Yugo 1.1 EFI
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nemo' samo vise da ga teras po sumama u sitne sate
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
To mogu da obecam, ali da necu da lovim macke kamikaze ne mogu
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Od macki i kucica kamikaza jos niko nije uspeo da pobegne
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Mene si naso
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Napokon na grubo gotova maska, napravljen usis za CAI i ugradjeni osiguraci haube, sad idemo polako na branik kad se nadje vremena:
Fabricki leptir VS usis:
Fabricki leptir VS usis:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Dok prednji branik ceka red, resio sam da uradim neke sitnice usput, napravljena nova alu. caura za sajlu kvacila (cak 10g laksa ), kupio sam nove zadnje pojaseve posto su kopce na starim tesko zabravile ponekad, a pojasevi ce biti bitni kad se prosire rubovi i budem dozvolio ljudima da se voze na zadnjem sedistu I modifikovano kacenje plasticnih pragova, posto me iritiralo fabricko resenje na plasticne tiple. Ovako ce se pragovi skidati za par sekundi odvrtanjem prohromskih srafova, bez mucenja i kupovine novih tipli.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
A nemoj tako, tu su negde
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nastavljeni radovi. Prvo na spisku je bio problematicni sper, pa je menjac ponovo skinut, rastavljen, modifikovan sper drugim oprugama, preradjena feroda i dodatnim kanalima za odvodjenje ulja:
Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje:
Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma:
Onda je vareno svasta nesto na braniku:
Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca:
Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din:
Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna:
Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema:
Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da usisa ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija.
Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje:
Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma:
Onda je vareno svasta nesto na braniku:
Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca:
Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din:
Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna:
Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema:
Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da usisa ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jednog dana kad budem krenuo da čačkam oko n/a motora, ovde ću da nađem prilično toga korisnog
Još jedared, bravo!
Još jedared, bravo!
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nadam se da ce biti NA sa svecicama
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Hahahah, definitivno će početi kao N/A sa svećicama...možda i ne završi kao N/A, ali svećice ostaju
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ovo je odlicno. Ova dodatna pumpa ulja.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa nije ni za mog sigurno da ce ostati NA, ali na jos neko vreme hoce sigurno
Pa videcemo da li valja kad je napravim
Pa videcemo da li valja kad je napravim
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Sviđa mi se branik, but sada se gornji deo branika neuklapa sa donjim, mislim na onu ispupčinu između svetala možda i to malo da iseckaš da ima oštrije linije mislim da bi lepše stajalo
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa ne bih puno dirao jer se i ovako oduzilo, nije mi cilj bas previse da modifikujem sto ne moram
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
E sad si me nasmejao, da ne preterujem ali sigurno si već 50% auta već modifikovao a nisi morao.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
A ne, modifikujem samo ono sto mora Mada mislio na to da ne bih prepravljao previse branik, dovoljno je vanstandardan da ljudi primete da nije fabricki, dovoljno je ricerski za one koje bi da pljuju i dovoljno je funkcionalan za ono sto sam ja zamislio Plus da koliko toliko da bude blizi fabricki na spojevima i to da u slucaju zamene, ustedim sebi vreme na izradi
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo sa radovima za kraj ove godine. Namontirane maglenke:
Zamenjen polomljen (nije moja krivica ) amortizer gepeka i zamenjen ostecen konektor na MAP-u koji je pravio problema sa radom motora:
Napokon posle 10 godina, auto ima kuku za slepanje, mada bi zadnja bila puno korisnija, ali bice i to uskoro:
Posto sam polomio moj adapter cepa za ulivanje ulja, napravljen nov, duplo jaci na mestu pucanja:
Napravljeno par nosaca i suspleh:
I par zimskih slika od pre koju nedelju:
Zamenjen polomljen (nije moja krivica ) amortizer gepeka i zamenjen ostecen konektor na MAP-u koji je pravio problema sa radom motora:
Napokon posle 10 godina, auto ima kuku za slepanje, mada bi zadnja bila puno korisnija, ali bice i to uskoro:
Posto sam polomio moj adapter cepa za ulivanje ulja, napravljen nov, duplo jaci na mestu pucanja:
Napravljeno par nosaca i suspleh:
I par zimskih slika od pre koju nedelju:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
K’o na Range Roveru Mk I
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”