Pozdrav svima !
Nije me bilo na forumu malo preko 3 godine, a toliko sam i bio bez Alfe. Imao sam crvenu 33ku, ali sam je izgubio na grckom ostrvu u jednoj krivini gde je ostala zalepljena za stenu. Od onda nisam ni kupovao auto, jer znate i sami koliko je tesko zameniti dobru 33ku, ali dosao je najzad dan kad sam nasao nesto posebno. Nije Alfa u pitanju ! sto ce zvucati malo cudno, ali imam dobro opravdanje. Naime prijatelj je kupio pre dve godine Fiat Grande Punto Sport 1.9 JTDm, glanc nov sa posebnim dodatkom 15ce felne umesto njegove grandiozne serijske (sto je doplatio!) ali na nasim Beogradskim ulicama bi se brzo potrosile. Odmah je uradjen chip tunning i stavljen K&N filter i mali Punto je dobio 194 konja, a kad se to sabere sa sporting opremom, prednjim diferencijalom i ostalo, dobije se Alfa 147 Q2 u manjem pakovanju. Upravo sam ja imao tu srecu da pazarim taj nevidjeni primerak od njega, jer je on presao na novu 159ku 1.9 jtdm. Presrecan sam malim Fiatom koji i nije toliko daleko od Alfe, a o njegovom apsolutno nenormalnom karakteru cu neki drugi put, kad skupim slike i impresije.
Nadam se da me necete gledati popreko sto sam se ovde pojavio sa Fiatom umesto Alfom, ali jednom Alfista uvek Alfista, a ovakav primerak automobila nisam mogao da propustim.
Evo jedna slika sa letovanja gde sam odma otisao sa novim kolima isti dan kad sam ga i kupio, naravno Grcka opet i ostrvo opet ali ovog puta sam se vratio bezbedno, iako auto na autoputu razvija preko 220 kmh, a sve do 200 ubrzava ko raketa, pa sam mnoge vozace vecih i skupljih automobila bacao u rebus
Jos jedan veliki pozdrav svima i radujem se ponvnom druzenju.
novi stari clan
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: novi stari clan
Ma dobro se ti nama vratio nadam se da ces uzivati barem malo u odnosu na 33
Stvarno steta za tvoju staru a bila je lutkica
Stvarno steta za tvoju staru a bila je lutkica
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: novi stari clan
Cestitam, meni je steta sto auto ima 15ice i ove lajsne po vratima, ali dobar je za zbunjivanje ljudi... Inace sam ga vidjao po gradu...
E sad mi par stvari nije jasno, gde si uspeo da nacipujes taj auto na 190 KS, mislim da je malo preterano... I jel nesto radjeno sa diferencijalom ili...?
Pozdrav
E sad mi par stvari nije jasno, gde si uspeo da nacipujes taj auto na 190 KS, mislim da je malo preterano... I jel nesto radjeno sa diferencijalom ili...?
Pozdrav
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: novi stari clan
samo neke lepe i vece felnice i to je to
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
Re: novi stari clan
Hvala svima na pozdravima i sto me niste zaboravili za ove 4 godine koliko me nije bilo dok sam bio pesak
A sad jos malo o autu koji sam vise upoznao ovih dana. Motor je neverovatan! U pitanju je 1.9 Multijet sa Garret turbo kompresorom koji je chipovan sa Powerchip-om na 190 konja. U startu mu je snaga 130 konja, a chipovanje je moguce na 160 / 170 / 190. U ovoj najacoj varijanti ima takodje 400Nm i to sve u jaaako malom rasponu obrtaja, sto ga cini nenormalnim za voznju. Pod punm gasom proklizava celu prvu i drugu a tek u trecoj polece, cetvrtoj odlece, a petoj i sestoj je daleeeko... Od opreme ima ESP podesen za sportsku voznju koji jako kasno reaguje, kao i ASR koji se trudi da spreci proklizavanje tockova pri naglom ubrzavanju, kao i MSR koji modulira kocenje motorom pri prebacivanju u manju brzinu da se ne desi sranje od siline obrtnog momenta. Tu je i hill holder za kretanje na uzbrdici, kao i jako cudni servo upravljac koji menja ugao okretanja tockova u zavisnosti od brzine kojom se auto krece. Naravno ima 6 brzina. Kocnice su jake sa diskovima napred i pozadi i ABS-om. Spusten je 2cm na dosta tvrdim gasnim amortizerima, sa sportskim sedistima i predivnim koznim volanom iza kojeg su beli cajgeri. Jedino sto je promenjeno od standardnog Sportinga na ovom (osim powerchip-a i K&N filtera) su 15ce felne umesto 17ca koje idu standardno uz njega, a to je kao sto sam rekao zbog nasih Beogradskih ulica koje ne bi oprostile skakanje preko shina rupa i ivicnjaka. Jako je tesko voziti ga polako kroz grad i treba dosta paziti jer hoce da "ugrize" na gasu iznenada cim dodje do 1800rpm.
