Dupla celjust
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Dupla celjust
Kakve modifikacije su potrebne za ovaj poduhvat? Naleteo sam na netu, na juniorki je covek spakovao duple celjusti na prednjim, jedna naspram druge.
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Dupla celjust
e jbg. daj slike da vidimo kako to izgleda.
što bi petljao sa tim uopšte? prvo, ti treba da imaš 284mm diskove i to bi trebalo da koči zadovoljavajuće. drugo, imaš gotove varijante sa razniih fiat ili alfa modela. npr od fiat kupea turbo su diskovi 305mm, nađeš neka klešta od 166 i spakuješ uz malo truda.
što bi petljao sa tim uopšte? prvo, ti treba da imaš 284mm diskove i to bi trebalo da koči zadovoljavajuće. drugo, imaš gotove varijante sa razniih fiat ili alfa modela. npr od fiat kupea turbo su diskovi 305mm, nađeš neka klešta od 166 i spakuješ uz malo truda.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
cisto bacanje para i gubljenje vremena, ni mnoge ozbiljne trkalice nemaju dupla klesta pa sto bi ti na seriji???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
na ovo misli....
nekad su experimetisali sa tim ali se u vecini slucajeva nije pokazalo kao dobro resenje pa se preslo na dvoklipna, cetvoroklipna i sestoklipna klesta.
kad se islo na dupla klesta islo se na opciju dva manja od standardnih ili jedna veca i jedna manja klesta ali neki od problema pored povecane neogibljene mase su npr. da za dupla kesta treba daleko ozbiljniji i kvalitetniji disk koji ce da istrpi vece temperature sto od kocenja sto zbog hladjenja jer moras da racunas na slabije hladenje diskova posto dupla klesta zauzimaju vecu povrsinu diska nego kad su jedna samo.
u danasnje vreme se dupla klesta obicno srecu kod drift automobila na zadnjoj osovini ili kod nekih serijskih automobila takodje na zadnjoj osovini ali ta druga, obicno mala ili manja klesta sluze kao rucna kocnica zbog bolje efikasnosti, a ova druga regularno odradjuju posao nozne kocnice.
nekad su experimetisali sa tim ali se u vecini slucajeva nije pokazalo kao dobro resenje pa se preslo na dvoklipna, cetvoroklipna i sestoklipna klesta.
kad se islo na dupla klesta islo se na opciju dva manja od standardnih ili jedna veca i jedna manja klesta ali neki od problema pored povecane neogibljene mase su npr. da za dupla kesta treba daleko ozbiljniji i kvalitetniji disk koji ce da istrpi vece temperature sto od kocenja sto zbog hladjenja jer moras da racunas na slabije hladenje diskova posto dupla klesta zauzimaju vecu povrsinu diska nego kad su jedna samo.
u danasnje vreme se dupla klesta obicno srecu kod drift automobila na zadnjoj osovini ili kod nekih serijskih automobila takodje na zadnjoj osovini ali ta druga, obicno mala ili manja klesta sluze kao rucna kocnica zbog bolje efikasnosti, a ova druga regularno odradjuju posao nozne kocnice.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Dupla celjust
Dr.Mr. Omp
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
tako je, nije to nista cudno kod modernih automobilia, lakse i efikasnije funkcionise rucna kocnica, jedino sto je ovde malo iznenadjujuce su plivajuci diskovi i to na zadnjoj osovini, vrv ce to biti opcija ili std oprema za qv verziju mada realno ne vidim potrebu za tim na serijskom autu, cak ni za stazu mnogi trkacki automobili to nemaju ili imaju samo napred
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Re: Dupla celjust
OMP je enciklopedija, upravo sam na sve to mislio. Znaci, u principu, dupla se postavlja samo zbog rucne kocnice, kako bi ona funkcionisala mnogo bolje. Imam 284mm, koci dobro, ali sto nebi moglo to jos bolje . Sad ce neko reci, " jel radi? Ako radi ne diraj nista samo teraj, i nema ali ". "no" opet
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
naravno da moze bolje ali sledeca opcija je valjda paket od 166ice a ne dupla klesta
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Dupla celjust
Pa ca pakovanje sa 166 mu treba minum 16 inca felna, mozda je mislio da ostane na 15-icama.
elem ogi moj savet, malo skupi kinu i pazari nesto ozbilnije od diskova i plocica napred, mislim da ti je za tu sasiju i motor to vise nego dovoljno
elem ogi moj savet, malo skupi kinu i pazari nesto ozbilnije od diskova i plocica napred, mislim da ti je za tu sasiju i motor to vise nego dovoljno
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
pa jbg ako oces bolje kocnice moras biti spreman na razne izazove, pre svega finansijske generalno 155ica nije bas nesto po pitanju kocnica ali bolje plocice i event teflonska creva zavrsavaju posao, sto se diskova tice 284 su puna kapa za taj auto i sakodnevnu primenu, sta da kazu oni sa 257 diskovima kakvi su bili kod mene
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Dupla celjust
Pa on vec ima 284, i dobri diskovi i plocice i kao sto ti rece teflonska creva, i mislim da je puna kapa
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Dupla celjust
Kod mene na 164rci su 251 mm i koce bas dobro. Dobre plocice, nova crijeva i cepaj . Meni u steku stoje jos uvjek 281mm kompletne kocnice ....cim bude ljepse vrijeme stavljam ih...
