Sindrom JTD

Informacije o Alfa Romeo klubu Srbija, diskusije Alfista o Alfizmu i predstojećim događajima...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 30, 2007 6:20 pm

pa ja mislim da sad u 159 imas samo 3.2 da nema direktno ubrizgavanje, odnosno samo na njega mo
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 30, 2007 6:33 pm

Kako nema?!
Slika

Pa koliko ja znam postoje sistemi i za direktno ubrizgavanje, bez problema se to ugradjuje, za cenu nisam siguran pa necu da nagadjam! Gledao sam jednu nasu emisiju, cak se dosta pominje Alfa sa svojim JTS motorima...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Nov 30, 2007 11:46 pm

Ipak je to isto kao i GDI motor, i mislim da je skuplje!!!! ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 01, 2007 12:16 am

moja greska :oops: :oops:


postoje sistemi ali su jako skupi (2k+eura). i nije bas jednostavno za ugradnju.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Dec 01, 2007 12:42 am

A stvarno iznenadjujuce dobro idu, i mnogo je prijatnije kad putujes npr.120 na 2000obrtaja i cujes samo sumove vetra, za sta ti u benzincu treba 3.500-4.000 obrtaja
citam i vidim da se delimicno provlace babe i zabe.

meni lici da retko ko od vas ima iskustva u voznji dizel(atmo) motora.
to sto opisujete je Turbo dizel motor.
a razlika je ogroooooomna u ponasanju vozila sa atmo dizelom i turbo dizelom.

dizeli su tromi, mrtvi, i ispod 2500-3000 rpm jedva se vuku.
dizeli imaju po pravilu manji obrtni momenat od benzinaca.
(logicno, manje su snage u prakticno svim rezimima osim na leru)

turbina to puno popravlja, i turbina je ono sto daje osecaj sposobnosti da potegne odlicno.

ista stvar dodatka turbine je i sa benzincem.
turbina puno popravlja, i daje isti osecaj sposobnosti da odlicno potegne.
cak i izrazenije nego kod dizela, cesto mada ne uvek.

pri 120, turbo benzinac se vrti 2500 rpm, sto i nije neka tako velika razlika od turbo dizela koji se vrti 2000 rpm.

pri tome je benzinac daleko tisi u radu.
isto tako turbo benzinac zestoko vuce vec od 1500 rpm.
i potrosi pri tome puno vise goriva. to je najveca mana turbo benzinaca, ne nedostatak vucne sile.

-----
prica da benzincu treba 4000 rpm za 120 km/h vazi za atmo, malih kubikaza.

isto je i za atmo dizel, minimum 3500 rpm ako ne i svih 4000 mu treba za tih 120. recimo atmo dizeli od 1300-1600 kubika kakvih je bilo podosta u 80tim.
jer neko vozio Fiat atmo dizel od 1301ccm.
kao primer tipicnog dizela.

zbog tako velikih zahteva, pri tome i buke dizel motori su prakticno odumrli, i treba ih svecom traziti.
ima ih samo VW u programu, sve ostale marke su odavno izbacile dizele iz proizvodnje.

svi su presli na TURBO dizele.

sasvim drugacija vrsta motora.

turbo vs turbo motor, imaju vrlo slicne osobine nezavisno od tipa goriva, sto je i logicno.
isto ako sto i atmo dizel i atmo benzinac su vrlo slicni u voznji, i oba zahtevaju obrtaje da bi se zustrije vozilo.

na to sam hteo da skrenem paznju.
inace JTD motori su odlicni, kao i vecina CR dizela i sada posle 10 godina potpuno su sazreli, ocisceni od decjih bolesti koje su neke verzije imale.

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”