Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Jel moze neko ko je vozio/vozi Giuliettu i Mita da mi napravi neku paralelu izmedju ta dva auta?
U smislu sta je bolje a sta losije i kakav je utisak kada se iz Giu sedne u Mita..Voznja, izolacija, celokupan utisak.
Izvrteo sam temu ovde i jos na par mesta sto sam nasao ali eto bio bih zahvalan ako bi neko u 2,3 recenice napisao utiske iz prve ruke sto se kaze.
Opcija bi bila 1.4 155, vidim da je to najsigurnija, bez zezanja sa MA jedinicom. Mada ako je dobar primerak i jedinica je zamenjena vec, sto da ne.
QV je fina prica, ali ti amorti su nesto sto bih preskocio.
Ako moze neko u par recenica, bio bih zahvalan
U smislu sta je bolje a sta losije i kakav je utisak kada se iz Giu sedne u Mita..Voznja, izolacija, celokupan utisak.
Izvrteo sam temu ovde i jos na par mesta sto sam nasao ali eto bio bih zahvalan ako bi neko u 2,3 recenice napisao utiske iz prve ruke sto se kaze.
Opcija bi bila 1.4 155, vidim da je to najsigurnija, bez zezanja sa MA jedinicom. Mada ako je dobar primerak i jedinica je zamenjena vec, sto da ne.
QV je fina prica, ali ti amorti su nesto sto bih preskocio.
Ako moze neko u par recenica, bio bih zahvalan
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Evo Deki, ja sam dosta pisao i imao sam oba vozila koja spominješ, ali neću te navoditi da čitaš ona pisanija već ukratko
MiTo Tb 155 KS:
+ Fantastično živahan i zanimljiv automobil za vožnju, svakako najinteresantniji od svih Alfi koje sam posedovao. Kvalitetno odrađen i ima sasvim fino prostora, posebno napred gde nema kompromisa iako spada u B segment. Za male porodice sasvim OK i da se zapali na more sa njim, a to sam radio desetak puta. Veoma direktan, tvrd i sportski trimovan automobil, originalan i sjajno dizajniran. DNA baš pravi razliku između modova vožnje.
- Vrlo tvrd automobil koji može biti i malo neprijatan na duže staze po našim putevima. Lično bih gledao QV sa aktivnim vešanjem jer zaista pravi razliku tamo gde je po meni najveći minus gledajući MiTo kao jedino i porodično vozilo. Prihvatio bih rizik bez obzira na cenu. Jako je nizak napred i teško je sačuvati prednji branik od ogrebotina i oštećenja, a ponekad su i dublji kolotrazi problem. Slabija izolacija, posebno u predelu zadnjih točkova. Pristup zadnjoj klupi otežan ukoliko neko ima potrebu da je često koristi.
Giulietta Tb 170 MA:
+ Veće i u svakom slučaju ozbiljnije i udobnije vozilo od MiTo, taman koliko je i razlika između segmnata kojima pripadaju. Više prostora na raspolaganju (350 vs 270 litara prostora u gepeku) i mnogo lakši pristup zadnjoj klupi kome je to potrebno. Više opreme na raspolaganju i osećaj da je ipak u pitanju malo luksuznije vozilo. Mnogo bolje trpi naše puteve čak i na 18-icama, a nema nikakvih problema sa visinom vozila gledajući fabrički setup. Bolja izolacija.
- Bez obzira na veću konjažu i fabričke cifre, subjektivan osećaj dinamike u vožnji zaostaje u poređenju sa MiTo. Drugim rečima da bi se dobio podjednak osećaj u vožnji potrebna je Giulietta QV da parira MiTo. Položaj sedenja za vozača može biti problematičan i izazovan o čemu sam već pisao i rekao bih da je osobama veće visine teže da se idealno nameste. Meni lično je sporno što nije ponuđena verzija sa troje vrata koju bih radije posedovao, posebno jer mi B stub baš ometa preglednost imajući u vidu neophodno podešavanje sedišta.
