Na kojoj dijagnostici, pritisak čega?nenadapple napisao:Na dijagnostici mi je pokazao da dve imaju bas mnogo jaci pritisak
alfa 159 2.4 greska p2013
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Alfa je stil... ostalo je status...
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
Pa neki pritisak vezan za dve dizne, ne razumem se nesto u mehaniku
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Da nije korekcija ubrizgavanja? Tako nešto piše na examineru, kod mene hvala bogu sve 4 osciliraju na 0.5 (ako sam dobro video).
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Moze biti da su prljave dizne, pa treba veci pritisak da bi proslo gorivo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Kod JTD i JTDm injektori skoro i da ne mogu da se zaprljaju/zapuše - pritisci su od 300bara (u leru) do 1600bara (jači gas). Kod dizni na TS benzincima je druga priča... A kod JTS nešto između.
Alfa je stil... ostalo je status...
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
E bas to mislim da je korekcija na dve dizne, i to bas velika u odnosu na ostale
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Korekcija može da bude i posledica neodgovarajuće kompresije u cilindru, a ne samo neispravnosti injektora. Obično je najveća korekcija kod cilindra do usisa (četvrti kod 1.9, tj. peti kod 2.4 motora)...
Najbolje je da se injektori provere na "Bosch" mašini (koja simulira razne režime rada motora), pa da se ustanovi koji realni problem imaju. Obično se stvar rešava zamenom "uložaka", što nije jeftino, ali se dobija skoro nov injektor.
Najbolje je da se injektori provere na "Bosch" mašini (koja simulira razne režime rada motora), pa da se ustanovi koji realni problem imaju. Obično se stvar rešava zamenom "uložaka", što nije jeftino, ali se dobija skoro nov injektor.
Alfa je stil... ostalo je status...
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
Gde ima ta boš masina, jel imas neki predlog da o proverim
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
hvala puno, jel imas predstavu koja je cena za servisiranje po komadudusanGT napisao:U NS...
http://www.dieselvilic.co.rs/s/bosch.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Najbolje da ih pozoveš - cena zavisi od vrste testa...
Alfa je stil... ostalo je status...
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Evo sam presao oko 3000km nakon otvaranja klapni i njihovog odvajanja od rucice motora koji ih pokrece. Greska se vise ne javlja, auto ide odlicno i izgubile su se vibracije i nemiran rad na leru kad je auto vruce. Mislim da je problem resen. Koliko sam video po nemackim i italijanskim forumima, ko nema novaca da menja usisnu granu resava na ovaj nacin i nemaju nikakvih problema. Za sada odlicno