Predstavljena u maju 1985 god. Alfa 75 ( ili Milano u SAD) dobila je naziv po proslavi sedamdeset pet godina postojanja Alfa Romea. Alfa 75 nastavlja neobičnu tradiciju Alfa Romea sa konceptom motora napred i menjača pozadi, brinući se najpre za dobru raspodelu težine. Proizvodila se jedino u verziji koja je imala četvoro vrata (koeficijent otpora vazduha 0.34). Alfa 75 je poslednji model koji je koristio mehanička rešenja iz Alfete i ujedno poslednja Alfa masovne produkcije sa pogonom na zadnjoj osovini.
Na početku same proizvodnje su predstavljeni sledeći modeli motora:
- 1600 ( 1570 ccm,110 ks),
- 1800 ( 1779 ccm,120 ks) i
- 2000 ( 1962 ccm,128 ks) sa cetiri cilindra i karburatorom,
- 2500 V6 sa ubrizgavanjem u GreenCloverleaf verziji (2492 ccm, 156 ks) i model
- 2.0 turbo dizel( 1995 ccm, 95ks).
U sledećoj godini, 1986 god., predstavljena je Alfa 75 turbo. Imala je 1779 ccm, dve bregaste osovine, Garret T3 turbo kompesor, sistem ubrizgavanja, interkuler, hladnjak za ulje i proizvodila je 155 ks.
U 1987 god. postojeći sistem sa dve bregaste osovine je redizajniran da bi se moglo ugraditi dve svećice po cilindru (kao sto je Alfa već praktikovala u prošlosti sa raznim trkačkim motorima) i tako je nastao Twin Spark motor. Alfa 75 je dobila motor od 2.0 sa 148 ks i 3.0i V6 sa 186 ks.
1988 god, motori su opet menjani (motor sa karburatorom od 1800 ccm je zamenjen 1.8IE - sa elektronskim ubrizgavanjem) i 2.4 litra turbo dizel koji je upotpunio gamu motora
Kasne 1989 god., a rane 1990 god. Motor 1.6 IE se pridružio paleti motora sa 105 ks, verzija sa katalizatorom od 2.0 Twin Spark, a takođe se pojavljuje varijanta sa 3.0 V6 motor.
Alfa 75 je zamenjena 1992 god. Alfa 75 danas je pronasla svoje mesto među hroničnim Alfistima koji su najpre orijentisani pogonu na zadnjoj osovini i uprkos modernizaciji palete i ublažavanju Alfinih agresivnih linija, entuzijazmom ljubavlju prema zabavnom faktoru vožnje održavaju "poslednje prave Alfe" u životu. Modelom 155 koji je naslednik 75-ice, Alfa je napravila potpuni zaokret, prešavši definitivno na pogon koji se nalazi na prednjoj osovini.