Presuda:
Da sam posedovao MiTo QV TCT sa aktivnim vešanjem i da nisam toliko želeo da vozim novu Alfu jednom u životu, pitanje je da li bih ga uopšte menjao i bio je skroz po mojoj meri. Da sam mlađi svakako bih sada birao MiTo, ali u ovim godinama i postojećoj porodičnoj situaciji Giulietta je ipak racionalniji i malo bolji izbor na duže staze.
Nadam se da je bilo od pomoći, a ako treba još nešto - samo pitaj!
MiTo Tb 155 KS:
+ Fantastično živahan i zanimljiv automobil za vožnju, svakako najinteresantniji od svih Alfi koje sam posedovao. Kvalitetno odrađen i ima sasvim fino prostora, posebno napred gde nema kompromisa iako spada u B segment. Za male porodice sasvim OK i da se zapali na more sa njim, a to sam radio desetak puta. Veoma direktan, tvrd i sportski trimovan automobil, originalan i sjajno dizajniran. DNA baš pravi razliku između modova vožnje.
- Vrlo tvrd automobil koji može biti i malo neprijatan na duže staze po našim putevima. Lično bih gledao QV sa aktivnim vešanjem jer zaista pravi razliku tamo gde je po meni najveći minus gledajući MiTo kao jedino i porodično vozilo. Prihvatio bih rizik bez obzira na cenu. Jako je nizak napred i teško je sačuvati prednji branik od ogrebotina i oštećenja, a ponekad su i dublji kolotrazi problem. Slabija izolacija, posebno u predelu zadnjih točkova. Pristup zadnjoj klupi otežan ukoliko neko ima potrebu da je često koristi.
Giulietta Tb 170 MA:
+ Veće i u svakom slučaju ozbiljnije i udobnije vozilo od MiTo, taman koliko je i razlika između segmnata kojima pripadaju. Više prostora na raspolaganju (350 vs 270 litara prostora u gepeku) i mnogo lakši pristup zadnjoj klupi kome je to potrebno. Više opreme na raspolaganju i osećaj da je ipak u pitanju malo luksuznije vozilo. Mnogo bolje trpi naše puteve čak i na 18-icama, a nema nikakvih problema sa visinom vozila gledajući fabrički setup. Bolja izolacija.
- Bez obzira na veću konjažu i fabričke cifre, subjektivan osećaj dinamike u vožnji zaostaje u poređenju sa MiTo. Drugim rečima da bi se dobio podjednak osećaj u vožnji potrebna je Giulietta QV da parira MiTo. Položaj sedenja za vozača može biti problematičan i izazovan o čemu sam već pisao i rekao bih da je osobama veće visine teže da se idealno nameste. Meni lično je sporno što nije ponuđena verzija sa troje vrata koju bih radije posedovao, posebno jer mi B stub baš ometa preglednost imajući u vidu neophodno podešavanje sedišta.
Presuda:
Da sam posedovao MiTo QV TCT sa aktivnim vešanjem i da nisam toliko želeo da vozim novu Alfu jednom u životu, pitanje je da li bih ga uopšte menjao i bio je skroz po mojoj meri. Da sam mlađi svakako bih sada birao MiTo, ali u ovim godinama i postojećoj porodičnoj situaciji Giulietta je ipak racionalniji i malo bolji izbor na duže staze.
Nadam se da je bilo od pomoći, a ako treba još nešto - samo pitaj!
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Od tebe sam i ocekivao da se javis i napises utiske, hteo sam na PM da te cimam, ali ajde mozda jos nekome ovo pomogne.
QV bi bio idealan, jedino me brine situacija kada ti amortizeri crknu, zamenski su ako sam skapirao 600e komad ? Da li mogu da se stave obicni u tom slucaju, da bi auto nastavio da se vozi. Kapiram da je to glupo raditi al msm da je jos gore dati maltene pola auta za 4 amorta.. Cisto neko moje razmisljanje.
