Selespeed problem
- cyboy
- Garaža: 147 2.0 ss
- Lokacija: NG
Post
Re: Selespeed problem
DEWILLEX sorry nikako da navratim ovdje.. igrom slucaja osigurac sam imao kod kuće, a problem je bio što ga prijašnji vlasnik nije dobro stavio pa je lagano s vremenom izbio i pri tome oštetio utor.. očistio sam utor i vratio osigurac i sad drži.. vidit ćemo dokle..
duke nukem jesi uspio riješiti problem s krčanjem? i sam imam isti problem kod mijenjanja iz 3 -> 2.. vidio sam poslje komentar da je sinhro otišao.. zanima me ako je otišao sinhro dal bi uvijek krčalo jer kod mene svako malo ubaci bez problema.. a i kako je sad zahladilo pocelo je krčati pri svakom prebacivanju u nižu.. dok se ne zagrije.. jel to do kvačila ili?
prije neka tri mjeseca prilikom paljenja izbacilo mi error o brzini okretaja motora.. izvadio sam ključ i pokušao ponovo i sastavio bez problema.. više se nije pojavljivalo al engine lampica mi stalno gori.. tj. zna se ugasiti sama od sebe al isto tako se i vrati.. po internetu sam vidio da je moguće da je senzor radilice mrljav pa da zbog toga ne radi kako spada.. a i da to može utjecati na rad ss-a.. a i nemoguće mi je okretaje održat na jednoj vrijednosti jer spadaju iako gas držim jednako cijelo vrijeme.. kakvih ideja?
duke nukem jesi uspio riješiti problem s krčanjem? i sam imam isti problem kod mijenjanja iz 3 -> 2.. vidio sam poslje komentar da je sinhro otišao.. zanima me ako je otišao sinhro dal bi uvijek krčalo jer kod mene svako malo ubaci bez problema.. a i kako je sad zahladilo pocelo je krčati pri svakom prebacivanju u nižu.. dok se ne zagrije.. jel to do kvačila ili?
prije neka tri mjeseca prilikom paljenja izbacilo mi error o brzini okretaja motora.. izvadio sam ključ i pokušao ponovo i sastavio bez problema.. više se nije pojavljivalo al engine lampica mi stalno gori.. tj. zna se ugasiti sama od sebe al isto tako se i vrati.. po internetu sam vidio da je moguće da je senzor radilice mrljav pa da zbog toga ne radi kako spada.. a i da to može utjecati na rad ss-a.. a i nemoguće mi je okretaje održat na jednoj vrijednosti jer spadaju iako gas držim jednako cijelo vrijeme.. kakvih ideja?
- Patriota
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 SS
- Lokacija: Novi Sad
Post
Selespeed bubice _D
Pozdrav ljudi, danas 3 puta isti problem, ako se nekome desavalo pomagajte. Auto upalim,menjac radi perfektno,nema nikakvih problema do prvog semafora, stanem, menjac se sam izbaci u N posle kratkog vremena i vise nema nikakvog odziva na bilo koju komandu (cak ne reaguje ni City dugme). Skinem klemu na minut-dva upalim i menjac normalno radi.Isto se desava u City modu.To mi se desilo vec tri puta danas....
Ako ima neko neku ideju dobro je dosla hvala
Ako ima neko neku ideju dobro je dosla hvala
- LukasBBRS
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 Selespeed 2.0 TS
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Selespeed problem
Pozdrav svima, Novi sam clan , vozim selespeed 156-cu TS 2.0 i od nedavno imam seldeci problem:
Pre 2 dana mi je tokom voznje menjac izbacio u N nakon cega nije hteo da usalta ni u jednu brzinu niti je vozilo htelo da prima gas (dakle ni obrtaji se nisu povecavali posto je u leer-u). Dok sam jos imao malo brzine namotao sam pored puta i ugasio auto...nakon toga nisam vise mogao da ga upalim...nije hteo ni da zavergla...skidao sam klemu vracao...nista...raskacivao sam glavni dzek pored akumulatora (koji je pominjan u ovoj temi u vise navrata) ali ni to nije pomoglo...auto i dalje nece ni da zavergla, na kontaktu neprestano blinka "N" i gori lampica menjaca. Pumpa se cuje kada se vrata otvore ..radi nekih 8-10 sekundi...bomba je menjana prije 8 meseci. Ukoliko neko ima bilo kakav savet ili ideju...unapred hvala
P.S.
