Pozdrav ekipa. Naisao sam na novi problem ovu zimu - naime otezanjo paljenje me je dovelo do toga da pogledam dijagnostiku i utvrdim da su korekcije dizni cude ?
U pitanju je motor 1.9jtd 110kw EURO3 ( nema dpf )
Da li je ovo normalno ili mora ici kod boshiste? Ima li neko iskustva / savjet?
Korekcije u leru:
Alfa Romeo GT 1.9Jtd - korekcije dizni
- amirmire
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Sarajevo
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa Romeo GT 1.9Jtd - korekcije dizni
Jesu malo vece vrednosti za 2. i 3. diznu, ali ne preterano. Do 1 je valjda normalno (neko kaze do 2). Iskreno mislim da lose pali zbog necega drugog, ali mozda ce de javiti neko ko se bolje razume.
- amirmire
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Alfa Romeo GT 1.9Jtd - korekcije dizni
Kako funkcionise korekcija uopce? Sta znaci kada je pozitivno sta kada je negativno? Kada je pozitivna korekcija znaci da je dizna zacepljenja i onda druga dizna koja je negativna nju kompenzira?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo GT 1.9Jtd - korekcije dizni
To je sasvim ok. Trazi problem negde drugde.
PS. isprati ih u voznji i na radnoj temperaturi.
PS. isprati ih u voznji i na radnoj temperaturi.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”