Jugo 1581cc 4x40mm
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Jugo 1581cc 4x40mm
Posto osim zajednicke ljubavi prema Alfi nemam sta pametno bas da pisem ovde, a vidim ima vec par slicnih tema, dok ne bude prilike da se pise o nekoj Alfi posluzice i ovaj Jugo.
Ukratko...
Jugo '89 godina, registrovan u Banjaluci prvi put, kupljen 2007 u originalnoj beloj boji i par limarskih zahvata nekih jeftinih limara. Rastavljan, sastavljan... nekoliko puta. Auto sa svrhom da se vozi svaki dan i da bude hobi i sto vise uzivanja. Trenutno 80% dovrsen, posle drugog farbanja i temeljitijeg pristupa radovima usled nakupljenog iskustva i nedostatka zdravog razuma, po sistemu sve za Juga, juga ni za sta. 90% auta je mojih dve ruku delo, ostatak je pomoc drugara, majstora... izdvojio bih porodicu Vidosavljevic. :cool :king
Motor je stari dobri SOHC 1581cc, port match na glavi sa ventilima U/I 39,5/31. Usis cine dva Dellorto DHLA 40 karburatora, izduv Supersprint look a like grana, custom made. Bregasta je CatCams 291 stepen, lift 10.75mm.
Trap je skrojen sa Bobo Sport amortizerima, ramenima od floride, polijamidima umesto gumica, alu nosacima balans stangle, pojacanim viljuskama od Zastave Poly, SKF lezajevima, Uno turbo kocnicama sa Brembo diskovima i ostatak pedantan i utegnut. Kao finalni deo - RSL Motorsport 7x13, Dunlop SP Sport 2000.
Sto se skoljke tice, limarski posao uradjen koliko detaljno sam umeo/mogao, ofarbana u Alfa Romeo fabricku boju, sa roll cage-om unutra i seam welding-om gde je trebalo. Dva Sparco Juniora sa pojasevima u 3 tacke, satovi od Delte Integrale i ostali minimalizam su deo enterijera.
Malo slika, cisto da potkrepim napisano...
Na dan kada je kupljen
Nastavak
Grana za horizontalce
Stelovanje od strane cika Boboa
Winter setup
Ukratko...
Jugo '89 godina, registrovan u Banjaluci prvi put, kupljen 2007 u originalnoj beloj boji i par limarskih zahvata nekih jeftinih limara. Rastavljan, sastavljan... nekoliko puta. Auto sa svrhom da se vozi svaki dan i da bude hobi i sto vise uzivanja. Trenutno 80% dovrsen, posle drugog farbanja i temeljitijeg pristupa radovima usled nakupljenog iskustva i nedostatka zdravog razuma, po sistemu sve za Juga, juga ni za sta. 90% auta je mojih dve ruku delo, ostatak je pomoc drugara, majstora... izdvojio bih porodicu Vidosavljevic. :cool :king
Motor je stari dobri SOHC 1581cc, port match na glavi sa ventilima U/I 39,5/31. Usis cine dva Dellorto DHLA 40 karburatora, izduv Supersprint look a like grana, custom made. Bregasta je CatCams 291 stepen, lift 10.75mm.
Trap je skrojen sa Bobo Sport amortizerima, ramenima od floride, polijamidima umesto gumica, alu nosacima balans stangle, pojacanim viljuskama od Zastave Poly, SKF lezajevima, Uno turbo kocnicama sa Brembo diskovima i ostatak pedantan i utegnut. Kao finalni deo - RSL Motorsport 7x13, Dunlop SP Sport 2000.
Sto se skoljke tice, limarski posao uradjen koliko detaljno sam umeo/mogao, ofarbana u Alfa Romeo fabricku boju, sa roll cage-om unutra i seam welding-om gde je trebalo. Dva Sparco Juniora sa pojasevima u 3 tacke, satovi od Delte Integrale i ostali minimalizam su deo enterijera.
Malo slika, cisto da potkrepim napisano...