Trenutno vozim Giu 2.0 restyle. Ali.. Zbog nekih privatnih stvari bih mozda gledao manji, jeftiniji za odrzavanje auto i turbo benz. Nisam nikad posedovao TB, vozio jesam u par navrata.
Vozim se 90% vremena sam, ostatak je dvoje, vrlo retko troje. Kapiram da ce biti problema kada se bude troje odraslih ljudi vozilo, bar za onog pozadi, ali dobro, ne kupuje se auto zbog drugih.. Osim ako nije porodica u pitanju
E da, kako se krece potrosnja, kapiram da se vrti oko 10L grada i nekih 7-8 kombinovane ?
QV bi bio idealan, jedino me brine situacija kada ti amortizeri crknu, zamenski su ako sam skapirao 600e komad ? Da li mogu da se stave obicni u tom slucaju, da bi auto nastavio da se vozi. Kapiram da je to glupo raditi al msm da je jos gore dati maltene pola auta za 4 amorta.. Cisto neko moje razmisljanje.
Trenutno vozim Giu 2.0 restyle. Ali.. Zbog nekih privatnih stvari bih mozda gledao manji, jeftiniji za odrzavanje auto i turbo benz. Nisam nikad posedovao TB, vozio jesam u par navrata.
Vozim se 90% vremena sam, ostatak je dvoje, vrlo retko troje. Kapiram da ce biti problema kada se bude troje odraslih ljudi vozilo, bar za onog pozadi, ali dobro, ne kupuje se auto zbog drugih.. Osim ako nije porodica u pitanju
E da, kako se krece potrosnja, kapiram da se vrti oko 10L grada i nekih 7-8 kombinovane ?
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Alfanatic, koje si dimenzije guma imao na Mitu? Ako je tvrdje od Giuliette na 18', onda je to solidno tvrdo
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Jeste Deki, aktivno vešanje je samo po sebi vrlo skupo i nije baš idealna varijanta kada kupuješ polovno vozilo. Više sam pričao u teoriji i sa nekog mog stanovišta, a u takvoj varijanti možda ne bih imao nikakav argument da prodajem MiTo. Iako ćeš ovde čuti različita mišljenja i nekome to nije opravdano ulaganje, ja sam u vožnji QV dobio taman ono što mi je falilo, a to je malo više udobnosti i da ne skačem kao jarac po lošim putevima. Mislim da nema nikakvih problema montirati klasično ogibljenje, za MiTo 155 npr, ako aktivno rikne.
Ako tražiš manji automobil od Giuliette, MiTo je prava stvar, posebno za grad. Manji je, agilniji, lakše ga je provući kroz gužvu i parkirati. Oko 30 cm kraći, malo uži i barem 150 kg lakši - ipak se to oseti. Jedino sam fobiju imao od niskog prednjeg dela i približavanja bilo kakvom ivičnjaku, što je ipak opuštenije sa Julkom.
Potrošnja jeste oko 8 litara kombinovano i nije strašna stavka pri čemu MiTo troši za nijansu manje čak i od Julke sa TCT-om. Ne mogu da kažem tačno koliko, ali recimo maksimalno pola litre na 100 km, možda mrvu manje. Da nemam TCT razlika bi bila nešto veća i tu ipak presuđuje manja masa kod MiTo. Jedino je kod Giuliette veća autonomija zbog rezervoara od 60 litara u poređenju sa 45 kod MiTo, mada je zato sada veća glavobolja kad se toči do vrha
Održavanje bi trebalo biti tu negde, mada kod MiTo možeš da se provučeš sa nekim filterom ili drugim zamenskim delom od Grande Punto, što je osetno jeftinije u startu. Generalno nije problem za oba vozila. Ako pričamo o tržištu polovnih delova i otpadima, rekao bih da je tu situacija kod Julke ipak za nijansu bolja jer cenim da ih ima više i da će ih biti više na našim putevima. MiTo je baš bio egzotika kad sam ga kupio, a ni sada nije mnogo drugačija situacija, iako je ušao jedan broj polovnjaka na naše tržište.