Zaboravih pitatati, vidim da je u vise navrata postavljano pitanje ali niko nije dao kompletan odgovor. Da li je moguce, i koliko je pouzdano prebacivanje selespeed-a na manuelni menjac...Cena od 500-600 eura je sasvim prihvatljiva sto se mene tice ukoliko neko moze to da uradi ljudski... Da li iko zna nekoga ko je uspsno izvrsio to prebacivanje i kod kog majstora...da li su moguce bilo kakve nus pojave nakon te operacije... Hvala jos jednom.
Pre 2 dana mi je tokom voznje menjac izbacio u N nakon cega nije hteo da usalta ni u jednu brzinu niti je vozilo htelo da prima gas (dakle ni obrtaji se nisu povecavali posto je u leer-u). Dok sam jos imao malo brzine namotao sam pored puta i ugasio auto...nakon toga nisam vise mogao da ga upalim...nije hteo ni da zavergla...skidao sam klemu vracao...nista...raskacivao sam glavni dzek pored akumulatora (koji je pominjan u ovoj temi u vise navrata) ali ni to nije pomoglo...auto i dalje nece ni da zavergla, na kontaktu neprestano blinka "N" i gori lampica menjaca. Pumpa se cuje kada se vrata otvore ..radi nekih 8-10 sekundi...bomba je menjana prije 8 meseci. Ukoliko neko ima bilo kakav savet ili ideju...unapred hvala
P.S.
Zaboravih pitatati, vidim da je u vise navrata postavljano pitanje ali niko nije dao kompletan odgovor. Da li je moguce, i koliko je pouzdano prebacivanje selespeed-a na manuelni menjac...Cena od 500-600 eura je sasvim prihvatljiva sto se mene tice ukoliko neko moze to da uradi ljudski... Da li iko zna nekoga ko je uspsno izvrsio to prebacivanje i kod kog majstora...da li su moguce bilo kakve nus pojave nakon te operacije... Hvala jos jednom.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Vozio sam ss alfu 156 sa ts motorom ali takvih problema kao ti nisam imao i mislim da nisu vezani direktno za menjač čim neće da vergla.A izbacivanje u N mislim da je samo posledica nekog kvara a ne kvatra na menjaču ili aktuatoru.
Što se pitanje tiče oko konverzije na manualni menjač glavno pitanje je "neko moze to da uradi ljudski..." i naravno uvek posle takvih zahvata ima nus pojava,i mslim da to za te pare 500-600 eura teško da se može odraditi jer kao prvo računaj da ti treba donor za delove a jedino u slučaju da sve radiš sam postoji mogućnost možda da se odradi za tu cenu.Ali ja to nikad nebi radio ne samo zbog toga što se to nikad ne odradi kako treba i do kraja već i zbog toga što je mnogo lepše voziti ss menjač od manuelnog.Samo razmisli da uložiš par stotina E u sredjivanje ovog menjača sigurno bi imao bolji i pouzdaniji auto od one budžene varijante.
Što se pitanje tiče oko konverzije na manualni menjač glavno pitanje je "neko moze to da uradi ljudski..." i naravno uvek posle takvih zahvata ima nus pojava,i mslim da to za te pare 500-600 eura teško da se može odraditi jer kao prvo računaj da ti treba donor za delove a jedino u slučaju da sve radiš sam postoji mogućnost možda da se odradi za tu cenu.Ali ja to nikad nebi radio ne samo zbog toga što se to nikad ne odradi kako treba i do kraja već i zbog toga što je mnogo lepše voziti ss menjač od manuelnog.Samo razmisli da uložiš par stotina E u sredjivanje ovog menjača sigurno bi imao bolji i pouzdaniji auto od one budžene varijante.
- coa-znik
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ss
- Lokacija: beograd
Post
Re: Selespeed problem
Imam jedno mene intdresuje jedna stvar . Ss mi pravi problem tj nerviram me kad upalim auto ili u toku voznje blinka mu brzina ali samo u prvoj i drugoj cim ubaci u trecu nista. on normalno radi lepo salta brzine sve normalno ovo mi se desilo danas pa me interesuje sta bi moglo biti e sad isto tako kad sam cackao oko kola pre nekih 10dana i namestao mu radio pocelo je dq mi blinka i kilometraza. Iskreno za to me bas briga nego me interesuje jel ima neke veze da je ovo moglo da izazove i to sto su skidane kleme. nadam se da c e mi neko odgovoriti
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: -
- Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Post
Re: Selespeed problem
Nemam iskustva sa navedenim menjačem, ali verujem da će neko od kolega ubrzo odgovoriti. Samo sačekaj.
Un amore, una vita - Alfa Romeo
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
Post
Re: Selespeed problem
Morate da uradite dijagnostiku menjaca,oko ss-a ne moze da se radi napamet.
