TS or not TS?

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
horvat
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013
Lokacija: Subotica
Postovi: 1382
Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 1:41 am

E svasta :rolleyes:

Problemi proizilaze iz same konstrukcije. Pred kraj videa lepo objasnjeno (otprilike od 11. min):

Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 8:00 am

@alfanatic, ne zajebavaj, 2.0 euro3 je svila...
Licno ga imao, vozio dve godine, presao 60kkm i sahranio, i za te dve godine svojki se navozio,
Znaci 2.0 euro3, lepo se vozi, ali ekstremno svilen...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 12:12 pm

Poštovani kolega, a zašto zajebavam!?
Već rekoh da uvažavam sva druga iskustva i o tome ne polemišem, ali imam i ja jedno iskustvo iz prve ruke i uvek ću ga javno braniti i potpisati ako treba. Idemo još jednom:

- 2006 kupio 2.0TSpark Euro2 1999 godište, registrovan 2000 sa 80+kkm na satu. Prethodni vlasnik Italijan uredno servisirao i uradio veliki na oko 70kkm.

- Vozio taj TS šest godina i rastao se sa njim na proleće 2012 kad sam uzeo MiTo, Od mene Alfa otišla sa oko 120kkm na satu. Veliki servis sam radio 2010 sa pređenih oko 110 kkm.

- Za to vreme motor radio kao sat. Svake godine sam vukao kanticu ulja sa sobom na more jer sam od poznavalaca uveren da TSpark pije ulje kao gorivo i da na 1.000 km ode litar kao od šale. Samo bezveze teglio ulje koga nikad nisam dosipao, a od servisa do servisa na prosečnih maksimalno 7kkm svuče možda 1-2 deci!

- Nikakav problem sa vozilom, u ovlašćenom se požalio da se varijator faze malo čuje prilikom hladnog starta, a tamo uradili reparaciju i rekli da još uvek nije za zamenu, već da će to raditi kad se ponovo bude čuo. Od mene je 156 otišla pre takve intervencije, a osim toga počele malo da škripe gumice balns štangle i imao sam malo muka sa zamenskim IMASAF loncem, što je za ovu temu sve nebitno. Trke nisam vozio, ali sam je eksploatisao i u njoj uživao kao svaki prosečan ljubitelj Alfe.

- Poštovani kolega sa foruma ubedio prijatelja da pazari tu 156-icu upravo zbog mog održavanja i besprekornog stanja. Na proleće 2012 došli kod mene za odjavu tablice i odvezli 156 za Pirot.

- Volim da znam gde su mi i kako su ex Alfe, pa sam imao tu privilegiju da iz prve ruke čujem vesti od kolege sa foruma. Ono što je sigurno jeste da je izmenjala nekoliko vlasnika i da apsolutno nije imala besprekoran tretman kao kod mene. Kolega je više upoznat, ali eto, raspolažem informacijom da je prošle godine otišao dihtung glave nakon što veliki servis nije rađen od 2010!

I to je to. Ne sporim ničija iskustva, ali ovo je moje TSpark iskustvo. Ne ulazim ni u priče Euro2 vs Euro3, nisam mehaničar ni ekspert, ali u principu se slažem sa onim što je Starac napisao. Vozač svom automobilu može da pomogne ili da odmogne. Da mi je cilj gaziti automobil bez milosti i očekivati da to tako traje 400.000 km verovatno bih završio sa Japancem. Sa druge strane da sam ostao dan danas sa tom 156-icom i da uz moje održavanje 23 godine kasnije ona radi besprekorno i bez većih problema, na to bih pristao u sekundi i za mene je to pojam dobro konstruisanog i izdržljivog vozila.