@ horvat
Na MiTo su išle "potkovice" 215/45 R17 i na drugo ne bih u startu pristao. Najlepša felna na svetu
Jeste, bilo je to solidno tvrdo kao što i sam procenjuješ. Tvrdo trimovan, kraće međuosovinsko i dobiješ neminovno. Nije to naravno toliko strašno ako je čovek malo mlađi i voli takva vozila i adrenalin u D modu, ali posle 6 godina i za neke sadašnje i buduće porodične potrebe Giulietta ipak donosi rasterećenje u tom pogledu. Zimska varijanta je bila 195/55 R16 i ona je donosila osetan pomak, posebno na volanu, ali to zaista nije dugoročno rešenje za takav automobil. Sa druge strane MiTo QV koji sam probao bio je obuven u najveće ponuđene 18-ice, ali aktivno vešanje je donelo osećaj u vožnji sličan sada u Giulietti. Mnogo bolje peglanje loših puteva i napora u tom smislu.
Ako tražiš manji automobil od Giuliette, MiTo je prava stvar, posebno za grad. Manji je, agilniji, lakše ga je provući kroz gužvu i parkirati. Oko 30 cm kraći, malo uži i barem 150 kg lakši - ipak se to oseti. Jedino sam fobiju imao od niskog prednjeg dela i približavanja bilo kakvom ivičnjaku, što je ipak opuštenije sa Julkom.
Potrošnja jeste oko 8 litara kombinovano i nije strašna stavka pri čemu MiTo troši za nijansu manje čak i od Julke sa TCT-om. Ne mogu da kažem tačno koliko, ali recimo maksimalno pola litre na 100 km, možda mrvu manje. Da nemam TCT razlika bi bila nešto veća i tu ipak presuđuje manja masa kod MiTo. Jedino je kod Giuliette veća autonomija zbog rezervoara od 60 litara u poređenju sa 45 kod MiTo, mada je zato sada veća glavobolja kad se toči do vrha
Održavanje bi trebalo biti tu negde, mada kod MiTo možeš da se provučeš sa nekim filterom ili drugim zamenskim delom od Grande Punto, što je osetno jeftinije u startu. Generalno nije problem za oba vozila. Ako pričamo o tržištu polovnih delova i otpadima, rekao bih da je tu situacija kod Julke ipak za nijansu bolja jer cenim da ih ima više i da će ih biti više na našim putevima. MiTo je baš bio egzotika kad sam ga kupio, a ni sada nije mnogo drugačija situacija, iako je ušao jedan broj polovnjaka na naše tržište.
@ horvat
Na MiTo su išle "potkovice" 215/45 R17 i na drugo ne bih u startu pristao. Najlepša felna na svetu
Jeste, bilo je to solidno tvrdo kao što i sam procenjuješ. Tvrdo trimovan, kraće međuosovinsko i dobiješ neminovno. Nije to naravno toliko strašno ako je čovek malo mlađi i voli takva vozila i adrenalin u D modu, ali posle 6 godina i za neke sadašnje i buduće porodične potrebe Giulietta ipak donosi rasterećenje u tom pogledu. Zimska varijanta je bila 195/55 R16 i ona je donosila osetan pomak, posebno na volanu, ali to zaista nije dugoročno rešenje za takav automobil. Sa druge strane MiTo QV koji sam probao bio je obuven u najveće ponuđene 18-ice, ali aktivno vešanje je donelo osećaj u vožnji sličan sada u Giulietti. Mnogo bolje peglanje loših puteva i napora u tom smislu.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Pa da, kao novo je kapiram odlicno ali kao polovno...Samo glavobolja ako crkne. Ne bi me cudilo da svaki QV koji dodje od preko mozda i ima takav problem..
