Cao,alfisti moji! Imam jednu prelepu i neznu 156-cu , vec 2 godine,1.9 jtd rest. i pre 5-6 dana mi se pojavio problem sa ventilatorom hladnjaka! Uopste nece da ga ukljuc tj.kad podigne temperaturui! Ja ga prespojim na akumulator on radi,skinem onaj dzek sa termostata i on upali prvu pa drugu brzinu,kad upalim klimu on radi. Svi osiguraci dobri,relej takodje. Reostat dobar. Da napomenem da je termostat dobar. Ima li neko ideju sta bi moglo da bude?
Jedan majstor kaze da je mozda ampula u termostatu,drugi da je crklo nesto u kompu ali da on moze nesto da 'nabudzi',treci kaze da je komp upitanju ali nije siguran da moze da popravi.
Ima li neko sa slicnim problemom?
Problem sa ventilatorom hladnjaka
- Ceda Velja
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Azanja
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Problem sa ventilatorom hladnjaka
Senzor temperature verovatno ne valja, koji se nalazi na termostatu, sa kojeg si skidao taj dzek. Proveri prvo temperaturu preko dijagnostike posto skala na 156 laze
- Ceda Velja
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Azanja
Post
Re: Problem sa ventilatorom hladnjaka
Hvala na savetu. Danas je majstor prikacio i utvrdio da je temperatura tacna,tj. poklapa se sa skalom. Zamenili smo senzor temperature i proradio je ali sad se pojavio drugi problem ventilator pali na 100,105 stepeni i to prvu brzinu. Zamenili smo i termoprekidac i isto se desava. Majtor misli da je crklo nesto u kompu i da to mora da se sredi. Neko ideju sta bi moglo da bude?
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Problem sa ventilatorom hladnjaka
Ako je paljenje ventilatora regulirano termoprekidačem (nalazi se na hladnjaku vode) onda kompjuter od auta nije kriv što se kasno pali ventilator. Može i biti do termoprekidača koji ne reagira dobro, odnosno kasni (iako je nov možda je neprecizan) za par stupnjeva. Nisi napisao kako ste provjerili da se stvarno pali prva brzina ventilatora (a ne druga) na temperaturi 100-105 C. Na toj temperaturi bi se trebao upaliti ventilator na drugoj brzini. Jesi provjerio otpornik prve brzine ventilatora ? Inače koristim Multiecuscan dijagnostiku za provjeravanje temperature i paljenja ventilatora prve i druge brzine.
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”