Selespeed problem
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Selespeed problem
Nemaš u Grockoj krštenog majstora za Alfe. U SD-u par drugara održava svoje Alfe kod Karića na Plavincu, zadovoljni su. Ne znam da li se uputio u problematiku oko SS-a.
- Piksi_156JTSss
- Garaža: Alfa Romeo 156 JTS Selespeed
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Selespeed problem
Ljudi procesljao sam sve kablove na robotu,ulje sipao tutela cs speed,i uzeo malo pritegao sraf na kvacilu,tj rucici koja menja przine. poenta je da sad nece ni u jednu brzinu da ubaci. pa verujem da treba da namestim na tacno mesto gde je bilo,tj sto kazete 28.5. E sad,da li neko od vas zna kako se gleda to 28.5? odakle dokle? pomoc hitno ljudi.
Pogledaj u retrovizor,da to nisam ja!
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
Post
Re: Selespeed problem
Ukljuci dijagnostiku,udji u menjač,parametri ,clauch travel (kako šrafiš on meri senzorom i piše odstojanje)
- Piksi_156JTSss
- Garaža: Alfa Romeo 156 JTS Selespeed
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Selespeed problem
Danas mi je bio Majstor sa dijagnostikom,namestio sam polugu na 28.5,kalibraciju nisam uspeo jer mi izbacuje konstantno grasku P1769! izbrisemo je al se vraca. da li v mozda znate sta je u pitanju. Pritisak se spusti na 44 bar i tad se cuje pumpa i upali gresku na tabli ipritisak skoci na 72-75 bar pa spusta. do cega bi moglo biti to? hala ssvima na pomoci.
Pogledaj u retrovizor,da to nisam ja!
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
Post
Re: Selespeed problem
Ta greška koju si naveo znači preveliko vreme uključenja releja pumpe (to je onaj iznad konektora za robot,izmedju akumulatora i motora,mislim da je 50A,),a to znači da pošto bomba ne drži pritisak (ona ima namenu kao ekspanziona posuda da ublaži udare pritiska) pumpa radi vremenski puno
- Piksi_156JTSss
- Garaža: Alfa Romeo 156 JTS Selespeed
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Selespeed problem
Aha kontam,videcu da probam drugu neku bombu. Samo me zanima da li ona ima neke svoje obelezije ili bilo koja moze? i n e mogu da nadjem taj osigurac od 50a. Jel to oni na klemi+ ?
Pogledaj u retrovizor,da to nisam ja!
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
Post
Re: Selespeed problem
Nije ti potreban osigurač ,50A je jačina releja koji aktivira pumpu a on se fizički nalazi izmedju akumulatora i motora,bomba može bilo koja od 147/156 od fiat stila ne može
- Piksi_156JTSss
- Garaža: Alfa Romeo 156 JTS Selespeed
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Selespeed problem
nije do releja,radi on. Bojim se da je do te bombe... A da li je mozda sjebao ovaj sto je remon tovao pumpu,jer od tad je pocelo da se to desava? da nije stavio pogresne cetkice ili pogresio smer,ili nesto? ne logicno mi je da kada sam remontovao pumpu crkne to. I nisam radio kalibraciju ili bilo sta preko dijagnostike,jer mi nije dozvoljavalo zbog greske...
Pogledaj u retrovizor,da to nisam ja!
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
Post
Re: Selespeed problem
Vidi druže,dok ne prikopčaš dijagnostiku sve je nagadjanje,prikopčaj i vidi prvo pritisak,ako on ide preko 60 bar bomba je najverovatnije,ako ne ide preko 45 bar onda pumpa loše radi,kad je sve ok pritisak je izmedju 38 i 58 bara
- Piksi_156JTSss
- Garaža: Alfa Romeo 156 JTS Selespeed
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Selespeed problem
Kacio sam ja dijagnostiku,pritisak pada 44bar i odjednom skoci na 72-75 bara,pa ponovo spusta polako do 44 pa ponovo gore. I kad god ode gore pali se greska i pumpa radi
Pogledaj u retrovizor,da to nisam ja!
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Bomba, nista drugo.
Iz dugogodisnjeg mucenja sa selespeedom naucio sam da najcesce crkava pumpa, pa bomba, a onda kabal krene da zeza.
Kada skoci preko dozvoljene vrednosti pritisak, pali se greska - ne moze biti logicnije da je problem u onome sto treba da odrzava taj pritisak, a to je bomba.
Pumpa ili radi ili ne radi, kada prestane prvi put da radi, imas jos par dana fore dok ne crkne skroz.
Iz dugogodisnjeg mucenja sa selespeedom naucio sam da najcesce crkava pumpa, pa bomba, a onda kabal krene da zeza.
Kada skoci preko dozvoljene vrednosti pritisak, pali se greska - ne moze biti logicnije da je problem u onome sto treba da odrzava taj pritisak, a to je bomba.
Pumpa ili radi ili ne radi, kada prestane prvi put da radi, imas jos par dana fore dok ne crkne skroz.
- Piksi_156JTSss
- Garaža: Alfa Romeo 156 JTS Selespeed
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Selespeed problem
Bravo. To je pravi odgovor. Isto sam tako i ja razmislio,i zamenio bombu i auto radi perfektno... Hvala svima..
Pogledaj u retrovizor,da to nisam ja!
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
- Smartowi
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 selespeed
- Lokacija: Vlasotince
Post
Re: Selespeed problem
Čisto da malo oživim temu,neznam još koliko nas je ostalo sa selespeed menjačima,od marta nema nijednog posta
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Ima jos po neki dinosaurs … pozzz
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”