Opet na kraju, ovo je moje iskustvo i moj stav, a time ne negiram ili omalovažavam bilo koga sa drugačijim doživljajem stvari!
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 12:56 pm

horvat napisao:
Sub Feb 25, 2023 1:41 am
E svasta :rolleyes:

Problemi proizilaze iz same konstrukcije. Pred kraj videa lepo objasnjeno (otprilike od 11. min):

Opet zoveš drugare da me "biju", a ti dobacuješ i skakućeš iza njihovih ramena...samo ja "znam" drugare, tj. slično mislimo, pa ću s njima da završim u kafani i da se dalje družimo ;)...Moraćeš da nađeš neku drugu ekipu da me "biju" :)

Da si makar malo pažljivije pročitao šta sam napisao, umesto što hoćeš emotivno da uđeš u raspravu sa mnom, video bi da to što se u prilogu napominje kao konstrukciona grešku, sam i ja spomenuo u svom postu - odnos oko hoda klipa, njegove brzine i pritiska koji se tako vrši na radilicu. To se moglo rešiti da su se upotrebili skuplje materijale, ali onda taj motor ne bi koštao toliko koliko je koštao nego bi koštao daleko više i bili bi nekonkuretni na tržištu.

Inače, odličan video, dosta informativan i preporučujem da ga pogledate da se podsetite ili naučite. Voleo bih da ovaj naš iz "neovlašćenog servisa" pravi ovakve priloge, umesto što se krevelji većinu vremena. Moglo je tu da se priča dopuni sa pričom o varijatoru faze. Takođe, nije baš tačno da ako samo pukne kaiš da ne može da dođe do velike štete - može. Takođe, korektno je reći ako se spominje trošak svećica i da je to kompenzovano daleko dužim radnim vekom svećica u paru. Imajte u vidu da je motor iz priloga pojedinačni motor, koji verovatno (s obzirom gde je završio) nije baš najbolje održavan (što je, nažalost, česta sudbina ovih motora), pa da tragovi izraubovanosti u tom motoru što ne znači da je tako u svakom motoru. Ovde je spomenut radni vek motora do 250000km kao neka mana...kako kome. U današnje vreme to nije bitna stavka (a koji motor izdržava duže), ali priznajem da jeste nekome ko kupuje polovnjak od 250000km...samo ne znam šta bio onda očekivao za tu km. Da neko da 1000-1500 evra i da auto bude u kondiciji olimpijskog šampiona na 100m?

I dalje ostaje da je to za ono vreme bio vrhunski i vrlo napredno konstruisan motor, a (ali) ovde govorimo sada već i kolima i motorima starim 15-25 godina. Zbog nekih kompromisa uslovljenim velikoserijskom proizvodnjom ima par stvari o kojima treba voditi računa, a kvalitetna maziva, vođenje računa o nivou ulja i "normalna predigra pre seksa, a ne silovanje na suvo" štite motor od skoro svih ovih "pretnji" dugo vremena. Ništa previše komplikovano za nekog ko iole voli svoj auto.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
horvat
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013
Lokacija: Subotica
Postovi: 1382
Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 1:08 pm

Wtf :D

Ako su takva verovanja u kafani, samo napred :gr8:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 1:16 pm

Šta reći...opet ništa nisi razumeo iako sam stavljao navodnike da ti olakšam :|
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 7:06 pm

Vrlo mi se dopada u kom pravcu ova tema ide, malo off topic, ali kako je generalno zamrla gomila foruma, jedna ovakva rasprava je pravo osvezenje, generalno licno smatram, iako sam vec ukratko pre koji post izneo svoje misljenje da je 2.0. euro3 twin spark izuzetno svilen, sto opet moze biti samo moje misljenje, i recimo manje više svakog majstora za alfe koga poznajem, i koliko sam cuo, malo koji je dobacio 200 000 km, a kamo li prebacio, e sad treba imati na umu, da su poredjenja bila uglavno sa drugim TS motorima, koji su ipak, poprilicno izdrzljiviji, tu mislim i na E3 izvedbe 1.6 i 1.8, a o E2 izvedbsma i 8v izvedbama, ne bih ni poredio, i prilicno odgovorno tvrdim da 2.0 E3 uz kvalitetno odrzavanje i adekvatnu voznju, znaci da se motor zagreje itd… ako ga vozis kako treba da se vozi neka alfa tesko da moze da prebaci 200 000 km.
E sad mali rezime, mozda smo mi malo prestrogi prema tom 2.0 t.s. E3, ali mislim da je to pre svega iz razloga sto su prethodne izvedbe bile daleko zilavije, a bogami i lepse se vozile.
I jos par reci vezano za doticni motor, koji sam vozio jedno dve godine ili oko 60 000, koliko mi se cini, nije taj moj motor nikada bio u naj formi dok je bio kod mene, znaci, pravo uzivanje, mnogo se lepo vozi, mozda upravo zbog tog famoznog hoda klipa, i lično, opet bih ga u nekoj konstalaciji posedovao i nadam se u E2 varijanti, i mislim da ima prostora tu za unapredjenje u smislu menjaca itd…
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 7:39 pm

