egr & dpf 2.0 jtdm
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Ma 5 godine je stara, 3 u Italiji vozena, 2 u Srbiji....Sad sam bio do Leskovca, i na pumpi u Leskovcu da operem kola znam lika koji radi tamo, kaze kad sam otisao ostao trag nafte kaze lokva ostala ispod auta....Posto oni moraju to sve da brisu kaze ostala lokva....Ne znam gde bi to moglo da curi tako....I danas sam krenuo za Beograd na istoj pumpi svratim da sipam, nakon sto sam sipao pomerim kola malo napred i vidim lokvu tacno ispod motora...
A nakon 2 sata na autoputu video sam da u Leskovcu mnogo bolje vuce, ocigledno sam zapusio dpf za ovih 2 meseca iskljucivo gradske voznje po BG-u
A nakon 2 sata na autoputu video sam da u Leskovcu mnogo bolje vuce, ocigledno sam zapusio dpf za ovih 2 meseca iskljucivo gradske voznje po BG-u
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
pa moze na crevu za dovod goriva na pumpu nista cudno, desava se da popusti selna ili crevo napukne... teza opcija je da je kuciste pumpe napuklo ali to ne vjerujem da je slucaj...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Ako curi nafta ispod motornog prostora,CR pumpa ti je na samrti...
A Man's Got to Know His Limitations...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
ne mora da znaci, mom caletu je na TS-u curilo isto tako, raspalo se bilo dovodno crevo na 10cm od motora...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Nasao sam gde curi
1> http://prntscr.com/9abrhy
2> http://prntscr.com/9abra7
Ja se ne razumem ali mislim da je filter goriva, jer odatle idu creva koja idu na vrh motora a tu su dizne valjda, pri paljenju je nivo ulja max, a ulje menjaca je u menjacu, tako da mi je ovo jedino logicno....A i da kaplje jace kada auto radi, kada ga ugasim kaplje dosta slabije, znaci kada se gorivo krece probija negde i kaplje brzo, kada se ugasi auto kapljucka
1> http://prntscr.com/9abrhy
2> http://prntscr.com/9abra7
Ja se ne razumem ali mislim da je filter goriva, jer odatle idu creva koja idu na vrh motora a tu su dizne valjda, pri paljenju je nivo ulja max, a ulje menjaca je u menjacu, tako da mi je ovo jedino logicno....A i da kaplje jace kada auto radi, kada ga ugasim kaplje dosta slabije, znaci kada se gorivo krece probija negde i kaplje brzo, kada se ugasi auto kapljucka
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Tu je filter,jel bas sa njega curi,jel vlazan sa donje strane?
Nije mi jasno,kako tek tako moze da pocne da curi sa tako nove instalacije...da nije to povezano sa udarcem od koga je pukla i usisna grana
Nije mi jasno,kako tek tako moze da pocne da curi sa tako nove instalacije...da nije to povezano sa udarcem od koga je pukla i usisna grana
A Man's Got to Know His Limitations...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Curi sa donje strane filtera koliko sam skontao, gledao sam oko filtera sve je cisto, jedino ako gore sa zadnje strane prema plastici curi pa da ne mogu da pridjem, ali curi sa donje strane filtera...mozda crevo neko ne znam
EDIT: http://prntscr.com/9adu1f
Gore sam istu sliku 2x ubacio, na ovoj je blize slikan filter i vidi se nafta na susplehu
EDIT: http://prntscr.com/9adu1f
Gore sam istu sliku 2x ubacio, na ovoj je blize slikan filter i vidi se nafta na susplehu
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
skini filter to ne bi trebalo biti tesko, pa pregledaj i njega i te instalacije da vidis odakle curi... crevo/selna. priljucak na filter - moze biti da je ta "lulica" na koju se nabija crevo napukla ako je plasticna i sl...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Filter za gorivo uvijek najkvalitetniji, Em što se smanjuje šansa za dodatne probleme na sistemu ubrizgavanja goriva, em što bi zbog kvaliteta goriva u našem podnevlju dobar filter trebao da bude obavezan. Milo mi je što si riješio problem sa curenjem, nego javljaj šta si odlučio za DPF.
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Digao me pauk onaj dan, pare koje sam spremao za mali servis a potom egr i dpf su otisle, tako da cu sad uradili samo mali servis i gumicu na uljnoj pumpi zbog greske pri paljenju, a egr i dpf krajem meseca ili u januaru...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Ovo i ja uvek pričam. + filter ulja, na njemu se nikad ne štedi.b0jan napisao:Filter za gorivo uvijek najkvalitetniji, Em što se smanjuje šansa za dodatne probleme na sistemu ubrizgavanja goriva, em što bi zbog kvaliteta goriva u našem podnevlju dobar filter trebao da bude obavezan. Milo mi je što si riješio problem sa curenjem, nego javljaj šta si odlučio za DPF.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Ljudi, jel vadio ko dpf skroz i stavljao cijev na 2.0? Interesuje me kakav je zvuk poslije toga... Prva stvar je sto ako se auto cuje imam sanse da me murija posalje na vanredni tehnicki, a kao drugo stvarno ne bih da mi se auto cuje kao golf jer to hoce stvarno da smara na duzim relacijama... Na 147ici sam vadio sace iz kat-a skroz i imao je malo dublji ton... Treba li staviti neki lonac ili nesto umjesto dpf-a ako se izvadi?
Assumption is the mother of all fuckups
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Na 2.0 ne moras stavljati cev.Gotovo da nema u promeni zvuka sem blagog ali bas blagog fijuknja. To se moze resiti ako izolujes kuciste dpf ili ako ostavis katalizator koji je sastavni deo kucista. Ako to uradis, tj ostavis katalizator ostace ti kuciste i na vizuelnom pregledu nema sanse da se provali.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Moram jer pitaj boga sta ce da izmisle od zakona ovdje.. Ovako cu imati dpf za tehnicki, stavim ga, odradim, i onda opet cijev.. Ako izvadim samo filter ili ga izbusim unistio sam ga trajno i onda, ne daj boze, moram novi da kupujem
Assumption is the mother of all fuckups
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Auto prolazi tehnički i bez DPF-a, što se izduvnih gasova tiče. Iako tvoj plan da po potrebi skidaš i stavljaš DPF, generalno ima smisla, problem je toksično i kancerogeno đubreo koje se nalazi u DPF-u, a koje će da leti svuda prilikom on/off operacije. Moj savet je da se otarasiš toga i ostaviš samo privid prisustva istog za tehničara na tehničkom
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Prolazi sada, znam, al ako sam nesto naucio za ovo vremena sto zivim ovdje to je da ne smije covjek ni na sta da racuna. Ja bih volio da moze tako i tako bih odmah uradio, ali tako rizikujem soma evra ili koliko je vec nov dpf...
Assumption is the mother of all fuckups
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
U pravu si, ovako rizikuješ samo zdravlje
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Menja se zvuk sa izvadjenim saćem dpf-a, nije nesto bucniji, par DB, ali ima promene, i ne smara na duzim relacijama, niti proizvodi vibracije i slicno
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Nikola, ti si vadio samo sace filtera a be i komplet sve?
Assumption is the mother of all fuckups
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Otvoren je DPF i izvadjeno sace, i dpf je zavaren i vracen na auto, znaci samo sace, katalizator je ostao
- Markos90
- Garaža: Renault Megane
- Lokacija: Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Društvo, jel može da mi pošalje neko br. Gumetine da poskidam i ja te gluposti?! Jel to Nova speed ako sam dobro razumeo ili ne?! Hvala
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: egr & dpf 2.0 jtdm
Da, ja sam radio kod NovaSpeed-a, samo sto su kad su mi radili to ujebali mapu (da se tako izrazim) nijedna greska se nije ocitavala na bordu, bukvalno sve mozes da raskacis i nista ti nece pokazati na bordu...Za koji auto ti treba?
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”