Nakon toliko Alfi benzinca, usudio sam se da vozim i jednog dizela. I jos uvek ne znam da li sam dobru odluku doneo

U pitanju je Alfa GT 1.9JTD 2010 godiste sa 126.000km.
Vec dva meseca ne mogu da pronadjem uzrok toga sto ne pali turbinu, pa da vidim da li neko ima neki predlog.
Sve sam zivo izmenjao. Turbo je dobar, nov vakum, nov overboost, MAP, MAF, sve od toga radi, vakum takodje. Ali ima nesto sto sto blokira, i nece da "pusti" vakum za turbo.
0 dima na auspugu i auto nece da predje vise od 3200 obrtaja. Nema nikakvu gresku na dijagnostici.
Cekam da mi stigne za par dana novi EGR. Tu sam primetio da nesto ne valja.
Dijagnostika kaze da je EGR uvek otvoren 3.9% na kolikom god gasu, ali cak i ako otkacim dzek, dijagnostika pokazuje da je egr na 3.9% otvoren i ne pali gresku za EGR.
Da li neko zna sta salje signal EGR-u ? Direktno komp ? Kada na dijagnostici zelim da "resetujem" EGR, kaze da funkcija nije moguca.