Jesi ti tvoj sahranio prilikom jednog povratka iz NS, ako jesi bio sam na sahrani hahah...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 10:52 pm

Svi ovi utisci i iskustva super su tako skupljeni na istom mestu. Čovek je direktno pitao upravo to i sada može mirno da izvaga da li mu se isplati ulaziti u tu priču za projekat. Nije na odmet ni da proširi izvore informacija, a super je ako mu je nešto od ovoga pomoglo.

Što se mene tiče, 156 je bila ostvarenje najvećih snova iz mlađih dana i ljubav koja nikad neće biti zaboravljena. Život jeste u međuvremenu krenuo dalje i otišao u nekim skroz neočekivanim pravcima, ali uopšte se ne bih bunio ni da je i dan danas moja. 23 godine stara, sada bi i kod mene bila tu na oko 200 kkm, a još uz standardnu brigu i održavanje nema sumnje da bi bila u izuzetnoj formi kada je već dogurala bez većih problema i bez redovnog servisiranja. Po meni pojam kvalitetnog i pouzdanog vozila i više od toga ne bih mogao poželeti ni sa jednim drugim.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 11:00 pm

Au bre Tomo, pa ocekivao sam da si bolje pratio nastavu, drugom kolezi je tad zveknuo ts, a moj je ispustio svoju plemenitu dušu leta gospodnjeg 2012, i to je poceo pri odlaski na letovanje, poceo da trosi toliko ulja da ni kantica nije bila dovoljna...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Sub Feb 25, 2023 11:33 pm

@ alfanatic, upstevne sumnjam da bi tvoja/flojdova 156 i dan danas bila vanserijski primerak, ali ovde se povela prica o 2.0 ts prevashono euro3 uopsteno, koja je po meni ipak dosta drugacija od tvog iskustva, pa evo i moj V6 koji se jos uvek pakuje je bio zrtva neodrzavanja, mislim da je 2.0 euro 3 t.s. nazalos prica jos crnja...
I da se razumemo, ne odgocaram momja od kupovine, već ga samo upozoravam da bude oprezan, strpljiv i pre svega realan, i naiskrenije bi voleo je uzme i nauziva se
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Ned Feb 26, 2023 8:52 am

...omatorilo se, davno bilo hahha.
Sto se teme tice, nek sredi za projekat "nema seksa bez predigre" pa proba. Samo je seks ponekad dobar i iznenada na brzaka pa moze da se strada.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Ned Feb 26, 2023 10:24 am

@ Edin

Sve se razumemo i sve uvažavam kolega :gr8: Jedino sam želeo reći da ne zajebavam i naveo svoje iskustvo. Samo još da razjasnim da kolega Flojd nije bio kupac već posrednik, a on je još jedan sa dugovečnom TSpark 156-icom od koje se skoro razveo :) Kada je moj silver TS krenuo za Pirot putovao je u društvu jedne vrlo slične.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!

Ned Feb 26, 2023 11:39 am

Eto, svaki dan, covek nesto sazna, a i uvek mi je bilo neslaganja oko tvoje i flojdove alfe…
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
flojd
Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g
Lokacija: Pirot
Lokacija: Pirot
Postovi: 896
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:03 am

Re: TS or not TS?

