Start-stop system Giulietta
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
- ljubanve
- Garaža: Alfa Romeo MiTo
- Lokacija: Beograd
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ja imam S&S i meni je on tesko s****, i to s**** koje ne mozes trajno da iskljucis nego moras svaki put rucno. Negde sam citao da usteda koju on ostvari je u proseku 3%, sto je smesno s obzirom da ti dr** motor skracuje mu vek plus tebe je** na svakom semaforu kad treba da skrenes u levo i stanes na sred raskrsnice i ugasi ti se auto.
Dna sistem bi bio super kad bi mogao da pamti izbor koji namestis. Onda bi stvarno bio odlican. A ovako je...
Dna sistem bi bio super kad bi mogao da pamti izbor koji namestis. Onda bi stvarno bio odlican. A ovako je...
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ako sam dobro pratio, kolega Alfanatic je pomenuo da na novim verzijama Giuliette, S/S može
da se isključi po defaultu.
A za DNA je valjda normalno da se krene od NORMAL
u D prebaciš kad zatreba
da se isključi po defaultu.
A za DNA je valjda normalno da se krene od NORMAL
u D prebaciš kad zatreba
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- ljubanve
- Garaža: Alfa Romeo MiTo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Na mitu pamti položaj dna ako je normal ili all weather. Ne može da ostane u dynamic modu. S&S se uvek uključi. Valjda je to promenjeno kod ristajlinga...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Da, posle restyle-a uvek kreće iz moda u kom je ugašen.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Moja 2013-to , ostaje S&S uvek iskljucen , a za DNA ne mogu da se setim ... mada sam ga uvek gasio u normal modu ...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Kolege već rekoše, ali kako sam imao iskustva sa obe varijante da ponovim - prve verzije Julke (i MiTo) DNA uvek u N režimu nakon paljenja vozila. Takođe S/S sistem uvek aktivan nakon paljenja. Kod FL verzije, na moje veliko zadovoljstvo napravljene korekcije u oba slučaja. Kako se ostavi na vozilu pre gašenja, tako vozača dočeka nakon sledećeg paljenja. Očigledno su poslušali glas javnosti u ovom slučaju i napravili onako kako većini više odgovara.
@ freedom
Bogami se MiTo prilično vozio u D modu, često i odmah nakon paljenja
@ freedom
Bogami se MiTo prilično vozio u D modu, često i odmah nakon paljenja
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- ljubanve
- Garaža: Alfa Romeo MiTo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
@Alfanatic
Nisi ti koristio izgleda all weather na mitu
All weather kod mene ostaje izabran, a dynamic i s&s se vraćaju na default.
Nisi ti koristio izgleda all weather na mitu
All weather kod mene ostaje izabran, a dynamic i s&s se vraćaju na default.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
D = Default
Šteta što ne postoji mogućnost setovanja ogibljenja bez prebacivanja u drugi mod
Šteta što ne postoji mogućnost setovanja ogibljenja bez prebacivanja u drugi mod
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Start-stop system Giulietta
E to si u pravu. Krajnje neinteresantna i nekorišćena opcija u mom slučajuljubanve napisao:@Alfanatic
Nisi ti koristio izgleda all weather na mitu
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Neverovatno je kako smo postali nerazumni i razmaženi tokom vremena...
Nekad je auto imao volan, tri pedale i ručicu menjača i to ti je to - oćeš - nećeš - ako ti se ne sviđa idi busom...
Danas te Alfa časti DNA sistemom i jednom autu podari tri različita karaktera koje možeš da biraš pritiskom na dugme u zavisnosti od date situacije u kojoj si, ali nama je neviđeno smaranje da pomerimo dugme, to je jednostavno isuviše očekivati od nas, kakvav neprijatni i kompleksni splet intelektualnog i fizičkog napora...
Nekad je auto imao volan, tri pedale i ručicu menjača i to ti je to - oćeš - nećeš - ako ti se ne sviđa idi busom...
Danas te Alfa časti DNA sistemom i jednom autu podari tri različita karaktera koje možeš da biraš pritiskom na dugme u zavisnosti od date situacije u kojoj si, ali nama je neviđeno smaranje da pomerimo dugme, to je jednostavno isuviše očekivati od nas, kakvav neprijatni i kompleksni splet intelektualnog i fizičkog napora...
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
slažem se, isto i za ss. Meni je bilo smor prvih metar dana posle sam navikao čim startujem motor da ga isključim.DejanGT napisao:Neverovatno je kako smo postali nerazumni i razmaženi tokom vremena...