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
zar nije na 164 257mm isto kao na 155?? 251 bi trebalo da su zadnji i oni su veci nego na 155 (240mm) ali napred bi moralo da bude isto
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Dupla celjust
ogi ima 155 wide superku sa 8v ubaccenim motorom.
tako da, što kažeedin, obre komponente (diskovi pliočice screva) i to je ok za svakodnevnu vožnju.
257mm za 155 je malo za oštru vožnju.
tako da, što kažeedin, obre komponente (diskovi pliočice screva) i to je ok za svakodnevnu vožnju.
257mm za 155 je malo za oštru vožnju.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
gledam ovu tabelu i ne vidim 164 sa 251 diskovima
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm
ja sam vozio moju 155 itekako ostro i na stazi i ovako po saobracaju i std kocnice su vrsile posao ok jedina mana je sto je sam servo slab pa trazi jaci pritisak pedale ali zato na 155 se mnogo bolje i lakse dozira kocnica nego na 156 koja daleko bolje koci ali sam kod 155ice imao mnogo lepsi osecaj na pedali i nozi posebno kod nekih kocenja gde treba duze dozirati, na osnovu toga cenim da vise od 284mm diskova i nekih kvalitetnih plocica, event i tefl. creva nema potrebe dalje ulagati u 155 cak ni za stazu
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm
ja sam vozio moju 155 itekako ostro i na stazi i ovako po saobracaju i std kocnice su vrsile posao ok jedina mana je sto je sam servo slab pa trazi jaci pritisak pedale ali zato na 155 se mnogo bolje i lakse dozira kocnica nego na 156 koja daleko bolje koci ali sam kod 155ice imao mnogo lepsi osecaj na pedali i nozi posebno kod nekih kocenja gde treba duze dozirati, na osnovu toga cenim da vise od 284mm diskova i nekih kvalitetnih plocica, event i tefl. creva nema potrebe dalje ulagati u 155 cak ni za stazu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Dupla celjust
OMP je kao i uvek,dobro potkovan tehničkim znanjem i velika pomoć svim članovima
A Man's Got to Know His Limitations...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Dupla celjust
izvinjavam se drugari, prevideo sam da OMP priča za ognjenovi 164.
OMP ja na mojo 155 nemam abs i voleo bih da je servo jači. ovako mora da se stisne poprilično pa je granica između max kočenja i klizanja tanka. može da se cepa ali ume da bude malo zamorno.
OMP ja na mojo 155 nemam abs i voleo bih da je servo jači. ovako mora da se stisne poprilično pa je granica između max kočenja i klizanja tanka. može da se cepa ali ume da bude malo zamorno.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
@G0XY
ono sto znam delim a sto ne znam cutim i ucim ja sam bio i ostao pri oldschool i racing tematici ono sto ti pricas o turbinama, prepakivanju istih i sl. stvarima su za mene spanska sela, ali trudim se i tu da povatam sta,gde i kako
@radojica
nisam ni ja imao abs na 155 ali mi se nije desilo nikad neko ozbiljnije blokiranje, uspevao sam da se izdoziram, bude tu kratkih blokiranja tu i tamo ali daleko od neceg ozbiljnog a servo jeste slab to sam vec pomenuo a i koliko se secam vecina 155icara se zalila na to
ono sto znam delim a sto ne znam cutim i ucim ja sam bio i ostao pri oldschool i racing tematici ono sto ti pricas o turbinama, prepakivanju istih i sl. stvarima su za mene spanska sela, ali trudim se i tu da povatam sta,gde i kako
@radojica
nisam ni ja imao abs na 155 ali mi se nije desilo nikad neko ozbiljnije blokiranje, uspevao sam da se izdoziram, bude tu kratkih blokiranja tu i tamo ali daleko od neceg ozbiljnog a servo jeste slab to sam vec pomenuo a i koliko se secam vecina 155icara se zalila na to
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Ogi
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb - Lokacija: Beograd-Sremcica
Post
Re: Dupla celjust
Bitne su mi 16"ice ali ne toliko, jer pre svega sredjujem mehaniku i to gledam da bude valjano. Diskovi ove velicine koce oslicno, ni u kednom trenutku se nisam osetio nesigurno ili da necu uspeti da zakocim. Samo sam hteo da vidim sta bi mogao da uradim da to poboljsam, dodatna sigurnost nije na odmet. Pozadi imam nesto manje diskove, moguce da su ti 254. Teflosnka cu dekidekiju fa marnem
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
pozadi su ti 240mm i to je za sve 155ice isto, kupi neke dobre kocione plocice, npr. ferodo ds performans ili pagid S i bice dovoljno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Dupla celjust
Teflon creva nemoras da marises
Idi u Boban Sajle, na Dusanovcu i neka ti naprave. Msm da je oko 10e po crevu
Idi u Boban Sajle, na Dusanovcu i neka ti naprave. Msm da je oko 10e po crevu
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Dupla celjust
Gledam i ja i ne vidim , samo pise za zadnje 251mm. Po tabeli su prednji 257mm a zadnji 251mm, nesto mi nije logicno da su skoro isti diskovi i pozadi....OMP napisao:gledam ovu tabelu i ne vidim 164 sa 251 diskovima
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Dupla celjust
bice da si ti nesto pogresio jer ocigledno nema 164ke sa 251 napred pogledao sam jos neke tabele, a to sto su slicne dimenzije pozadi i napred nema veze, napred su ventilirajuci a pozadi puni
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji