ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ma ne skidaj glavu,na licu mesta to uradis a za opiljke postoji usisivac i magnet.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Pumpe za gorivo na 75. Problem.
Problem je sledeći : ispod 1/4 rezervoara, svako skretanje u levo auto trokira dok se auto ne ispravi. ako padne još malo ispod, onda i kad skrećem u desno zatrokira kao da nemam goriva.mada malo manje nego u levo. Retko se dešava da padne ispod pola rezervoara, jer čim padne dopunim do vrha ali desi se da ne stignem da sipam. Takođe , kad je ispod 1/2 rezervoara, duže vergla pri paljenju, ako je preko pola, dva okretaja i pali.
Od prvog dana se čuje pumpa za gorivo kako zuji, mislio sam da će sipanjem goriva da nestane. To se i dešava ali otprilike ispod 1/2 rezervoara opet počinje da zuji.
Moje pitanje je sledeće. Pošto je Gruja pominjao dve pumpe, reče da ta u rezervoaru jako teško crkava. Jel' moguće da je samo problem u pumpi van rezervoara?
Problem je sledeći : ispod 1/4 rezervoara, svako skretanje u levo auto trokira dok se auto ne ispravi. ako padne još malo ispod, onda i kad skrećem u desno zatrokira kao da nemam goriva.mada malo manje nego u levo. Retko se dešava da padne ispod pola rezervoara, jer čim padne dopunim do vrha ali desi se da ne stignem da sipam. Takođe , kad je ispod 1/2 rezervoara, duže vergla pri paljenju, ako je preko pola, dva okretaja i pali.
Od prvog dana se čuje pumpa za gorivo kako zuji, mislio sam da će sipanjem goriva da nestane. To se i dešava ali otprilike ispod 1/2 rezervoara opet počinje da zuji.
Moje pitanje je sledeće. Pošto je Gruja pominjao dve pumpe, reče da ta u rezervoaru jako teško crkava. Jel' moguće da je samo problem u pumpi van rezervoara?
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ne mogu da tvrdim, ali pratim logiku - kakve veze ima eksterna pumpa (zujanje od nje potice) sa kolicinom goriva u rezervoaru?
Ono na sta meni lici je da su pregrade u rezervoaru, koje sluze da se ovo ne bi desavalo, ili sam usis u problemu. Sto se tice same pumpe u rezervoaru, mislim da ona ne postoji kod svih IE modela, ali ako je ima, moze biti problem i u njoj.
Najbolje zvrcni Aleta, i on ce ti dati naj pouzdanije objasnjenje.
Ono na sta meni lici je da su pregrade u rezervoaru, koje sluze da se ovo ne bi desavalo, ili sam usis u problemu. Sto se tice same pumpe u rezervoaru, mislim da ona ne postoji kod svih IE modela, ali ako je ima, moze biti problem i u njoj.
Najbolje zvrcni Aleta, i on ce ti dati naj pouzdanije objasnjenje.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Imao sam isti problem na TS-u, a moj nije imao 2 pumpe kao grujin, samo 1 ispod kola.
Meni oko trecine rezervoara dakle ~10 lit pocinjao da gubi snagu u krivinama kad ostrije vozis pri naglim promenama pravca. A pumpa se nije cula.
Moze da se desi da ti pumpa vuce vazduh, da ti je neko crevce trulo ili dihtng pumpe same, ili da i je neispravan odvod vaduha iz rezervoara tj. da ne drzi dovoljan pritisak u rezervoaru... meni na turbu oce cep da odleti kad je toplo i imam malo goriva, sto sam procitao da je na amerikama normalno i da treba da ima pritisak, cak sam i zamenio ventil novim i isto radi, ts mi nije imao taj ventil, neko ga je skinuo pa moze i tu biti problem. nadpritisak u rezervoaru je isto dobar kao i druga pumpa
Meni oko trecine rezervoara dakle ~10 lit pocinjao da gubi snagu u krivinama kad ostrije vozis pri naglim promenama pravca. A pumpa se nije cula.
Moze da se desi da ti pumpa vuce vazduh, da ti je neko crevce trulo ili dihtng pumpe same, ili da i je neispravan odvod vaduha iz rezervoara tj. da ne drzi dovoljan pritisak u rezervoaru... meni na turbu oce cep da odleti kad je toplo i imam malo goriva, sto sam procitao da je na amerikama normalno i da treba da ima pritisak, cak sam i zamenio ventil novim i isto radi, ts mi nije imao taj ventil, neko ga je skinuo pa moze i tu biti problem. nadpritisak u rezervoaru je isto dobar kao i druga pumpa
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Sto manji ET to je felna izbacenija i lepse izgleda. Naravno, ne treba preterivati.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
http://www.polovniautomobili.com/felne- ... -15-5-x-98
http://www.polovniautomobili.com/felne- ... -15-5-x-98
Ove mi se svidjaju ali vise bih voleo da nadjem neke 16"
http://www.polovniautomobili.com/felne- ... -15-5-x-98
Ove mi se svidjaju ali vise bih voleo da nadjem neke 16"
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Cekaj jos, mozda naleti neki Azev A
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Prve fuj
Druge
Druge
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Onako, prve nisu za nju, a druge... meh, oni fake srafovi okolo smanjuju vizuelno felnu tako bi izgledala kao 14 sa gumom...
Sto se ET-a tice da dobijes pravi look bez distancera treba ti 12 napred i 18 nazad... da poravnas rub felne sa rubom automobila... sve sto je uvuceno vishe od toga nije moderan look, meni licno evolution felne i njihova pozicija na kolima je delo slepih monaha a ne ljubitelja automobila...
dok et 25 izgleda mnogo bolje... ne idealno ali bolje
Sto se ET-a tice da dobijes pravi look bez distancera treba ti 12 napred i 18 nazad... da poravnas rub felne sa rubom automobila... sve sto je uvuceno vishe od toga nije moderan look, meni licno evolution felne i njihova pozicija na kolima je delo slepih monaha a ne ljubitelja automobila...
dok et 25 izgleda mnogo bolje... ne idealno ali bolje
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Nigy i Jamal fala drugari !!! Prvom prilikom ću da pregledam pumpu, dihtunge, creva i ostalo , a ionako sam planirao skidanje rezervoara zbog čisćenja pa ću videtii, pumpa je prva ionako na spisku za menjanje.
Kad sam već tu još jedno pitanje. Ventilator kabine. Velika komplikacija skinuti i odakle se skida? Zuji malo , skinuo bi ga da vidim kakve su biksne
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Kad sam već tu još jedno pitanje. Ventilator kabine. Velika komplikacija skinuti i odakle se skida? Zuji malo , skinuo bi ga da vidim kakve su biksne
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Cini mi se da je neko rekao da se moze skinuti tako sto se samo skine plastika oko menjaca, i ona iznad u kojoj su muzika i komande ventilacije.
Nekoliko puta sam je skidao tako sto sam pored pomenutih, skinuo i celu instrument tablu, kako i stoji u uputstvu. Jedino sto sam skidao volan sa osovine, dok je Ljube skidao sve, odvrnuvsi je kod papucica (brze ako nemas radapciger za skidanje volana).
Ono sto bas pazljivo treba raditi je skidanje plastike sa prekidacima oko instrument table - drze se na zabicama.
I kad otvaras kutiju, sto rece Jamal, obavezno zameni otpornike (u obliku golih zicanih kalemova) koji regulisu rpm samog ventilatora, adekvatnim otpornicima koji se koriste u elektronici. Naravno, pranje i dezinfekcija celog ventilacionog sistema se podrazumeva.
Nekoliko puta sam je skidao tako sto sam pored pomenutih, skinuo i celu instrument tablu, kako i stoji u uputstvu. Jedino sto sam skidao volan sa osovine, dok je Ljube skidao sve, odvrnuvsi je kod papucica (brze ako nemas radapciger za skidanje volana).
Ono sto bas pazljivo treba raditi je skidanje plastike sa prekidacima oko instrument table - drze se na zabicama.
I kad otvaras kutiju, sto rece Jamal, obavezno zameni otpornike (u obliku golih zicanih kalemova) koji regulisu rpm samog ventilatora, adekvatnim otpornicima koji se koriste u elektronici. Naravno, pranje i dezinfekcija celog ventilacionog sistema se podrazumeva.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Volan lako skidam bez radapcigera, izveštio sam se
Za objašnjenje dođem pivo, čim otopli bacam se na posao
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Za objašnjenje dođem pivo, čim otopli bacam se na posao
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Objasnjenje je worshop manual - kada sam prvi put krenuo u skidanje, samo sam njega imao kao uputstvo, i bio je dovoljan. Ostale cake, koje hvatali vremenom , cemo napisati kad nam nesto padne na pamet - npr. kada je skinuta cela tabla, to je idealno vreme da se zameni gornji cilindar kvacila, ili da se prebace srafovi koji ga drze u motorni prostor. Operacija zamene istog, sa svime na mestui, je pipav posao za izuzetno male osobe, ili pakao za sve ostale...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Da li moze da se skine bez skidanja table... hmmm... nisam siguran, srafovi gore, sajle, creva i ispustanje vode... ne znam... mislim da je brze skinuti tablu. nema mnogo srafova koliko se secam i par na konzoli dole... samo ti trebaju 2 coveka jedan je drzi drugi otkacinje kablove... mozes i sam ali je patnja. mnogo bolji pristup i mnogo lakse je sve vratiti nazad.
a ima oriliku i da stavis mrezicu na usis vazduha u kabinu da ti sranje ne bi upadalo u kutiju i slucajno zapalilo auto... desava se, meni zamalo kad sam je uzeo.
a ima oriliku i da stavis mrezicu na usis vazduha u kabinu da ti sranje ne bi upadalo u kutiju i slucajno zapalilo auto... desava se, meni zamalo kad sam je uzeo.
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- mimmy
- Garaža: Ex Alfa 33 Boxer
Ex Alfa 156 1.8 TS
Ex Fiat Coupe 2.0 20V Turbo
Alfa 147 1.6TS - Lokacija: U garazi
- Lokacija: 70.blok
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
75...quando Alfa era Alfa!
Vitezovi lože kardanskog vratila
Vitezovi lože kardanskog vratila
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Cestitamo joj na postojanju i izdrzljivosti
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- Dule
- Garaža: Prazna
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Bole to je koliko sam video onaj ts sto je bio u oglasima za nekih 500e
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Mogu da ti proverim, kad budem prolazio negde
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”