Nekad je auto imao volan, tri pedale i ručicu menjača i to ti je to - oćeš - nećeš - ako ti se ne sviđa idi busom...
Danas te Alfa časti DNA sistemom i jednom autu podari tri različita karaktera koje možeš da biraš pritiskom na dugme u zavisnosti od date situacije u kojoj si, ali nama je neviđeno smaranje da pomerimo dugme, to je jednostavno isuviše očekivati od nas, kakvav neprijatni i kompleksni splet intelektualnog i fizičkog napora...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ono kad pogledaš, čovek se na sve navikne...
Zamisli da ti se mobilni telefon vraća na fabrička podešavanja svakog jutra? Podešavanje istog takođe ne zahteva nikakav fizički, niti mentalni napor. I takav telefon, bio bi ogroman napredak u odnosu na fiksni od pre 30 godina, ili mobilni telefon od pre 10.
Isti princip može da se primeni na sedišta, retrovizore, klimu, muziku... Glupo je pokušati opravdati nešto što je jednostavno glupo napravljeno, a što je i sama fabrika prepoznala i ispravila u sledećim verzijama. User experience je prilično bina stvar, a "user" se olenjio, i to baš.
Zamisli da ti se mobilni telefon vraća na fabrička podešavanja svakog jutra? Podešavanje istog takođe ne zahteva nikakav fizički, niti mentalni napor. I takav telefon, bio bi ogroman napredak u odnosu na fiksni od pre 30 godina, ili mobilni telefon od pre 10.
Isti princip može da se primeni na sedišta, retrovizore, klimu, muziku... Glupo je pokušati opravdati nešto što je jednostavno glupo napravljeno, a što je i sama fabrika prepoznala i ispravila u sledećim verzijama. User experience je prilično bina stvar, a "user" se olenjio, i to baš.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Pa dobro jeste samo ima lošijih i manje lošiš ux-a. Jedan pokret prsta i task od sekund se svakako ne može porediti sa resetom telefona koji traje. Na kraju krajeva to isključivanje/uključivanje i ne bi bilo toliki problem da sistem radi perfektno a ne radi. Ne opravdavam samo konstatujem da kad je već tako uopšte nije toliko strašno...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Ali gde postaviti granicu? Koliko uloženog vremena ili koliko klikova? Ja sam lično ugasio SS i po automatizmu pomerim DNA dugme napred kad upalim auto, ali bih voleo da nije tako. Danas je sve personalizovano, od telefona, preko računara do automobila i stanova. Za očekivati je da kada podesiš nešto, što je u tvom vlasništvu, to tako i ostane podešeno. Najiskrenije, planirao sam da vdim da li je moguće kod pre-FL modela update-vati software, odnosno, samo taj deo koji se odnosi na DNA
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Pa to je uvek pitanje jer je teško pomiri obe strane npr. basic korisnika sa onim koji ima više iskustva i potreba. Meni DNA npr. nikako ne odgovara da ostane u D zbog grada gde ga najčešće vozim tj. previše je živahan u D. Više mi smeta limit kada mogu da prebacim sa N u D i voleo bih da može na bar 140. Ovako je smor na auto putu što moraš usporiti pa prebaciti mod.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Meni po gradu baš zbog te živahnosti odgovara D, dok na autoputu prebacim u N zbog mekšeg ogibljenja.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Mislim da analogija sa mobinim telefonom uopšte nije primerena.
Po meni je potpuno normalno da ti se auto uvek budi u Normal modu jer je to uobičajeni režim rada automobila, a D i A su specifični režimi koje koristiš u određenim uslovima. Isti je slučaj sa automatskim menjačem. On je uvek u neutral poziciji kad pališ auto, ne dočeka te u trećoj brzini ili u rikvercu.
Meni bi bilo gluplje da mi se auto pali u Dynamic modu jer su situacije u kojima ćeš da ga ožežeš čim ga upališ vrlo retke, ja zapravo ne mogu da zamislim ni jedan takav slučaj...
Bilo kako bilo, od toga praviti neku primedbu je po meni smešno, ali ja prvi prihvatam da nas ima raznih.
Kad smo već kod poređenja tehnologija... već 50 godina je u audio i video industriji bonton da kad nešto radiš u nekom studiju, dok radiš možeš da ispopreturaš sve uređaje i na svakom uređaju promeniš sve parametre i podešavanja kako želiš, ali kada završiš to što radiš i treba da izađeš iz studija, pravilo je da sve resetuješ i vratiš na nulu tj. na default, ili što bi Boban rekao na fabrička podešavanja. Mislim da je isti bonton i u medicini i u avio saobraćaju. Alfa negde prati tu filozofiju i meni je to ok. Uvek znaš kakav je auto u momentu kad ga upališ, pa ti onda podesi parametre koji ti tad trebaju.