Na dan kada je kupljen
Nastavak
Grana za horizontalce
Stelovanje od strane cika Boboa
Winter setup
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
E sada par postova sa malo vise slika, pa ko voli... Krenulo je 1. maja 2010, neki na rostilj a ja u garazu. Jos malo pa godinu dana, voleo bih da bude kraj posla u tom roku, onako kako sam zamislio.
- Epoxy cink osnovna
- Klasicna nitro osnovna
- Diht masa za spojeve
- Zastita za pod i koseve
- Bela boja za pod i koseve
- Crna sjaj i mat za enterijer, motorni prostor i ostatak delova
- Cink u spreju za instant zastitu varova
- Mnooogo razredjivaca
- Epoxy cink osnovna
- Klasicna nitro osnovna
- Diht masa za spojeve
- Zastita za pod i koseve
- Bela boja za pod i koseve
- Crna sjaj i mat za enterijer, motorni prostor i ostatak delova
- Cink u spreju za instant zastitu varova
- Mnooogo razredjivaca
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ovde se stalo pre zime, sa prolecem nastavak.
Slike kroz prethodni period...
Deo zadnjih tapacira od 2mm plexija.
2x Spacro Junior sa pripadajucim shinama.
Nosaci za sedista na koje se srafe sine
Davac pritiska ulja ofarban Montana drecavo narandzastom, cisto fore radi
Tabla ofarbana u crno, posto nisam uspeo da nadjem ponovo crnu fabricku
Nesto slika table i ostalih gluposti. Na nekim slikama ima strafta, posto je aparat sevnuo.
Tabla je spakovana, imam jos par sitnica da zavrsim, ovo je cisto preview mali... Sve je prasnjavo u autu, ostalo je da se utegnu sve pizdarije, ofarba hauba ponovo i da se felne srede.
Par slicica, cisto uz put...
Ofarbao sam unutrasnju stranu tockova i bacio prajmer i filer na lice felni, samo jos da se boja izabere i napravi pa su gotove narednih dana.
...ovo maskiranje je najdosadniji posao na svetu bio za mene danas.
Prajmer
Belo, da bude u tonu sa ostatkom donjeg dela auta.
Filer na lice, spreman da se osmirgla vodenom.
Osmirglano do zadovoljavajuceg nivoa.
...i skladisteno adekvatno.
Felne su ofarbane, Max Meyer boja u setu, nijansa Jaguar Quartz u 3 sloja baze + 3 sloja laka. Moram jos da ocistim felne od ostataka zastitnog papira i viska laka, da se prepoliraju jos jednom i verovatno ce biti vracene fabricke zakovice na njih (oni "fake" srafovi) u crnoj boji.
Ventili spremni, manje/vise
Kupljena jos dva Dunlopa, DOT 18 nedelja 2011, 3 godine garancije. Jos od ranije sam kupio dva koji imaju par stotina kilometara predjenih, oni su proizvedeni pocetkom 2010 godine, tako da sam neki naredni period resio pitanje guma.
Stigli distanci, kada se uvoza auto bice lepse za oko. Promenio sam zadnje kocione cilindre (jedan je slabije radio od drugog) i stavio teflonska pancirna creva kada se vec njakam. Proces registracije u toku...
Lecim decije bolesti ovih dana - kupljen plovak NT (cevasti), zadihtovan i namontiran, jos da ubedim satic za gorivo da radi...; prelemljen ablender a.k.a "raketa", postavljene adekvatne stopice za kill switch, auspuh fiksiran i zamenjena cev na zadnjem loncu krivom tako da izgleda vise kao OEM, nabavljeni centrirajuci prstenovi za felne kod Alu Rokija (fak jea!) tako da sada ne trese na cuvenih 80-100km/h volan. Reseno jos par pizdarija, nisu vredne pomena, i malo sam utrljao polir paste i voska na najizlozenije delove auta (krov, hauba, donji deo krila i vrata). U planu je skorije montiranje 17/64 5b. menjaca, Novica Urosevic varijanta, kao i prednjih stelujucih amortizera koje ce napraviti, naravno, cika Bobo.