Kad krci brzina 3-2 otisao je sinhron ili bilo koja druga brzina,ako krci hladan onda je ulje u menjacu ,sipaj 75w80 ide 2l pa vidi,to ti je najmanja stavka,naravno ispustis staro.Ovo moze da ublazi zvuk ali ti nece popraviti sinhron.
Ovo blinkanje ,gasenje,mora na komp moze da bude od pozicionera,hidro el.ventila,loseg kvacila,rastelovane poluge kvacila usled habanja istog i kao kod vecine u Srbiji nikad zamenjenog ulja u tzv. robotu.....
Kad krci brzina 3-2 otisao je sinhron ili bilo koja druga brzina,ako krci hladan onda je ulje u menjacu ,sipaj 75w80 ide 2l pa vidi,to ti je najmanja stavka,naravno ispustis staro.Ovo moze da ublazi zvuk ali ti nece popraviti sinhron.
Ovo blinkanje ,gasenje,mora na komp moze da bude od pozicionera,hidro el.ventila,loseg kvacila,rastelovane poluge kvacila usled habanja istog i kao kod vecine u Srbiji nikad zamenjenog ulja u tzv. robotu.....
- coa-znik
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ss
- Lokacija: beograd
Post
Re: Selespeed problem
Hvala puno. ali sad imam sledece pitanje desilo mi so da je prestalo da blinka sve normalno radi cuje se ono klik kad ubacuje u brzinu ali to u prvu rikverc i drugu u trecoj se valjda ne cuje ni na vece brzine sad nije nesto da se cuje ne normalno jako ali cuje se proverio sam ono ulje u cantrici sa desne strane haube dolio sam nesto malo ali imao ulja normalno. otisao sam kod majsotra on mi je rekao da dodjem kad mi to bude blinaklo kao tek tad moze lepo da se utvrdi. jel to on pojma nema sta je pa me zato vraca ili je u pravu i kod koga da idem ko to zna da petlja hvala jos jednom
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Sve ti čovek lepo objasnio a jedan od čestih problema je i konektor instalacije ali ajde lepo klikni na stranicu 1. i redom pročitaj temu i videćeš da je taj tvoj problem pomenut bar više puta i ponudjeni odgovori kako su to ljudi sredili,više informacija teško da možeš preko foruma dobiti.
- neno57
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo156 selespeed
- Lokacija: zemun
Post
selespeed problem
Pozdrav svima vozim alfu 156 selespeed imsm problem sa trepetenjem N polozaja na displeju pa mi se desi da ponekad nece da upali auto ili da trza kad krecem u prvoj radjen mu je set kvacila nedavno hvala unapred ako neko moze da me posavetuje
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
A zašto je toliko teško vratiti se na prvu stranu i čitati temu??? Jeste ovo tema da se pomogne sa savetima i iskustvima ali brate treba i ove ljude koji ovde pišu poštovati, kulturno je i da se predstavi a ne odma prvi post "imam taj i taj problem..." a da si pročitao temu video bi da je sličnih pitanje a i odgovora na iste već bilo.
- Nikola Lakic
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Pozdrav svima, da se nadovežem na problem sa ss, ali na 147-ci.
U poslednje vreme počeo skoro svakodnevno da izbacuje, većinom prilikom kočenja. Kada imam brzinu (40<) odabirom city i pritiskanjem kočnice uspevam da prebacim u niži stepen. Na uzbrdici i stop kočenju ne, ume da bude neprijatno, ali nije toliko često.
Majstor pogledao, istrošeno kvačilo, zakazao sam promenu celog seta za sledeću nedelju.
U poslednje vreme počeo skoro svakodnevno da izbacuje, većinom prilikom kočenja. Kada imam brzinu (40<) odabirom city i pritiskanjem kočnice uspevam da prebacim u niži stepen. Na uzbrdici i stop kočenju ne, ume da bude neprijatno, ali nije toliko često.
Majstor pogledao, istrošeno kvačilo, zakazao sam promenu celog seta za sledeću nedelju.