Sre Mar 01, 2023 10:35 pm

Eto stvar je razjasnjena ja sam samo bio posrednik odnosno preporuka da moj drug kupi Alfanaticovu alfu jer je bila dobra i dobro odrzavana od strane vlasnika.
Inace moja je bila 1.8TS euro 3 kupljena sa stvarnih 127000 km vozena 12 godina i prodata sa 223000 km motor je i dalje u top stanju potrosnja ulja je bila od prvog dana 100-150 ml na 1000 km sipano uvek Selenia racing ulje menjano na 8000 km
Sad sto se tice TS motora ni jedan nije isti neki trose ulje neki ne pravila nema svaki je prica za sebe i stvarno od svih TS motora 2.0 je najvise musicav a moje iskustvo kaze da je 1.4 najzilaviji
Kao i neko ko se bavi mehanikom za ove godine najveca boljka ovih motora su lezajevi na radilici uglavnom leteci gde vecina prolupa ili zapekle karike zbog neredovnog menjanja ulja ili sipanja ulja koje nije za ove motore.
Euro 3 motori imaju i tanje karike od euro 2 motora pa je cesce da trose ulje.
Na mojoj bivsoj 156 sam skinuo karter na 150000 km interesovalo me je kakvi su lezajevi i nisam bio odusevljen jer je u italiji prethodni vlasnik menjao ulje na 20000 km i sipao seleniu 20K pa sam zato stavio nove lezajeve i verovatno mnogo produzio zivot motoru.
U globalu ako se nabode dobar primerak TS moze da pozivi i duze vremena mada motori su napravljeni da se vrte tako da ispod 2500 obrtaja TS je mrtav mora da se tera u obrtaje ako zelite da ide mada kao i za sve motore nikad ne forsirati motor kada je hladan i sipati dobro ulje koje treba uvek da bude na maximumu
Korisnikov avatar
Radonja
Garaža: Alfa Romeo 166 Twin Spark
Lokacija: Pancevo
Postovi: 26
Pridružio se: Sre Sep 09, 2020 6:58 pm

Re: TS or not TS?

Čet Mar 02, 2023 8:25 pm

Nadovezao bi se da jedini problem koji sam imao u mojoj 166 sa TS motorom je bila zbog gluposti majstora koji nije vratio cep od boce antifriza, pa je morao na osvezavanje. Generalno osim toga nijedan problem sa motorom nisam imao. Okvirno moj auto sa tim motorom deluje tromo u nekim momentima zbog tezine, ali moze da se razvuce lepo i da bude poprilicno zabavan . Mislim da ima potencijala za dobar projekat

Послато са SM-A600FN помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: TS or not TS?

Pet Mar 03, 2023 1:19 pm

Sto se tice cipovanja i pojacavanja snage 156-ce i ostalih modela sa TS motorom,ja bih preedlozio najlaksu i najjeftiniju varijantu sa 2.5 V6 Giuseppe Busso motorom :).
Snaga,lepota,zvuk,tradicija...kakav cipovani TS.
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: TS or not TS?

Pet Mar 03, 2023 1:33 pm

Ima prica da je jedan ubacio jtd umesto TS-a, i posle JTD budžio, i slatko se navozao hahaha
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
gpendula
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs
Lokacija: BG
Postovi: 1591
Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 6:57 am

Re: TS or not TS?

Pet Mar 03, 2023 2:03 pm

G0XY napisao:
Pet Mar 03, 2023 1:19 pm
Sto se tice cipovanja i pojacavanja snage 156-ce i ostalih modela sa TS motorom,ja bih preedlozio najlaksu i najjeftiniju varijantu sa 2.5 V6 Giuseppe Busso motorom :).
Snaga,lepota,zvuk,tradicija...kakav cipovani TS.
Kako se kreću cene Bussa po oglasima, HP/€ odnos se polako približava.... :gasp:
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: TS or not TS?

Sub Mar 04, 2023 9:45 am

Ja msm da niko nije uradio velikih servisa na 2.0 16v ts kolko i ja. 4 puta. Svaki put je bilo 4-5god. Svaki x stavljeno najbolje sto ima. Svaki x je skinuti set bio kao nov. Nakon 4-5god.
Ko je dugo na forumu svi znaju qv i sta se tu sve radilo,ali evo nakon 250k i davna ne bila 11.95 i dalje ne otvaran i NE trosi ulje. Sto se mene tice sjajan motor. E2 naravno.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
zipa13
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 1993 Alfa Romeo 155 Q4 Alfa Rosso
2004 Alfa Romeo 156 GTA Blue Metallico
1996 Alfa Romeo 145 QV Nero
1997 Alfa Romeo 145 1.6 16v Nero
2006 Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
1997 Fiat Coupe 2.0 20v Turbo
1990 Opel Omega 3000 24v
2018 Volvo XC90 T6 Inscription
2021 Kawasaki Z900
2008 Peugeot 607 2.0 HDi Executive
2023 Ford F150 Lightning
Lokacija: Vankuver
Lokacija: Vankuver
Postovi: 995
Pridružio se: Sre Dec 12, 2012 2:57 pm

Re: TS or not TS?

