Sto se tice motora sve je isto sem glava , nosaca alternatora , klinastog kaisa kucista termostata , posto je kod tebe u usisnoj grani i naravno poprecne sipke sa polugama za gas , ali to ces verovatno sa kucistem filtera morati u kompletu .Znaci sam motor je isti cak i bregaste , razlikuje se rastojanje na ulazu u glavu , ne srafovi nego bas usisi veci je razmak na 4 X .
Ako nadjes sve u kompletu novi dihtunzi i za dan sve gotovo.
AR 33, sa jednog karburatora na 2 ???
-
Go
- Drug Član
Post
Btw., svi moji "prijatelji" kad vide da imam 2 karburatora koji su veliki kao blok motora od peglice , odmah pitaju - "a ssto nestaviss jedan karburator?". Papci
Re: AR 33, sa jednog karburatora na 2 ???
Kolko se ja razumem, AR 33 sa 1.3 motorom i dva karburatora ima 86 KS.Po nekim podacima sa neta 1.3 boxer dodje do nekih 90 konja?
Btw., svi moji "prijatelji" kad vide da imam 2 karburatora koji su veliki kao blok motora od peglice , odmah pitaju - "a ssto nestaviss jedan karburator?". Papci
-
Go
- Drug Član
Post
i mene interesuje
cao nov sam na forumu i imam problem sa karburatorom - kaze mi mehanicar da je karb. prso totalno i da se ne vredi reparirati .
Imam jedan karburator na masini od alfe sud evo slike
treba mi savet - nigde nema jednog karb. da li je veliki problem staviti dva karburatora, uz to dekle su mi propale pa su mi preporucili da stavim od novijeg motora (bas 33) da li je izvodljivo u odnosu na ostale delove motora ????
nego evo slika karburatora pa vi vidite sta je i kako ( na karburatoru pise WEBER ,a i BOLOGNA na gornjem delu (malo ociscen deo))
Da li kojim slucajem fali neki leptir ovde i sta predlazete - sem da se ocisti i da li je to taj karburator uopste ?????
Pisite molim vas stvarno mi trebaju strucna misljenja !!!!
Imam jedan karburator na masini od alfe sud evo slike
treba mi savet - nigde nema jednog karb. da li je veliki problem staviti dva karburatora, uz to dekle su mi propale pa su mi preporucili da stavim od novijeg motora (bas 33) da li je izvodljivo u odnosu na ostale delove motora ????
nego evo slika karburatora pa vi vidite sta je i kako ( na karburatoru pise WEBER ,a i BOLOGNA na gornjem delu (malo ociscen deo))
Da li kojim slucajem fali neki leptir ovde i sta predlazete - sem da se ocisti i da li je to taj karburator uopste ?????
Pisite molim vas stvarno mi trebaju strucna misljenja !!!!
-
Go
- Drug Član
Post
Ne fali mu nista , na drugo grlo ne ide leptir za sauk . Ako imas cetiri karbona moras i te glave da stavis i ostalo sto se po dimenzijama razlikuje . Vec opisano gore .1350 ( 1349 ) ima 90 ks sa cetiri karb i ne znam odakle podatak za osamdeset i kusur , moze 1500(1489) sa centralnim karbonom , umesto 105 sa cetiri.
Inace ne ide u normalnoj voznji mnogo losije sa dvogrlim , ali moze i dete da ga nasteluje , samo vazduh na leru , i onaj donji da malo zvizdi bez filtera i nem a greske.Obicno vecina ima lufta u osovini te vuku fals vazduh ali nije strasno ako vas ne nervira setanje ler gasa za pedesetak obrtaja.
Inace ne ide u normalnoj voznji mnogo losije sa dvogrlim , ali moze i dete da ga nasteluje , samo vazduh na leru , i onaj donji da malo zvizdi bez filtera i nem a greske.Obicno vecina ima lufta u osovini te vuku fals vazduh ali nije strasno ako vas ne nervira setanje ler gasa za pedesetak obrtaja.
-
Go
- Drug Član
Post
dekle
imam aluminijumske dekle koje su crkle pa treba da stavim neke druge nemam pojma koje - valjda nisu aluminijumske ... nemam pojma - evo slike mojih
pitanje - sta moze da se razloka pa da mozes da bacis karburator -
rekli su mi da se nisto razlokalo i da moze samo da se baci - nije mi jasno - da li da uzimam set za reparaciju ili ne ?????
pitanje - sta moze da se razloka pa da mozes da bacis karburator -
rekli su mi da se nisto razlokalo i da moze samo da se baci - nije mi jasno - da li da uzimam set za reparaciju ili ne ?????
-
Go
- Drug Član
Post
Sto se tice dekli
kazu da su se raspala kucista za bregaste koje okrecu ventile ,pa ventili ne mogu da se nasteluju dobro ???!!!! - ni meni nije jasno kako ali nema veze , to moram da menjam pa da menjam ,
ali karburator mi je problem -
hteo sam - imate sliku gore iznad da umesto ovog jednog karbona stavim dva + dekle koje menjam - uzeo bih kompletno karburator (dva dvogrla i dekle za isti karburator )-
e sad mi kazu da to mora da se steluje stalno ,da se kvari ......
da je problem to stelovati ........da li je to istina ???
sta vi kazete da menjam sve u kompletu ili da probam da ozivim ovaj moj karburator i da zamenim samo dekle??