Pozdrav svim starim prijateljima i nadam se da cemo se videti na nekom skorasnjem skupu Alfista gde cu se umuvati sa svojim malim Puntom
A sad jos malo o autu koji sam vise upoznao ovih dana. Motor je neverovatan! U pitanju je 1.9 Multijet sa Garret turbo kompresorom koji je chipovan sa Powerchip-om na 190 konja. U startu mu je snaga 130 konja, a chipovanje je moguce na 160 / 170 / 190. U ovoj najacoj varijanti ima takodje 400Nm i to sve u jaaako malom rasponu obrtaja, sto ga cini nenormalnim za voznju. Pod punm gasom proklizava celu prvu i drugu a tek u trecoj polece, cetvrtoj odlece, a petoj i sestoj je daleeeko... Od opreme ima ESP podesen za sportsku voznju koji jako kasno reaguje, kao i ASR koji se trudi da spreci proklizavanje tockova pri naglom ubrzavanju, kao i MSR koji modulira kocenje motorom pri prebacivanju u manju brzinu da se ne desi sranje od siline obrtnog momenta. Tu je i hill holder za kretanje na uzbrdici, kao i jako cudni servo upravljac koji menja ugao okretanja tockova u zavisnosti od brzine kojom se auto krece. Naravno ima 6 brzina. Kocnice su jake sa diskovima napred i pozadi i ABS-om. Spusten je 2cm na dosta tvrdim gasnim amortizerima, sa sportskim sedistima i predivnim koznim volanom iza kojeg su beli cajgeri. Jedino sto je promenjeno od standardnog Sportinga na ovom (osim powerchip-a i K&N filtera) su 15ce felne umesto 17ca koje idu standardno uz njega, a to je kao sto sam rekao zbog nasih Beogradskih ulica koje ne bi oprostile skakanje preko shina rupa i ivicnjaka. Jako je tesko voziti ga polako kroz grad i treba dosta paziti jer hoce da "ugrize" na gasu iznenada cim dodje do 1800rpm.
Pozdrav svim starim prijateljima i nadam se da cemo se videti na nekom skorasnjem skupu Alfista gde cu se umuvati sa svojim malim Puntom
There's nothing wrong that $100 won't fix.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: novi stari clan
Drugar moj vozi Sport-a tako da sam se uverio kakav je to auto... Njegov ima 17ice i mnooogo lepse izgleda sa njima, ali istina je da mora da se pazi po rupama... Ti imas dodatni problem sa proklizavanjem bas zato sto su ti na autu 15ice... Sa 17icama je auto mnooogo upravljiviji. Znas li da li je taj cip radjen kod nas ili...? I koliko je placen ako nije tajna... Bojim se da ce sa tolikom snagom i tim obrtnim momentom brzo stradati korpa i lamela...
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: novi stari clan
Dobro se vratio ti nama pa i sa Fiatom ipak je sve to nasa familija
Citam opis i ne mogu da zamislim obrtni mom. od 400, pa to stvarno kida!
Citam opis i ne mogu da zamislim obrtni mom. od 400, pa to stvarno kida!