Prilikom startovanja a zatim i u toku rada motora na benzinu crvena signalna sijalica za dizne svetli. Takodje i na plinu, znaci ne gasi se uopste.
U plinskom sistemu postoji emultaor koji sluzi da laze bord racunar da dizne rade ( napomena isto tako mi radilo i kad nije bio ugradjen emulator, zbog toga sam ga i ugradio) Dizne ciscene sa Winns tecnoscu, motor radi fino mirno, osteljiv na gas i na benzin i na plin, sto me asocira da su dizne ok (ili mozda gresim?).
Zna li neko kako da izgasim ovu dosadnu crvenu signalizaciju za dizne.Probao sam sa skidanjem kleme na akuumulatoru kako bi resetovao bord ali uzalud, zna li neko sta sam ljudi jos propustio.
I svecice su glanc nove, novo motorno ulje, filteri za gorivo, ulje i vazduh. ali nju da izgasim nema sanse jedino da je iscupam.
Molim nekog ko zna u cemu je problem za pomoc, unapred hvala.
Alfa 145 1.6 TS sija crvena za dizne
-
Go
- Drug Član
Post
Ma menjao sam redom jer je doslo vreme da se menja, kupio sam ga polovnog pre mesec dana pa sam hteo da znam na cemu sam i tako jedno po jedno menjao, ostali su samo jos spaner i kajsevi, ali tip mi se zaklinjao svim i svacim da je to zamenio pre 2000 Km. a i vizuelno deluju novi.
ali od prvog dana kod mene to se desava sa sig. sijalicom za diznu.
ali od prvog dana kod mene to se desava sa sig. sijalicom za diznu.
-
Go
- Drug Član
Post
Hvala ljudi, i meni je na dijagnostici ustanovljeno da brljavi protokomer i lambda sonda. Majstor mi rekao da ne moram zuriti sa novim delovima posto pretezno vozim na plin.
Ima li smisla kupiti taj protokomer polovan i labda sondu polovnu ili univerzalnu Bosh-ovu ili mora sve novo?
Minimalno, ako bi dobro prosao, trosak bi trebao biti 100 evra (samo ulozak protokomera) + 50 evra sonda. Ah ta pusta sijalica ....
Nadjoh negde u nekom manuelu za alfu 145 da je terminal 51 na Engine cotrol modulu zaduzen da pali tu sijalicu, jeftinije je da cviknem taj provodnik kad sve ostalo radi dobro
Ne stvarno kakve probleme mogu da ocekujem u bliskoj buducnosti zbog neispravnosti navedenih delova?
Ima li smisla kupiti taj protokomer polovan i labda sondu polovnu ili univerzalnu Bosh-ovu ili mora sve novo?
Minimalno, ako bi dobro prosao, trosak bi trebao biti 100 evra (samo ulozak protokomera) + 50 evra sonda. Ah ta pusta sijalica ....
Nadjoh negde u nekom manuelu za alfu 145 da je terminal 51 na Engine cotrol modulu zaduzen da pali tu sijalicu, jeftinije je da cviknem taj provodnik kad sve ostalo radi dobro
Ne stvarno kakve probleme mogu da ocekujem u bliskoj buducnosti zbog neispravnosti navedenih delova?
-
Go
- Drug Član
Post
Ta lampica u opste ne pokazuje to sto vi pricate !!!
Ako se kojim slucajem ta lampica ne ugasi posle 3-5sek posle davanja kontakta motor ne bi trebao da upali !!!!
Pored akumulatora postoje dve kutije sa relejima, u levoj kutiji postoje dva releja i osigurac,prvi relej je taj koji kontrolise tu lampicu i zbog koga se ona pali !!!!!!
Proveri prvo ispravnost tog releja i samog kontakta (buksne) u koje lezi relej!!!!
Ako se kojim slucajem ta lampica ne ugasi posle 3-5sek posle davanja kontakta motor ne bi trebao da upali !!!!
Pored akumulatora postoje dve kutije sa relejima, u levoj kutiji postoje dva releja i osigurac,prvi relej je taj koji kontrolise tu lampicu i zbog koga se ona pali !!!!!!
Proveri prvo ispravnost tog releja i samog kontakta (buksne) u koje lezi relej!!!!
-
Go
- Drug Član
Post
To je lampica koja te upućuje u servis na dijagnostiku, a ne na šlep. Može da bude i do tog releja, ali definitivno nije za paniku.Cortezkg napisao:Ta lampica u opste ne pokazuje to sto vi pricate !!!
Ako se kojim slucajem ta lampica ne ugasi posle 3-5sek posle davanja kontakta motor ne bi trebao da upali !!!!
Pored akumulatora postoje dve kutije sa relejima, u levoj kutiji postoje dva releja i osigurac,prvi relej je taj koji kontrolise tu lampicu i zbog koga se ona pali !!!!!!
Proveri prvo ispravnost tog releja i samog kontakta (buksne) u koje lezi relej!!!!
-
Go
- Drug Član
Post
Ako se u jos nekoj temi bude pricalo o mistrerioznoj lampici na 145/6-ici
Dakle to je .check engine. lampica, i nema nagadjanja zbog cega je upaljena, vec samo komjuterska dijagnostika moze da kaze tacan kvar na motoru.
I naravno da auto moze da radi, cak iako ona non-stop sija.
Dakle to je .check engine. lampica, i nema nagadjanja zbog cega je upaljena, vec samo komjuterska dijagnostika moze da kaze tacan kvar na motoru.
I naravno da auto moze da radi, cak iako ona non-stop sija.
-
Go
- Drug Član
Post
U mom slucaju, ova lampica nekad se ugasi nakon 3-5 sec posle datog kontakta a nekad ne, ali kad startujem motor stalno gori do gasenja motora. Motor se uvek startuje.
U svakom slucaju nije mi na odmet da proverim navedeni reley koji je pomenuo @Cortezkg. Igrom slucaja malo sam zagrebao u tu dijagnostiku ali sa Vag interfejsom (dijagnostika za nemce) i desilo mi se vise puta da mi dijagnostika javi gresku na odredjenom sklopu a da bude kriv reley. Kada sam spominjao gore terminal 51 na ECM-u na to sam i mislio ali nisam video (obzirom na grubu shemu) preko kog releya ide.
Provericu u toku dana i javljam.
Pozdrav svima i jos jednom hvala na kolegijalnosti.
U svakom slucaju nije mi na odmet da proverim navedeni reley koji je pomenuo @Cortezkg. Igrom slucaja malo sam zagrebao u tu dijagnostiku ali sa Vag interfejsom (dijagnostika za nemce) i desilo mi se vise puta da mi dijagnostika javi gresku na odredjenom sklopu a da bude kriv reley. Kada sam spominjao gore terminal 51 na ECM-u na to sam i mislio ali nisam video (obzirom na grubu shemu) preko kog releya ide.
Provericu u toku dana i javljam.
Pozdrav svima i jos jednom hvala na kolegijalnosti.