Pon Mar 13, 2023 1:05 am

Imao sam 2.0 TS 8v 13 godina.Izvanredan motor.
Imam 2.0 TS 16v u 145-ci(jos je nisam vozio,ne mogu da komentarisem)
Dugogodisnjim citanjem,istrazivanjem,i petljanjem oko raznoraznih automobila,dosao sam do zakljucka,sto se atmosferskih motora tice,iz te klase,kubikaze i iz tog doba,da je Opelov C20XE apsolutno nenadjebiv motor po svim aspektima.
Square dizajn 86x86 bore vs stroke,nize dostupan maksimalni obrtni moment nego na TS-u,12nm vise nego na TS-u,i apsolutno nikakav problem sa tim motorom.
Koliko god voleo Alfu,i TS motor,C20XE je tata za atmosferce iz tog doba,ako gledamo te,da kazem-Regularne automobile.
Ako gledamo one malo redje,Hondin F20C 2.0 250hp atmosferski motor iz Honde S2000 je biser auto industrije.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: TS or not TS?

Pon Mar 13, 2023 6:41 am

Mislis li na opelov 2.0 OHC?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
zipa13
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 1993 Alfa Romeo 155 Q4 Alfa Rosso
2004 Alfa Romeo 156 GTA Blue Metallico
1996 Alfa Romeo 145 QV Nero
1997 Alfa Romeo 145 1.6 16v Nero
2006 Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
1997 Fiat Coupe 2.0 20v Turbo
1990 Opel Omega 3000 24v
2018 Volvo XC90 T6 Inscription
2021 Kawasaki Z900
2008 Peugeot 607 2.0 HDi Executive
2023 Ford F150 Lightning
Lokacija: Vankuver
Lokacija: Vankuver
Postovi: 995
Pridružio se: Sre Dec 12, 2012 2:57 pm

Re: TS or not TS?

Pon Mar 13, 2023 11:17 am

Tacno na taj mislim,samo 2.0 dohc,dve bregaste i 16v,150hp,Red Top takozvani,koji je isao u Kadeta/Astru gsi,Calibru,Vektru itd.
2.0 ohc je pandan Twin Sparku sa 8v,neunistiv motor.

Slika
Poslednja izmena od zipa13 u Pon Mar 13, 2023 11:24 am, izmenjeno 2 puta ukupno.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7549
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: TS or not TS?

Pon Mar 13, 2023 11:21 am

Imao ga u Omegi, kako se lepo vozio...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
zipa13
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 1993 Alfa Romeo 155 Q4 Alfa Rosso
2004 Alfa Romeo 156 GTA Blue Metallico
1996 Alfa Romeo 145 QV Nero
1997 Alfa Romeo 145 1.6 16v Nero
2006 Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
1997 Fiat Coupe 2.0 20v Turbo
1990 Opel Omega 3000 24v
2018 Volvo XC90 T6 Inscription
2021 Kawasaki Z900
2008 Peugeot 607 2.0 HDi Executive
2023 Ford F150 Lightning
Lokacija: Vankuver
Lokacija: Vankuver
Postovi: 995
Pridružio se: Sre Dec 12, 2012 2:57 pm

Re: TS or not TS?

Pon Mar 13, 2023 11:30 am

edin napisao:
Pon Mar 13, 2023 11:21 am
Imao ga u Omegi, kako se lepo vozio...
Neverovatan motor,zaista.
Vozio sam dugo i 2.0 ohc od 116 i 136hp u Vektri,i ovaj 2.0 dohc u GSI-u.
Isto mogu da tvrdim i za TS 8v,sa kojim sam se tako lepo navozao bez ikakvih problema.
TS 16v E2 imam,i ne sumnjam da je dobar motor,ukoliko se vodi racuna naravno.
Medjutim,ubedjen sam da je C20XE bolji motor.

Povratak na “Area Servizio”