Nabavljen hladnjak bobine i jos dva seta Dellorto karburatora, hvala Urosu!
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Ovde se stalo pre zime, sa prolecem nastavak.
Slike kroz prethodni period...
Deo zadnjih tapacira od 2mm plexija.
2x Spacro Junior sa pripadajucim shinama.
Nosaci za sedista na koje se srafe sine
Davac pritiska ulja ofarban Montana drecavo narandzastom, cisto fore radi
Tabla ofarbana u crno, posto nisam uspeo da nadjem ponovo crnu fabricku
Nesto slika table i ostalih gluposti. Na nekim slikama ima strafta, posto je aparat sevnuo.
Tabla je spakovana, imam jos par sitnica da zavrsim, ovo je cisto preview mali... Sve je prasnjavo u autu, ostalo je da se utegnu sve pizdarije, ofarba hauba ponovo i da se felne srede.
Par slicica, cisto uz put...
Ofarbao sam unutrasnju stranu tockova i bacio prajmer i filer na lice felni, samo jos da se boja izabere i napravi pa su gotove narednih dana.
...ovo maskiranje je najdosadniji posao na svetu bio za mene danas.
Prajmer
Belo, da bude u tonu sa ostatkom donjeg dela auta.
Filer na lice, spreman da se osmirgla vodenom.
Osmirglano do zadovoljavajuceg nivoa.
...i skladisteno adekvatno.
Felne su ofarbane, Max Meyer boja u setu, nijansa Jaguar Quartz u 3 sloja baze + 3 sloja laka. Moram jos da ocistim felne od ostataka zastitnog papira i viska laka, da se prepoliraju jos jednom i verovatno ce biti vracene fabricke zakovice na njih (oni "fake" srafovi) u crnoj boji.
Ventili spremni, manje/vise
Kupljena jos dva Dunlopa, DOT 18 nedelja 2011, 3 godine garancije. Jos od ranije sam kupio dva koji imaju par stotina kilometara predjenih, oni su proizvedeni pocetkom 2010 godine, tako da sam neki naredni period resio pitanje guma.
Stigli distanci, kada se uvoza auto bice lepse za oko. Promenio sam zadnje kocione cilindre (jedan je slabije radio od drugog) i stavio teflonska pancirna creva kada se vec njakam. Proces registracije u toku...
Lecim decije bolesti ovih dana - kupljen plovak NT (cevasti), zadihtovan i namontiran, jos da ubedim satic za gorivo da radi...; prelemljen ablender a.k.a "raketa", postavljene adekvatne stopice za kill switch, auspuh fiksiran i zamenjena cev na zadnjem loncu krivom tako da izgleda vise kao OEM, nabavljeni centrirajuci prstenovi za felne kod Alu Rokija (fak jea!) tako da sada ne trese na cuvenih 80-100km/h volan. Reseno jos par pizdarija, nisu vredne pomena, i malo sam utrljao polir paste i voska na najizlozenije delove auta (krov, hauba, donji deo krila i vrata). U planu je skorije montiranje 17/64 5b. menjaca, Novica Urosevic varijanta, kao i prednjih stelujucih amortizera koje ce napraviti, naravno, cika Bobo.
Nabavljen hladnjak bobine i jos dva seta Dellorto karburatora, hvala Urosu!
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Konacno 17ica u skladistu, ugradnja cim pre. Odradjene su tolerancije u menjacu (caurama) kako bi se lakse vrteo i ne bi doslo do potencijalnog blokiranja. Menjac je kompletno novi tip kopcanja, nadam se da cu da nizem brzine slatko. Hvala i ovom prilikom Vidosavljevicima na nesebicnoj pomoci! 8-)
[youtube][/youtube]
Jos slicica na:
http://www.bud3.net/2011/09/negde-na-br ... dan-decak/
[youtube][/youtube]
Jos slicica na:
http://www.bud3.net/2011/09/negde-na-br ... dan-decak/
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Malo rekreacije na Navak-u po ocajnom vremenu...