- 89marko89
- Garaža: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0ts 16v Selespeed B+GAS
- Lokacija: Obrenovac
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Selespeed problem
Pozdrav Alfisti sa SS. imam nekih problema sa ss na 156 2.0 pa mi treba pomoc i saveti. iscitao sam sve da me ne grdite i ima od svakoga po nesto, i pokusacu sto bolje da opisem problem da bi me sto bolje posavetovali. naime auto je kod mene 2 meseca i presao sam vec nekih 2000km, lepo radi i lepo menja brzine, ali desi se ponekad da zabaguje (jednom u 10-tak dana) i to kada ubacujem u R, naime cuje se da prebacuje i kao da zavrsio preacivanje i na ekranu pise R ali je u leru i vise nema odaziv na komande, skidanje kleme resi problem. i desilo mi se jednom da pise da je u 1 ali da je u leru ali tada je imao odziv i samo sam ga izbacio u N i vratio u 1 i bez problema dalje. i desavalo mi se npr ako auto ostavim u N polozaju, da kasnije kad dam kontakt trepce N (i kad trepce nece da vergla) i onda moram u 1 pa u N i onda ne trepce, ili u prvu pa zaverglam i ono upali i radi auto a trepce N i dalje normalno sve radi i menja perfektno, bas malko se samo oseti izmedju 1 u 2, ostalo je neosetno. i ponekad kad vozim preko 160 se desi da trepce 5 brzina, kad se uspori nema toga. i nisam bio kuci 20dana i ostavio auto ocu da se voza, dosao seo u auto i ono pisti menjac i sija lampica od menjaca pa se ugasi na nekih da kazem 30-tak sekundi i tako naizmenico i kaze otac da mu je par puta isto zaglavila u R i da je resio problem skidanjem kleme a da mu je prvi put u voznji se to desilo u 4-oj brzini, kao pisalo da je u 4oj a bio u leru pa je skidanjem kleme resio ali da mu od tada pisti lampica od menjaca, ko zna sta mu je uradio, dobice zabranu . juce sam cistio onaj dzek, kisa je padala pa nisam mogao da ocistim sve dole na robotu. ali idalje pisti i sija lampica. sutra cu da vidim kada je hladan da li ce da trepce N tj da li sam ciscenjem dzeka bar to resio. inace pumpa se cuje ujutru, prvo otvaranje vrata, nekih 10sekundi, kasnije mnogo krace. menjac radi tako kako sam ga opisao. i da napomenem da je u robotu TUTELA G/a za automatike ili tako nesto(crveno ulje), ja sam kupio 1l TUTELU CS speed (jel dovoljna 1l, ili treba jos jedna?) ali je jos nisam menjao jer je generalno radilo ok a i moj majstor koji je radio u fiatovom servisu i stvarno covek lepo i posteno radi, razume se u alfe ali ne u SS i nije hteo da menja jer nikada to nije radio, pa me zanima kako da ispustim ulje iz robota da ne ostane u njemu, i gde je taj filter? menjao sam ulje u menjacu, ne znam u kakvom mi je stanju lamela i korpa i druk lezaj, ali bas vuce, ne proklizava uzbrudo. dijagnostiku cu sutra kupiti elm327, jel valjda to? pa cu sam da vidim koju gresku izbacuje, koji je pritisak i koliko zategnuto kvacilo. imate li neki savet da je neko imao ovakve probleme? posto u sustini svako je imao po nesto, ja sam evo detaljno objasnio da bi ko se razume bio sto tacnije upucen, hvala unapred, sad imam vremena da ulozim u ALFICU <3
- 89marko89
- Garaža: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0ts 16v Selespeed B+GAS
- Lokacija: Obrenovac
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Selespeed problem
evo uradio sam dijagnostiku, kaze P1769 INVALID SIGNAL, (nevazeci signal sa senzora), a na ocitavanju pritiska opada do 44,135 bar i onda skoci do 60,350 bar i sve tako. A kada napumpa do 60,350 tad pocne da pisti i prestane posle par sekundi jer udje u propisan interval od 55-45bar. i sad sta je to? jel ima tu neki senzor da ga ocistim i koji i gde?
i ima jos jedna P0720 Vehicle speed
i ima jos jedna P0720 Vehicle speed
- 89marko89
- Garaža: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0ts 16v Selespeed B+GAS
- Lokacija: Obrenovac
- Lokacija: Obrenovac
Post
greska na Selespeedu
niko mi ne odgovara na SELESPEED grupi pa moram ovde skrenuti paznju.
imam gresku na selespeedu P1769 Invalid signal sensor, i P0720 Vihicle speed sto i ne znam sta je/
pri dijagnostici sam pratio pritisak u hidraulici ide od 60bar do 45bar, a treba da bude od 45-55. jel to ima neki senzor ili je bomba? posto ne znam kako pravilno funkcionise bomba. pisti mi dok ne opadne do 55bar.
i kako se zateze kvacilo posto mi je 32.6mm?
posto sutra rasklapam, pa bi mi trebali saveti
imam gresku na selespeedu P1769 Invalid signal sensor, i P0720 Vihicle speed sto i ne znam sta je/
pri dijagnostici sam pratio pritisak u hidraulici ide od 60bar do 45bar, a treba da bude od 45-55. jel to ima neki senzor ili je bomba? posto ne znam kako pravilno funkcionise bomba. pisti mi dok ne opadne do 55bar.