U principu 90% voznje mi se zasniva u gradu, ovih 10% je odlazak do Grcke ili tu negde po Srbiji, ali to nije toliko cesto. Relacije su kratke 5,6 km ( kuca - posao ), verujem da bi tu TB mnogo vise legao.
Da, odrzavanje je sigurno jeftinije, mozda nije duplo ali tu je negde, pocevsi od registracije, delova itd..
Tebi hvala za informacije, meni jos ostaje da probam nekog 1.4 155 i da vidim kako to izgleda u praksi
U principu 90% voznje mi se zasniva u gradu, ovih 10% je odlazak do Grcke ili tu negde po Srbiji, ali to nije toliko cesto. Relacije su kratke 5,6 km ( kuca - posao ), verujem da bi tu TB mnogo vise legao.
Da, odrzavanje je sigurno jeftinije, mozda nije duplo ali tu je negde, pocevsi od registracije, delova itd..
Tebi hvala za informacije, meni jos ostaje da probam nekog 1.4 155 i da vidim kako to izgleda u praksi
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Važno da je Alfa, pa neka svako pronađe neku po svojoj meri. Srećno
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Pošto se ovih dana intenzivno bavim istraživanjem oko Mita, naleteh na lepu stranicu, možda ne bi bilo loše da je admini prebace i u prvi post ako smatraju da je info koristan, svakako obilje infomacija na jednom mestu lepo složeno i prezentovano.
https://www.mitoregister.com/useful-info/
Takođe, galerije na sajtu obiliju fenomenalnim slikama Mita i mnogih drugih automobila.
Svaka preporuka za sajt, ako ga je neko propustio, a interesuje se za Mito.
Sent from my J9210 using Tapatalk
https://www.mitoregister.com/useful-info/
Takođe, galerije na sajtu obiliju fenomenalnim slikama Mita i mnogih drugih automobila.
Svaka preporuka za sajt, ako ga je neko propustio, a interesuje se za Mito.
Sent from my J9210 using Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- stefanan
- Garaža: Fiat Stilo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Pitanje za malo iskusnije po pitanju alfe pre svega mito.
Isao danas da gledam jedan, pise presao 90k. Volan i papucice ok. Ali:
Vozacko sediste pukla koza na vise mesta. I sedalni deo, i gore bubrezi sa obe strane, znaci ne samo leva strana već i deo do suvozaca.
Jel stvarno tolko los kvalitet koze ? Ok vidi se da generelno koza pitanje kad je oprana i namazana, ali tako da pukne nisam vidjao ni na mnogo starijim 147
Takođe, vrti se rucica menjaca?
Isao danas da gledam jedan, pise presao 90k. Volan i papucice ok. Ali:
Vozacko sediste pukla koza na vise mesta. I sedalni deo, i gore bubrezi sa obe strane, znaci ne samo leva strana već i deo do suvozaca.
Jel stvarno tolko los kvalitet koze ? Ok vidi se da generelno koza pitanje kad je oprana i namazana, ali tako da pukne nisam vidjao ni na mnogo starijim 147
Takođe, vrti se rucica menjaca?
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Ono sto znam je da se zna da vrti rucica na Mitu.. nista strasno.. Za kozu, verovatno nije presao 90k sa takvim opisom koze.. al opet.. ko je sedeo, kako ulazio, koliko kg.. Ne mozes da znas..
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
"Koža" na MiTo nije nekog kvaliteta, viđao primerke sa ~100k km gde je koža pukla na par mesta..
- stefanan
- Garaža: Fiat Stilo
- Lokacija: Beograd
Post
Meni prva asocijacija da je sedeo neko od 120+ kila
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Ne izgleda mi previše izakano zato me iz zbunilo, koža osim što je prljava nije nesto nabora, ali ima par tih pukotina.alonso14 napisao:Ono sto znam je da se zna da vrti rucica na Mitu.. nista strasno.. Za kozu, verovatno nije presao 90k sa takvim opisom koze.. al opet.. ko je sedeo, kako ulazio, koliko kg.. Ne mozes da znas..