Moja nesuglasica s vama oko DNA sistema je i u tome što vi doživljavate DNA kao nešto što podesiš i to tako treba da stoji, a ja menjam režim vožnje i po nekoliko puta u toku samo jedne vožnje. Kad sam na auto putu ili na nekom regionalnom putu koji omogućava dinamičnu vožnju i preticanja ja auto prebacim u D, ali kad naiđem na naseljeno mesto kroz koje ću da milim sledećih 10-15 min ja vratim auto u N. U gradu i gužvi sam najčešće u N, ali kad baš žurim pređem u D. Zimi isto tako skačem iz N u A i nazad u zavisnosti da li sam u očišćenim ili zaleđenim ulicama pod snegom... mislim, što ne koristiti mogućnosti koje ti to pruža kad su već tu... Ja sam verovatno debil, ali ja menjam parametre i na telefonu više puta dnevno u zavisnosti od situacije... ima trenutaka kada je kretenski da zvono na mom telefonu uznemrava okolinu ili da mene telefon uznemirava glupim emailima i sl.
Po meni je potpuno normalno da ti se auto uvek budi u Normal modu jer je to uobičajeni režim rada automobila, a D i A su specifični režimi koje koristiš u određenim uslovima. Isti je slučaj sa automatskim menjačem. On je uvek u neutral poziciji kad pališ auto, ne dočeka te u trećoj brzini ili u rikvercu.
Meni bi bilo gluplje da mi se auto pali u Dynamic modu jer su situacije u kojima ćeš da ga ožežeš čim ga upališ vrlo retke, ja zapravo ne mogu da zamislim ni jedan takav slučaj...
Bilo kako bilo, od toga praviti neku primedbu je po meni smešno, ali ja prvi prihvatam da nas ima raznih.
Kad smo već kod poređenja tehnologija... već 50 godina je u audio i video industriji bonton da kad nešto radiš u nekom studiju, dok radiš možeš da ispopreturaš sve uređaje i na svakom uređaju promeniš sve parametre i podešavanja kako želiš, ali kada završiš to što radiš i treba da izađeš iz studija, pravilo je da sve resetuješ i vratiš na nulu tj. na default, ili što bi Boban rekao na fabrička podešavanja. Mislim da je isti bonton i u medicini i u avio saobraćaju. Alfa negde prati tu filozofiju i meni je to ok. Uvek znaš kakav je auto u momentu kad ga upališ, pa ti onda podesi parametre koji ti tad trebaju.
Moja nesuglasica s vama oko DNA sistema je i u tome što vi doživljavate DNA kao nešto što podesiš i to tako treba da stoji, a ja menjam režim vožnje i po nekoliko puta u toku samo jedne vožnje. Kad sam na auto putu ili na nekom regionalnom putu koji omogućava dinamičnu vožnju i preticanja ja auto prebacim u D, ali kad naiđem na naseljeno mesto kroz koje ću da milim sledećih 10-15 min ja vratim auto u N. U gradu i gužvi sam najčešće u N, ali kad baš žurim pređem u D. Zimi isto tako skačem iz N u A i nazad u zavisnosti da li sam u očišćenim ili zaleđenim ulicama pod snegom... mislim, što ne koristiti mogućnosti koje ti to pruža kad su već tu... Ja sam verovatno debil, ali ja menjam parametre i na telefonu više puta dnevno u zavisnosti od situacije... ima trenutaka kada je kretenski da zvono na mom telefonu uznemrava okolinu ili da mene telefon uznemirava glupim emailima i sl.
- ljubanve
- Garaža: Alfa Romeo MiTo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Eh, automobili i digitalno...
Sve ono što smo prošli sa mobilnim telefonima nas čeka i sa kolima. Ne znam da li se sećate prvih smartphone-ova i koliko je tu bilo promašaja, nedostataka...
Auto industrija možda i namerno neće da uči na tuđim greškama. To se najbolje vidi na infotainment sistemima koji treba da se menjaju češće nego mobilni, a ne mogu. Tako da ja sada vozim auto iz 2012. i imam Samsung galaxy s3.
Sve ono što smo prošli sa mobilnim telefonima nas čeka i sa kolima. Ne znam da li se sećate prvih smartphone-ova i koliko je tu bilo promašaja, nedostataka...
