Svetlost dana 1300 Junior Zagato ugledala je davne 1969 godine. Kao baza je posluzila Giulia, zapravo skraceno podvozije Guilie kao i motor, 5-tostepeni menjac, kocnice i delovi mehanike. Zagato je laksi od Giulie, a motor koji fabricki tjuniran nudi sportske performanse i postizanje odlicnih rezultata.
Enterijer i eksterijer su odradjeni u poznatom Zagato stilu, originalne linije, sportski karakter i vozne osobine. Telo pokazuje intrigantne detalje poput prednjeg grila i haube koja je blago zalomljena.
1300 Junior Zagato je proizveden u 1108 primeraka u razdoblju 1969 do 1970 godine i danas predstavlja suvu klasiku na trzistu starovremenskih automobila.
Auto je u Nemackoj 1972 kostao 16.950,- DM, cisto poredjenja radi cena GT 1300 Junior je bila 13.290,- DM, dok je u isto vreme GTA Junior stajao 18.950,- DM a BMW 1602 bi vas kostao 10.645 DM
1300 z
- DOHC, 8 ventila, 2 ventila po cilindru
- Precnik x hod klipa 74.00mm × 75.00mm
- 1290ccm 103.0 Ks @6000 o/min & 137.0 Nm @3200 o/min
- kompresioni odnos 9.00:1
- 2 We 40 DCOE 28 karburatora
- Masa vozila 970 kg
- Pogon na zadnjoj osovini
- Maksimalna brzina: 175 km/h.
- Menjac: 5 brzina, manuelni
1600 z
- DOHC, 8 ventila, 2 ventila po cilindru
- 1570 ccm 125 Ks @6000 & 156.0 Nm @2800 o/min
- Precnik x hod klipa 78.00mm × 82.00mm
- kompresioni odnos 9.00:1
- Masa vozila 950 kg
- Pogon na zadnjoj osovini