Meni prva asocijacija da je sedeo neko od 120+ kila
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Ručica menjača hoće da se malo zavrti, a kad se muški pritegne onda ne stoji idealno, već malo nakrivo misleći na oznake brzina. Reši se vrlo jednostavno ubacivanjem komadića hartije koji pomogne da kad se zategne čvrsto stoji tačno onako kako treba.
Ne verujem da je koža nešto posebno loša ili makar lošija u odnosu na druge modele i proizvođače u klasi, već je veliko pitanje ko je tu sedeo i koliko je zapravo taj MiTo pregazio. Moja sedišta su bila platnena i odličnog su dezena i kvaliteta, a viđao sam modele koji su pregazili baš dosta i delovala su veoma dobro i očuvano.
Ne verujem da je koža nešto posebno loša ili makar lošija u odnosu na druge modele i proizvođače u klasi, već je veliko pitanje ko je tu sedeo i koliko je zapravo taj MiTo pregazio. Moja sedišta su bila platnena i odličnog su dezena i kvaliteta, a viđao sam modele koji su pregazili baš dosta i delovala su veoma dobro i očuvano.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- stefanan
- Garaža: Fiat Stilo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Mda, da su planetna odmah bi mi sve bilo jasno, ali ovde je samo vozacko sediste pohabano i to cudno. Ne znam dal smo se razumeli,ali koza je pukla sa spolje strane sedista, znaci ne deo do dupeta vec do vrata
Zamena je u pitanju, pa sad razmisljam sta mi je ciniti
Zamena je u pitanju, pa sad razmisljam sta mi je ciniti
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Nema sta da razmisljas, kod krstenog majstora na proveru i ako je sve ok sem sedista, to ti je najmanji problem da promenis, a ako je dobar primerak, nije mnogo bitno da li je presao 90 ili 150.000.
- Astrea kv
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Pozdrav svima, od pre dve nedelje smo nabavili jednog MiTo-a 1.4TB/155 iz 2008 koji je namenjen za našu ćeru i sada ga doterujemo. Urađeno je uglavnom sve ono što bi trebalo (kompletan tzv. veliki servis - zupčasti, PK, pumpa za vodu, svećice, svi filteri, ulje u motoru, provera kočnica, dijagnostika). Kada je nabavljen pravio je probleme pri prvom jutarnjem paljenju jer je zahtevao 2-3 verglanja sa dodatkom gasa da bi proradio a i prvih 5-7 sekundi je radio maltene kao na dva cilindra. Posle tih 5-7 sec i eventualnog kratkog dodavanja gasa nastavljao je da radi sasvim normalno.
Posle velikog servisa i zamene svećica bilo je sve u redu desetak dana da bi se isti problem ponovo javio.
Naglašavam da kasnija paljenja u toku dana, kada je motor delimično zagrejan, se odvijaju bez problema.
Ima li neko ideju šta bi moglo da bude a i eventulano da me uputi na nekog majstora koji i hoće i ima vremena da sa bavi time.
Pozdrav iz Kraljeva.
Posle velikog servisa i zamene svećica bilo je sve u redu desetak dana da bi se isti problem ponovo javio.
Naglašavam da kasnija paljenja u toku dana, kada je motor delimično zagrejan, se odvijaju bez problema.
Ima li neko ideju šta bi moglo da bude a i eventulano da me uputi na nekog majstora koji i hoće i ima vremena da sa bavi time.
Pozdrav iz Kraljeva.
- cobran
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
Pozdrav svima planiram kupovinu Mito-a 1.4 QV.