Auto industrija možda i namerno neće da uči na tuđim greškama. To se najbolje vidi na infotainment sistemima koji treba da se menjaju češće nego mobilni, a ne mogu. Tako da ja sada vozim auto iz 2012. i imam Samsung galaxy s3.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Start-stop system Giulietta
@DejanGT:
Uh...analogija sa mobilnim telefonima nije na mestu, a sa muzičkim studiom jeste?
Ja govorim o nečemu što je vlasništvo, dok ti govoriš o privremenom korišćenju ili u najboljem slučaju deljenom vlasništvu. U obe situacije i treba da bude kako si opisao, bilo bi ne samo nepristojno, već i nelogično da je drugačije.
Vidim da svi vozimo različito i to tako treba da bude, a fabrika treba da isprati tu različitost, omogućavanjem da svako podesi auto onako kako želi. Nije ni malo teško ostaviti mogućnost izbora da li će se auto resetovati svaki put prilikom gašenja, ili će upamtiti podešavanja, kao i mogućnost izbora koja podešavanja da upamti, a koja da resetuje. Nema opravdanja da bude drugačije.
Uh...analogija sa mobilnim telefonima nije na mestu, a sa muzičkim studiom jeste?
Ja govorim o nečemu što je vlasništvo, dok ti govoriš o privremenom korišćenju ili u najboljem slučaju deljenom vlasništvu. U obe situacije i treba da bude kako si opisao, bilo bi ne samo nepristojno, već i nelogično da je drugačije.
Vidim da svi vozimo različito i to tako treba da bude, a fabrika treba da isprati tu različitost, omogućavanjem da svako podesi auto onako kako želi. Nije ni malo teško ostaviti mogućnost izbora da li će se auto resetovati svaki put prilikom gašenja, ili će upamtiti podešavanja, kao i mogućnost izbora koja podešavanja da upamti, a koja da resetuje. Nema opravdanja da bude drugačije.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Start-stop system Giulietta
Bobane, ja se u svemu slažem s tobom, osim u jednoj stvari - a to je da ti doživljavaš DNA kao neki parametar koji podesiš i zaboraviš, a ja kao jednu od aktivnih komandi koju u vožnji stalno koristim.
Nije pitanje vlasništva dali pališ brisače, već je pitanje dali pada kiša ili ne i u zavisnosti od toga reaguješ. Kad god stigneš tamo gde si pošao ti parkiraš auto i ugasiš brisače i zatvoriš prozore.
Meni je skroz u redu da se i DNA isto ponaša, jer on upravo i jeste kao brisači ili prozori. Verovatno je nekom ok da mu prozori ostanu otvoreni kad parkira auto i da ga sutradan dočekaju otvoreni kad upali auto, ali meni je skroz ok da auto sam zatvori prozore i ugasi brisače (pređe u default N režim). Ja ću sutradan ponovo otvoriti prozor ili upaliti brisače i ne bi mi u životu palo na pamet da vam se na forumu žalim zbog toga O tome ja pričam sve vreme...
Nije DNA deo nikakve personalizacie auta, on nije čak ni parametar auta, već parametar vožnje odnosno uslova na putu, pa samim tim meni i nije nikakvo dostignuće da me ujutru dočeka ono što sam uveče podesio, jer ću ja svakako kad upalim auto ispočetka razmisliti koji režim želim i podesiti ga. Kao što ću i da ponovo upalim brisače ako i dalje pada kiša
Nije pitanje vlasništva dali pališ brisače, već je pitanje dali pada kiša ili ne i u zavisnosti od toga reaguješ. Kad god stigneš tamo gde si pošao ti parkiraš auto i ugasiš brisače i zatvoriš prozore.
Meni je skroz u redu da se i DNA isto ponaša, jer on upravo i jeste kao brisači ili prozori. Verovatno je nekom ok da mu prozori ostanu otvoreni kad parkira auto i da ga sutradan dočekaju otvoreni kad upali auto, ali meni je skroz ok da auto sam zatvori prozore i ugasi brisače (pređe u default N režim). Ja ću sutradan ponovo otvoriti prozor ili upaliti brisače i ne bi mi u životu palo na pamet da vam se na forumu žalim zbog toga O tome ja pričam sve vreme...
Nije DNA deo nikakve personalizacie auta, on nije čak ni parametar auta, već parametar vožnje odnosno uslova na putu, pa samim tim meni i nije nikakvo dostignuće da me ujutru dočeka ono što sam uveče podesio, jer ću ja svakako kad upalim auto ispočetka razmisliti koji režim želim i podesiti ga. Kao što ću i da ponovo upalim brisače ako i dalje pada kiša