo,trebalo bi mu ceo dan da se ohladi a ne sme da se hladi vodom posto se zakali var i puca,znaci varo se sa sve lezajem da se ne deformise rupa pa se menja lezaj,a ja stavio nove lezajeve i odma su imali lufta,a maticu cu najverovatnije praviti na sledecem vadjenju jer sam je svu natuko dok nije popustila i nekako je zavio,i to mu je sto mu je

ovako izgleda zadnja guma i rub
Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”