Jel ima neko info za konkretnu alficu ? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... eo-mito-qv
Hvala unapred,
Branko
Jel ima neko info za konkretnu alficu ? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... eo-mito-qv
Hvala unapred,
Branko
- ilijapaun
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 16v 2010
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Pozdrav, posto planiram kupovinu mita, prvi izbor je 1.6 jtdm (cuo sam da je robustniji od 1.3), koji su problemi, kakve su realne kilometraze ovih na placevima. 1.6 jtdm deluje kao najbolji odnos performansi i potrosnje.
drugi izbor je 1.4 16v 95 ks, kakav je taj motor, i ima li smisla uzimati ga sa ovim motorom bez opreme ako je u dobrom stanju
Hvala unapred
drugi izbor je 1.4 16v 95 ks, kakav je taj motor, i ima li smisla uzimati ga sa ovim motorom bez opreme ako je u dobrom stanju
Hvala unapred
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Po mom mišljenju 1.6 je svakako bolja opcija od 1.3 iz nekoliko razloga. Prvo sigurno je izdržljiviji motor, drugo jači je i ima mnogo više obrtnog momenta, treće potrošnja nije mnogo veća posebno ako imaš dosta otvorenog puta i autoputa jer on ima 6 brzina dok 1.3 samo u verziji od 90ks ima 6 brz, 85 i 95 imaju 5 brzina (nema plivajući) tako da na autoputu su jako bučni i dosta troše. S druge strane 1.4 95ks nema turbinu, samim tim je manje startan itd, ali verovatno je ovo najjeftinija verzija za održavanje, uz naravno onaj još slabiji. Pitanje je kakve su tvoje potrebe i šta više voliš.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
@ilijapaun
Za 1.6 mjet uglavnom od 200 do 400k km pređenih. Prodajna cena 3k€ +-300€
Послато са Mi A1 помоћу Тапатока
Za 1.6 mjet uglavnom od 200 do 400k km pređenih. Prodajna cena 3k€ +-300€
Послато са Mi A1 помоћу Тапатока
If it ain't broke, don't fix it.
- ilijapaun
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 16v 2010
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Posto je Mito za sestru do posla i krace relacije, uzeli smo 1.4mpi 16v 95ks 6 brzina, 2 seta tockova (alu 16 cola), registrovan, malo opreme ima. Iako je gledan dizel, u blizini nije bilo nekih pristojnih. Uradjen veliki servis i nazalost zbog brzopletosti pri kupovini, morala su da se promene oba hladnjaka napred jer je auto iz ch, bukvalno su se okrunili.
Veoma zanimljiv auto za voznju , na 16 cola felnama nije tvrd kao drljaca kako uglavnom moze da se procita na internetu, niti je prenizak. Za moj ukus mu treba turbo motor, ali sestri je ovaj vise nego dovoljan.
Da li bi se dobilo lakse saltanje zamenom ulja u menjacu i treba li menjati bobine ili ne pipati nista dok sve radi?
Pozdrav
Veoma zanimljiv auto za voznju , na 16 cola felnama nije tvrd kao drljaca kako uglavnom moze da se procita na internetu, niti je prenizak. Za moj ukus mu treba turbo motor, ali sestri je ovaj vise nego dovoljan.
Da li bi se dobilo lakse saltanje zamenom ulja u menjacu i treba li menjati bobine ili ne pipati nista dok sve radi?
Pozdrav
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Sto bi rekli, narani prasići, i ne diraj dugmići, obzirom da setra vozi, sumnjam da bi i hladnjaci koji cure napravili problem
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Nadam se da ne zameraš na šali, ali umeju novopečeni alfisti da se zaigraju pa pucaju para nepotrebno i menjaju šta treba i šta ne treba, polako, upoznajte se malo, pa vidi šta i kao, ne može od babe biti devojka nikada...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- ilijapaun
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 16v 2010
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Taman posla da zameram, uglavnom da se dotera u stanje da je sve ispravno i da sve radi, kolko moze za auto od 11 god.