i kako se zateze kvacilo posto mi je 32.6mm?
posto sutra rasklapam, pa bi mi trebali saveti
Poslednja izmena od erdeljan u Pet Dec 12, 2014 9:32 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Rezlog: Prabacio ovde, nema potrebe za ponavljanjem. Mozda niko od "znalaca" ne zna da resi problem na brzaka
Rezlog: Prabacio ovde, nema potrebe za ponavljanjem. Mozda niko od "znalaca" ne zna da resi problem na brzaka
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
A u brate. Sta da ti kazem prvo. Ti ne vozis automatik i to ulje u njemu nije dobro. Tutela CS speed ide u njega a imaju i jos neke zamene ali ja se nebi igrao s tim. Kvacilo ako je toliko labavo mora da je potroseno. Mislim na lamelu i korpu. To treba proveriti. Postoji i senzor pritiska na samom robotu od napred. Mislim da nije do senzora nego treba uraditi kalibraciju na "egzamineru". To sa tim tvojim ne ide koliko ja znam. Mislim na ELM327. Ako kalibracija i zamena i ispiraje tog ulja ne pomogne onda je 100 posto akumulator pritiska(bombica).
Dodatak: Pritisak u robotu treba da se krece od 45 - 55 bara. Moze malo da odstupa.
Dodatak: Pritisak u robotu treba da se krece od 45 - 55 bara. Moze malo da odstupa.
- 89marko89
- Garaža: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0ts 16v Selespeed B+GAS
- Lokacija: Obrenovac
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Selespeed problem
evo da obavestim ostale koji budu imali slicne probleme kao ja, stavio sam novu bombu (120e) i zamenio ulje sipao CS SPEED (znaci ono crveno G/A je pogresno, retko) i resio problem oko pritiska, a kalibracijom sam resio treperenje N polozaja i bagovanja oko R, sada je bez greske i radi super, samo kvacilo da zategnem i sve je kao novo, mada ga i ne bih dirao jer radi sve kako treba.
i najvaznije, da se zahvalim Pedji (Dewillex) na pomoci, veliko hvala.
i najvaznije, da se zahvalim Pedji (Dewillex) na pomoci, veliko hvala.
- allagros
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 SS 2006
- Lokacija: Kovin
- Lokacija: Kovin
Post
Re: Selespeed problem
Kad citam sve ovo ne mogu da se nacudim koliko ljudi imaju problema, ja hvala Bogu do sada nisam imao ni jedan problem sa menjacem za nepune 2 godine. Jednom je bila situacija da mi je nedelju-dve dana posle redovnog servisa kod Dese kada je pran motorni prostor, poceo auto pri zaustavljanju da izbacuje u N pri zaustavljanju i eto za toliko koliko sam bio upucen, proverio sam glavni konektor i posto je tu bilo sve ok, proverio sam i glavni relej pored konektora i video sam da je on skroz bio korodirao, odmah sam ga zamenio i to je bilo to, odmah je sve nastavilo da radi perfektno. Negde se provuklo malo vode do njega, iako su momci koji rade kod Dese stvarno maximalno pazljivi. Eto, to mi je bio jedini "problem".... Mozda ce nekome ovo da koristi......
- Markoxxx
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS selespeed
- Lokacija: Cacak
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Selespeed problem
pozdrav, cistio sam konektor prejedno godinu dans, i od tada je radio normalno do pre neki dan, e sad sam na moru, pa nemam nesto alata...skinuo sam crevo od vazduha,tu se nasao ecu od plina...e sad konektor je pricvrscen za lim na kom se nalazi relej... i nikako da garazdvojim..nemogu se setim kako ide patent one reze i mora li se otkaci prvo sa tog nosaca....
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Selespeed problem
Mene zanima gde se nalazi filter za ulje na robotu i postupak zamene ulja. Hvala
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Selespeed problem
Ovo za filter sam nasao na netu, ali me sad interesuje da li uvek pri paljenju treba da se cuje selespeed pumpa. Cak i onda kad se pali auto neposredno pre gasenja.
ako ima nekoga ovde
ako ima nekoga ovde
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Sad čitam i vidim pitanje...a kako misliš upaliti auto neposredno pre gašenjabokac napisao:Ovo za filter sam nasao na netu, ali me sad interesuje da li uvek pri paljenju treba da se cuje selespeed pumpa. Cak i onda kad se pali auto neposredno pre gasenja.
ako ima nekoga ovde
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”