[youtube][/youtube]
Zimski set mada auto nece videti mnogo snega...
Zamenjena soferka, cifra je 3500din ako se ode direktno u Pancevo po nju. Keder naprskan silikonom, radi malo osvezavanja i ceo posao je gotov za efektivno 15min.
...i dve slike od letos.
Winter edition a.k.a. stealth
Ronal Alpine 5.5x13 + Tigar Winter1 155/70 ->
[youtube][/youtube]
Zimski set mada auto nece videti mnogo snega...
Zamenjena soferka, cifra je 3500din ako se ode direktno u Pancevo po nju. Keder naprskan silikonom, radi malo osvezavanja i ceo posao je gotov za efektivno 15min.
...i dve slike od letos.
Winter edition a.k.a. stealth
Ronal Alpine 5.5x13 + Tigar Winter1 155/70 ->
Light is Right
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Namontiran kamionski gibanj sa ex Likijevog auta, dve platne, deblja je 12mm a tanja standardna Jugova od 8mm. Visina polozenog gibnja ~9cm. Hvala Urosu za pomoc oko nabavke.
...jos jedne felne kupljene kod Kilsona.
Popravljao sam zaostavstine od plina i busenja karburatora i malo servisiranja. Nisam imao druge difuzore 32 da se ne za'ebavam da ove "popravljam", ali imam nekih 30ica koje mogu da se odnesu na sirenje na neku zanimljiviju meru. Treba malo dostelovati karburatore i malo se poigrati sa fazom kada stelujuca remenica bude spremna, pa kasnije ugurati i drugu bregastu itd, itd. Dosta za 1. januar.
Uskoro jos igranja sa stelovanjem i par novina pa se vidimo na Navaku.
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Namontiran kamionski gibanj sa ex Likijevog auta, dve platne, deblja je 12mm a tanja standardna Jugova od 8mm. Visina polozenog gibnja ~9cm. Hvala Urosu za pomoc oko nabavke.
...jos jedne felne kupljene kod Kilsona.
Popravljao sam zaostavstine od plina i busenja karburatora i malo servisiranja. Nisam imao druge difuzore 32 da se ne za'ebavam da ove "popravljam", ali imam nekih 30ica koje mogu da se odnesu na sirenje na neku zanimljiviju meru. Treba malo dostelovati karburatore i malo se poigrati sa fazom kada stelujuca remenica bude spremna, pa kasnije ugurati i drugu bregastu itd, itd. Dosta za 1. januar.
Uskoro jos igranja sa stelovanjem i par novina pa se vidimo na Navaku.
Light is Right
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Dobrodosao
Svaka cast za radove,jugic je predobar ....Slike su super,nahranio sam oci
Svaka cast za radove,jugic je predobar ....Slike su super,nahranio sam oci
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Ohoohho,resio Aki da prestavi makinu Svaka cast druze,jedan od najboljih Jugica ovih prostora,samo napred
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Bas dobro odradjen Yugo.
Reci mi jesu li odradjena kakva mjerenja?Ks,ubrzanje,max speed i sl.?
Reci mi jesu li odradjena kakva mjerenja?Ks,ubrzanje,max speed i sl.?
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Zelim ti da jednog dana zavrsis Yuga (mislim da si vrlo realno procenio "stepen gotovosti" svog auta na 80%), pa da se jednog dana uhvatis Alfe 155 ili 156
Acqua-Olio-Benzina
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Po svemu odradjenom na motoru,ne bi me iznenadilo da izbaci dobrih 110-120ks na radlici,sto je uz 800kg tezak auto mala raketla(koliko znam,donji deo motora tek treba da se radi)...sposoban je da ponizi dosta jace automobile,pogotovu po krivinama...javi ce se Aki da kaze koju rec jos
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Hvala!