PITANJE :
Kako da vidim da li je u dobrom stanju karburator - sta se obicno proverava kod polovnih ????
pisite - auto mi trosi 18 lit. a potreban mi je i uskoro ce nestati lova namenjena popravci ovog kvara ....... a posle .........
kazu da su se raspala kucista za bregaste koje okrecu ventile ,pa ventili ne mogu da se nasteluju dobro ???!!!! - ni meni nije jasno kako ali nema veze , to moram da menjam pa da menjam ,
ali karburator mi je problem -
hteo sam - imate sliku gore iznad da umesto ovog jednog karbona stavim dva + dekle koje menjam - uzeo bih kompletno karburator (dva dvogrla i dekle za isti karburator )-
e sad mi kazu da to mora da se steluje stalno ,da se kvari ......
da je problem to stelovati ........da li je to istina ???
sta vi kazete da menjam sve u kompletu ili da probam da ozivim ovaj moj karburator i da zamenim samo dekle??
PITANJE :
Kako da vidim da li je u dobrom stanju karburator - sta se obicno proverava kod polovnih ????
pisite - auto mi trosi 18 lit. a potreban mi je i uskoro ce nestati lova namenjena popravci ovog kvara ....... a posle .........
-
Go
- Drug Član
Post
Pazi jos jednom : ti imas centralni dvogrli , druga varijanta su po dva spojena sa zajednickim loncetom za benzin na svakoj glavi , znaci druge glave , drugaciji termostat , nosac alternatora , klinasti , poluge za gas , ( sa centralnom poprecnom sipkom i polugama za prenos , i malo prepravke na crevima za vodu .
Ako sve imas par sati posla za onog ko zna napamet sta da radi . Skidanje izduva , hladnjaka druge glave i novi dihtunzi naravno na glavama .
Ventil dekl nema veze sa bregastima osim sto omogucuje prilaz i sluzi da ne izleti ulje koje ih podmazuje . Kuciste bregaste ne bi trebalo da je problem da nadjes kod polovnjaka , samo da nema lufta na ruku i vodi racuna na oznaku sa strane . Neki pasuju sa malim izmenama , i uglavnom je razlika u bregastim :N4 i 2 S recimo su iste razlikuju se casice , bitno da su stelujuce , sa plocicama ili samostelujuce .
Ako sve imas par sati posla za onog ko zna napamet sta da radi . Skidanje izduva , hladnjaka druge glave i novi dihtunzi naravno na glavama .
Ventil dekl nema veze sa bregastima osim sto omogucuje prilaz i sluzi da ne izleti ulje koje ih podmazuje . Kuciste bregaste ne bi trebalo da je problem da nadjes kod polovnjaka , samo da nema lufta na ruku i vodi racuna na oznaku sa strane . Neki pasuju sa malim izmenama , i uglavnom je razlika u bregastim :N4 i 2 S recimo su iste razlikuju se casice , bitno da su stelujuce , sa plocicama ili samostelujuce .
-
Go
- Drug Član
Post
Taj tvoj mozes da zamenis sa ladinim karbonom , to je kopija Webera , postoje i solex i de lorto u svim varijantama samo su malo redji .
A ladin samo ako ces da prepravljas na plin , losija je obrada i na ladi 2004 stav;jen Weber od suda 1.3 rezultat : reski zvuk skoro 1.5 l smanjena potrosnja u gradu i primetno bolje ubrzanje .
A ladin samo ako ces da prepravljas na plin , losija je obrada i na ladi 2004 stav;jen Weber od suda 1.3 rezultat : reski zvuk skoro 1.5 l smanjena potrosnja u gradu i primetno bolje ubrzanje .
-
Go
- Drug Član
Post
karb
pa ja sam gledao po prodavnicama i nov ladin karburator je 4300din. sto i nije toliko strasno - meni su trazili 4500 za reparaciju ovog mog - bas su dobili tolike pare - jel oni misle da smo mi sto vozimo alfe bas idioti cccc - kakvi prevaranti !!!!!!!! . e sad pitanje cuveno - sjajno sto moze i stvarno razmisljam o tome ali
koji model lade ?????? to je ono sto me buni - da li da napravim od plute kako izgleda postolje karburatora i da po tome trazim ili se zna tacno model ?? Da li ima veze ako uzmem karburator sa elektricnom diznom (ovaj od 4300 je ima ) ili sta vec ,alfa ima 1500cc - planirao sam da je prebacim na plin - pisite ljudi bilo sta stvarno mi treba vase misljenje auto mi trosi 18 lit. a ne ide kako treba vuce se mnogo . .....
sto se tice novog weberovog karburatora ja sam cuo da su ovi ladini radjeni po weberu e sad ako bas nov zelis ne znam koliko je kod nas ali na sajtu e-bay imas nove ,a koje su ljudi montirali jednom za male pare - valjda oko 60 eur... ali to je licitacija tako da ko zna dokle moze da dogura - inace inace nov nov preko je oko 120 ili 150 $$ -
koji model lade ?????? to je ono sto me buni - da li da napravim od plute kako izgleda postolje karburatora i da po tome trazim ili se zna tacno model ?? Da li ima veze ako uzmem karburator sa elektricnom diznom (ovaj od 4300 je ima ) ili sta vec ,alfa ima 1500cc - planirao sam da je prebacim na plin - pisite ljudi bilo sta stvarno mi treba vase misljenje auto mi trosi 18 lit. a ne ide kako treba vuce se mnogo . .....
sto se tice novog weberovog karburatora ja sam cuo da su ovi ladini radjeni po weberu e sad ako bas nov zelis ne znam koliko je kod nas ali na sajtu e-bay imas nove ,a koje su ljudi montirali jednom za male pare - valjda oko 60 eur... ali to je licitacija tako da ko zna dokle moze da dogura - inace inace nov nov preko je oko 120 ili 150 $$ -