Nisu nikakva precizna merenja radjena posto uvek ima "jos nesto da se odradi i usteluje" i tako vec godinama... Trenutno treba namestiti idealnu fazu bregaste, posto je ovako "na uvo" ustrojena varijanta (preko 7k je mucenje a ne punjenje brzine), ustelovati karburatore i verovatno ce ova bregasta biti zamenjena malo jacom posto je nacet jedan usisni breg. A kasnije... puno planova oko donjeg dela motora.
U principu - max speed sa ovim menjacem i letnjim gumama ~200km/h, KS ~100 a trebalo bi da kada je sve tip top ide i desetak gore barem, ubrzanje verujem 7sec pa nanize...
Nisu nikakva precizna merenja radjena posto uvek ima "jos nesto da se odradi i usteluje" i tako vec godinama... Trenutno treba namestiti idealnu fazu bregaste, posto je ovako "na uvo" ustrojena varijanta (preko 7k je mucenje a ne punjenje brzine), ustelovati karburatore i verovatno ce ova bregasta biti zamenjena malo jacom posto je nacet jedan usisni breg. A kasnije... puno planova oko donjeg dela motora.
U principu - max speed sa ovim menjacem i letnjim gumama ~200km/h, KS ~100 a trebalo bi da kada je sve tip top ide i desetak gore barem, ubrzanje verujem 7sec pa nanize...
Light is Right
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Sve preko 7k mucenje ali sa 17/64,sa 13/53 bi navukao do 8k ali prekratak menjac za tako sredjen 1.6,verovatno dosta neupotrebljiv..samo napred,sad je najbolji kod nas a jos nije 100% zavrsen...
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Sunce ti puljubim!
Svaka cast za znanje, slobodno vreme, strpljenje i ekonomska sredstva!
Skidam kapu...
Svaka cast za znanje, slobodno vreme, strpljenje i ekonomska sredstva!
Skidam kapu...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Zeljko155
- Garaža: 156 JTD
- Lokacija: bg
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Yugic je ...... ih...... nema reci
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Vec duze vrijeme kad neko spomene sredjenog jugica, ja im pokazujem slike tvog auta.... jednostavno pre, pre, predobar project car...
Svaka Cast, i ne mogu da iscekam da se dofatish neke Alfe
Svaka Cast, i ne mogu da iscekam da se dofatish neke Alfe
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Hvala!
Sto se Alfe tice, kada bude finansija, GTV6 je #1 zelja, mada bi se zadovoljio i Sprintom.
Sto se Alfe tice, kada bude finansija, GTV6 je #1 zelja, mada bi se zadovoljio i Sprintom.
Light is Right
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
ovo nije uopste lose,ima sve sto mu treba samo nema unibolove na ramenima
ako se pojavljivao u Bataji,onda sam ga vidjao,jedno vreme bas u nekoj slicnoj boji smo se mimoilazili skoro svaki dan na rampi u popodnevim casovima i mnogo mi se svidja onaj sto sam ga ja radio nije sve bas ovako do sitnih detalja
ako se pojavljivao u Bataji,onda sam ga vidjao,jedno vreme bas u nekoj slicnoj boji smo se mimoilazili skoro svaki dan na rampi u popodnevim casovima i mnogo mi se svidja onaj sto sam ga ja radio nije sve bas ovako do sitnih detalja
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Unibolovi definitivno fale, uz jos par stvari da auto bude pici-pici.
Acqua-Olio-Benzina
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Jugo 1581cc 4x40mm
Na ramenima do b. stangle imam PA6, nosace sa PA6 takodje, ne znam sto bih stavljao unibol do karoserije na sve to, odnosno mislim da bi dobit na celokupno lezanje bila previse mala zarad stresa na skoljku. Upravo sam doneo prednje amortizere nove i zadnje prilagodio gibnju i celom setup-u auta, tako da ako osetim potrebu za unibolima na ramenima... priznacu!
Nisam bio u Bataji s' ovim autom nesto precesto, tako da je verovatno neki slican...
Nisam bio u Bataji s' ovim autom nesto precesto, tako da je verovatno neki slican...
Light is Right